پس از گذشت ۷ روز و ارائه ۹۲ پیشنهاد خرید، این میتسوبیشی اوو VI تامی ماکینن ادیشن ۲۰۰۱ با قیمت ۱۶۸۳۰۰ دلار فروخته شد تا یکی از گرانترین لنسر اووهای تاریخ لقب بگیرد. تنها ۲۵۰۰ دستگاه از این خودرو از کارخانه بیرون آمد و مدل موردبحث نیز هفتاد و پنجمین نمونه تولیدی بوده است و همواره نیز با قیمتهای بالایی خریدوفروش میشده اما پیشنهادهای دقیقه نودی برای خرید این مدل باعث شد قیمت بالایی برای اوو تامی ماکینن ادیشن ثبت شود.
خودروی موردبحث فاقد هرگونه تغییری بوده و کارکرد آن در ۲۱ سال فقط ۱۶۶۶۳ کیلومتر بوده است. نیروبخش میتسوبیشی اوو VI تامی ماکینن ادیشن ۲۰۰۱ هم پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربوی 4G63 با قدرت ۲۷۶ اسب بخار بوده و این نیرو از طریق گیربکس ۵ سرعته دستی به تمامی چرخ ها فرستاده میشود تا به این ترتیب شاهد یکی از خاطرهانگیزترین خودروهای تاریخ ژاپن باشیم.
همانگونه که نام خودرو نشان میدهد این میتسوبیشی اوو برای گرامی داشت تامی ماکینن تولید شد چراکه ماکینن چهارمین قهرمانی پیاپی خود را در مسابقات رالی قهرمانی جهان کسب کرد. به همین خاطر لنسر اوو تامی ماکینن ادیشن از تغییرات متنوعی نسبت به نسخههای استاندارد سود میبرد. کیت بدنه جدید باعث تمایز این مدل نسبت به سایر نسخهها میشد و ارتفاع سیستم تعلیق نیز به لطف دامپرهای ارتقا یافته تا ۱۰ میلیمتر کاهش یافته بود. نصب استرات بار در جلو و دیفرانسیل لغزش محدود به عملکرد بهتر خودرو در عبور از پیچها کمک میکردند و سیستم اگزوز و توربوشارژر تیتانیومی برای پرفورمنس سریعتر وجود داشتند. خودرویی که در تصاویر مشاهده میکنید به رنگ نقرهای ستلایت درآمده و از گل پخشکنهای قرمز رالی آرت سود میبرد. رینگهای ۱۷ اینچی انکی رالی آرت نیز طرح سفید رنگی دارند تا بر جذابیتهای اوو بیفزایند. از پشت رینگها هم کالیپرهای ترمز قرمز برمبو دیده میشوند. لاستیکهای میشلین پایلوت اسپرت ۴ نیز با رینگها همراه شدهاند.
کابین با جیر مصنوعی و مشکیرنگ پوشانده شده و عناصر قرمز رنگ روی صندلیهای ریکارو نیز آنها را تکمیل میکنند. همچنین نوشته تامی ماکینن ادیشن روی صندلیها دیده میشوند. کابین این خودرو به فرمان مومو با برند میتسوبیشی دارای دوخت های قرمز، سیستم صوتی با CD پلیر، آینههای جانبی برقی، سیستم تهویه مطبوع، دستهدنده چرمی و چرمی و اسپری کننده آب اینترکولر مجهز شده است. قطعاً نخواهیم گفت خریدار میتسوبیشی اوو VI تامی ماکینن ادیشن ۲۰۰۱ با این قیمت کار اشتباهی انجام داده اما نظر شما چیست؟ آیا چنین مبلغی را برای این خودرو میپردازید یا اینکه ترجیح میدهید یک خودروی مدرن با ویژگیهای جدید را بخرید؟
Reza Waffen SS
۳ مرداد ۱۴۰۱نمیدونم میتسوبیشی VI چی داره که در عین سادگی اینقدر جذابه
phonix
۳ مرداد ۱۴۰۱افتخارات بسیار
و تلاش برند میتسوبیشی در مسابقات رالی
محمد هادی
۳ مرداد ۱۴۰۱بهترین دوران خودروهای اسپرت در تاریخ
پسر این ماشین خود اصالت و خاطرات طلاییه
میگی میارزه یا نه؟!!!
دکک..
ایلیا
۴ مرداد ۱۴۰۱والا راستش میتسوبیشی فقط یه شرکت خودروسازی ژاپنی نیست شاید ندونید که در واقع این شرکت همه کاره ژاپنه و صنایع جنگی میسازه از جنگلده اف۱۴ و تانک تایپ۱۰ و زیردریایی و کشتی و اینکه خودروسازی بخشی از این قسمت سه الماس ژاپنه و حتی لوازم خانگی هم میسازه
phonix
۴ مرداد ۱۴۰۱اف 14؟
داداش اون اف 15 هست
ضمن اینکه همه کولر های میتسوبیشی رو دیدن ما کهتو خوزستانیم که صدرصد
Jamshid
۱۴ دی ۱۴۰۱کاشکی چند نسخه کولر مخصوص میتسوبیشی اوو بازا بدن که موقعی خاموش میکنی صدا سوپاپ تخلیه فشار هوا توربو بده
datsun
۳ مرداد ۱۴۰۱تک تک اووها عالی بودن من به شخصه عاشق نسلهای هفت و هشت و نه هستم به نظرم خداوندگار هندلینگ هستن این سه نسل به نظر خودم (شخصی) بهترین سدان اسپورت هستن تو دوارن خودش
محمد هادی
۳ مرداد ۱۴۰۱فقط نسل نه✌️
meysam
۳ مرداد ۱۴۰۱ای داد
ای داد
ای داد
تو رو قلبم میخواد
تو رو که میبینم
…..
Afg
۳ مرداد ۱۴۰۱میتسو دوستدارم
JDM lover
۳ مرداد ۱۴۰۱همه نسل های این ماشین عشقن
حیف که میتسوبیشی دیگه نمیخواد لنسر اسطوره ای رو دوباره به بازار برگردونه
mahdi-es17
۳ مرداد ۱۴۰۱من فقط یک تیکه طلای 24عیار میبینم
محمد هادی
۳ مرداد ۱۴۰۱درود به شرافتت
Si
۳ مرداد ۱۴۰۱من فقط الماس میبینم
این ماشین اصالتش از خیلی خودرو سازی ها بیشتره
Hadi
۳ مرداد ۱۴۰۱جواهر میتسو 😍👌🏼
Enayat
۴ مرداد ۱۴۰۱این ماشین افسانه ایی هست! و دوستداران افسانه ها براش حاضرند پول بریزند🥺
Kato
۴ مرداد ۱۴۰۱یک میلیون دلار ارزش داره
این جواهر دنیا و آخرت.
اول و آخر خودرو در هندلینگ…
اول و آخر خودرو در مسابقات دریفت…
بهترین و بیشترین لذت رانندگی
تنها ماشین دنیا که تا شیب ۱۵ درجه با هر سرعتی غیر ممکنه چپ کنه…
الماس
طلا
جواهر
عشق
لذت
خوشی
دیوانه اش هستم
مجنونش هستم
سر مست آنم
عاشق آنم
پیش مرگش هستم
بهترین بهترین ها
زیبا جذاب مطمئن
اگر ده هزار. کتاب صد هزار صفحه ای راجع به آن بنویسند باز هم کم است و خیلی کم است
دیوانه اش هستم
دیوانه ی این مجنون زیبای وحشی
Amard
۵ مرداد ۱۴۰۱یک میلیون میدی سه تا فراری میخری دیگه هر چند این ماشینم واقعا هندلینگ عالی داشت ولی دیگه در حد یک میلیارد نیست