میتسوبیشی تا چند هفتهی دیگر از خودروی کاملاً بهروز شدهی ASX کامپکت در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۹ رونمایی خواهد کرد.
به یاد داشته باشید که ASX 2020 نسل جدید این شاسیبلند جمعوجور نیست بلکه یک فیس لیفت دیگر برای شاسیبلندی محسوب خواهد شد که در برخی بازارهای آسیایی با نام RVR و در آمریکای شمالی با نام اوت لندر اسپورت شناخته میشود.
البته فیس لیفت جدید این خودرو را میتوان جامعترین و مهمترین بهروزرسانی ASX از زمان عرضه در سال ۲۰۰۹ تاکنون دانست. این خودرو هماکنون ظاهری مشابه جدیدترین محصولات میتسوبیشی همچون اکلیپس کراس را پیدا کرده است.
داخل کابین هم سیستم اطلاعات سرگرمی بهبود یافتهی SDA بکار رفته که دارای صفحه لمسی بزرگتر ۸ اینچی میباشد. ناوبری تام تام در تریم های فول تر وجود داشته و برنامهای ویژه برای بررسی میزان سوخت باقی مانده و یافتن نزدیکترین پمپبنزینها تدارک دیده شده است.
این خودرو در اروپا با پیشرانهی ۴ سیلندر ۲ لیتری بنزینی و گیربکس ۵ سرعته دستی یا CVT با ۶ سرعت شبیه سازی شده عرضه خواهد شد. فعلاً مشخصات پیشرانهی یاد شده برای بازار اروپا اعلام نشده اما این قلب آهنین در برادر بزرگتر قدرت ۱۵۰ اسبی و گشتاور ۱۹۵ نیوتون متری دارد.
محمد
۲۴ بهمن ۱۳۹۷چرا میتسوبیشی اینجوری شده؟
یکی درمیون طراحیاش رو به جلو رو به عقبه؟؟؟
مثلا اوتلندر قدیم طراحیش گیرا نبود، الان خیلی شیک شده
همین asx خوب نبود فیس لیفتش که ایران هم اومد بهتر شد
الان باز دوباره که فیس لیفت کرده عقبگرد کرده باز
بیرون بی تناسب
داخل طراحی کاملا از مد افتاده
در حد محصولات اقتصادی داچیا
مانی
۲۴ بهمن ۱۳۹۷کلی مشکل فروش و کیفیت دارن بعد ماشین رو ۱۰سال رو خط تولید نگاه میدارن!!!
گیرباکس ۵ دنده مگه منسوخ نشده؟
از موتور ۲.۴ فقط ۱۶۸ اسب قدرت میگیره!!!(مقایسه بشه با تویوتا کمری)
طراحی دخلیش هم که شبیه اقتصادیترین ماشینهاست
چرا رنو و نیسان بهش کمک نمیکنن؟
حسین
۲۴ بهمن ۱۳۹۷اگر با موتور ۲.۴ لیتری در ایران بود ، فروشش بیشتر از الان بود!
artin
۲۴ بهمن ۱۳۹۷آره حسین جان نظر منم همین.
mazaher
۲۴ بهمن ۱۳۹۷میتسوبیشی خودشم بکشه به تویوتا و هوندا نمی رسه.
F.A
۲۴ بهمن ۱۳۹۷درود بر همه
واقعأ میتسوبیشی از لحاظ کیفیت، سواری نرم و باصلابت همانند سایر ژاپنی ها حرف نداره. اما
اما این مدل از asx از سال 2012 تا کنون تولید میشه و تنها هر چند سال یک بار فیس لیفت میشه و الآن هم مدل ۲۰۲۰ آن در داخل کابین و قسمت عقب و طرفین تغییر چندانی نکرده و همان فیس سال ۲۰۱۲ را داره و فقط قسمت جلوی آن کلأ تغییر کرده و البته خیلی زیبا شده!
آیا وقتش نبود میتسوبیشی پس از ۸ سال (از سال ۲۰۱۲) این ماشین را به طور کامل تغییر چهره می داد؟؟؟
خیلی تکراری شده خصوصأ در داخل کابین.
سام
۲۴ بهمن ۱۳۹۷ای کاش شرکت میتسوبیشی نسل جدید مدل ASX را معرفی می کرد ولی با این وجود این فیس لیفت جدید توانسته است ظاهر بسیار جذاب و جوان پسندی را برای ASX به ارمغان بیاورد.
emad1990
۲۵ بهمن ۱۳۹۷طراحی جدیدش همون کاری رو با من کرد که انقلاب 57 با مردم کرد