میتسوبیشی جدیدترین نسل اوت لندر را در ماه فوریه معرفی کرده اما در حرکتی سورپرایز کننده تصمیم گرفته نسخه بهروز شده از مدل پلاگین هیبریدی قبلی را چند روز بعدتر به همگان نشان دهد. این تصمیم تقریباً همزمان با معرفی نسل بعدی اوت لندر پلاگین هیبریدی بوده زیرا قرار است این مراسم در ۲۸ اکتبر انجام شود. در همین اثنا میتسوبیشی تصاویر رسمی اقتصادیترین نسخه اوت لندر را منتظر کرده است.
واقعیت این است که از نظر طراحی ظاهری تفاوت زیادی بین نسخه پلاگین هیبریدی و استاندارد بنزینی وجود ندارد. بله یک درگاه شارژ و نشان پلاگین هیبرید EV روی دربهای جلو و درب پشتی دیده میشود اما جدای از آن چیز قابل ذکر دیگری وجود ندارد هرچند تنها استثنا به سقف مشکی مدل پلاگین هیبریدی مربوط میشود.
همین داستان درباره کابین هم صادق است و تنها پشت آمپرهای دیجیتالی این مدل کمی با نسخه استاندارد تفاوت داشته و میزان شارژ باتری را به نمایش میگذارند. جدای از بهبودهای مربوط به کیفیت متریال و تکنولوژی بکار رفته، کابین اوت لندر پلاگین هیبریدی مزیت سه ردیف بودن را داشته و این در حالی است که نسل قبلی فاقد چنین قابلیتی بوده است.
هنوز مشخصات فنی اوت لندر پلاگین هیبریدی ۲۰۲۳ اعلام نشده اما میتسوبیشی تائید کرده این خودرو قدرت بیشتر و باتری بزرگتر را با شعاع حرکتی بهتر ترکیب خواهد کرد. شایعاتی درباره تولید نسخه پرفورمنس توسط بخش تیونینگ رالی آرت به گوش رسیده اما فعلاً چیزی تائید نشده است.
پس از معرفی رسمی در اواخر ماه جاری میلادی، اوت لندر پلاگین هیبریدی از اواسط دسامبر روانه بازار ژاپن و سپس در آمریکا هم عرضه خواهد شد. این خودرو با رنگ بدنه شامل رنگ جدید مشکی دایموند و رینگهای ۲۰ اینچی دو رنگ در دسترس خواهد بود.
A ..... She reminds Me of love ..... A
۲۴ مهر ۱۴۰۰از جلو واقعا یکی از ناهماهنگ ترین طراحی هارو داره…
Reza Waffen SS
۲۵ مهر ۱۴۰۰به ندرت میتونم بگم زیباترین طراحی رو بین همه ژاپنیا داره ت. کلاس خودش
کافر مقدس
۲۴ مهر ۱۴۰۰به زودی همین فیس و جلوپنجره رو در محصولات mvm مشاهده خواهیم کرد کف خیابان های ایران
( 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪 ( Amirreza
۲۴ مهر ۱۴۰۰فعلا درگیر جلوپنجره های سانتافه این باید ببینیم انتخاب بعدیشوت چیه
M@M@DRZ 911
۲۴ مهر ۱۴۰۰به نظرم نمای جلوش اصلا به میتسو بودنش نمی یاد ولی کابینش حرفی نمیزاره
mohamadreza
۲۴ مهر ۱۴۰۰چی شد اون میتسو ؟!!!!!!
یه زمانی لنسر ایوو نماد ماشینای اسپرت ژاپنی بود!
در چندین نسخه از سریع و خشن هم ازش استفاده شد ؛ اما الان رو ببین ….
طراحی هاش هر روز زشتتر و ناهماهنگ تر !
فقط مونده یه کالسه برا بچه های فقیر بزنه ..
ولی از حق نگذریم داخلش خیلی شیک و با کیفیت و جذابه .
Mohsen990
۲۴ مهر ۱۴۰۰کابینش خوبه ساده ولی تروتمیز.درکل قشنگه طراحیه بیرون سلیقه ای هستش هرکی یه جور طرحی رو میپسنده.من بیرونشو دوست دارم.
Aran+Milan
۲۴ مهر ۱۴۰۰کابینش قشنگه درسته?
میثم
۲۴ مهر ۱۴۰۰این نسلش خیلی خوب شده
البته به لطف نیسان چون همونه با ظاهری متفاوت و تغییرات جزئی
Aref.Genial
۲۴ مهر ۱۴۰۰ما میتسوبیشی مدل 2018 رنگ سفیدش رو داریم. خیلی کم استهلاک و مصرفشم کمه. در کل تابستون خوبی رو با کولر میتسوبیشی سپروندیم!
( 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪 ( Amirreza
۲۴ مهر ۱۴۰۰البته این موضوع واسه شهرهای شمالی صدق میکنه چون اینجا تو اهواز تنها کولری که جواب میده کمپرسوس نیسان آبی های حمل بستنیه
RezaRs
۲۴ مهر ۱۴۰۰خیر نصب ترموکینگ fh های سردخونه دار
ARMAN
۲۴ مهر ۱۴۰۰میتسوبیشی کجایی؟؟؟؟؟؟
خوشنام
۲۴ مهر ۱۴۰۰چراغهای جلو خیلی تورفته است
ایران
۲۴ مهر ۱۴۰۰از کابینش خوشم اومد بیرونش رو نمیتونم نظر بدم باید دید موتور چقدر قویه و قیمتش چقدر خواهد بود
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۴ مهر ۱۴۰۰میتسوبیشی دیگه کلا بیخیال خودروسازی شده،این نسخه اصلا به دلم نمیشینه…
Afg
۱ مرداد ۱۴۰۱واقعا خودروی خوبیه کیفیت و دوام عالی داره مثل خیلی از ژاپنیهای دیگه