میتسوبیشی

میتسوبیشی اوت لندر PHEV کانسپت با الهام از بازی متال گیر سالید معرفی شد

شرکت میتسوبیشی ژاپن با الهام از بازی مشهور متال گیر سالید، نسخه مفهومی شاسی‌بلند اوت لندر PHEV را با نام نایت سیکر رونمایی کرده است.
میتسوبیشی اوت لندر PHEV کانسپت

گاهی اوقات شما می‌خواهید فقط هیجان جاسوسی تاکتیکی از یک مکان را به‌صورت پنهانی و بدون درگیری با دشمن انجام دهید و به همین منظور نیازمند خودرویی هستید که برای مأموریت‌های شما مناسب باشد و میتسوبیشی با جدیدترین کانسپت خود یعنی اوت لندر PHEV نایت سیکر چنین وسیله‌ای را فراهم ساخته است. این خودروی مفهومی بر پایه اوت لندر PHEV 2025 فیس لیفت بنا شده و از طراحی سفارشی الهام گرفته از بازی ویدئویی متال گیر سالید که طرفداران زیادی دارد سود برده است.

داستان متال گیر سالید به سال ۲۰۰۵ بازمی‌گردد یعنی زمانی که اوت لندر در حال محکم کردن جا پای خود در بازار بود. نسخه‌های بعدی این خودرو نیز هم‌زمان با معرفی قسمت‌های بعدی بازی متال گیر سالید توسعه یافتند و سومین نسل اوت لندر در سال ۲۰۱۲ عرضه شد. با اینکه ژاپنی‌ها اشاره زیادی به جزئیات کانسپت جدید خود نکرده‌اند اما هدف از تولید آن را ارتباط با رانندگان دانسته‌اند. این خودرو به دنبال نمایش محصولی آماده آفرود است و البته نیم‌نگاهی هم به فرهنگ جوانان امروزی دارد. میتسوبیشی اوت لندر PHEV نایت سیکر از پوشش بدنه مشکی با جعبه مخصوص روی سقف، رینگ‌های تیره و پوشش شفاف بخش جلوی خودرو سود می‌برد.

در حقیقت این خودرو گزینه نهایی برای انجام مأموریت‌های پنهان‌کاری شبانه به نظر می‌رسد و شاید بتوان از آن برای فرار از مناطق تحت نظر زامبی‌ها استفاده کرد. ژاپنی‌ها به تازگی اوت لندر PHEV را فیس لیفت کرده‌اند هرچند در آینده بهبودهای بیشتری در آن رخ خواهد داد. البته باید دانست نایت سیکر تنها یکی از ۸ کانسپتی است که میتسوبیشی امسال در نمایشگاه توکیو به نمایش درمی‌آورد. در غرفه این خودروساز می‌توانیم چهار وانت پیکاپ تریتون ارتقا یافته را برای نمایش انعطاف‌پذیری این خودرو ببینیم. یکی از این خودروها تریتون نارنجی رنگ یامابوکی است که پس از ۱۳ سال به بازار ژاپن بازمی‌گردد. میتسوبیشی همچنین سه نسخه از دلیکا سفارشی را در توکیو به نمایش گذاشته که هدف از آن‌ها ارائه گزینه‌ای مطلوب برای کمپینگ و ماجراجویی اعلام شده است.

نمایشگاه خودروی توکیو ارتباط زیادی بین خودروها و فرهنگ مدرن امروزی ایجاد کرده است. یکی از چهره‌های اصلی آغاز کننده این رویداد دایجیرو اینادا مدیرمسئول مجله خودروی ژاپن بوده است. رویداد او تمرکز ویژه‌ای روی خودروهای تیونینگ شده و قطعات افترمارکتی داشت و همچنین به فرهنگ خودروها و سفارشی‌سازی آن‌ها اهمیت می‌داد. در سال ۱۹۸۷ این رویداد با نام رسمی توکیو اتو سالن شناخته شد و در طول این سال‌ها بسیار رشد کرد تا به عنوان یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های خودروهای ارتقا یافته در دنیا مطرح شود. در مراسم امسال نیز شرکت‌های زیادی از جمله لیبرتی واک و… حضور دارند. نمایشگاه توکیو از دهم تا دوازدهم ژانویه در چیبا ژاپن برگزار می‌شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۸ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. Kiarash

    ۲۱ دی ۱۴۰۳
    سوابق: (706 ديدگاه)

    میتسوبیشی دوباره می خواد قدرت رو به دست بگیره 🇯🇵👏

  2. زیزیگولو

    ۲۱ دی ۱۴۰۳
    سوابق: (6058 ديدگاه)

    یکی از دلایل مهم سرگرم کننده بودن بازیای کامپیوتری حس پیشرفت اوناست که مثلاً میشه یه ماشینو بصورت خیالی هر چقدر که دلت میخواد ارتقاء بدی و قدرتمندترش کنی ……. و حالا این میتسوبیشی اوتلندر PHEV کانسپت با الهام از بازی متال گیر سالید میتونه نشون دهنده این باشه که با الهام از بازی های کامپیوتری میشه زندگی لذت‌ بخشی رو تجربه کرد و حتی تو زمینه های دیگه مثل ساختمان سازیو شهرسازی

  3. فريد

    ۲۱ دی ۱۴۰۳
    سوابق: (531 ديدگاه)

    چیو به چی ربط میدن خدایا!
    پس از این به بعد چون هیدئو کوجیما دیگه رو متال گیر کار نمیکنه اوت لندر هم نمیاد بیرون؟

  4. nima.jdm

    ۲۱ دی ۱۴۰۳
    سوابق: (456 ديدگاه)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا