به لطف جدیدترین اصلاحاتی که در پیکاپ میتسوبیشی L200 صورت گرفته این خودرو میتواند حداکثر ظرفیت یدک کشی ۳.۵ تنی داشته باشد.
میتسوبیشی از متریال مستحکمتری در نقاط کلیدی شاسی این خودرو استفاده کرده و باعث شده ظرفیت یدک کشی آن زمانی که ترمز سه اکسلی ترمزدار به خودرو وصل شود و سیستم چهار چرخ محرک درگیر باشد به ۳.۵ تن برسد.
البته این ظرفیت یدک کشی در زمانی که تریلر ترمزدار یک یا دو اکسلی بکار برده شود به ۳.۱ تن کاهش مییابد. دلیل کاهش ظرفیت یدک کشی L200 در حالت یاد شده به این خاطر است که لاستیکهای بیشتری با جاده تماس داشته و مخصوصاً زمانی که ترمزها استفاده شوند موضوع مهمتر پایداری خودرو در خط مستقیم خواهد بود.
میتسوبیشی L200 بهروز شده همچنین با سیستم کمک پایداری تریلر استاندارد عرضه میشود و همچنین حداکثر ظرفیت باربری آن نیز به ۵۹۰ کیلوگرم میرسد.
آخرین نکته اینکه میتسوبیشی هماکنون سیستم اطلاعات سرگرمی اسمارت فون لینک خود را در L200 نصب کرده است. این سیستم دارای عملکرد یکپارچهسازی گوشی هوشمند و همچنین کنترل صوتی میباشد.
بهای میتسوبیشی L200 فیس لیفت در بریتانیا از ۱۹ هزار دلار آغاز شده و با فرمهای بدنه تک، کلاب و دو کابین و تا حداکثر ظرفیت باربری ۱۰۶۰ کیلوگرم عرضه میشود.
AK_007
۲۸ دی ۱۳۹۶همون ترایتونه?
فورد
۲۸ دی ۱۳۹۶میتسوبیشی حرف نداره ولی نمی دونم چرا رو طراحی بدنه کار نمیکنه
NAVID۰۰۹۸
۲۸ دی ۱۳۹۶همیشه پشت هایلوکس و نیسان ناوارو حرکت میکنه
تیاگو
۲۸ دی ۱۳۹۶توی بررسی های خودرویی خارجی معمولا اینو در برابر هایلوکس برنده می دونن
Wrx
۲۸ دی ۱۳۹۶من از نزدیک این پیکاپ رو دیدم همش احساس لش بود بهم دس داد یه جوریه تو عکس شاید زیاد نشون نده ولی در واقعیت تو نگاه من که خیلی لش به نظر رسید ☹️هایلوکس و ناوارا بهترن ???
sadegh
۲۹ دی ۱۳۹۶از ظاهرش فهمیدی لشه یا پشتش نشستی رانندگی کردی؟!؟!؟
Wrx
۲۹ دی ۱۳۹۶گفتم از نگاه من لشه نگفتم که شماهم بیا بهش به چشم یه لش نگاه کن?هرکی یه نظری داره
پشت فرمونش ننشستم فقط از نمای بیرون نگاش کردم و استایلش برام جالب بود