کمپانی ژاپنی میتسوبیشی شاید در حال گذراندن دوران سختی در بازار آمریکا باشد اما در قارهی وطنیاش با معرفی رسمی نسل جدید مدل بسیار محبوب خود یعنی پاژرو (Pajero) در حال برداشتن قدمهای استراتژیک جدیدی است.
نسل جدید با ورود خود وظیفه سنگینی به دوش داشته و با رقبایی همچون شورولت تریل بلیزر (Trailblazer)، فورد اِورست (Everest)، ایسوزو اِم یو ایکس (MU-X) و تویوتا فورچونر (Fortuner) چالشی جدی را روبروی خود میبیند. میتسوبیشی در طراحی ظاهری این نسل جسارت زیادی به خرج داده و خودرویی تنومند و تا حدودی زمخت را روانه بازار کرده که در پیریزیهای اصلی شباهتهایی هم با مدل L200 یا همان تریتون (Triton) دارد.درون کابین تریم، تجهیزات و آپشنها، مواد بکار رفته و غربیلک فرمان بازهم بیننده را به یاد مدل L200 میاندازد، اما کنسول وسط شیب بیشتری دارد و طرح کلی کاملاً هم با آن یکسان نیست. ازنظر ابعاد پاژروی جدید همان عرض ۱,۸۱۵ میلیمتری را دارد، اما ۹۰ میلیمتر طویلتر شده (۴,۷۸۵ میلیمتر) و با فاصله محوری ۲,۸۰۰ میلیمتری به نظر میرسد فضای داخلی فراخی داشته باشد. لازم به ذکر است که در نسخه چهارچرخ متحرک ارتفاع نیز ۳۵ میلیمتر کاهش پیداکرده است (۱,۸۰۵ میلیمتر)؛ البته طبق ادعای کمپانی فاصله کف خودرو تا زمین با ۱۳ میلیمتر افزایش به ۲۱۸ میلیمتر رسیده است. حدس میزدیم که در بخش فنی پاژرو همان پیشرانه جدید ۲.۴ لیتری MIVEC توربو دیزل مورداستفاده در L200 را بکار گیرد که در بازار تایلند ۱۷۸ اسب بخار (۱۸۱ PS) قدرت و ۴۳۰ نیوتونمتر (۳۱۷ پوند فوت) گشتاور تولید میکند (یک نسخه ۱۵۲ اسب بخاری از همین پیشرانه نیز برای مدل L200 قابل سفارش است)؛ درعینحال این خودروساز با ارائه یک جعبهدنده ۸ سرعته خودکار کاملاً جدید بجای نمونه ۵ سرعته بکار رفته در L200 تقریباً شگفتزدهمان کرد.
ALiHidden
۱۱ مرداد ۱۳۹۴خیلی زشت
پشتش افتضاحه
جلوش خوبه
کابینش خوبه
فرمونشو دوس ندارم
حمید
۱۱ مرداد ۱۳۹۴چه قدر تو پدال متخصص دیزاین خودرو داریم! واقعا جای تاسفه… هرکی میاد میگه :جلوش بده، پشتش بده،چرم داخلش تیرست،چوب داخلش کمه، گوردون واگنر بده(خیلی جالبه اکثر اوقات کامنت ها راجع به هر ماشینی که باشه به گوردون واگنر ختم میشه!!) ،ولی تنها چیزی که کسی ازش نمیگه سواری و کیفیت و اپشن های ماشینه که مهمترین معیار هر ماشینیه.ولی تا دلت بخواد از طراحی هر ماشین جدیدی ایراد الکی میگیرن.خیلی از همین افراد هم این ماشین هارو تو رویا هاشون میبینن ولی باز ازش ایراد میگیرن…این قضیه فقط مخصوص این وبسایت نیست تو بعضی مجلات مربوط به خودرو(از جمله مجله با سابقه و پر تیراژ ((ماشین))هستش که تو تست هر ماشینی میان دو صفحه راجع به طراحی ماشین مینویسند،یک صفحه هم راجع به تست ماشین و بخش های دیگه!!!!واقعا برام جای تعجبه که این افراد خودشون رو در سطح یک نقد کننده و و یا طراح شرکت های بزرگ خودروسازی میبینن) هم دیده میشه و ذهن افراد رو آلوده میکنه تا همیشه از طراحی ماشین های خارجی ایراد بگیرن.این موضوع دیگه داره به یک بیماری واگیردار تبدیل میشه…
به یاد عارف
۱۱ مرداد ۱۳۹۴حمید جان دوست من زیبایی سلقه ای هست هر کی نظر خودشو میگه البته بحث اونایی که با تعصب وجهت تخریب نظر میزارن فرق میکنه
bee
۱۱ مرداد ۱۳۹۴این طرز بیان توهین به کاربرانیه که از طراحی ایراد می گیرند,
مگه باید حتما طراح بود بود تا فهمید خودرویی زشته یا زیبا!؟
شما نقاشی بلدی که تابلو استاد فرشچیان رو زیبا میبینی یکی دیگه رو نه!؟
نظر در مورد طراحی خودرو فکر هم حتی نمیخواد,به محض اینکه چشمت ببینه باید متوجه زیبایی بشی,
اگر شما ی ساعت فکر کردی و از 10 تا زاویه مختلف نگاه کردی بعدش گفتی زیباست,مطمئن باش نیست!
HILUX
۱۱ مرداد ۱۳۹۴عقبش آدمو یاده ولوو میندازه خصوصا اگه اون قسمت از چراغ عقبش که پایین اومده به بالا میرفت دیگه میشد خود ولوو.
حمید
۱۱ مرداد ۱۳۹۴ایراد الکی و چند برابر کردن ایرادات ماشین توهین به طرفداراش نیست؟ هر جور میخوای فکر کنی فکر کن ولی من واقعیت محض رو گفتم.گفتی ماشین رو به محض اینکه ببینی باید بفهمی زیباست یا نه!!!!!!!! واقعا که جک جالبی بود.پس اون همه تیم طراحی خودرو با افراد با استعداد و کوله باری از تجربه به همراه نرم افزار های پیشرفته باد هواست؟!
hermes
۱۱ مرداد ۱۳۹۴نسل قبلش فاجعه بود اما نسل جدیدش بد نیست
جلوش از همه ی محصولات میتسوبیشی بهتر طراحی شده
عقبش واقعاً افتضاحه
AHMADREZA
۱۱ مرداد ۱۳۹۴آقا مشکلی داری هر کی دوست داره نظر میده
منم میگم پشتش افتضاحه
ALiHidden
۱۱ مرداد ۱۳۹۴دوباره نقل از حمید :
شرمنده استاد نمیدونستم شما تموم عمرتو گذاشتی پایه ماشین ها ….
وقتی چیزی نمیدونی الکی حرف نزن
اتفاقا از روی عکس هم خیلی راحت میشه فهمید….
طراحیش از نزدیک با عکسش ک فرقی نداره داره؟؟؟؟
ارشیا.فقط ژاپن.فقط اینفینیتی.
۱۱ مرداد ۱۳۹۴پشتش خیلیم خوبه. اگه زشت باشه ولی خاصه هیچ ماشینی پشتش این شکلی نیست. تازه مثلا اسپورتیج قشنگه که اومده چراقا رو فقط کشیده و هنرم به کار نرفته
ALiHidden
۱۱ مرداد ۱۳۹۴نقل از حمید :
هر چقدرم ماشین نرم و عالی باشه بازم من ازش خوشم نمیاد مفتم بدن بم میفروشم میرم ی چی دیگه میخرم
ماشین باید ی جوری باشه ک وقتی نیگاش میکنی حال کنی ن اینکه حالت بهم بخوره
در ضمن من صدسال خواب اینو نمیبینم و نخواهم دید…
شرمنده استاد نمیدونستم شما طراح میتسویی وگرنه جسارت نمیکردم :|
الان ی بچه 3 ساله هم میتونه در مورد طراحی این نظر بده نیازی نیس حتما طراح ماشین باشه
حمید
۱۱ مرداد ۱۳۹۴شما دو نفر مهندس و سر طراحید و من جلوی شما اساتید کم میارم…واقعا خودت رو با یک بچه به قول خودت 3 ساله مقایسه میکنی؟!!! به قول خودت اون بچه 3 سالست که با یک نگاه نظر میده،مگه بچه 3 ساله ای؟!چرا فقط از طراحی ماشین ها ایراد میگیرید؟؟ گفتی هر چه قدر ماشین نرم باشه خوشم نمیاد؟؟؟حتما مازراتی کواتروپورته داری و به فنر بندی اسپورتش عادت کردی دیگه، راست میگی…بعدش معلومه کوچکترین اطلاعاتی در زمینه ی ماشین ندارین که از روی چند تا عکس نظر میدید . بعد به من گفتی طراح میتسوبیشی،من طرفدار سرسخت بنز ،پورشه و بیشتر ماشین های ژاپنی هستم نه طراح! به عنوان یک طرفدار هم درست مثل هر طرفدار دیگه ای لازم میدونم وقتی کسی تنها از روی سلیقه و از قصد مطلب بی ارزشی رو توی یک وبسایت که ده ها نفر دیگه هم هستن میذاره باید مسلما منتظر جواب اشخاص دیگه هم باشه. مثلا از نظر شخصی من تابستون پارسال وقتی با بودجه 170 تومن بین کمری و آکورد شک داشتم،وقتی تو نمایشگاه هر دو ماشین رو بیشتر بررسی کردم و سوارشون شدم انتخابم صد در صد آکورد بود و همون رو هم خریدم،و از نظر شخصیم تویوتا کمری جدید ماشین فوق العاده زشت از هر نظر و با اپشن های کمه اما هیچ وقت دوست نداشتم توی وبسایتی مثل پدال این موضوع رو مطرح کنم چون این رو میدونستم که بالاخره طرفدارای کمری هم کم نیستن و ممکنه خوششون نیاد از نظرم.پس بهتره درک این رو داشته باشی که توی یک مکان عمومی نباید همینجوری از روی سلیقه نظر بدی و منتظر جواب نباشی بعد اگر ماشین تو ایران بود، از نزدیک میدیدیش،سوارش میشدی،اونوقت اگر با دلیل زیبایی ماشین رو زیر سوال میبردی اونوقت حرفت ارزش داشت نه از روی چند تا عکس…
باربد.فقط شورولت.فقط کامارو
۱۱ مرداد ۱۳۹۴جناب حمید فرمایش شما متین است.
اما دوست عزیز کسی نگفته برای نظر دادن درباره ی طراحی خودرو حتماً باید متخصص بود ضمن اینکه شما خودت فرمودی از طراحی اون کمری خوشت نیومد خب هیچ اشکالی نداره نظرت رو مطرح کنی و بقیه هم ناراحت بشن مشکل از خودشونه.
شما میتونی بگی(جسارت نباشه) مثلاً طراحی خودرو رو نمیپسندم نه مثل برخی دوستان که میگن این چیه افتضاحه و …
بنده خودم در پست راوفور جدید در پدال مخالفت خودم رو نسبت به طراحیش اعلام داشتم اما نه به نظر شخصی توهین کردم و نه خودروساز رو کوبیدم.
به عنوان کسی هم که زمان زیادی رو تو سایت پدال سپری کرده میتونم بگم شما صاحب اختیاری نظرت رو به ثبت برسونی حالا هرچی هم که میخواد باشه اما راه های صحیحی برای انجام این کار هست.
امیدوارم کمکی کرده باشم
ارادتمند
ali2240
۱۱ مرداد ۱۳۹۴خب این سلیقست
منی که از نسل اول پاجرو تا مدل 2014 رو دوست دارم اصلا هضم این طراحی برام سخته
برای اولین بار از طراحی پاجرو بشدت بدم اومد مخصوصا عقبش
ali
۱۱ مرداد ۱۳۹۴ویرایش کردم
ali
۱۱ مرداد ۱۳۹۴پاسخ به حمید
دوست عزیز . فروش یک خودرو را نظر متخصص طراحی تضمین نمیکنه . بلکه همون مشتری عادی که چیزی از طراحی خودرو نمیدونه و شما در حال مسخره کردنش هستی با یک نگاه کلی به ماشین اگه اون ماشین را مطابق سلیقه خودش دید و خوشش اومد ،خودرو را در لیست مورد نظر خودش برای خرید قرار میدهد . در غیر اینصورت چنان “نه” بزرگی به اون خودرو میگه که هزار متخصص طراحی هم نمیتونند نظرش را عوض کنند . اونوقته که اون خودروساز با کله چنان به زمین میخوره که کسی نمیتونه بلندش کنه
حمید
۱۱ مرداد ۱۳۹۴خب آقای علی مگه این دو سه نفر مشتری هستن؟ این ها افرادی هستن که سوارشدن این ماشین ها براشون آرزو هستش،در ضمن من جواب توهین اون ها به عنوان یک طرفدار ماشین های ژاپنی و آلمانی رو دادم نه مسخره کردنشون،مگه کار بدی کردم؟! بعد فقط مگه ماشین به طراحیشه؟ همونطور که بالا گفتم معیار های دیگه ای هم برای خرید ماشین هستن که مهمترن،مثلا مگه تویوتا کرولا ماشین خوشگلی بوده و هست؟ خب جوابش مسلما منفی هستش (حتی از نظر بعضی صاحبهاش که به همین موضوع اقرار کردن) اما پر فروش ترین ماشین دنیاست!!
امیر
۱۱ مرداد ۱۳۹۴ایکاش عقب ماشینو اینجوری چهار گوش طراحی نمیکردن از نمای عقب مثله مکعب شده
ZIPPO
۱۱ مرداد ۱۳۹۴افتضاح طراحی قرن 15 و 16و 17و 18و 19 و 20
اقا حداقل از کیا کپ بزنید بتونید 4 تا ماشین بفروشید
این شرکتها چی کار میکنند
اون از بنز اینم از جاپنی ها
طراحی فقط کیا و هیوندای و بی ام و
بقیه ول معطلند
HILUX
۱۱ مرداد ۱۳۹۴بی ام و رو کنار هیوندای و کیا نذار…
ZIPPO
۱۱ مرداد ۱۳۹۴اتفاقا از نظر طراحی باید این ها رو کنار هم گذاشت
چون الان بهترین طراحیها ما این هاست
شما یک نگاهی به جوایز طراحی از سال 2011 بنداز متوجه منظور من میشی
نه اینکه همینجوری کوچه بازاری بگی اینوکنار اون نزار
ZIPPO
۱۱ مرداد ۱۳۹۴فراری رو یادم رفت بگم
واقعا طراحی داخلی و خارجیش عالی و بدو نقصه
HILUX
۱۱ مرداد ۱۳۹۴هرکی بیشتر جایزه برده باشه طراحیش بهتره؟؟؟
خیلی خودروها هستند که کسی به قیافشون نگاه هم نمیکنه مثلا:
کسی که بنز کلاسG میخره یا کسی که لندکروزر میگیره حتی یک درصد هم برای قیافشون نمیخره.ولی بیشتر افرادی که سانتافه میخرن برای قیافش میخرن نه عملکردش.حالا کره ای ها که اکثرا عملکرد خوبی ندارند( و تا چند سال پیش باعث آبروریزی وسرشکستگی بودند)اگه همین قیافه و زیبایی روهم نداشته باشند دیگه چی دارند؟؟؟(البته همشونم زیبا نیستند که شما اینقدر گیر دادی به زیباییشون)
ZIPPO
۱۱ مرداد ۱۳۹۴این دیگه مشخصه
این جایزه ها رو که کشکی نمیدن
یک هییت از بهترین طراح های اتومبیل دنیا میشینن دور هم و بهترین طرح ها رو انتخاب میکنند
مشخصه که هر کی جایزه بیشتر بردخه باشه طراحیش بهتره
پ نه پ اون های که جایزن نگرفتن اسطوره طراحین
بنز جی کلاس که افتضاهه طراحیه دقیقا مثل یک مکعب مستصیلکه 4تا چرخ بذاری زیرش
لندکروز همه که همونطوره اما 1 ذره بهتر
الان محصولان کیا چه از تظر طراحی و چه از نظر کیفیت واقعا عالیند
HILUX
۱۱ مرداد ۱۳۹۴باشه جناب طراح
کره=1
بقیه ی دنیا=0
راضی شدی؟؟؟
luis
۱۱ مرداد ۱۳۹۴چشممممم بشون میگم بیان از کرره تقلید کنن شما حرص نخور برات ضرر داره به خداااااااا .
Armin
۱۱ مرداد ۱۳۹۴واقعا بسه دیگه تمومش کنید ،،، شما چند نفر سطح نظرات سایتو دارین میارین پایین ،،، نه اونی که از این طراحی بدش میاد به نظر بقیه احترام میذاره نه اونی که خوشش میاد ،،، اقا بدت میاد بگو بدم میاد برو دیگه من کارشناسم تو طراحی نسیتیو این حرفارو نداره ،،،
me84
۱۱ مرداد ۱۳۹۴فاتحه میتسو تو آمریکا خوندست با این طراحی هاش.
عقبش به هیچ عنوان جالب نیست.
Armin
۱۱ مرداد ۱۳۹۴محض اطلاع شما این مدل اصلا تو امریکا عرضه نمیشه که فاتحش بخواد خونده شه ،،، چقدر کمبود اگاهی اخه،،،،
ali
۱۲ مرداد ۱۳۹۴تو رو خدا بگو. داری مسخره میکنی؟؟؟؟
نه خدایی اگه داری مسخره میکنی بگو.
سارا
۱۱ مرداد ۱۳۹۴اینجا ننوشته قسمت مخصوص نظرات متخصصین خودرو ! اینجا بخش دیدگاه هست و هرکسی هر دیدگاهی داشته باشه میتونه اینجا قرار بده و کسی حق حمله کردن به دیگران رو نداره !
دیدگاهت رو بظار و به بقیه هم کاری نداشته باش سعی کن اجتماعی بودن رو یاد بگیری
Armin
۱۱ مرداد ۱۳۹۴جالبه مدعی ترین مردم دنیا هستیم ،،، تکنولوژی کشورمون در حد ساخت دوچرخه هم نیس بعد ملت میان اینجا سر طراحی کشور ژاپن میشن متخصص و میفتن به جون هم ،،،، بعد میگن مملکت ما چرا عقب مونده،،،بخدا هیچ قومی تو دنیا انقدر ادعای الکی نداره
mehdi
۱۱ مرداد ۱۳۹۴اتفاقن من فرمونشو دوست دارم،مثه بقیه فرمونا نیست ک بتونی ازش ایراد بگیری،اسپرت نیست کلاسیک،اگ یکم سنت بالا باشه دوست داری این فرمون تو دستت باشه،البته این نظر شخصیه من بود،نظرات
متفاوت،ژاپنیا اکثرشون حتی تو فرموناشون کیفیتو میتونی ببینی،چرمش،فرم فرمون حس خوبی القا میکنه.یکی از مواردی ک تو میتسوبیشی دوست دارم همیشه فرموناشه.
مصطفی
۱۱ مرداد ۱۳۹۴پسر چقدر زشته!!!!!!
توشم خیلی قدیمیو دمودس!!!!!!!!!!
simorq
۱۲ مرداد ۱۳۹۴حمید جان طراح ها هم ماشین زشت طراحی میکنن
علی
۱۱ مرداد ۱۳۹۴عالیه عالی میتسوبیشی حرف نداره
armin
۱۱ مرداد ۱۳۹۴چیزی که خیلی امیدوارم کرد اینه که با این پیشرانه آرین موتور به راحتی میتونه واردش کنه و محدودیتی برای وارداتش نیس … البته اگه نمایندگیش عقلش برسه و دست از تبلیغات ضعیفش برداره…
HILUX
۱۱ مرداد ۱۳۹۴تو تایلند ساخته میشه؟
lmbx
۱۱ مرداد ۱۳۹۴ببخشید دوستان ربطی به مطلب نداره.
مسابقه دریفت 16 مرداد تو پیست ازادی هست؟بعد راسته که میگن بلیطش شده 10 تومن؟
اخه تو سایت فدراسیون زده محل برگزاری تو سایت فدراسیون هست
armin
۱۱ مرداد ۱۳۹۴خرکاری از قیافش میباره …
چنتا از قابلیت هایی که توی تیزرش دیدم : رادار جانبی و جلو ، سیستم پارک خودکار ، اتو هلد
واقعا از فرچونر شاختره
تحریم خودروی ایرانی جهاد درراه خداست
۱۱ مرداد ۱۳۹۴ازاین سبک طراحی خیلی خوشم میاد منو که واقعا جذب کرد مخصوصا نمای جلوش.
milad
۱۱ مرداد ۱۳۹۴عالیه ، زیباس ، میتسو حرف نداره عاشقشم
bee
۱۱ مرداد ۱۳۹۴نمی دونم چون اسمش میتسوبیشیه از قیافش تعریف میکنید!
خوبه!؟
نسل قدیم پاجیرو دیدید!؟
این اسمش پیشرفت نیست تو طراحی
پاجیرو قدیمی رو همه دوست داشتن نه یه عده خاص
Nissan...Japan
۱۱ مرداد ۱۳۹۴خداییش طراحیش جذابه همین که از کلیشه ها دور کرده خودشو و یه روح تازه ای دمیده تو این سبک و کلاس خودرو ها خودش خیلی نکته مثبتیه.چون یکم چراغش کشیده شده به طرف پایین که نباید کل طراحیو زیر سوال برد.واقعا از نمای جلو و بغل طراحیش خیلی بهتر از اکثر کره ای هاس.عقبشم حرف نداره.ولی کاش چراغا بیش از حد کشیده نبودن!
ارمان
۱۱ مرداد ۱۳۹۴پاجیرو نه پاجیرو اسپورت با اون اتاق مقایسه کنید
bee
۱۱ مرداد ۱۳۹۴[URL=http://www.8pic.ir/][IMG]http://www.8pic.ir/images/55xpekslavwujs2coz3o.jpg[/IMG][/URL]
این قشنگ تره یا نسل جدید؟
F.A
۱۱ مرداد ۱۳۹۴سلام. درمورد قیمت حرفی نزدید! لطفاً در این مورد مهم اطلاع رسانی کنید. ممنون
Armin
۱۱ مرداد ۱۳۹۴یه جا خوندم ۴۳ هزار دلار
امیر
۱۱ مرداد ۱۳۹۴میتسو ماشینهای قابل اطمینان ، کم مصرف، اقتصادی و باکیفیتی میزنه و همیشه برای من قابل احترامه. خوشحالم که فعالیتش دوباره زیاد شده
mehdi.s
۱۱ مرداد ۱۳۹۴از لحاظ سواری چون امکانش فراهم نیس فقط با توجه اعداد و ارقام روی کاغذ میشه صحبت کرد، ولی ماشینای زاپنی از لحاظ فنی امتحانشو قبلا پس دادن،
از لحاظ ظاهری ک سلیقه ای.. ولی ظاهر ماشین در کل چنگی به دل نمیزنه بخصوص پشت خودرو. میشه رقبا رو بهتر دونست، متاسفانه زاپن از لحاظ طراحی یه کم عقب مونده.
رضا
۱۱ مرداد ۱۳۹۴از نظر ظاهری تا حدودی میشه گفت به محصولات تویوتا شبیه
ولی از قیافش میباره که خوراک آفروده
احمد باقری
۱۱ مرداد ۱۳۹۴ماشین باحالیه.
mehdi
۱۱ مرداد ۱۳۹۴به نظر من از اون طراحیاست ک اولش دوسش نداریو خیلی ازش بدت میاد ولی کم کم بش عادت میکنیو دوسش داری.????
AMIR
۱۱ مرداد ۱۳۹۴ایول خدای عجب ماشینیه….جلوش حرف نداره….ولی عقبشم بد نیست….اتاق داخلشم خوبه….مخصوصا بخش دندش….انصافا خوبه ….بعضی از دوستان خیلی ایراد میگیرن….با همچین قیمتی که داره….کیفیتش و قدرتت موتورشو …طراحی داخل و خارجش ….خوبه..
به امید اون روز که میتسو دوباره به بازار امریکا برگرده………..
محمدرضا
۱۱ مرداد ۱۳۹۴جلوش مثل یه کاخ رویایی چند هزار متری میمونه و لی یه دفعه عقبش رو که می بینی ، سقف آرزوهات تبدیل میشه به یه 30 متری زیر پله تو حلبی آباد :)
علی
۱۱ مرداد ۱۳۹۴چرا ازمدل دو دو درب ش عکسی نزاشت من عاشق مدل دو دربش هستم فقط کسی میدونه که یک با سوار پاجیرو گروه بهمنی شده باشه .عشق است غرش موتور3500 ش رو.نرمیشو بعد لندکوروزر هیچ ماشینی نداره تو افرود بعد fjکوروزرنفر دوم اگه حتا یکی از خصوصیات پاجیرو و این کری داشتن به غیره قیافه من اسممو عوض میکنم
علی
۱۱ مرداد ۱۳۹۴دوستان میدونم خارج از بحس ولی می خوام یه نظری از اساتید سایت بگیرم. نظرتون در مورد خرید برلیانسh330 چیه بگیرم.لایک نگیرم .دیس لایک بازم متشکرم ازنظرات سازندتون
نوید جهرمی
۱۱ مرداد ۱۳۹۴بنده باشم اول چینی نمیگیرم،دوم چینی نمیگیرم،سوم چینی نمیگیرم.
اگه مجبور باشم بگیرم میرم یکی میگیرم ک تو بازار امتحانش رو پس داده باشه مثلن جک جی5 .یا گریت وال سی 30 .
نظری در مورد این چینیای جدید ک ایرانخودرو و سایپا باهاشون قراردادبستن ندارم.
فقط یه چیزی که خود مدیرانشون گفتن چینی ها سهم زیادی نخواهند داشت.پس گمون کنم قطعات و خدماتش هم رو هوا باشه.
به علاوه بعد از توافق دیگه بازار با اقبال برای چینی ها نیس.
پس اگه میتونی صبر کن
اگه هم باید بخری یه ماشین دست دوم تر و تمیز بگیر. و مثل ما تو کمپینی ک ماشین صفر از خودروسازا نمیخریم باش.
در آخر هم انتخاب با خودته.
دکتر داریوش
۱۱ مرداد ۱۳۹۴اگه اومد ایران هر کی خوشش نیومد نخره!!! مدیون وجدانتون اگه سوارشم بشید!!!
ما اگه پول داشتیم و ارزونتر از لندکروز بود همین رو میخریم
نیما
۱۱ مرداد ۱۳۹۴بالاخره ما نفهمیدیم که میزان آلایندگی در هر 100 کیلومتر مبنای تشخیصه یا در هر کیلومتر! ایراد از ترجمه است یا قضیه چیز دیگه ای!؟
نوید جهرمی
۱۱ مرداد ۱۳۹۴آلایندگی رو برای هر کیلومتر در نظر میگیرن
افشین
۱۱ مرداد ۱۳۹۴جلو خوبه اما عقب عین Volvo XC60 می مونه که چراغشو سر و ته کرده باشی…میتسوبیشی باید یه تکونی به خودش بده
فریا
۱۱ مرداد ۱۳۹۴عـــاشق مدل 2008 بودم . زیبا ، نرم ، داشبورد با کیفیت ، گیرباکس نرم ، آفرود قوی و …
متاسفانه اون زیبایی رو به کلی از دست داده !
یه فاتحه بفرستین براش
ارمان
۱۱ مرداد ۱۳۹۴جلوش خیلی خوبه کملا برای فروش تو امریکا انگار طراحی شده با این حال این یه شروع دوباره است و به نظر شروع با یه گام قوی هست ایم وارم کانسپتهای اینده میتسو از روی این تجارب بدست بیاد و اوضاع بهتر بشه
پویان
۱۱ مرداد ۱۳۹۴کاش یه لاستیک زاپاس بندازه رو در عقب این افتضاح طراحیشون کمتر به چشم بیاد. حداقل این سپر رو میدادی بیرون یکم که با درب عقب و چراغا هم سطح نباشه!
در کل همه چیزش عالیه فقط نمای عقب فاجعش و طراحی داشبورد به نسبت سادش نسبت به رقبا
FcmZ
۱۱ مرداد ۱۳۹۴به نظر من طراحیش خیلی چشمگیرتر و زیباتر شده. فقط نمای پشتش یکم نا اشناست که فکر میکنم با یه اسپویلر گنده و زاپاس و باربند حرفی برای گفتن نزاره.
Reza .H
۱۲ مرداد ۱۳۹۴پاژرو همیشه خواستنی بوده … مدل های قبلیش که هنوزم از خیلی کره ای های به روز بهتره…
تو کیفیت ژاپنی ها که شکی نیست… چه برسه که خودروی ملی (میتسوبیشی) باشه اونم پاژرو…
اما بنظرم سبک طراحی قبلیش کلاسیک تر ،اصیل تر و دوست داشتی تر بود …
هرچند نشونه هایی از اصالت رو میشه تو گوشه کنار این ماشین جدیده دید… فکر میکنید قیمتش تو بازار ایران به 250 برسه؟
RAYAN
۱۲ مرداد ۱۳۹۴چرا عقبشو اینجوری طراحی کردن؟ مثل ماشین نعش کش شده
Archi KHAN
۱۲ مرداد ۱۳۹۴خیلی چهره توپر و خشنی داره ، خوشگله
قطعا با کیفیت هم هست.
بطور کلی ماشینه خوبی به نظر میرسه ( البته غیر از چراغهای عقب اش ..!! )
محمدحسین پورکیوان
۱۲ مرداد ۱۳۹۴سلام.
میتسوبیشی گند زده به پاژروی دوست داشتنی. مثل اینکه این طرح رو دو ساعته واسه نمایشگاه افغانستان زده. البته از لحاظ فنی که در حد خودش ورقابت هست. ولی به هر حا ل طراحی ظاهری هر ماشینی واسه به دل نشستن اون مهمه. اخه اول رخ ماشینو میبینی بعد میری سراغ مسایل فنی.