میتسوبیشی

میراژ ژاپنی محصول میتسوبیشی

موتورهای کم مصرف سه سیلندر کم کم در حال باز کردن جای خود در دل خریداران صرفه جوی خودرو هستند. مخصوصا زمانیکه قیمت سوخت بالا می رود، گرایش به این خودروهای به صرفه، افزایش می یابد. میراژ یکی از همین خودروهاست که بر خلاف نام پر ابهت خود، خودرویی کوچک و کم مصرف ساخت میتسوبیشی است.

2012 mitsubishi mirage
۲۰۱۲ mitsubishi mirage
موتور ۱.۲ لیتری سه سیلندر میتسوبیشی میراژ در تنظیمات متفاوتی برای بازار اروپا و آمریکا ساخته می شود. نمونه آمریکایی آن ۷۹ اسب بخار نیرو تولید می کند که بیشتر از توان بنز اسمارت و کمتر از توان موتور اکوبوست سه سیلندر فورد فیستا است.

2012 mitsubishi mirage interior dashboard2012 mitsubishi mirage interior2012 mitsubishi mirage rear
میتسوبیشی با میراژ قصد حمله به بازار خودروهای ارزان قیمت شهری را در آمریکا دارد و این شاید راه نجاتی برای این شرکت باشد که خودروهای بزرگتر و پر قدرت تر آن در آمریکا پس زده می شوند. رقبای میراژ را باید مزدا ۲، شورولت اسپارک، سایون IQ و اسمارت فورتو دانست.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۱۷ دیدگاه‌ها

  1. ....

    ۸ دی ۱۳۹۱
    سوابق: (122 ديدگاه)

    ماشین کوچولو یه خوبیه

    1. عشق ماشین

      ۸ دی ۱۳۹۱
      سوابق: (122 ديدگاه)

      داخلش برای ماشین حاج بک لوکسه

      1. امیر

        ۸ دی ۱۳۹۱
        سوابق: (37 ديدگاه)

        اصلاَ لوکس نیست
        بیشتر شبیه دیزاین خودروهای چینی از آب دراومده

        گذش اون زمان که اسم میتسوبیشی سر زبونا بود ….

      2. ....

        ۸ دی ۱۳۹۱
        سوابق: (122 ديدگاه)

        ترکیب رنگ داخلش خوبه کیلومتر سرعتش زیباست مانیتور
        لمسی داره دیگه چی مخوای

      3. سعید

        ۶ فروردین ۱۳۹۴
        سوابق: (1483 ديدگاه)

        حاج بک کیه؟

  2. amin7

    ۸ دی ۱۳۹۱
    سوابق: (75 ديدگاه)

    پراید ژاپن این هستو یاریس اونوقت پراید ما هم […]

  3. hamed

    ۸ دی ۱۳۹۱
    سوابق: (17 ديدگاه)

    طراحی جالبی داره اما فکر نمیکم از پس مزدا2 بر بیاد!

    1. عشق ماشین

      ۸ دی ۱۳۹۱
      سوابق: (122 ديدگاه)

      نه بر نمیاد ولی آخه مزدا 2 خیلی از این بهتره
      مثل مقایسه ی فیل و فنجونه

  4. شایان

    ۸ دی ۱۳۹۱
    سوابق: (3 ديدگاه)

    این ماشین با این طراحی غیر جذاب حریف مزدا2 یا فورد فیستا نمیشه

  5. سامان

    ۹ دی ۱۳۹۱
    سوابق: (147 ديدگاه)

    این با یاریس مقایسه نمیشه با تویوتا IQ مقایسه میشه.
    ولى انصافاً برید عکس هاى تویوتا IQ را ببینید چه چیزیه، تازه فیس لیفت آستون مارتینش هم هست به اسم CYGNET.

  6. نیما

    ۹ دی ۱۳۹۱
    سوابق: (70 ديدگاه)

    کاش اسمش به خودش بیشتر می اومد

  7. AMIN

    ۹ دی ۱۳۹۱
    سوابق: (204 ديدگاه)

    بنظرم میتسوبیشی بهتره الان با یه خودروساز قدرتری شریک بشه(مثل تویوتا)… دیگه فکر نکنم اون میتسو های دهه نود بیاد… از پاجرو و کلت بگیر تا گالانت لانسر و 3000 جی تی او…
    گالانت که عملا بازنشسته شد تنها فقط لانسر(اوو) هنوز مقاومت کرده… پاجرو هم اگه پسرفتی نکرده باشه پیشرفت آنچنانی هم نکرده(در مقابل رقبا)

  8. حسین007

    ۹ دی ۱۳۹۱
    سوابق: (25 ديدگاه)

    طراحی خارجیش نسبت به رقباش زیاد جالب نیست. ولی باید دید قیمتش چقدره و آیا میتونه شانس زیادی تو بازار خودروهای کم مصرف داشته باشه یا نه.

  9. مهسا

    ۱۳ دی ۱۳۹۱
    سوابق: (52 ديدگاه)

    میدونید چرا میتسوبیشی بازارشو از دست داد؟
    چون حاضره ورشکست بشه ولی بی کیفیت تولید نکنه!
    دوام بالا، وزن زیاد و ایمنی عالی باعث میشه قیمتش بالا بره و فروشش بیاد پایین.
    حق ما همین آشغال چینیاست که به اسم موتور میتسوبیشی بندازن بهمون.

    1. AMIN

      ۲ مرداد ۱۳۹۲
      سوابق: (204 ديدگاه)

      البته میتسوبیشی فقط تولید کننده خودرو نیست از کشتی سازی تا محصولات دیجیتالی(دوربین های فوق العاده نیکون) و خانگی(یخچال- تی وی ووو) و مخصوصا جت جنگنده و ارابه های فرود هواپیماهای مسافربری… ولی در کل ماشیناش خیلی دوست داشتنی هستن

  10. سعید

    ۱۷ دی ۱۳۹۱
    سوابق: (173 ديدگاه)

    ای خداا موتور1.2 بعد 80 تا قرت بعد 3سیلندر و.. حتما مصرف سوختشم 4دیگه. بعد واسه ما 1.3 قدرت75 مصرف سوخت رسیده9..! میگن سنسور اکسیژنشو عوض کنی میشه 8 لطف فرمودند. یعنی … مدیرارو داریم. مگه هیوندا چی کرد رفت چندتا ازین کاربلدای بنز آورد شمام برید یکی ازین ژاپنیا رو استخدام کنید تا..

    1. meysam

      ۵ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (52 ديدگاه)

      موتور و گیربکس هیوندای تحت لیسانس میتسوبیشی تولید میشه، خود کره هنوز به طور کامل دانش تولید موتور رو نداره. اگر هم بخش خودروسازی میتسوبیشی ورشکست بشه، این نشانه ورشکستگی کامل میتسوبیشی نیست چون شرکتیه که فعالیتهای خیلی گسترده ای داره و در زمبنه های مختلفی فعالیت میکنه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا