میتسوبیشی میراژ و میراژ G4 سدان به عنوان بخشی از برنامههای این شرکت برای بهروزرسانی گسترده سبد محصولات خود بهبود یافتهاند. تا سهماهه دوم سال ۲۰۲۱ میتسوبیشی چهرهای کاملاً متفاوت از خود را به مشتریان آمریکایی نشان خواهد داد.
اولین محصول ارتقا یافته این شرکت اوت لندر پلاگین هیبریدی بهروز خواهد بود که در سهماهه پایانی امسال پدیدار خواهد شد. میتسوبیشی البته اشاره چندانی به تغییرات این خودرو نکرده است. اوت لندر پلاگین هیبریدی از پیشرانه درونسوز بزرگتر و قویتر سود برده و سیستم هیبریدی بهبود یافتهاش نیز برد الکتریکی بهتری خواهد داشت.
خبرهای قبلی نشان دادهاند اوت لندر پلاگین هیبریدی فیس لیفت از پیشرانه ۲.۴ لیتری تنفس طبیعی با قدرت ۱۲۶ اسبی استفاده خواهد کرد و دو پیشرانه الکتریکی نیز خروجی ۹۳ اسبی خواهند داشت. باتری خودرو نیز نسبت به نمونه ۱۲ کیلووات ساعتی فعلی ارتقا یافته و ظرفیت ۱۳.۸ کیلووات ساعتی خواهد داشت.
میراژ و میراژ G4 مدل ۲۰۲۱ نیز طی سهماهه ابتدایی سال آینده وارد بازار خواهند شد. در تیزر منتشر شده از این خودرو شاهد دماغهای جدید هستیم و چراغها تیزتر شدهاند. نمای جلوی این خودرو بیشتر شبیه اوت لندر بوده و از کروم سود برده است.
اما اکلیپس کراس ۲۰۲۲ هم در سهماهه اول سال ۲۰۲۱ وارد میدان خواهد شد. این کراس اوور در بخش جلو و عقب طراحی بهتری خواهد داشت و در کابین نیز از سیستم اطلاعات سرگرمی جدیدی استفاده خواهد شد.
نهایتاً باید به نسل بعدی اوت لندر ۲۰۲۲ اشاره کنیم که در نیمه اول سال آتی دیده خواهد شد. میتسوبیشی قول داده این خودرو ظاهری برجستهتر داشته باشد. ژاپنیها گفتهاند این خودرو آرام ترین و مجهزترین میتسوبیشی تاریخ در آمریکا خواهد بود.
ظاهراً این خودرو از پلتفرمی مشترک با جدیدترین نیسان روگ استفاده کرده و حتی شاید با پیشرانه نیسان هم عرضه شود.
AMG///
۳ مرداد ۱۳۹۹لنسرو کی میخان بروز کنن
Sattar
۳ مرداد ۱۳۹۹کی پیشکش ، اصلا قصد این کارو دارن؟
AMIR-REZA
۳ مرداد ۱۳۹۹بله فکر میکنم احتمالا میخوان نسل جدیدشو تولید کنن :
https://www.pedal.ir/%d9%85%db%8c%d8%aa%d8%b3%d9%88%d8%a8%db%8c%d8%b4%db%8c/%d8%b1%d9%86%d8%af%d8%b1-%d9%85%db%8c%d8%aa%d8%b3%d9%88%d8%a8%db%8c%d8%b4%db%8c-%d9%84%d9%86%d8%b3%d8%b1-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af/
https://www.pedal.ir/%d9%85%db%8c%d8%aa%d8%b3%d9%88%d8%a8%db%8c%d8%b4%db%8c/%d8%a7%d8%ad%d8%aa%d9%85%d8%a7%d9%84-%d8%aa%d9%88%d9%84%db%8c%d8%af-%d8%af%d9%88%d8%a8%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d9%85%db%8c%d8%aa%d8%b3%d9%88%d8%a8%db%8c%d8%b4%db%8c-%d9%84%d9%86%d8%b3%d8%b1/
Sattar
۴ مرداد ۱۳۹۹امیدوارم ، منم این مقاله خوندم دوست عزیز من پنج ساله این سایت خوب دنبال میکنم فقط نظر نمیدادم
اما من مقاله هایی خونده بودم که گفته بود لنسر اوو قراره نسل جدیدش ساخته بشه و فرداش دیدم یه مقاله دیگه بعدش گفت خیر ساخته نخواهد شد …
منظور درکل اینه که هیچ وقت صد در صد نیست…..
همایون
۷ مرداد ۱۳۹۹متاسفانه لنسر رو خاکسپاری کردن و به خاطرهها پیوست. تنها شایعاتی مبنی بر تولید نسخه اوو وجود داره که بیشتر نشان از اصرار هواداران داره تا تمایل مدیران میتسوبیشی.
مهدی
۳ مرداد ۱۳۹۹جلوی اوتلندر خیلی زشته!
Mohsen. G
۳ مرداد ۱۳۹۹آره… همه جای ماشین خیلی زاویه دار و کلاسیک طراحی شده… ولی جلوش فضایی و گنده است… البته تو عکس اینجوریه… نمونه های قدیمی اش که تو ایران هستند هم زیبا نیستن و عدم تناسب تو طراحی شون مشهوده.
MOHAMAD.n.r
۳ مرداد ۱۳۹۹نظر شما محترمه
ولی به شخصه با طراحی اوتلندر خیلی حال میکنم و عاشقشم.
قیمتش هم در ایران واقعا مناسب هست(البته در مقایسه با رقیب هایش و گرنه…) با پول اوتلندر فقط توسان میشه گرفت که ضعیف تر و کوچک تر هست، کیفیت هم که بماند. سایر رقبا از قبیل راو۴ و سانتافه و اسپورتیج و ایکس تریل و کولئوس و تیگوان و… بین ۲۵۰ میلیون تا ۷۰۰ میلیون گرونتر هستند که ارزش خرید اوتلندر رو بالا میبره.
مهدی
۳ مرداد ۱۳۹۹منظورم اوتلندر جدیده که عکسشو اینجا گذاشته. وگرنه من از نسل فعلی اوتلندر خوشم میاد.
MOHAMAD.n.r
۳ مرداد ۱۳۹۹ببخشید من بد منظورتون رو فهمیدم.
ولی اون ۴ تا عکسی که پایین گذاشته از اوتلندر توسط خود میتسو ارائه نشدند و رندر هایی هستند که که توسط اشخاص متفرقه ارائه شدند.
مانی
۳ مرداد ۱۳۹۹کار خیلی خوبی کردن بجای استفاده از موتور ۱ لیتری توربو ۱۲۶ اسبی
از موتور ۲ لیتری ۱۲۶ اسبی استفاده کرده فقط مالیات کمی بیشتر میشه
و افزایش وزن خیلی کمی داره بجاش مصرف کمتر میشه و دوام هم خیلی بیشتر میشه
نمیدونم دلیلش چیه بقیه تو مدلهای پلاگ این هایبرید این کارو نمیکنن
AMIR_REZA
۳ مرداد ۱۳۹۹اوتلندر جدید چی بشه …….
میراژ رو هم دوست دارم …..اقتصادی با کیفیت ….
فقط ای کاش لنسر رو برگردونن…….
Sattar
۳ مرداد ۱۳۹۹جای ی اسطوره خالیه میتسوبیشی عزیز…
آرمان
۳ مرداد ۱۳۹۹فکر کنم طراح جلوی ماشین طراح کامیون بوده اینقدر همه چی رو بزرگ کرده
meysam
۳ مرداد ۱۳۹۹به نسبت قیمتش (اونور آب) طراحی معقولی داره
مک وال
۴ مرداد ۱۳۹۹طراحی ظاهری ماشینهای میتسوبیشی بعد از پاجرو به سمت زشت شدن رفت!