پس از تعویق چندبارهی رونمایی از شاسیبلند پلاگین هیبریدی میتسوبیشی، سرانجام از اوتلندر در نمایشگاه خودروی نیویورک رونمایی شد.
این خودرو که ظاهری مشابه با نسخههای فیس لیفت شدهی اروپایی و ژاپنی دارد، از پیشرانهی ۲ لیتری به همراه دو موتور الکتریکی با کارایی بالا سود میبرد که چرخهای جلو و عقب را به حرکت درمیآورند و سیستم چهارچرخ متحرک این خودرو را بیشازپیش سریع و پایدار میسازند. واحدهای الکتریکی بهطور جداگانه در اکسلهای جلو و عقب قرار دارند و کارایی دقیق سیستم چهر چرخ متحرک را تضمین میکنند. از سوی دیگر سیستم S-AWC میتسوبیشی هندلینگ خطی و مستقیمی را فراهم میکند.
باتریهایی که نیروبخش موتورهای الکتریکی هستند در کف خودرو جاسازی شدهاند. قدرت این باتریها که از جنس لیتیوم-یون هستند به ۱۲ کیلووات ساعت میرسد.
اوت لندر پلاگین هیبرید دارای سه حالت مختلف رانندگی است که شامل حالت الکتریکی کامل EV، قدرت خطی (قدرت الکتریکی با عمل ژنراتور) و هیبرید موازی (قدرت پیشرانه و کمک پیشرانهی الکتریکی) است. سیستم پلاگین هیبرید خودرو بهصورت خودکار کاراترین حالت رانندگی را انتخاب میکند. این انتخاب حالت رانندگی به شرایط مختلفی ازجمله شرایط جاده و میزان کشش بستگی دارد. این سیستم همچنین دربرگیرندهی حالت احیاکنندهی ترمز است که الکتریسیته را در ترمزها به دام میاندازد. دون سوئینگر مدیر اجرایی میتسوبیشی در آمریکای شمالی میگوید:
آنچه اوت لندر پلاگین هیبرید را بسیار خاص میسازد آن است که اوت لندر بهترینهای جهان خودرو را با توازنی مثالزدنی از کارایی نیروی الکتریکی و محدودهی حرکتی طولانی ارائه میدهد. میتسوبیشی همهی تلاش و دانش خود را بکار گرفته تا خودرویی بسازد که توجه تعداد زیادی از مصرفکنندگانی را که خواستار خودرویی توانا و دوستدار محیطزیست هستند به خود معطوف نماید. اوت لندر پلاگین هیبرید یک خودروی کممصرف با محدودهی حرکتی بالا است.
مصرف سوخت این خودرو بر اساس اندازهگیریها ۴.۹۵ لیتر در هر صد کیلومتر بوده و محدودهی حرکتی این شاسیبلند در حالت تمام الکتریکی ۶۰.۸ کیلومتر اعلامشده است.
ماشین جالبی باید باشه . بابا پدال چرا این خبر اولین تست رانندگی با کادیلاک ct6 رو پوشش نمی دی ؟ از کی منتظرم ، لطفا منو از جهل و بی اطلاعی در بیار، اخه من فرصت نمی کنم جاهای دیگه برم بگردم، فقط امیدم به تو هست تو هم که بی وفایی میکنی.
سلام و احترام. در رابطه با اولین بررسی کادیلاک CT6، همان روزهای نخست، مطلب را ترجمه و منتشر کردیم: اولین تجربه رانندگی با کادیلاک CT6 مدل ۲۰۱۶ ممنون که همراهمان هستید. ارادتمند
به مظر میاد که میتسوبیشی راهشو تو این صنعت پیدا کرده هر چقدر خبر از هیبریدی و پلاگینهای میتسو میاد هیچ خبری از موتور و پیشرانهای جدید بنزینی نیست . اما این اتاق اوتلندر رو دیدم و به نظرم ماشین جذابی اومد . امید وارم جا بیوفته تو کشورمون استفاده از خودروهای هیبرید
asa
۱۰ فروردین ۱۳۹۵ماشین جالبی باید باشه . بابا پدال چرا این خبر اولین تست رانندگی با کادیلاک ct6 رو پوشش نمی دی ؟ از کی منتظرم ، لطفا منو از جهل و بی اطلاعی در بیار، اخه من فرصت نمی کنم جاهای دیگه برم بگردم، فقط امیدم به تو هست تو هم که بی وفایی میکنی.
سردبیر
۱۰ فروردین ۱۳۹۵سلام و احترام. در رابطه با اولین بررسی کادیلاک CT6، همان روزهای نخست، مطلب را ترجمه و منتشر کردیم:
اولین تجربه رانندگی با کادیلاک CT6 مدل ۲۰۱۶
ممنون که همراهمان هستید. ارادتمند
احمد باقری
۱۰ فروردین ۱۳۹۵ماشین باحالی شده، باید دید در چند سال آینده، میتسوبیشی میتونه افول خودش رو جبران کنه یا نه.
بهنام طیبی
۱۰ فروردین ۱۳۹۵خودروسازی میتسوپیشی تورنج قیمت هایی که تولید میکنه خیلی خودروساز خوبیه
ارمان
۱۰ فروردین ۱۳۹۵به مظر میاد که میتسوبیشی راهشو تو این صنعت پیدا کرده هر چقدر خبر از هیبریدی و پلاگینهای میتسو میاد هیچ خبری از موتور و پیشرانهای جدید بنزینی نیست . اما این اتاق اوتلندر رو دیدم و به نظرم ماشین جذابی اومد . امید وارم جا بیوفته تو کشورمون استفاده از خودروهای هیبرید
رضا
۳ دی ۱۳۹۵از کجا میشه این ماشینو خرید؟ اخه توی هیچ سایتی نیست واقعا ممنون میشم راهنمایی کنید
ممنون از سایت خوبتون