میتسوبیشی پاجرو (یا پاژرو یا پاجیرو یا …!)همیشه خودرویی بوده که در طی سالیان تولید خود سطح مطلوبی از توانایی و ارزش را با هم ادغام کرده و بدون تحول شدیدی، همواره در یک سطح به پیش رفته است. در سال ۲۰۱۰ نیز پاجرو همانند مدل قبلی خود اما با اندکی بهبود در کارایی و مصرف ارائه خواهد شد. بنابراین جای تعجب نیست که هیچ شباهتی بین آن و شاسی بلندهای روز دنیا مخصوصاً از نوع کره ای دیده نمی شود و استیل آن هر چه که می گذرد بیشتر به تویوتا لندکروزر و رنجرور شبیه می گردد!
موتور متحول شده توربو دیزل به حجم ۳.۲ لیتر ، توان ۲۰۰ اسب بخار و ۴۴۱ نیوتن متر گشتاور تولید می کند که نسبت به نیاکانش ۲۵ درصد بهبود را نشان می دهد.
در مورد مدلهای بنزینی، مدلی که به بازار ایران اختصاص داده شده یک نمونه بسیار پرقدرت، با توان ۲۵۰ اسب بخار می باشد که از یک موتور ۳.۸ لیتری حاصل می گردد.
تجهیزات این خودرو در سطح بسیار مطلوبی می باشد و شامل گیربکس تیپ ترونیک ۵ دنده هوشمند، سیستم انتقال قدرت پیشرفته، سیستم ضد لغزش، سیستم ترمز ABS و EBD ، کنترل سرعت (cruise control)، سنسور باران، سنسور دنده عقب، سقف باز شونده (سانروف)، قفل دیفرانسیل، سیستم ضد سرقت (ایموبیلایزر)، صندلی با روکش چرمی و دارای گرمکن و کلید پنج جهته، تهویه اتوماتیک، سیستم ورود بدون کلید، ۸ عدد کیسه هوا و غیره می باشد.
قیمت آن برای مدلهای ۳ درب از ۳۵ هزار یورو و برای مدلهای ۵ درب از ۳۸ هزار یورو آغاز می شوند که این قیمتها برای گیربکس دستی می باشند و در صورت استفاده از گیربکس اتوماتیک حدود هزار دلار نیز گرانتر می شوند. قیمت آن در ایران ۷۹۵۰۰۰۰۰ تومان می باشد و توسط گروه بهمن و بصورت تحویل سه ماهه عرضه می گردد.
علی ولی الله
۷ اردیبهشت ۱۳۹۰باسلام لطفا راهنمایی فرمایید نحوه خرید قطعات راحیرو مدل پایینتر (2002)چگونه است
سعید
۲ فروردین ۱۳۹۴راحیرو دیگه چیه؟
ali
۲۰ مرداد ۱۳۹۰بسیارعالی وقدرتمند برای کوهنوردانی مثل خودم
حامد خداي بسيار قدرتمند و كم شتاب
۳۱ مرداد ۱۳۹۰واقعن ماشین خوبی است من فقط برای شکار خریدم
SAEEDSPEED
۱۱ شهریور ۱۳۹۰با سلام- پاجیرو ماشین خوبی هست ولی در بازار ایران فروش خوبی رو تجربه نکرد به دلیل کمبودخدمات پس از فروش و رقبایی چون سانتافه-توسان-لندکروز-و…متاسفانه میتسو بیشی در ایران برند شناخته شده ای نیست بر خلاف سایر کشور ها
=====باتشکر- نظر یادتون نره=======
رضا
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۱سلام دوست عزیز اگه تو ایران فروش خوبی نداره به نظرم از ارزش این برند کم نمی کنه به نظر من یه ماشین با اصل نصب داره مثل لندکروزر.اصلا با سانتافه و این تیب ماشینا نباس مقایسه کرد یه شخصیت دیگه داره :)
ارمان
۷ شهریور ۱۳۹۱عزیز اینو با پرادو مقایسه میکنن ! لندکروز خداییه واسه خودش :D
AMIN
۲۸ دی ۱۳۹۲عزیزم لازمه یه نگاهی به تاریخچه پاجرو بندازی میبینی که از پلوس خلاص کن اتوماتیک بهره میبرد زمانی که لندکروز هنوز پلوس بیرون بود.. کسی که فنی باشه راحت میفهمه که تعادل در معنای واقعی مختص پاجروهاست
لندروور: آفرود قوی و لی آنرود تراکتوری
رنجروور: ماشین عالی با خرج و مصرف و استهلاک خدا
ماشین های آمریکایی که حرفی ندارن بجز جیپ
پاجرو یعنی سواری عالی و آفرود خوب و مرگ نداره این ماشینا لازم یه سر تاریخچه داکار بزنی همه چیزو میفهمی
پاجرو یعنی دوست داشتنی
امين
۱۱ شهریور ۱۳۹۱اما به موهاوی نمی رسه
BEST CAR
۸ بهمن ۱۳۹۲موهاوی اصلا برای افرود نمیشه فقط جاده ای اونم در سرعت بالا فرمانش دقت بالا نداره یعنی کنترلش صفره
ندا
۲۹ مهر ۱۳۹۰سلام من بین پاجرو و راو 4 موندم.همه میگن راو4 بهتره ولی من قیافه پاجرو رو بیشتر دوست دارم.در ضمن من فقط استفاده شهری دارم.لطفاَ راهنمایی کنید.مرسی
hesam
۲۶ بهمن ۱۳۹۰نسبت به پولش خوب نیست میشه انتخاب بهتری داشت
miaadmobasheri
۲۸ بهمن ۱۳۹۰type parsi nadashtam sry
pa in pul kharidaye behtari mishe dasht
vali
۲۲ اسفند ۱۳۹۰سلام. قابلیتهای بالائی داره اما .. اما به تمام معنا افرود نیسش در شیبای تند وسطوح شنی به علت فاصله زیا محور جلووعقب پایداری مناسبی نداره.
حسن
۱ اردیبهشت ۱۳۹۱لطفا درمورد بدنه راهنمایی کنید اطاق کامل
حسن
۱ اردیبهشت ۱۳۹۱من نیاز به اطاق کامل دارم2005گروه بهمن مرسی
zahra
۶ اردیبهشت ۱۳۹۱ماشین خیلی خوبیه من که خیلی راضیم ولی ماشینای دیگه می تونن انتخابای بهتری باشن چون دیگه این ماشینا دارن قدیمی می شن و ماشین هایی با قیافه های بهتری دارن می یان در ضمن فروشش خیلی کمه چون دیگه مردم با وجوده ماشینای بهتر دیگه کم تر سراغ این ماشین میان ولی بازم میگم ماشین خوبیه
پارسا
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۱اتفاقا من طرح ماشین های جیپ مانند تویوتا hzj و لند رور دفندر و همچنین پاجرو های قدیمی رو ترجیح می دم و از این ماشین های جدید مانند سانتافه و— متنفرم – متاسفانه در کشور ما اجازه ورود این ماشین ها داده نمی شود
پارسا
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۱مدل های قدیمی اش خیلی قشنگتر بود – نمی دونم چرا هر چی زمان می گذره این قدر ماشین ها زشت می شن – متاسفانه طوری شده که خیلی از ماشین های شاسی بلند مانند پاجرو های قدیمی و جیپ ها تولید نمی شن – البته سلیقه ها فرق داره مثلا من ماشین یی با بدنه صاف رو ترجیح می دم – از این ماشین ها با بدنه های منهنی شکل متنفرم
امیر محمد
۴ خرداد ۱۳۹۱از نظر من بیشترنظرات دوستان منطقی نیست چون پاجرو با این که در بازار کمه اما آدمای مهمی سوارش میشن مثل استاد دکتر محمود فرخ پیام.
ناصح
۵ خرداد ۱۳۹۱بکر
امین
۱۱ خرداد ۱۳۹۱پاجرو از مستحکمترین اتومبیل های شاسی بلنده.. حتی دینامیکش از تویوتا بالاتره ولی تویوتا لوکس تره..
اولین شاسی بلند ژاپنیه که مدل 30 سال پیشش فنراش جناغی دوبله که هنوزم بعضی ماشینا اینجور نیستن… پاجرو یه ترکیب مناسب از offroad و onroad است.
کافی به نتایج رالی داکار یه نگاه بندازین که ببینین 11 برد داره که بالاترین برد تو این رالی طاقت فرسای جهانیه.. اگه تویوتا قویه پس کو 1 برد یا لندرور که کوهنورده پس کو یه برد؟؟؟
علی
۲۸ تیر ۱۳۹۱سلام من یه پاجرو 2010دارم یه کلیدش از کار افتاده چه کار کنم درست بشه
سید علیرضا
۳۰ تیر ۱۳۹۱به درد تپه های بر دبی می خوره که میری بالا میای پایین
عليرضا
۱۴ شهریور ۱۳۹۱بهترین ماشین دنیا
فقط کسانی که داشتن میدونن
سالار
۱۵ آبان ۱۳۹۱سلام
من از کجا میتونم این ماشینو بخرم؟
مهدی رجبی
۱۲ دی ۱۳۹۱ماشین بسیار زیبا وخوبی است ومن از این ماشین راضی
هستم.
ناشناس
۱ بهمن ۱۳۹۱من ناراضی هستم از این ماشین دیدت نسبت به بیرون کمه
امیر
۱۱ اسفند ۱۳۹۱سلام
من اکثر شاسی بلند ها رو داشتم ولی پاجرو یه چیزه دیگه ایه هم آفرود هم خیابانی بیابانی هم قدرت هم سرعت هم شتاب عالی(البته مدل دنده ای اون)حیفه پاجرو رو بفروشی خیلی بیشتر از قیمتش می ارزه.
امیر
۱۱ اسفند ۱۳۹۱اینو یادم رفت بگم در جواب دوستمون.پاجرو گروه بهمنی بهترین دید رو داره از همه طرف .تنها شاسی بلندیه که ی بچه هم میتونه باهاش لایی بکشه .در ضمن این ماشین خوراک دریفته.
داریوش
۲۱ بهمن ۱۳۹۳سلام واقعا ازش لذت میبرم
نرمترین سواری بدون کوبیدن که خاص خودشه سرتر از برند تویوتا
بسیار پرقدرت هیچ وقت روتو زمین نمی ندازه سرتر از برند نیسان
هندلینگ فوق العاده ،چسبندگیش به جاده مثل یک سدان
تنها اشکالش شیشه بزرگ پشتشه که تا فیهاخالدون ماشین پیداس و البته یک دید عالی عقب رو به ارمغان میاره و با دودی 50 درصد مشکلش حل میشه
و اما بالاتر از همه غرش فوق العاده موتور موقع گاز دادنه که نگاه هر بیننده ای رو تحسین آمیز به ماشین جلب میکنه و من عاشقشم
محمودتبریزی
۱ اسفند ۱۳۹۳سلام دوستان واقعا جواب بدهید به این در خودرو تامین قطعات و تعمیرکار به نظر من اولین کاره پاترول نسبت به جثه اش چیزی نیست اما در اوراقی ها همه چی دارن وسایل بکر فابریک سهل خرید میشه و تعمیرکار به وفور من پاجیرو عاشقشم اما چون کارم شهرستانه اطراف تبریز نمیتونم سوار بشم من میگم ارزون قیمت پیکان یک کم بالا سمند و 405 بقیه خودروها در شهرستانها یعنی بلای جانت یک فکری باید بکنیم چه فکری شما جواب بدید لظفا چون جوابها اکثرا تهرانه
م
۳ اسفند ۱۳۹۳قیمت 2014 این پاجرو چنده ؟
حسام
۱۲ فروردین ۱۳۹۴سلام
من چند وقت هست دنبال پاجرو میگردم ولی نمیدونم قطعات و لوازم گروه بهمن بهتر گیر میاد یا پاجروهای مدل 2005 تا 2010 در ضمن مدل های جدید نمایندگی خدمات تو ایران داره ؟ و کجاست ؟ و چطور میتونیم تست سواری این دو مدل رو با هم مقایسه کنم ؟ و کدام مدل بازار فروش خوبی داره؟
البته با توجه به کیفیت خوبی که این ماشین ها دارن تمیزش کم گیر میادچطور میشه کارشناس خبره برای این خودرو گیراورد
از دوستان ممنون میش کمک کنن
نیما
۲۲ فروردین ۱۳۹۴سلام،منم چند وقتی دارم میگردم ولی دنبال 92 ام…
سوار 2002 بشی میفهمی که پاجیرو شده چینی!!! اصلا با 92 قابل قیاس نیست!
شنیدم،دوباره تاکید میکنم شنیدم،پاجیرو بهمنی استهلاک بالاتری داره و بزرگترین ارادش ترمز ABS شه که زود خراب میشه و لنتش که زود تموم میشه…
حسام جان کجا ها رفتی و چیا پیدا کردی؟
امير
۱۲ شهریور ۱۳۹۴یعنى وجدانن ماشین ایرادش به لنتشه؟؟؟؟
ماشین بازا میدونن هرچی بیشتر ترمز کنى یعنی شتاب انی داشته باشی سر سرعتگیرترمز میکنى …اینه که لنت رو تموم میکنه….من خودم مدل ۲۰۰۶ بهمنى دارم تا ۹۰۰۰۰ لنت. فابریکش روش بوداونم خودم دادم سلیمانیه مدل سه گل اصلیش برام گرفتن خودم تو خونه عوضش کردم…. کجای دنیا دیدی تسمه تایم ۲۰۰۰۰۰ کیلومتر کار کنه؟؟!؟. من ۲۲۰۰۰۰ کیلومتر تسمه تایم عوض کردم! مگه شوخیه پاجرو؟!
پاجرو ماشین سرمایه دار موفق واقعى …نه این تازه زپرتی با پیش فروش خونه ماشین میخرن بعد به فکر مصرف سوخت و تعویض لنت ماشین میفتن روغن سوزی! هرماشین دیگه هم داشته باشن بازم میگن مصرفش چنده لاستیکش چنددرصده !!!
باید لارج باشى باید اشتیاق داشته باشی عشق داشته باشى سوار پاجرو بشى…پاجرو لیاقت میخواد…لندکروز لندکروز میگید…لکى شده…خلافکار و لکها سوارش میشن! بعد مدتى زمین میخورن میفروشنش!…
گر خواهى شوى رسواى جماعت …مشو همرنگ جماعت…
پاجرو شخصیت خاص خودشو داره…تکه…خوشگلیش تکه….صفتش تکه…
ایمن بیصدا نرم پایدار بی اصطحلاک لارج…خوشتیپ…
خلاصه ماشین سرمایه داریه…ماشین با پول مردم پز دادن نیست…پاجرو خدای جاده هاس…وقتی لیاقتشو نداشته باشى ترکت میکنه …ولى وقتى عاشقش باشى سالهای سال عوضش نمیکنی و هر روز سوارش میشی حتی داخل شهری…
انقد عاشقشم سه گل MITSOBISHIهستم. هیچ کمپانى خودرو سازی رو قبول ندارم حتی بنز و حتى مازارتی و حتی بنتلی… عاشق میتسوبیشی کارآفرین هستم I love mitso
امير خسرو
۲۱ شهریور ۱۳۹۴پاجرو با کلاس ترین ماشین تو رنج قیمت خودش وبسیار زیباس به نظر من ماشینی با قیافه خاصو خوبیش همینه که همه پسندنی????????
امير خسرو
۲۱ شهریور ۱۳۹۴پاجرو با کلاس ترین ماشین تو رنج قیمت خودش وبسیار زیباس به نظر من ماشینی با قیافه خاصو خوبیش همینه که همه پسندنیس