میتسوبیشی به تازگی ویدئویی جذاب از ۴۰ سال حضور پرافتخار در مسابقات رالی و آفرود را منتشر کرده است، ویدئویی که دیدن آن قطعاً خالی از لطف نخواهد بود.
ژاپنیها میراثی طولانیمدت و پرفرازونشیب در موتور اسپرت داشتهاند و خودروهایی همچون گالانت، لنسر، پاجرو و مونترو جزو مشهورترین محصولات میتسوبیشی در رقابتهای موردبحث هستند. خودروساز موردبحث ما با زیر برند خود به نام رالی آرت رقابتهای فشردهای را در مسابقات قهرمانی رالی جهان و داکار تجربه کرده است. به همین خاطر است که با انتشار ویدئویی جذاب از حضور میتسوبیشی در رالی و آفرود هیجانزده میشویم.
صحنههای ویدئو با نسل اول کلت در سال ۱۹۶۷ شروع میشود و میتوانید شاهد چندین بار پیروزی میتسوبیشی در موتور اسپرت باشید. ۲۸ ویدئو از خودروهای میتسوبیشی با زمان ۲۰ تا ۳۰ ثانیه منتشر شده و هر ویدئو بخش خاصی از یک رویداد ورزشی را پوشش میدهد. جدای از پر کردن مناسب اوقات فراغت، ویدئوهای خاطرهانگیز میتسوبیشی برای طرفداران غمانگیز هم خواهند بود چراکه زیر برند رالی آرت پس از فصل ۲۰۰۹ مسابقات و حضور لنسر و پاجرو بازنشسته شد. ترکیب رکورد جهانی و نبود سرمایه مناسب باعث شد برنامه مسابقات میتسوبیشی نیز به محاق برود. البته دو سال قبل بود که میتسوبیشی اعلام کرد دوباره برنامه مسابقات خود را احیا کرده و نام رالی آرت را باز خواهد گرداند.
پاییز سال پیش میتسوبیشی با خودروی تریتون رالی آرت به مسابقات بازگشت. خودروی یاد شده در مسابقات رالی کراس کانتری آسیا ۲۰۲۲ شرکت کرد. مسابقه یاد شده در تایلند و کامبوج برگزار میشود و تیم رالی آرت نیز مقامهای اول و پنجم کلی را کسب کرد تا شروعی لذتبخش داشته باشد. میتسوبیشی همچنین نام رالی آرت را در آمریکا به منظور تولید نسخههای سفارشی از اوت لندر استاندارد و پلاگین هیبریدی، اکلیپس کراس، اوت لندر اسپرت و میراژ احیا کرده است. هر خودرو با رنگ بدنه سفید الماسی، سقف مشکی، پکیجهای گرافیکی سفارشی و دیگر ویژگیهای الهام گرفته از رالی عرضه خواهد شد. ژاپنیها امیدوار هستند خودروهای سفارشی جدید و احیای نام رالی آرت به افزایش فروش در بازار آمریکا کمک کند. شرکت موردبحث در سال ۲۰۲۱ فروش ۱۰۲,۰۳۷ دستگاهی در آمریکا داشت و یکسوم فروش این شرکت را خودروی اوت لندر تشکیل داده بود.
Taha Malek
۷ بهمن ۱۴۰۱عشق
سری های ایوو فوق العاده بودن چون بهترین خودرو های رالی زمان خودشون رو اورده بود تو خیابونا به امید برگشتن میتسوبیشی به روزای اوجش
علیرضا
۷ بهمن ۱۴۰۱رالی دیگه جذاب نیست سوبارو نیست رنو نیست ائودی نیست لانچیا نیست پژو نیست … وقتی این برند ها بیان رالی جذاب میشه
NAVID۰۰۹۸
۷ بهمن ۱۴۰۱آقا علیرضا
به شدت با شما موافقم 👏👏👏
علیرضا
۸ بهمن ۱۴۰۱ممنون
سياوش
۸ بهمن ۱۴۰۱آخ گفتی مخصوصا لانچیا…
علیرضا
۱۶ بهمن ۱۴۰۱مثل سابق جذاب نیست
Lamborghini
۷ بهمن ۱۴۰۱وقتی پاجرو رالی رو تو کلیپ دیدم یاد دوران کودکی ام افتادم یادش بخیر اون زمان عاشق این پاجرو و لنسر رالی بودم
SLR _ 722
۷ بهمن ۱۴۰۱اولین خودرو که توسط خانواده خریداری شد یک گالانت قهوه ای مدل ۷۷ بود . ( گالانت سیگما )
خوب یادمه وقتی پدرم از تلفن عمومی زنگ زده بود که خبر خوش بده آنقدر خوشحال شده بودم که تا دو روز بعد که از تهران رسید از هیجان خواب و خوراک نداشتم و هر وقت خونه بود تایر زاپاسش اسباب بازی من بود 😄 ( خود ماشین اون موقع حدود ۱۵ تا ۲۰ سال کار بود ) .
بهترین جایزه برای من بوق زدن و خلاص گاز دادن ماشین بود ( هر وقت توی جاده برای استراحت نگه میداشتن نه وسط شهر !! )
خلاصه نام میتسو برای من با خاطرات خوب کودکی گره خورده . امیدوارم شاهد دوباره روز های اوجش باشم
RENAULT5
۷ بهمن ۱۴۰۱میتسوبیشی طراحیاش زیاد پیچیده نیست وسادست تقریبا
اما همیشه محصولاتش لذت بخش بوده
محسن
۷ بهمن ۱۴۰۱گالانت عینکی چراغ عقب یه تیکه داشت موقعی که اینجور چراغ عقب مد نبود، رخ جلوی میتسو لنسر اولوشن و اوو واقعا جذابه حتی همین الان و در مقایسه با خیلی از اسپرت پفکی های جدید، حیف نیست میتسو به این روز افتاده؟
Royal Driver
۷ بهمن ۱۴۰۱چقدر اون ایوو ۶ خوشگله دوران طلایی میتسوبیشی بود اون زمان
Afg
۸ بهمن ۱۴۰۱واقعا تو کارای مدیران میتسوبیشی موندم که چطور تو بخش طراحی و تولید خودرو اینقدر بی پروا عمل کرده
درسته رفتن با دولت قرارداد ساخت جنگنده بستن و چندین شرکت داروسازی بیمه و …داره اما خودروسازی براش پثل یک لقمه اماده یی بود سالها روش زحمت کشیده بود…
دکتر
۸ بهمن ۱۴۰۱عاشق گالانت عینکی بودم و هستم،امیدوارم ی روزی ب دوران شوکوهش برگرده،واقعا پاژرو گالانت و لنسر های ده ۹۰ و اوایل ۲۰۰۰ تکرار نشدنی هستن،زمانی ک بچه بودم عموم یه پاژروی ۱۹۹۳ داشت رنگ مشکی و نقره ای،هنوز صدای نعره موتور ۶ سیلندرش تو گوشامه،فوق العاده بود
ˈadɔlf ˈhɪtlɐ
۸ بهمن ۱۴۰۱میتسوبیشی خودروسازی رو کنار گذاشته. لنسر توقف داد پاجرو دیگه پاجرو قدیمی نیست … برگرد میتسوبیشی
Reza-a
۸ بهمن ۱۴۰۱یکی از آرزوهای ماشینیم اینه که با یه لنسر اوو رالی رانندگی کنم
JaMsHiD
۳۰ بهمن ۱۴۰۱رالی فقط با حضور سوبارو ایمپرزا و لنسر اوو و سیتروئن و پژو و لانچیا و آئودی جذاب بود که….
گات
۲۳ مرداد ۱۴۰۳میتسوبیشی افسانه ای
واقعا این برند ژاپنی لیاقتش خیلی بالاتره