چشم اندازمیتسوبیشی

گزارش پدال از مراسم رونمایی میتسوبیشی لنسر

دیروز در مراسمی شرکت آرین موتور از محصول جدید وارداتی خود رونمایی کرد. این محصول چیزی نبود جز میتسوبیشی لنسر که پس از ۲۰ سال دوباره به بازار ایران بر می‌گردد. از سال ۱۹۷۰ استارت تولید لنسر زده شده است و این خودرو یکی از خوش نام‌های بازار بین المللی است.

رونمایی از میتسوبیشی لنسر
رونمایی از میتسوبیشی لنسر
این مراسم با سخنرانی مدیران ارشد شرکت آرین موتور آغاز شد. از مهم‌ترین مسائل مطرح شده در این بخش ابراز رضایت و خوشحالی از پشت سر گذاشتن شرایط سخت بود. آرین موتور به‌عنوان شرکتی تازه تأسیس توانست دو سال سخت بازار ایران را پشت سر بگذارد. دو سالی که عواملی همچون کاهش رشد اقتصادی، افزایش نرخ تورم و نرخ ارز بر عملکرد فعالان اقتصادی تاثیری چشمگیر داشت.

رونمایی از میتسوبیشی لنسر
در سخنرانی‌ها ضمن اشاره به بکر بودن بازار ایران به علت معدل سنی جوان کشور و ورود این قشر به بازار مصرف، مدیران این شرکت وعده عرضه محصولات متنوع دیگری همچون میتسوبیشی میراژ خودرویی کوچک و مناسب فضاهای شهری، SUV اوت لندر و وانت L200 را به حاضر دادند.

آرین موتور که تا به امروز توانسته است در حدود ۱۰۰۰ دستگاه به مشتریان تحویل دهد، تصمیم دارد تا به دنبال بهبود سطح کیفی خدمات دهی زمان تحویل خودرو به مشتریان را به ۲۰ تا ۲۲ روز برساند.

اما چرا آن‌ها لنسر را انتخاب کردند؟
بزرگترین سهم بازار خودرو در ایران به خودروهای C-SEGMENT تعلق دارد دسته‌ای که خودروهایی همچون هیوندای الانترا، تویوتا کرولا و کیا سراتو از پرطرفدارترین محصولات آن به حساب می‌آیند. همچنین بر اساس نظر سنجی‌ها برای مشتریان ایرانی کیفیت، ایمنی و مشخصات فنی ۳ فاکتور اصلی در خرید خودرو است و دیگر آنکه بر اساس نظرسنجی‌ها، ایرانی‌ها خودروهای ژاپنی را با کیفیت تر از خودروهای دیگر کشورها می‌دانند. این عوامل سبب شد تا مدیران آرین موتور میتسوبیشی لنسر را در سبد محصولات خود قرار دهند.

در اولین گام آرین موتور نسخه‌ی ۱.۶ لیتری با ۱۱۵ اسب بخار، گشتاور ۱۵۴ نیوتن متر و گیربکس دستی ۵ دنده را به بازار عرضه خواهد کرد که مصرف سوخت ترکیبی آن ۵.۷ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر می‌باشد. علی رغم بهره گیری این نسخه از آپشن های کمتر به نسبت سایر خودروها، اما قیمت ۸۰ میلیون تومان، این نسخه را به رقیبی سر سخت برای خودروهای C-SEGMENT و حتی B-SEGMENT نظیر هیوندای اکسنت، MG350 و تویوتا یاریس می‌کند.
پس از عید شرکت آرین موتور تصمیم دارد تا نسخه‌ی فول آپشن ۱.۸ لیتری را با قدرت ۱۴۳ اسب بخار، گیربکس اتوماتیک CVT و قیمت تقریبی ۱۰۸ میلیون تومان به سبد محصولات خود اضافه کند.

بنا به گفته مسئولان شرکت آرین موتور پیش فروش دو تیپ نخست یعنی لنسرهای ۱.۶ لیتری با گیربکس دستی و اتوماتیک از امروز آغاز می‌شود و تا پیش از سال ۹۳ در حدود ۲۰۰ دستگاه تحویل داده خواهد شد.
باید منتظر ماند و دید که آیا آرین موتور با میتسوبیشی لنسر می‌تواند به آمار فروش قابل توجه دست پیدا کند یا خیر.
(از شما همراهان همیشگی پدال برای کیفیت پایین عکس‌ها پوزش می‌طلبیم)

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

محمدرضا ریاضی

محمدرضا ریاضی ، همراه با شما در دنیای هیجان انگیز خودرو

مطالب مشابه

‫۱۱۵ دیدگاه‌ها

  1. juve

    ۱۷ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (57 ديدگاه)

    اون سفیده خیلی ماهه .

    1. امــیــر

      ۱۷ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (49 ديدگاه)

      اوولوشن هست برادر، باید هم مــاه باشه!

    2. مجید

      ۱۱ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (1 ديدگاه)

      خیلی خوبه من مگانمو میفروشم یکی میخرم

      1. محمد

        ۲۳ اسفند ۱۳۹۲
        سوابق: (2 ديدگاه)

        بله البته اگه مگانتو بفروشی فک کنم بتونی پیش پرداخت ثبت نامش رو بپردازید بقیش هم طی 36 قسط تقدیم کنید!
        قیمتا…
        فضایی…

  2. Arses

    ۱۷ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (5 ديدگاه)

    سلام .. من خودم خیلی لنسر رو دوست دارم…

    وقتی مطلب رو خوندم کلی خوشحال شدم.. اما وقتی عکسای که از رونمایی این ماشین رو دیدم حال نکردم …
    شما خودتون عکسای لنسر سفید رو با خاکستریه مقایسه کنید ..

    یه جور حس لنسر بودن رو به ادم نمیده

    1. محسن

      ۲۲ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (13 ديدگاه)

      آره منم موافقم. اینی که تو ایرانه یه جوریه از MG350 هم چیپ تر میزنه :(

    2. علیرضا

      ۱۸ شهریور ۱۳۹۴
      سوابق: (1 ديدگاه)

      سلام به این دلیل کیفیتش پایین میزنه که اولا تو فضای خوبی ماشینو معرفی نکردن و تو مراسم های خارجی که ببینی قشنگ نور پردازی میکنن با پروژکتور رو ماشین میزنن تو این مراسم همش 2 تا لامپ روشنه و کیفیت دوربین هم همونطور که پدال گفت پایین بوده
      من یدونه تو خیابون دیدم واقعا همون شکلیه که تو نید فور اسپید بود
      خوشحال شدم بار اول از نزدیک دیدمش
      درکل اگه شرکت آرین خوب خدمات بده این ماشین تا سقف 100 بی رقیب هست کاملا

  3. مهدی تورانی از گنبد کاووس

    ۱۷ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (18 ديدگاه)

    حالا این ماشین جز پس مونده هاست یا جدیده تو کشور خوده شونم تولید میشه
    خوبه از هیچی بهتر…حداقل یه رقیب برا مگان مزدا 3 پیدا شد

  4. MBS

    ۱۸ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (201 ديدگاه)

    از خیلی از ماشین ها بهتره از جیلی بی اثلونصب از مزدا 2 سوسولی از مزدا 3 1600

  5. MBS

    ۱۸ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (201 ديدگاه)

    این ماشین از ام جی 350 و از کیا سراتوی 1600 هم بهتره

  6. امیرقاسمی

    ۱۸ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (23 ديدگاه)

    سلام این خودرو توی سایت عرب خودرو چند تا موتور داده اولین بار هست که دیدم با موتور 1600تحویل میدند
    کمترین اپشن وبالاترین قیمت تحویل مشتری میدند. اگه مدل 2400cc توربو وجفت دیفرانیسل بیاد قیمت خیلی زیاد میشه
    در عکس داخل کابین کاملا مشخص هشت بعضی از امکانات مدل ایرانی حذف کردند

  7. amin

    ۱۸ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (77 ديدگاه)

    کلا از ورود میتسوبیشی به بازار ایران خوشحالم حداقلش بازار یه زره متنوع تر میشه امیدوارم هرچه زودتر بقیه محصولاتش بیاد به بازار مخصوصا l200

  8. احمد

    ۱۸ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (24 ديدگاه)

    جز معدود دفعاتی هست که یک وارد کننده اتومبیل، با فکر و شناخت کامل از بازار ماشین وارد می کنه…

    بازار تیونینگ و کاستومش هم رونق خوبی می گیره!

  9. km

    ۱۸ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (679 ديدگاه)

    قطعا از مگان و … سرتره ولی مدل 1.8 سی سیش هم شاید به زور وارد شه چه برسه به اوو. از نظر قیمت خوبه.

  10. کیان

    ۱۸ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (94 ديدگاه)

    این نشون میده ایرانی ها حتی بلد نیستند عکس بگیرند…

    1. محسن

      ۲۲ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (13 ديدگاه)

      کاملا موافقم گند زدن به کلاس ماشین. من که اصلا زده شدم. این ماشینیه که چندین ساله منتظرش بودیم

  11. ........

    ۱۸ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    ورود وانت ال 200 باعث عقب نشینی تویوتا خواهد شد از هر لحاظ به خصوص قیمت مناسب تر هست

  12. alireza

    ۱۸ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (41 ديدگاه)

    evo gsr نمیارن؟
    تو خیابون ببینیم حال کنیم…

  13. mohsen

    ۱۸ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (54 ديدگاه)

    من عذر میخوام وارد کننده محترم پس صفحه نمایشش کو ؟؟؟؟!!!!!!

  14. mammad

    ۱۸ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (79 ديدگاه)

    اصلا اسمش به یاریس و اکسنت و النترا میارزه
    این و باید با کمری و سوناتا واپتیما و…..مقایسه کرد
    درضمن من دستمو پایین گرفتم این باید با ازرا وکادنزا مقایسه کرد
    ناسلانتی مممییتتسسووببییششیی ست

  15. mamad

    ۱۹ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (95 ديدگاه)

    من از نزدیک تو کرمان موتور یک هفته پیش دیدیمش…دنده اتومات بود و حتی مانیتور هم داشت…میتسوبیشی asرو هم اورده بودن

  16. مانی

    ۱۹ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من 4 سال پیش در جزیره کیش پسر عموم داشت رنگ سفید الان تازه وارده ایران شود

  17. hamid d

    ۱۹ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (4 ديدگاه)

    قیمت مزدا 3 دنده ای هم 80 هست اما نمیگم مدا evo بیاد چوت با قیمت 300 میلیون کسی تو ایران نمیخرده چرا؟؟؟چون مردم ایران پول خوب به ماشین بزرگ میدن که کوچک ..
    امیدوارم واسه دوستاران لنسر و جوانان مدل رالی آرت بیاد چون بین مدل استاندارد و evo است..

  18. بنده خدا

    ۲۰ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (233 ديدگاه)

    سلام.میتسوبیشی شرکت قدیمی و معتبره در حیطه های گوناگون.کره ای ها اومدن مشابه میتسوبیشی ال جی رو زدن در حیطه های گوناگون…مثلا ساخت کشتی یاتولید لوازم خانگی.حتی سامسونگ با یه خودروساز اروپایی داره پلت فرم مشترک میسازن علاوه بر اینکه تامین کننده لوازم صوتی شونه…خودروسازا و حتی سایر صنایع می تونن یه شریک خوب یا بهتر از پژو داشته باشن در بیشتر صنایع شرکت میتسوبیشی یا سامسونگ و ال جی تبهر دارن…یعنی بالاتر از تخصص…الان چینی ها بیشتر تولیداتشون با مشارکت یا نظارت این شرکتاست…درست زیر ساخت تولید خودرو ما بیشتر سمت پژو رفته ولی میشه از تمام ظرفیت ها استفاده کرد…

  19. زنده باد چین!!!!

    ۲۰ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (54 ديدگاه)

    از پشت که میبینم فکر میکنم مزدا3 که صاحبش ارمشو کنده وجاش ارج میتسوبیشیو گذاشته

    1. مرده با پراید!!

      ۲۸ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (1 ديدگاه)

      دقیییییییییییقا! منم بار اول که تو خیابون دیدم همین حسو داشتم بعد شنیدم لنسر وارد می کنن…

  20. بهداد

    ۲۰ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (102 ديدگاه)

    اخه چینیه برای همین شبیه مزدا 3 شده تو کارخانه سایکو موتور تولید میشه تحت لیسانسه میتسوبیشیه حیف پول به این ماشین با این قدرت اسبه بخارشه مثله 206میمونه 115اسب!!!شماهایی که طرفدارشین تو رویاهای گذشته و خاطراتتون سیر کنید؟؟؟!!!”

    1. صادق

      ۲۰ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (2 ديدگاه)

      جالبه، من از شما (بهداد) تو همه سایت ها نظرات منفی و غیر منطقی درباره این ماشین دیدم. شما بگو چی خریدی که ما هم بریم همون رو بخریم. به نظرم به جای اینکه حرفای دلال ها رو تکرار کنید، و صرفا دنبال منافع خودتون باشید، بهتره تحلیل منطقی انجام بدین. این سایت جای بازارگرمی و دلالی برای خریدهاتون نیست. یک سایت کاملا تحلیلی با رویکرد علمی، نیازمند بحث های منطقی ست.میتسوبیشی با سالها قدمت رو نمیشه با انگ چینی بودن از راه بدر کرد. نشونه اش هم همینه که ظرف چند ساعت ظرفیت فروشش تکمیل شد و استقبال خوبی در این روزهای رکود بازار خودرو ازش بعمل اومد.

      1. علیرضا

        ۳ اسفند ۱۳۹۲
        سوابق: (9 ديدگاه)

        مدرک شما برای چینی بودن چیه؟
        میتسوبیشی دنیارو داره با 500 شرکت زیر مجموعه
        نفت ایران رو هم ترانزیت میکنه
        خودکار بال پن توی جیبتو ببین ساخت میتسوبیشیه
        غیر از اتومبیل هواپیمای جنگنده اف 1 تانک موشک دکل نفت جرثقیل گریدر موبایل کولر و ….. تولیدات این مجموعه هلدینگه.چین کل صنعتش اندازه میتسوبیشی نیست

  21. رهگذر

    ۲۱ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (41 ديدگاه)

    یه لگن دیگه!! با قیمت مجازی!!! و بالا

  22. ashkan

    ۲۱ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (258 ديدگاه)

    باز هم قیمت مجازی!!! و بالا برای خودم متاسفم

  23. Navid

    ۲۲ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    اونایی که میگن لنسر لگن ، همونایی ان که100میلیون میدن ماشین چینی سوار میشن

  24. فرزاد 1

    ۲۳ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (346 ديدگاه)

    سلام به همه
    دوستان به خدا این ماشین اونقدا هم که میگید سرو صدا نداره …دقیقاٌ بر خلاف عقیده بعضی از دوستان که برای من محترم هستش این ماشین بلائی که سر ASX اومد سرش میاد ..یعنی فقط یک سری جو گیر میشن ثبت نام میکنند بعدش توی فروشش میمونند …
    یک سری اطلاعات بدم خدمتتون خودتون قضاوت کنید : این ماشین در چید تولید میشه و تحت لیسانس هستش ولی با این احوال قیمتی که در کارت سبز این ماشین در گمرک خورده با توجه به قیاس قیمتهائی که خودروهای وارداتی دارند و با توجه به این مدل که یک بند انگشت شبیه EVOLOTION از بیرون هستش ولی از لحاظ موتوری و آپشن ((که اصلاٌ نداره )) واقعاٌ یک نوع ریسک برای شرکت وارد کننده هستش توجه داشته باشید 20 سال پیش که لنسر وارد ایران شد ..آخه چه ماشینهائی توی تهران بود ؟؟؟ سرور همه ماشینهای سال 92/93 گلف بودش ولی مطمئن باشید با توجه به وقفه 17 ساله اگه همین الآن گلف 2014 وارد ایران بشه کسی طرفش نمیره ..مثل مینی کوپر /یا بیتل که واقعاٌ معرکه هستش ولی قیمتش با اون چیزی که باید باشه خیلی فرق داره …مثلاٌ هیوندای YF وقتی وارد گمرک میشه 56 تومانه ولی پاش به تهران میرسه میشه 160 /170 من به چراییش کاری ندارم ولی این لنسر با قیمت نزدیک به 25 میلیون وارد میشه 80 تومان قیمت زیادیه و با توجه به انتظاری که قشر خاصی از این ماشین دارند و فقط آنها هستند که این ماشین رو خریداری میکنند صبر میکنند که موتوری با حجم معقول بیاد نه 1600 …؟؟؟؟ با این اتاق سرد و بی روح …؟؟؟ و ظاهر واقعاٌ بلا تکلیفش …؟؟؟ باز با بال عقب برخلاف حرف یکی از دوستان که میگه شبیه مزدا 3 هستش باید بگم مزدا3 از میتسوبیشی تقلید کرده نه این ماشین ….شما صد در صد اصلاٌ اوولوشن ندیدی …اگه اوولوشن هم بیاد که نمیاد باز هم رقیب توی رنج قیمت حدود 300 زیاده …
    نتیجه انقدر نمیشه یک چیزی رو که فقط و فقط برند هستش رو بزرگ کرد …این خودرو دقیقاٌ مصداق سوء استفاده وارد کننده ایرانی از برند هستش …از این بابت میگم سوء استفاده چون اگه با قیمت واقعیش و هدفی که شرکت از تولید این ماشین داشته که همانا راضی نگه داشتن قشر جوان و ضعیف از لحاظ مالی و آوردن این قشر به عنوان مشتری هدف در آینده به چرخه شرکت هستش …اگه با همون اهداف وارد میشد هم خوب بود هم بی رقیب ولی وقتی سوء استفاده میشه از سمت وارد کننده این خودرو بد نام میشه …
    سپاس

    1. صادق

      ۲ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (2 ديدگاه)

      دوست گرامی میشه بفرمایید بر چه اساسی به این نتیجه رسیدید که لنسر با ۲۵ میلیون وارد میشه؟!!!
      طبق اطلاعاتی که روی سایت های مختلف هست قیمت این مدل لنسر ۱۷۰۰۰ دلار هست که حتی اگر فرض کنیم ۱۰۰۰ دلار برای حذف برخی آپشن ها از قیمت کاسته شده، باز هم قیمت این خودرو در گمرک چیزی حدود ۴۵ میلیون هستش.
      من نمیدونم چرا دوستان درباره خودروهای بی کیفیت چینی این بحث ها رو مطرح نمیکنند و فقط تاکید بر گرون بودن این ژاپنی شناخته شده و با اصالت دارند. در ضمن اینکه میفرمایید برند عامل با اهمیتی نیست هم به هیچ وجه منطقی نیست چرا که در دنیای امروز فقط برند ها هستن که صحبت میکنند و اتفاقا سابقه ی یک برند به تنهایی اصلی ترین عامل اعتماد مشتری در دنیاست.
      ضمنا شرکت وارد کننده در واردات این خودرو به دلیل رکود فعلی بازار خودرو سود انچنانی برای خودش در نظر نگرفته و سعی کرده در سری اول بیشتر به بازاریابی و جلب رضایت بپردازه و در سال آینده با تیراژ بالاتر و احتمالا موتور حجم بالاتر سود بیشتری از فروش این خودرو در ایران بدست بیاره. درباره ASX هم در جریان باشید که بیش از هزار دستگاه فروخته شده تا الان که من خودم تستش نکردم ولی چندین مقاله دربارش خوندم و همگی نظرات مثبت بوده دربارش. خصوصا در مقایسه ای که بین ASX و هیوندا IX35 انجام شده بود هم اطلاعات جالبی ارائه شده و نشان از برتری ASX در برابر رقبای کره ایش داره. قیمت امروز خودرو در بازار به هیچ وجه ملاک موفق یا ناموفق بودن اون نیست، چرا که بدلیل رکود بازار قیمت ها کاملا سردرگم هستن. به عنوان مثال همین هیوندا YF که شما مثال زدین الان مدل ۲۰۱۴ فولش پایین تر از قیمت شرکت در بازار موجوده.

      1. علیرضا

        ۳ اسفند ۱۳۹۲
        سوابق: (9 ديدگاه)

        ما کاری به گمرک نداریم
        وقتی پژو پارس رو میخری 40 تومن با اتاق و موتور دهه 90 که در جهان به عنوان زباله هم مصرف نمیشه وقتی ام وی ام ایکس 33 صفر 63 تومنه حاضر نیستی 17 تومن بیشتر بدی لنسر سوار بشی
        حداقل میگی میتسوبیشی سوارم با 97 سال قدمت http://www.mashinhalgh.blogfa.com/category/23
        پس یا همون تولید داخل رو سوار بشین یا نظر ندین وگرنه میبینه ما لیاقت نداریم جمع میکنه میره 20 سال دیگه میادا

    2. علیرضا

      ۲۶ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (9 ديدگاه)

      عجب بلایی سر asx اومده که سر خریدش دعواس
      لنسر هم که روز اول فروشش تمام شد
      البته همه این حرفاو تحلیل ها مربوط به ماست
      واقعا از ماست که بر ماست

  25. طوفان

    ۹ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (149 ديدگاه)

    بچه ها کدوم برای خرید بهتر هستند؟ لنسر مثبت الانترا منفی

  26. سعید

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (3 ديدگاه)

    من شخصا از همشون خوشم میاد ولی هیچکدوم از اینا به خودروی استثنای پراید نمیرسه

  27. mahmood

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (26 ديدگاه)

    کاش کلیه 100 تومن بود!!!!!
    20 تومن خرج این عزیز میکردم

  28. علیرضا

    ۳ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (9 ديدگاه)

    شــــرکــــت خودروسازی میتسوبیشی در سال 1870 توسط Yataro Iwasaki به وجود آمد. این شرکت در ابتدای تاسیس یک شرکت کشتیرانی بود و لذا در همان سال وارد تجارت زغال‌سنگ برای سوخت کشتی‌هایش شد و همچنین به تعمیر و نگهداری کشتی‌های قدیمی نیز می‌پرداخت.

    شرکت در سال 1881 موفق به خرید یک معدن زغال سنگ شد چراکه در آن زمان سوخت گرانی محسوب می‌شد. شرکت میتسوبیشی علاوه بر این در صنایع بانکداری، بیمه، گمرک و کارهای تجاری دیگر نیز فعال بود و لذا نقش کلیدی در صنایع ژاپن داشت.با شروع جنگ جهانی دوم، میتسوبیشی به تولید هواپیماهای جنگی نیز پرداخت.

    شرکت میتسوبیشی به عنوان تولیدکننده خودرو کار خود را در حوزه خودروسازی عملا در سال 1917 آغاز کرد و در همان سال خودروی مدل A را معرفی و عرضه کرد که به منزله اولین سری خودرو در ژاپن محسوب می‌شد . پس از آن خودروی Saden که براساس خودروی فیات 3 ساخته شده بود، به بازار عرضه شد که با استقبال خوبی مواجه شد.

    در سال 1934 شرکت میتسوبیشی با شرکت هواپیمایی میتسوبیشی ترکیب شد و به کارخانه‌ای عظیم در ژاپن تبدیل شد. در سال 1953 خودروی میتسوبیشی 500 نیز تولید شد. در طی این دهه شرکت میتسوبیشی موفق به تولید 75000 خودرو در سال شد.

    از سال 1970 شرکت با تغییر در استراتژی‌هایش تصمیم به افزایش صادرات گرفت به طوری که در سال 1971 خودروی گالانت را به طور گسترده به آمریکا صادر کرد و پس از آن نیز این خودرو به استرالیا صادر شد.

    در طی سال‌های 1973 تا 1978 میتسوبیشی توانست محصولاتش را به بازارهای اروپا نیز صادر کند. میتسوبیشی در سال 1980 موفق به تولید یک میلیون خودرو در سال شد. در سال 1989 میتسوبیشی موفق شد تولید خود را به 1.5 میلیون در سال برساند و در سال 1990 خودروی معروف پاجرو Pajero را نیز به تولید انبوه رساند.

    در طی 100 سال اخیر مجموعه شرکت‌های میتسوبیشی علاوه بر این که در ژاپن از صنایع عظیم و برجسته به شمار می‌آید، در دنیا نیز با تاسیس شرکت‌های چندملیتی عظیم در کشورهای مختلف بسیار شهرت دارد و امروزه با بیش از 80 کشور جهان داد و ستد تجاری دارند.

    مجموعه شرکت‌های میتسوبیشی امروزه بیش از 500 شرکت نه‌تنها در زمینه خودرو که در زمینه‌های مختلف صنعتی و تجاری مثل صنایع هوایی، فلزات سنگین، گمرک، بیمه، بانکداری و حتی صنایع غذایی دارد و در سراسر دنیا فعال است.

  29. M6 gran coupe

    ۹ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (2 ديدگاه)

    آغا یه سوال میگن این میتسوبیشی های فعلی که داره وارد میشه تو ژاپن بسته نمیشه و تو یه کشور دیگه منتاژ میشه. حقیقت داره آیا ؟؟

    1. محمد

      ۳۱ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (1 ديدگاه)

      سلام. لنسرهای وارد شده تولید ژاپن هستند و ASX ها توی خط تولید میتسوبیشی در ایلینویز امریکا تولید میشن.
      از روی VIN متوجه شدم.

  30. ناصر

    ۲۱ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    از هرچی پژو و پراید و تمام ماشینای چینی سرتره از این گذشته ژاپنیه لعنت به صنعت چین زنده باد صنعت آمریکا و ژاپن ای کاش سایپا و ایران خودرو از ریشه نابود میشدن تا ماشینای لگنشون تولید نمیشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا