خودروها و کانسپتهای جدید تنها چیزیهای نبستند که در بزرگترین رویداد خودرویی آمریکای جنوبی یعنی نمایشگاه سائوپائولوی برزیل به نمایش درآمدهاند زیرا در این نمایشگاه، میتسوبیشی جایگاه ویژهای را برای خود تدارک دیده است. این شرکت، خودروی کلاسیک PX33 خود را در نمایشگاه خودروی سائوپائولو به نمایش درآورده است یعنی اولین خودروی سواری ۴×۴ یا دو دیفرانسیل دنیا. این خودرو زمانی به سیستم چهارچرخ محرک مجهز شد که این سامانه فقط در وسایل نقلیهٔ سنگین و باربر بکار میرفت.
PX33 در اصل بهعنوان یک وسیلهٔ نقلیهٔ نظامی توسط دولت ژاپنی در دههٔ ۴۰ میلادی ارائه شد. تنها چهار دستگاه از این خودرو ساخته شد اما میتسوبیشی این یک نمونه را حفظ کرده و در مواقع اینچنینی برای نشان دادن تاریخ برجسته و تجربیات خود درزمینهٔ خودروهای آفرود از آن استفاده میکند.
میتوان گفت نهایتاً بهنوعی PX33 منجر به تولید مدل بسیار معروف پاجرو شد و حتی میتوان لنسر اوولوشن را از نسل آن دانست. میتسوبیشی PX33 مجهز به یک پیشرانهٔ دیزل ۶.۷ لیتری است که هرچند بهطور حیرتانگیزی بزرگ است اما تنها ۷۰ اسب بخار قدرت تولید میکند. بااینحال این موتور افتخار یکی دیگر از اولینها را هم برای میتسوبیشی به همراه دارد و آن اولین موتور دیزل با سیستم تزریق مستقیم سوخت ژاپن است.
MPH
۲۰ آبان ۱۳۹۵چقدر راندمان موتورها از ابتدا تا الان پیشرفت داشته ولی هنوزم که هنوزه قدرت تولیدی نصف چیزی نیست که باید باشه….
این میتسو هم عالیه
MPH
۲۰ آبان ۱۳۹۵راستی حرف از برزیل شد،تا چند روز دیگه (یکشنبه) گرندپری برزیلو داریم،رقابت سر قهرمانی جهان خیلی داغ شده اگه رزبرگ این مسابقه رو ببره قهرمان میشه….
(ali (CHEVY NOVA
۲۰ آبان ۱۳۹۵بحث میتسوبیشی هست بگم دیشب یدونه گالانت 77 سفید دیدم تو سربالایی هرچی ماشین جدیدبود مثل 405 و 206 و….. میگرفت
واقعا ماشینهایی قدیمی چقدر خوب بودند
Scuderia Italia
۲۰ آبان ۱۳۹۵میتسوبیشی چی بود و چی شد…
میتسوبیشی = تنبل ترین خودروساز ژاپن
كاپيتاليسم
۲۰ آبان ۱۳۹۵یک سوال برام ایجاد شد مگه اسپایکر اولین خودرو سواری 4×4 رو تولید نکرده؟