میتسوبیشی

معرفی رسمی نسل جدید میتسوبیشی پاژرو اسپورت

کمپانی ژاپنی میتسوبیشی شاید در حال گذراندن دوران سختی در بازار آمریکا باشد اما در قاره‌ی وطنی‌اش با معرفی رسمی نسل جدید مدل بسیار محبوب خود یعنی پاژرو (Pajero) در حال برداشتن قدم‌های استراتژیک جدیدی است.

Mitsubishi Pajero Sport 2016
Mitsubishi Pajero Sport 2016
نسل جدید با ورود خود وظیفه سنگینی به دوش داشته و با رقبایی همچون شورولت تریل بلیزر (Trailblazer)، فورد اِورست (Everest)، ایسوزو اِم یو ایکس (MU-X) و تویوتا فورچونر (Fortuner) چالشی جدی را روبروی خود می‌بیند.
Mitsubishi Pajero Sport 2016
Mitsubishi Pajero Sport 2016
میتسوبیشی در طراحی ظاهری این نسل جسارت زیادی به خرج داده و خودرویی تنومند و تا حدودی زمخت را روانه بازار کرده که در پی‌ریزی‌های اصلی شباهتهایی هم با مدل L200 یا همان تریتون (Triton) دارد.
درون کابین تریم، تجهیزات و آپشن‌ها، مواد بکار رفته و غربیلک فرمان بازهم بیننده را به یاد مدل L200 می‌اندازد، اما کنسول وسط شیب بیشتری دارد و طرح کلی کاملاً هم با آن یکسان نیست.
Mitsubishi Pajero Sport 2016
Mitsubishi Pajero Sport 2016
ازنظر ابعاد پاژروی جدید همان عرض ۱,۸۱۵ میلی‌متری را دارد، اما ۹۰ میلی‌متر طویل‌تر شده (۴,۷۸۵ میلی‌متر) و با فاصله محوری ۲,۸۰۰ میلی‌متری به نظر می‌رسد فضای داخلی فراخی داشته باشد. لازم به ذکر است که در نسخه چهارچرخ متحرک ارتفاع نیز ۳۵ میلی‌متر کاهش پیداکرده است (۱,۸۰۵ میلی‌متر)؛ البته طبق ادعای کمپانی فاصله کف خودرو تا زمین با ۱۳ میلی‌متر افزایش به ۲۱۸ میلی‌متر رسیده است.
Mitsubishi Pajero Sport 2016
Mitsubishi Pajero Sport 2016
Mitsubishi Pajero Sport 2016
Mitsubishi Pajero Sport 2016
حدس می‌زدیم که در بخش فنی پاژرو همان پیشرانه جدید ۲.۴ لیتری MIVEC توربو دیزل مورداستفاده در L200 را بکار گیرد که در بازار تایلند ۱۷۸ اسب بخار (۱۸۱ PS) قدرت و ۴۳۰ نیوتون‌متر (۳۱۷ پوند فوت) گشتاور تولید می‌کند (یک نسخه ۱۵۲ اسب بخاری از همین پیشرانه نیز برای مدل L200 قابل سفارش است)؛ درعین‌حال این خودروساز با ارائه یک جعبه‌دنده ۸ سرعته خودکار کاملاً جدید بجای نمونه ۵ سرعته بکار رفته در L200 تقریباً شگفت‌زده‌مان کرد. میتسوبیشی همچنین تأکید کرده که قوای محرکه جدید بکار گرفته‌شده در این نسل بهبودی ۱۷ درصدی را در مصرف سوخت به ارمغان آورده که در کنار آلایندگی کمتر از ۲۰۰ گرم CO2 در هر کیلومتر پیشرفت خوبی نسبت به قبل محسوب می‌شود. این مدل شاید در بازارهای مختلف با نام‌های چلنجر (Challenger)، مونترو اسپورت (Montero Sport)، ناتیوا (Nativa) و پاژرو داکار (Pajero Dakar) هم شناخته شود.
Mitsubishi Pajero Sport 2016
Mitsubishi Pajero Sport 2016
Mitsubishi Pajero Sport 2016
Mitsubishi Pajero Sport 2016
اطلاعات بیشتر و دقیق‌تر مربوط به آن شامل مشخصات کامل و زمان حضور در بازارهای خارج از تایلند نیز به‌زودی در هفته‌های آینده منتشر خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امین قوام‌

گزارشگر و راننده آزمایش وبسایت پدال

مطالب مشابه

‫۷۹ دیدگاه‌ها

  1. ALiHidden

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (332 ديدگاه)

    خیلی زشت

    پشتش افتضاحه

    جلوش خوبه

    کابینش خوبه

    فرمونشو دوس ندارم

    1. حمید

      ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (199 ديدگاه)

      چه قدر تو پدال متخصص دیزاین خودرو داریم! واقعا جای تاسفه… هرکی میاد میگه :جلوش بده، پشتش بده،چرم داخلش تیرست،چوب داخلش کمه، گوردون واگنر بده(خیلی جالبه اکثر اوقات کامنت ها راجع به هر ماشینی که باشه به گوردون واگنر ختم میشه!!) ،ولی تنها چیزی که کسی ازش نمیگه سواری و کیفیت و اپشن های ماشینه که مهمترین معیار هر ماشینیه.ولی تا دلت بخواد از طراحی هر ماشین جدیدی ایراد الکی میگیرن.خیلی از همین افراد هم این ماشین هارو تو رویا هاشون میبینن ولی باز ازش ایراد میگیرن…این قضیه فقط مخصوص این وبسایت نیست تو بعضی مجلات مربوط به خودرو(از جمله مجله با سابقه و پر تیراژ ((ماشین))هستش که تو تست هر ماشینی میان دو صفحه راجع به طراحی ماشین می‌نویسند،یک صفحه هم راجع به تست ماشین و بخش های دیگه!!!!واقعا برام جای تعجبه که این افراد خودشون رو در سطح یک نقد کننده و و یا طراح شرکت های بزرگ خودروسازی میبینن) هم دیده میشه و ذهن افراد رو آلوده میکنه تا همیشه از طراحی ماشین های خارجی ایراد بگیرن.این موضوع دیگه داره به یک بیماری واگیردار تبدیل میشه…

      1. به یاد عارف

        ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (17 ديدگاه)

        حمید جان دوست من زیبایی سلقه ای هست هر کی نظر خودشو میگه البته بحث اونایی که با تعصب وجهت تخریب نظر میزارن فرق میکنه

      2. bee

        ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (80 ديدگاه)

        این طرز بیان توهین به کاربرانیه که از طراحی ایراد می گیرند,
        مگه باید حتما طراح بود بود تا فهمید خودرویی زشته یا زیبا!؟
        شما نقاشی بلدی که تابلو استاد فرشچیان رو زیبا میبینی یکی دیگه رو نه!؟
        نظر در مورد طراحی خودرو فکر هم حتی نمیخواد,به محض اینکه چشمت ببینه باید متوجه زیبایی بشی,
        اگر شما ی ساعت فکر کردی و از 10 تا زاویه مختلف نگاه کردی بعدش گفتی زیباست,مطمئن باش نیست!

        1. HILUX

          ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (251 ديدگاه)

          عقبش آدمو یاده ولوو میندازه خصوصا اگه اون قسمت از چراغ عقبش که پایین اومده به بالا میرفت دیگه میشد خود ولوو.

        2. حمید

          ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (199 ديدگاه)

          ایراد الکی و چند برابر کردن ایرادات ماشین توهین به طرفداراش نیست؟ هر جور میخوای فکر کنی فکر کن ولی من واقعیت محض رو گفتم.گفتی ماشین رو به محض اینکه ببینی باید بفهمی زیباست یا نه!!!!!!!! واقعا که جک جالبی بود.پس اون همه تیم طراحی خودرو با افراد با استعداد و کوله باری از تجربه به همراه نرم افزار های پیشرفته باد هواست؟!

        3. hermes

          ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (39 ديدگاه)

          نسل قبلش فاجعه بود اما نسل جدیدش بد نیست
          جلوش از همه ی محصولات میتسوبیشی بهتر طراحی شده
          عقبش واقعاً افتضاحه

      3. AHMADREZA

        ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (1022 ديدگاه)

        آقا مشکلی داری هر کی دوست داره نظر میده
        منم میگم پشتش افتضاحه

        1. ALiHidden

          ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (332 ديدگاه)

          دوباره نقل از حمید :

          شرمنده استاد نمیدونستم شما تموم عمرتو گذاشتی پایه ماشین ها ….

          وقتی چیزی نمیدونی الکی حرف نزن

          اتفاقا از روی عکس هم خیلی راحت میشه فهمید….

          طراحیش از نزدیک با عکسش ک فرقی نداره داره؟؟؟؟

        2. ارشیا.فقط ژاپن.فقط اینفینیتی.

          ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (36 ديدگاه)

          پشتش خیلیم خوبه. اگه زشت باشه ولی خاصه هیچ ماشینی پشتش این شکلی نیست. تازه مثلا اسپورتیج قشنگه که اومده چراقا رو فقط کشیده و هنرم به کار نرفته

      4. ALiHidden

        ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (332 ديدگاه)

        نقل از حمید :

        هر چقدرم ماشین نرم و عالی باشه بازم من ازش خوشم نمیاد مفتم بدن بم میفروشم میرم ی چی دیگه میخرم

        ماشین باید ی جوری باشه ک وقتی نیگاش میکنی حال کنی ن اینکه حالت بهم بخوره

        در ضمن من صدسال خواب اینو نمیبینم و نخواهم دید…

        شرمنده استاد نمیدونستم شما طراح میتسویی وگرنه جسارت نمیکردم :|

        الان ی بچه 3 ساله هم میتونه در مورد طراحی این نظر بده نیازی نیس حتما طراح ماشین باشه

        1. حمید

          ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (199 ديدگاه)

          شما دو نفر مهندس و سر طراحید و من جلوی شما اساتید کم میارم…واقعا خودت رو با یک بچه به قول خودت 3 ساله مقایسه میکنی؟!!! به قول خودت اون بچه 3 سالست که با یک نگاه نظر میده،مگه بچه 3 ساله ای؟!چرا فقط از طراحی ماشین ها ایراد میگیرید؟؟ گفتی هر چه قدر ماشین نرم باشه خوشم نمیاد؟؟؟حتما مازراتی کواتروپورته داری و به فنر بندی اسپورتش عادت کردی دیگه، راست میگی…بعدش معلومه کوچکترین اطلاعاتی در زمینه ی ماشین ندارین که از روی چند تا عکس نظر میدید . بعد به من گفتی طراح میتسوبیشی،من طرفدار سرسخت بنز ،پورشه و بیشتر ماشین های ژاپنی هستم نه طراح! به عنوان یک طرفدار هم درست مثل هر طرفدار دیگه ای لازم میدونم وقتی کسی تنها از روی سلیقه و از قصد مطلب بی ارزشی رو توی یک وبسایت که ده ها نفر دیگه هم هستن میذاره باید مسلما منتظر جواب اشخاص دیگه هم باشه. مثلا از نظر شخصی من تابستون پارسال وقتی با بودجه 170 تومن بین کمری و آکورد شک داشتم،وقتی تو نمایشگاه هر دو ماشین رو بیشتر بررسی کردم و سوارشون شدم انتخابم صد در صد آکورد بود و همون رو هم خریدم،و از نظر شخصیم تویوتا کمری جدید ماشین فوق العاده زشت از هر نظر و با اپشن های کمه اما هیچ وقت دوست نداشتم توی وبسایتی مثل پدال این موضوع رو مطرح کنم چون این رو میدونستم که بالاخره طرفدارای کمری هم کم نیستن و ممکنه خوششون نیاد از نظرم.پس بهتره درک این رو داشته باشی که توی یک مکان عمومی نباید همینجوری از روی سلیقه نظر بدی و منتظر جواب نباشی بعد اگر ماشین تو ایران بود، از نزدیک میدیدیش،سوارش میشدی،اونوقت اگر با دلیل زیبایی ماشین رو زیر سوال میبردی اونوقت حرفت ارزش داشت نه از روی چند تا عکس…

        2. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو

          ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (810 ديدگاه)

          جناب حمید فرمایش شما متین است.
          اما دوست عزیز کسی نگفته برای نظر دادن درباره ی طراحی خودرو حتماً باید متخصص بود ضمن اینکه شما خودت فرمودی از طراحی اون کمری خوشت نیومد خب هیچ اشکالی نداره نظرت رو مطرح کنی و بقیه هم ناراحت بشن مشکل از خودشونه.
          شما میتونی بگی(جسارت نباشه) مثلاً طراحی خودرو رو نمیپسندم نه مثل برخی دوستان که میگن این چیه افتضاحه و …
          بنده خودم در پست راوفور جدید در پدال مخالفت خودم رو نسبت به طراحیش اعلام داشتم اما نه به نظر شخصی توهین کردم و نه خودروساز رو کوبیدم.
          به عنوان کسی هم که زمان زیادی رو تو سایت پدال سپری کرده میتونم بگم شما صاحب اختیاری نظرت رو به ثبت برسونی حالا هرچی هم که میخواد باشه اما راه های صحیحی برای انجام این کار هست.
          امیدوارم کمکی کرده باشم
          ارادتمند

      5. ali2240

        ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (513 ديدگاه)

        خب این سلیقست
        منی که از نسل اول پاجرو تا مدل 2014 رو دوست دارم اصلا هضم این طراحی برام سخته
        برای اولین بار از طراحی پاجرو بشدت بدم اومد مخصوصا عقبش

      6. ali

        ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (4 ديدگاه)

        ویرایش کردم

      7. ali

        ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (4 ديدگاه)

        پاسخ به حمید
        دوست عزیز . فروش یک خودرو را نظر متخصص طراحی تضمین نمیکنه . بلکه همون مشتری عادی که چیزی از طراحی خودرو نمیدونه و شما در حال مسخره کردنش هستی با یک نگاه کلی به ماشین اگه اون ماشین را مطابق سلیقه خودش دید و خوشش اومد ،خودرو را در لیست مورد نظر خودش برای خرید قرار میدهد . در غیر اینصورت چنان “نه” بزرگی به اون خودرو میگه که هزار متخصص طراحی هم نمیتونند نظرش را عوض کنند . اونوقته که اون خودروساز با کله چنان به زمین میخوره که کسی نمیتونه بلندش کنه

        1. حمید

          ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (199 ديدگاه)

          خب آقای علی مگه این دو سه نفر مشتری هستن؟ این ها افرادی هستن که سوارشدن این ماشین ها براشون آرزو هستش،در ضمن من جواب توهین اون ها به عنوان یک طرفدار ماشین های ژاپنی و آلمانی رو دادم نه مسخره کردنشون،مگه کار بدی کردم؟! بعد فقط مگه ماشین به طراحیشه؟ همونطور که بالا گفتم معیار های دیگه ای هم برای خرید ماشین هستن که مهمترن،مثلا مگه تویوتا کرولا ماشین خوشگلی بوده و هست؟ خب جوابش مسلما منفی هستش (حتی از نظر بعضی صاحبهاش که به همین موضوع اقرار کردن) اما پر فروش ترین ماشین دنیاست!!

    2. امیر

      ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (180 ديدگاه)

      ایکاش عقب ماشینو اینجوری چهار گوش طراحی نمیکردن از نمای عقب مثله مکعب شده

    3. ZIPPO

      ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (248 ديدگاه)

      افتضاح طراحی قرن 15 و 16و 17و 18و 19 و 20
      اقا حداقل از کیا کپ بزنید بتونید 4 تا ماشین بفروشید
      این شرکتها چی کار میکنند
      اون از بنز اینم از جاپنی ها
      طراحی فقط کیا و هیوندای و بی ام و
      بقیه ول معطلند

      1. HILUX

        ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (251 ديدگاه)

        بی ام و رو کنار هیوندای و کیا نذار…

        1. ZIPPO

          ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (248 ديدگاه)

          اتفاقا از نظر طراحی باید این ها رو کنار هم گذاشت
          چون الان بهترین طراحیها ما این هاست
          شما یک نگاهی به جوایز طراحی از سال 2011 بنداز متوجه منظور من میشی
          نه اینکه همینجوری کوچه بازاری بگی اینوکنار اون نزار

        2. ZIPPO

          ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (248 ديدگاه)

          فراری رو یادم رفت بگم
          واقعا طراحی داخلی و خارجیش عالی و بدو نقصه

      2. HILUX

        ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (251 ديدگاه)

        هرکی بیشتر جایزه برده باشه طراحیش بهتره؟؟؟
        خیلی خودروها هستند که کسی به قیافشون نگاه هم نمیکنه مثلا:
        کسی که بنز کلاسG میخره یا کسی که لندکروزر میگیره حتی یک درصد هم برای قیافشون نمیخره.ولی بیشتر افرادی که سانتافه میخرن برای قیافش میخرن نه عملکردش.حالا کره ای ها که اکثرا عملکرد خوبی ندارند( و تا چند سال پیش باعث آبروریزی وسرشکستگی بودند)اگه همین قیافه و زیبایی روهم نداشته باشند دیگه چی دارند؟؟؟(البته همشونم زیبا نیستند که شما اینقدر گیر دادی به زیباییشون)

        1. ZIPPO

          ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (248 ديدگاه)

          این دیگه مشخصه
          این جایزه ها رو که کشکی نمیدن
          یک هییت از بهترین طراح های اتومبیل دنیا میشینن دور هم و بهترین طرح ها رو انتخاب میکنند
          مشخصه که هر کی جایزه بیشتر بردخه باشه طراحیش بهتره
          پ نه پ اون های که جایزن نگرفتن اسطوره طراحین
          بنز جی کلاس که افتضاهه طراحیه دقیقا مثل یک مکعب مستصیلکه 4تا چرخ بذاری زیرش
          لندکروز همه که همونطوره اما 1 ذره بهتر
          الان محصولان کیا چه از تظر طراحی و چه از نظر کیفیت واقعا عالیند

        2. HILUX

          ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (251 ديدگاه)

          باشه جناب طراح
          کره=1
          بقیه ی دنیا=0
          راضی شدی؟؟؟

      3. luis

        ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (612 ديدگاه)

        چشممممم بشون میگم بیان از کرره تقلید کنن شما حرص نخور برات ضرر داره به خداااااااا .

      4. Armin

        ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (420 ديدگاه)

        واقعا بسه دیگه تمومش کنید ،،، شما چند نفر سطح نظرات سایتو دارین میارین پایین ،،، نه اونی که از این طراحی بدش میاد به نظر بقیه احترام میذاره نه اونی که خوشش میاد ،،، اقا بدت میاد بگو بدم میاد برو دیگه من کارشناسم تو طراحی نسیتیو این حرفارو نداره ،،،

      5. me84

        ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (1772 ديدگاه)

        فاتحه میتسو تو آمریکا خوندست با این طراحی هاش.
        عقبش به هیچ عنوان جالب نیست.

        1. Armin

          ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (420 ديدگاه)

          محض اطلاع شما این مدل اصلا تو امریکا عرضه نمیشه که فاتحش بخواد خونده شه ،،، چقدر کمبود اگاهی اخه،،،،

      6. ali

        ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (1836 ديدگاه)

        تو رو خدا بگو. داری مسخره میکنی؟؟؟؟
        نه خدایی اگه داری مسخره میکنی بگو.

    4. سارا

      ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (217 ديدگاه)

      اینجا ننوشته قسمت مخصوص نظرات متخصصین خودرو ! اینجا بخش دیدگاه هست و هرکسی هر دیدگاهی داشته باشه میتونه اینجا قرار بده و کسی حق حمله کردن به دیگران رو نداره !
      دیدگاهت رو بظار و به بقیه هم کاری نداشته باش سعی کن اجتماعی بودن رو یاد بگیری

      1. Armin

        ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (420 ديدگاه)

        جالبه مدعی ترین مردم دنیا هستیم ،،، تکنولوژی کشورمون در حد ساخت دوچرخه هم نیس بعد ملت میان اینجا سر طراحی کشور ژاپن میشن متخصص و میفتن به جون هم ،،،، بعد میگن مملکت ما چرا عقب مونده،،،بخدا هیچ قومی تو دنیا انقدر ادعای الکی نداره

    5. mehdi

      ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (2362 ديدگاه)

      اتفاقن من فرمونشو دوست دارم،مثه بقیه فرمونا نیست ک بتونی ازش ایراد بگیری،اسپرت نیست کلاسیک،اگ یکم سنت بالا باشه دوست داری این فرمون تو دستت باشه،البته این نظر شخصیه من بود،نظرات
      متفاوت،ژاپنیا اکثرشون حتی تو فرموناشون کیفیتو میتونی ببینی،چرمش،فرم فرمون حس خوبی القا میکنه.یکی از مواردی ک تو میتسوبیشی دوست دارم همیشه فرموناشه.

    6. مصطفی

      ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (226 ديدگاه)

      پسر چقدر زشته!!!!!!
      توشم خیلی قدیمیو دمودس!!!!!!!!!!

    7. simorq

      ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (47 ديدگاه)

      حمید جان طراح ها هم ماشین زشت طراحی میکنن

  2. علی

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (209 ديدگاه)

    عالیه عالی میتسوبیشی حرف نداره

    1. armin

      ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (420 ديدگاه)

      چیزی که خیلی امیدوارم کرد اینه که با این پیشرانه آرین موتور به راحتی میتونه واردش کنه و محدودیتی برای وارداتش نیس … البته اگه نمایندگیش عقلش برسه و دست از تبلیغات ضعیفش برداره…

  3. HILUX

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (251 ديدگاه)

    تو تایلند ساخته میشه؟

  4. lmbx

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (287 ديدگاه)

    ببخشید دوستان ربطی به مطلب نداره.
    مسابقه دریفت 16 مرداد تو پیست ازادی هست؟بعد راسته که میگن بلیطش شده 10 تومن؟
    اخه تو سایت فدراسیون زده محل برگزاری تو سایت فدراسیون هست

  5. armin

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (420 ديدگاه)

    خرکاری از قیافش میباره …
    چنتا از قابلیت هایی که توی تیزرش دیدم : رادار جانبی و جلو ، سیستم پارک خودکار ، اتو هلد
    واقعا از فرچونر شاختره

  6. تحریم خودروی ایرانی جهاد درراه خداست

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (27 ديدگاه)

    ازاین سبک طراحی خیلی خوشم میاد منو که واقعا جذب کرد مخصوصا نمای جلوش.

  7. milad

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (13 ديدگاه)

    عالیه ، زیباس ، میتسو حرف نداره عاشقشم

  8. bee

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (80 ديدگاه)

    نمی دونم چون اسمش میتسوبیشیه از قیافش تعریف میکنید!
    خوبه!؟
    نسل قدیم پاجیرو دیدید!؟
    این اسمش پیشرفت نیست تو طراحی
    پاجیرو قدیمی رو همه دوست داشتن نه یه عده خاص

    1. Nissan...Japan

      ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (45 ديدگاه)

      خداییش طراحیش جذابه همین که از کلیشه ها دور کرده خودشو و یه روح تازه ای دمیده تو این سبک و کلاس خودرو ها خودش خیلی نکته مثبتیه.چون یکم چراغش کشیده شده به طرف پایین که نباید کل طراحیو زیر سوال برد.واقعا از نمای جلو و بغل طراحیش خیلی بهتر از اکثر کره ای هاس.عقبشم حرف نداره.ولی کاش چراغا بیش از حد کشیده نبودن!

    2. ارمان

      ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (1306 ديدگاه)

      پاجیرو نه پاجیرو اسپورت با اون اتاق مقایسه کنید

  9. bee

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (80 ديدگاه)

    [URL=http://www.8pic.ir/][IMG]http://www.8pic.ir/images/55xpekslavwujs2coz3o.jpg[/IMG][/URL]
    این قشنگ تره یا نسل جدید؟

  10. F.A

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (13 ديدگاه)

    سلام. درمورد قیمت حرفی نزدید! لطفاً در این مورد مهم اطلاع رسانی کنید. ممنون

    1. Armin

      ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (420 ديدگاه)

      یه جا خوندم ۴۳ هزار دلار

  11. امیر

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (17 ديدگاه)

    میتسو ماشینهای قابل اطمینان ، کم مصرف، اقتصادی و باکیفیتی میزنه و همیشه برای من قابل احترامه. خوشحالم که فعالیتش دوباره زیاد شده

  12. mehdi.s

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (14 ديدگاه)

    از لحاظ سواری چون امکانش فراهم نیس فقط با توجه اعداد و ارقام روی کاغذ میشه صحبت کرد، ولی ماشینای زاپنی از لحاظ فنی امتحانشو قبلا پس دادن،
    از لحاظ ظاهری ک سلیقه ای.. ولی ظاهر ماشین در کل چنگی به دل نمیزنه بخصوص پشت خودرو. میشه رقبا رو بهتر دونست، متاسفانه زاپن از لحاظ طراحی یه کم عقب مونده.

  13. رضا

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1698 ديدگاه)

    از نظر ظاهری تا حدودی میشه گفت به محصولات تویوتا شبیه
    ولی از قیافش میباره که خوراک آفروده

  14. احمد باقری

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    ماشین باحالیه.

  15. mehdi

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (2362 ديدگاه)

    به نظر من از اون طراحیاست ک اولش دوسش نداریو خیلی ازش بدت میاد ولی کم کم بش عادت میکنیو دوسش داری.????

  16. AMIR

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (13 ديدگاه)

    ایول خدای عجب ماشینیه….جلوش حرف نداره….ولی عقبشم بد نیست….اتاق داخلشم خوبه….مخصوصا بخش دندش….انصافا خوبه ….بعضی از دوستان خیلی ایراد میگیرن….با همچین قیمتی که داره….کیفیتش و قدرتت موتورشو …طراحی داخل و خارجش ….خوبه..

    به امید اون روز که میتسو دوباره به بازار امریکا برگرده………..

  17. محمدرضا

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    جلوش مثل یه کاخ رویایی چند هزار متری میمونه و لی یه دفعه عقبش رو که می بینی ، سقف آرزوهات تبدیل میشه به یه 30 متری زیر پله تو حلبی آباد :)

  18. علی

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (31 ديدگاه)

    چرا ازمدل دو دو درب ش عکسی نزاشت من عاشق مدل دو دربش هستم فقط کسی میدونه که یک با سوار پاجیرو گروه بهمنی شده باشه .عشق است غرش موتور3500 ش رو.نرمیشو بعد لندکوروزر هیچ ماشینی نداره تو افرود بعد fjکوروزرنفر دوم اگه حتا یکی از خصوصیات پاجیرو و این کری داشتن به غیره قیافه من اسممو عوض میکنم

  19. علی

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (31 ديدگاه)

    دوستان میدونم خارج از بحس ولی می خوام یه نظری از اساتید سایت بگیرم. نظرتون در مورد خرید برلیانسh330 چیه بگیرم.لایک نگیرم .دیس لایک بازم متشکرم ازنظرات سازندتون

    1. نوید جهرمی

      ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (3793 ديدگاه)

      بنده باشم اول چینی نمیگیرم،دوم چینی نمیگیرم،سوم چینی نمیگیرم.
      اگه مجبور باشم بگیرم میرم یکی میگیرم ک تو بازار امتحانش رو پس داده باشه مثلن جک جی5 .یا گریت وال سی 30 .
      نظری در مورد این چینیای جدید ک ایرانخودرو و سایپا باهاشون قراردادبستن ندارم.
      فقط یه چیزی که خود مدیرانشون گفتن چینی ها سهم زیادی نخواهند داشت.پس گمون کنم قطعات و خدماتش هم رو هوا باشه.
      به علاوه بعد از توافق دیگه بازار با اقبال برای چینی ها نیس.
      پس اگه میتونی صبر کن
      اگه هم باید بخری یه ماشین دست دوم تر و تمیز بگیر. و مثل ما تو کمپینی ک ماشین صفر از خودروسازا نمیخریم باش.
      در آخر هم انتخاب با خودته.

  20. دکتر داریوش

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (86 ديدگاه)

    اگه اومد ایران هر کی خوشش نیومد نخره!!! مدیون وجدانتون اگه سوارشم بشید!!!
    ما اگه پول داشتیم و ارزونتر از لندکروز بود همین رو میخریم

  21. نیما

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (4 ديدگاه)

    بالاخره ما نفهمیدیم که میزان آلایندگی در هر 100 کیلومتر مبنای تشخیصه یا در هر کیلومتر! ایراد از ترجمه است یا قضیه چیز دیگه ای!؟

    1. نوید جهرمی

      ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (3793 ديدگاه)

      آلایندگی رو برای هر کیلومتر در نظر میگیرن

  22. افشین

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (20 ديدگاه)

    جلو خوبه اما عقب عین Volvo XC60 می مونه که چراغشو سر و ته کرده باشی…میتسوبیشی باید یه تکونی به خودش بده

  23. فریا

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (684 ديدگاه)

    عـــاشق مدل 2008 بودم . زیبا ، نرم ، داشبورد با کیفیت ، گیرباکس نرم ، آفرود قوی و …
    متاسفانه اون زیبایی رو به کلی از دست داده !
    یه فاتحه بفرستین براش

  24. ارمان

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1306 ديدگاه)

    جلوش خیلی خوبه کملا برای فروش تو امریکا انگار طراحی شده با این حال این یه شروع دوباره است و به نظر شروع با یه گام قوی هست ایم وارم کانسپتهای اینده میتسو از روی این تجارب بدست بیاد و اوضاع بهتر بشه

  25. پویان

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (27 ديدگاه)

    کاش یه لاستیک زاپاس بندازه رو در عقب این افتضاح طراحیشون کمتر به چشم بیاد. حداقل این سپر رو میدادی بیرون یکم که با درب عقب و چراغا هم سطح نباشه!
    در کل همه چیزش عالیه فقط نمای عقب فاجعش و طراحی داشبورد به نسبت سادش نسبت به رقبا

  26. FcmZ

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (114 ديدگاه)

    به نظر من طراحیش خیلی چشمگیرتر و زیباتر شده. فقط نمای پشتش یکم نا اشناست که فکر میکنم با یه اسپویلر گنده و زاپاس و باربند حرفی برای گفتن نزاره.

  27. Reza .H

    ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    پاژرو همیشه خواستنی بوده … مدل های قبلیش که هنوزم از خیلی کره ای های به روز بهتره…
    تو کیفیت ژاپنی ها که شکی نیست… چه برسه که خودروی ملی (میتسوبیشی) باشه اونم پاژرو…
    اما بنظرم سبک طراحی قبلیش کلاسیک تر ،اصیل تر و دوست داشتی تر بود …
    هرچند نشونه هایی از اصالت رو میشه تو گوشه کنار این ماشین جدیده دید… فکر میکنید قیمتش تو بازار ایران به 250 برسه؟

  28. RAYAN

    ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (62 ديدگاه)

    چرا عقبشو اینجوری طراحی کردن؟ مثل ماشین نعش کش شده

  29. Archi KHAN

    ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (2198 ديدگاه)

    خیلی چهره توپر و خشنی داره ، خوشگله
    قطعا با کیفیت هم هست.
    بطور کلی ماشینه خوبی به نظر میرسه ( البته غیر از چراغهای عقب اش ..!! )

  30. محمدحسین پورکیوان

    ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (73 ديدگاه)

    سلام.
    میتسوبیشی گند زده به پاژروی دوست داشتنی. مثل اینکه این طرح رو دو ساعته واسه نمایشگاه افغانستان زده. البته از لحاظ فنی که در حد خودش ورقابت هست. ولی به هر حا ل طراحی ظاهری هر ماشینی واسه به دل نشستن اون مهمه. اخه اول رخ ماشینو میبینی بعد میری سراغ مسایل فنی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا