چشم اندازمیتسوبیشی

میتسوبیشی ASX 2014 – بررسی فنی + قیمت

میتسوبیشی ASX خودریی توانمند و باکیفیت است که اگر بتوانید از نقص اصلی آن چشم‌پوشی کنید، همراهی همیشگی برای شما خواهد بود.
میتسوبیشی ASX مدل 2014


امروزه در بازار داخلی کشور ما، کمتر خودرویی پیدا می‌شود که بتواند تمام نیازهای یک خانواده را به‌خوبی بر طرف کند؛ خودرویی که هم کیفیت و هم آپشن‌های مناسب داشته باشد و درعین کم‌استهلاک بودن، به همراهی بی‌دردسر برای خانواده تبدیل شود. بسیاری از خانواده‌ها برای پاسخ به نیازهای یادشده به خرید یک کراس‌اوور فکر می‌کنند. این محصولات نسبتا بلندقامت در بازار امروزی کشور ما بیش‌ازپیش محبوب شده‌اند و بازار پر رونقی هم دارد؛ همین مسئله باعث شده تا تقریبا تمام برندهای خودروسازی مطرح برای کسب سهمی در آن، یک کراس‌اوور را معرفی کنند.

برند ژاپنی میتسوبیشی هم از این قاعده مستثنا نیست و با معرفی مدل ASX سعی کرده تا خودرویی همه‌کاره بسازد؛ اما آیا در این کار موفق شده‌ است؟ در ادامه به بررسی تخصصی نسخه ۲۰۱۴ تیپ ۴ (فول) این خودرو خواهیم پرداخت و می‌بینیم که چه دلایلی می‌تواند یک خریدار بالقوه را به خرید این کراس‌اوور ژاپنی نزدیک کند؟ آیا دلایلی هم برای دوری کردن از ASX وجود دارد؟ ما باور داریم یک دلیل اصلی خرید این خودرو را غیرمنطقی جلوه می‌دهد… . پیش از پاسخ به این سوالات، بهتر است به ورود ASX به ایران نگاهی داشته باشیم.

مقالات مرتبط:

ASX وارد ایران می‌شود…

ASX نخستین بار در سال ۲۰۱۰ روانه بازار شد تا برند سازنده‌اش، سهمی از بازار پر تب‌وتاب کراس‌اوورها داشته باشد. این خودرو که راه برند میتسوبیشی را در سال ۲۰۱۲ به ایران باز کرد، تا سال ۲۰۱۵ در دو تیپ ۲ (نیمه‌فول) و ۴ (فول) در بازار داخلی کشور عرضه شد؛ تا اینکه سال ۲۰۱۷ دومین فیس‌لیفت آن وارد کشور شد.

طراحی میتسوبیشی ASX

نمای جلو ASX چهره آشنایی برای ما دارد. استفاده از چراغ‌های چند ضلعی، امضای جلوپنچره بزرگ و بخش هم‌رنگ بدنه میانه آن، سه‌لوزی کرومی لوگوی این برند، زیر سپر پلاستیکی و چراغ‌های مه‌شکن دایره‌ای باعث ایجاد چهره‌ای ساده اما زیبا شده است که با گذر زمان، خسته‌کننده نمی‌شود. با حرکت به سمت عقب خودرو، از طاق نسبتا برآمده چرخ‌های جلو و نمای جانبی ساده ASX عبور می‌کنیم و به ستون C می‌رسیم؛ جایی که ارتفاع سقف در مقایسه با جلو کمتر شده است و درکنار کمک به چهره بهتر، فرم یک هاچبک بلندقامت را به آن داده است.

نمای عقب هم ساده اما کاملا هدفمند طراحی شده است و خبری از خطوط اضافه در آن نیست. از چراغ‌های نسبتا کشیده و اسپویلر کوچک سقفی گرفته تا زیرسپر پلاستیکی و مه‌شکن، همه‌چیز سر جایش قرار گرفته است. خوشبختانه زبان طراحی میتسوبیشی کاملا بالغ و پخته انجام شده و از این نظر یکی از زیباترین کراس‌اوورهای بازار به شمار می‌رود.

کابین میتسوبیشی ASX

درهای ASX ضخامت درهای یک سدان لوکس را ندارند اما وزن آن‌ها حس اطمینان را به سرنشینان القا می‌کند. با نشستن در این خودرو، نخستین نکته‌ای که جلب توجه می‌کند فضای زیادی است که در اختیار تک‌تک سرنشینان قرار می‌گیرد. هر چقدر که ASX از دور کوچک به نظر می‌رسد، از داخل کابین حس یک خودروی کاملا جادار را به راننده مننقل می‌کند؛ درحالی‌که طول، عرض و ارتفاع این خودرو به‌ترتیب برابر ۴,۲۹۵، ۱,۷۷۰ و ۱,۶۲۵ میلی‌متر است.

کیفیت ادوات داخل کابین خوب و مقاوم ارزیابی می‌شود و همه‌چیز خیلی خوب سر جای خود تعبیه شده است؛ از فرمان بزرگ و خوش‌دست آن گرفته تا دکمه‌های چرخشی زیر نمایشگر و سردنده که در بخش میانی خودنمایی می‌کنند. متاسفانه تمام بخش‌ها و پنل‌های داشبورد از جنس پلاستیک خشک ساخته شده‌اند که با توجه به قیمت فروش این محصول ممکن است کمی توی ذوق بزند. درست است که کیفیت ساخت و مونتاژ این بخش‌ها قابل‌قبول ارزیابی می‌شود اما بازار امروزی چیز دیگری را طلب می‌کند.

موقعیت قرار گرفتن راننده پشت فرمان مناسب است و دسترسی خوبی به نمایشگر مرکزی، دو جالیوانی کناری و دستگیره در دارد. هر چند پشتیبانی صندلی‌های ASX با یک سدان هم‌قیمت برابری نمی‌کند اما در میان کراس‌اوورها یکی از بهترین‌ها به شمار می‌رود. فضای سرنشینان عقب هم کافی به نظر می‌رسد و می‌تواند یک انسان بالغ را با قد ۱۸۰ سانتی‌متر به‎‌راحتی در خود جای دهد. تنها خورده‌ای که می‌توان از بخش عقب گرفت، زاویه صندلی‌های تاشوی است ممکن است برای برخی از کاربران بیش‌ازاندازه عمودی باشد.

روی‌هم‌رفته، فضای داخلی ASX که به سقف پانورامیک هم مجهز شده، به‌ویژه در میان کراس‌اوورها و شاسی‌بلندها برای خانواده‌ها کاملا راحت خواهد بود و به‌خوبی می‌تواند نیازهایشان در مسافرت‌ها را مرتفع کند.

امکانات میتسوبیشی ASX

هر چند تعداد آپشن‌های ASX برای یک کراس‌اوور امروزی کمی محدود به نظر می‌رسد اما همچنان تجهیزات خوبی دارد که می‌تواند پاسخگوی نیازهای روزمره سرنشینانش باشد. ازجمله امکانات این خودرو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سیستم ورود بدون کلید، دکمه فشاری روشن/ خاموش
  • چراغ‌های خودکار زنون پرنور
  • تنظیم خودکار ارتفاع نور
  • چراغ شور
  • دکمه‌های کنترلی روی فرمان
  • ۴ بلندگوی باکیفیت
  • نمایشگر ۷ اینچی مرکزی سیستم چندرسانه‌ای نه‌چندان به‌روز اما کارآمد
  • نمایشگر رنگی کامپیوتر سفری میان نشانگرهای سرعت و دورسنج
  • دوربین دید عقب
  • سیستم تهویه خودکار بسیار توانمند
  • تنظیم برقی آینه‌ها و صندلی‌ راننده
  • تنظیم زاویه صندلی‌های جلو
  • گرمکن صندلی‌های جلو
  • خروجی ۱۲ ولتی، USB و بلوتوث
  • شیشه بالابر آنتی‌ترپ

تجربه رانندگی، عملکرد و فرمان‌پذیری میتسوبیشی ASX

نخستین چیزی که توجه راننده را به خود جلب می‌کند، حجم بالای بدنه است؛ ASX به‌گونه‌ای طراحی شده است که حس یک شاسی‌بلند را به راننده القا می‌کند. با شروع حرکت این حس کم‌کم از بین می‌رود و راننده خیلی راحت‌ با محدودیت‌های این خودرو آشنا می‌شود. عملکرد گیربکس CVT آن در استفاده‌های شهری کاملا یکدست و یکپارچه ارزیابیی می‌شود و نمی‌توان از آن خرده گرفت. شتاب اولیه خودرو برای گذر از مسیرهای شهری و سبقت کافی به نظر می‌رسد و می‌تواند بسته به نیاز راننده، عملکردی قدرتمند یا آرام داشته باشد؛ اما وقتی حرف از شتاب‌گیری اسپرت و محکم‌فشردن پا روی پدال گاز باشد، ASX کمی کند عمل می‌کند. همین ویژگی باعث شده که برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت به بیش از ۱۰ ثانیه زمان نیاز داشته باشد؛ حتی اگر از حالت دنده دستی شبیه‌سازی شده و پدال شیفترهای باکیفیت پشت فرمان استفاده کنید.

در این خودروی ۱۹۷ نیوتن متری که ۱۴۸ اسب بخار قدرتش را از پیشرانه ۲ لیتری ۴ سیلندر دریافت می‌کند، خبری از حالت‌های مختلف رانندگی نیست اما می‌توان از میان سه حالت توزیع قدرت مانند دیفرانسیل جلو، دو دیفرانسیل و دو دیفرانسیل با قفل الکترونیکی، یکی را انتخاب کرد. متاسفانه استفاده از حالت دو دیفرانسیل هم تاثیر محسوسی روی شتاب‌گیری خودرو ندارد؛ پس استفاده از آن تنها در شرایط آفرودی و مسیرهای نسبتا صعب‌العبور توصیه می‌شود.

عملکرد فرمان برقی حساس به سرعت کاملا دقیق است و خودرو را در همان جهتی حرکت می‌دهد که راننده می‌خواهد؛ فرمان‌پذیری ASX یکدست است و هر راننده‌ای می‌تواند از رانندگی با آن لذت ببرد. تنها مسئله این قسمت، ارتفاع بالای بدنه است که درکنار مزایای یک کراس‌اوور، امکان مانورهای اسپرت سنگین را از ASX می‌گیرد؛ از آنجایی که این خودرو هرگز برای چنین کاری ساخته نشده است، می‌توان از این مورد چشم‌پوشی کرد.

میتسوبیشی ASX یک کراس‌اوور شهری به شمار می‌رود اما عملکرد سیستم تعلیق آن ما را به یاد مدل‌های سدان می‌اندازد. سرنشینان ASX از بابت راحتی نگرانی ندارند و می‌توانند به سیستم تعلیق آن اعتماد کنند. راننده می‌تواند از پستی و بلندی‌ها به‌راحتی گذر کند، سیستم چهارچرخ محرک را در مسیرهای آفرودی ملایم به چالش بکشد و همچنان از کیفیت سواری راضی باشد؛ البته هرگز نباید آن را با خودروهای آفرود قدرتمند مانند پرادو یا… اشتباه گرفت. پس از مدتی رانندگی تصمیم گرفتیم پارک این خودرو را در خیابان‌های متراکم شهر بجنورد به چالش بکشیم. پارک کردن با ASX به‌لطف بهره‌مندی از آینه‌های بزرگ و دوربین دید عقب به‌خوبی انجام می‌شود اما نمی‌توان روی دید مستقیم شیشه عقب آن حساب باز کرد.

روی‌هم‌رفته، ASX در بخش فنی نمره قبولی خوبی می‌گیرد. هرگز نباید آن را با یک محصول بالارده مانند اوت‌لندر یا… اشتباه گرفت؛ اگر همین نکته را پیش از خرید در ذهن داشته باشید، این کراس‌اوور هم برای شما کم‌وکثری نخواهد گذاشت.

ایمنی میتسوبیشی ASX

مشخصا استاندارد ایمنی از زمان معرفی این خودرو تا به امروز تغییر کرده؛ با این وجود ASX به تمام امکانات به‌روز زمان خود مجهز شده است: از دوربین دید عقب و ۶ کیسه هوا گرفته تا سیستم توزیع نیروی ترمز. ازدیگر ویژگی‌های ایمنی این خودرو می‌توان به کروز کنترل، چراغ‌های مه‌شکن جلو و عقب، سنسورهای باران و برخورد از عقب، سیستم ESC و TCS، کنترل ایستایی در سربالایی (HSA) و دوربین دید عقب اشاره کرد. این خودرو از موسسه «انکپ استرالیا» ۵ ستاره ایمنی را هم دریافت کرده است که می‌تواند مهری بر اعتبار بین‌المللی برند ژاپنی سازنده آن باشد.

قیمت و نتیجه‌گیری

میتسوبیشی ASX 2014 یک کراس‌اوور جادار، راحت، قابل اطمینان و توانمند است. هر چند سازنده، آن را به‌عنوان خودرویی میان‌رده عرضه کرده بود اما بهره‌مندی آن از سیستم چهار چرخ محرک، فضای مناسب سرنشینان و بار، صندلی‌های باکیفیت، طراحی زیبا و… آن را به یک گزینه‌ عالی برای خانواده تبدیل می‌کند. اگر بتوان از جنس ادوات داخلی و شتاب نه‌چندان هیجان انگیز آن گذر کرد (که ممکن است برای بسیاری مسئله خاصی هم نباشد)، ASX 2014 به یکی از بهترین‌های کراس‌اوورهای کشور تبدیل می‌شود.

اما پاشنه آشیل این خودرو، قیمت آن محسوب می‌‎شود. کیفیت ساخت بالای میتسوبیشی آن را در برابر رقبای چینی بزرگ‌تر مانند تیگو ۸ پرومکس هم ارزشمند کرده است اما هرگز نمی‌توان این نکته مهم را نادیده گرفت که ASX یکی از مهم‌ترین قربانی‌های قیمت‌گذاری ناعادلانه در بازار ایران شده است. خرید این خودرو در بازه قیمتی ۲ میلیارد تومان کاری منطقی به نظر می‌رسد اما انجام آن به‌خاطر رقبای پر زرق‌وبرق زیر سوال رفته است. اگر توان مالی خرید بدون دغدغه این خودرو را دارید، چرا که نه! هر چه باشد این خودرو در سطحی بالاتر از انتظار درحال رقابت است.

در انتها از «سرکار خانم جهانی» بابت همکاری و صرف وقت با رسانه پدال نهایت تشکر را داریم. نظر شما درباره میتسوبیشی ASX چیست؟ از دید شما کدام مدل‌های چینی می‌توانند با آن رقابت کنند؟

گالری تصاویر میتسوبیشی ASX 2014

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳۲ رای

علی صفرپور

نویسنده و مترجم سایت پدال٬ کارشناس مهندسی مکانیک

مطالب مشابه

‫۲۷ دیدگاه‌ها

  1. نانو

    ۲۲ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (142 ديدگاه)

    قیمت این ماشین با همین مدل تو دبی 8000دلار میشه بعد تو ایران 62هزار دلار آورین

    موافقم 21
    مخالفم 3
    1. امیر

      ۲۲ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (13 ديدگاه)

      یه نکته که هست این انجین ۲لیتری میتسوبیشی همون 4b11 هست که بشدت پتانسیل تقویت داره همچنین در مقابل ماشین های چینی 1.5برابر تراکم پایین تری داره یعنی با بنزین های بد کشور می‌تونه سازگارتر باشه و افت توان کمتری مشاهده بشه و همچنین فراوانی قطعات 4b11 برای تغیرات دست رو باز میزاره

      موافقم 16
      مخالفم 1
  2. hosen

    ۲۲ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (264 ديدگاه)

    ماشین های میتسوبیشی حرف ندارن
    این asx هم پرفورمنس و کیفیت ساخت خیلی خوبی داره.

    فقط حیف که قیمتش یه‌مقدار بالاست

    موافقم 15
    مخالفم 2
    1. علی صفرپور

      ۲۲ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (164 ديدگاه)

      یک مقدار خیلی بالاست

      موافقم 10
      مخالفم 1
  3. حمید

    ۲۲ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (5 ديدگاه)

    «…یکی از زیباترین کراس‌اوورهای بازار به شمار می‌رود.»
    انصافا اگه همین ماشینو، دقیقا همین ماشینو یه شرکت ایرانی ساخته بود، امکان داشت به این طراحی بگین زیبا؟! اگر ساخت ایران بود امکان داشت مسخرش نکنید؟؟؟!!!

    موافقم 11
    مخالفم 21
    1. حمید

      ۲۲ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (5 ديدگاه)

      به قول یه دوستی: اگه همین محصول الان تو ایران تولید میشد، یه سری خبرنگار خودرویی صبح تا شب مشغول تمسخر که آیا این محصول در شأن مردم ما هست؟ یه سری سایت خبری چپی مشغول نوشتن مقاله که چرا جامعه به این روز رسیده که این محصول باید تولید بشه! یه سری بازیگر و فوتبالیست و سلبریتی هم مشغول مسخره کردن طراحیش تو اینستاگرام.

      موافقم 6
      مخالفم 24
      1. ali

        ۲۳ مرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (181 ديدگاه)

        با سلام
        هر وقت ایران اینو ساخت با همین شمایل و با همین کیفیت و دوام بدنه و موتور،بعد اگه کسی مسخره اش کرد ،اون موقع حرف شما درسته وگرنه با اما و اگر چیزی درست نمیشه

        موافقم 17
        مخالفم 2
    2. datsun

      ۲۲ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (3841 ديدگاه)

      مهندس این ماشین سال 2010 طراحی و روانه بازار شده طراحی مرسوم اون سالها ۱۴ سال پیش ok

      موافقم 16
      مخالفم 2
    3. Gtc فقط ایتالیایی آلمانی انگلیسی شعبه ۲

      ۲۲ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (322 ديدگاه)

      خوب این ماشین برای ۲۰۱۴ هست و ریرا برای ۲۰۲۴
      ولی این asx زیبا تر از اشغال های ایرانی هست
      حرف منطقی بزنید
      این ماشین تو ۲۰۱۴ طراحیش زیبا بود!
      ولی ریرا چی ؟
      قارقارک
      ما تو زمان ساخت میتسوبیشی چیکار میکردیم؟
      هیچی!
      جایی این حرف رو بزن که خریدار داشته باشه!
      پدال لطفا کامنت من رو انتشار بده ممنون

      موافقم 20
      مخالفم 2
      1. گاس فرینگ

        ۲۳ مرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (272 ديدگاه)

        ری را ۲ تا باگ داره توی طراحیش
        ۱: مه شکن های دایره ای جلو که احتمالا با ۲۰۶ یا پژو اس ال ایکس یکیه که هزینه شرکت کمتر بشه ولی هیچ تناسبی نداره با بقیه جلوی ماشین
        ۲: سه تیکه بودن فلاپ بالای صندوق که معلوم نیست چرا فلاپ سمند ال ایکس بیست سال پیش هم سه تیکه نبود
        به غیر از اینها شاید بشه گفت طرح چراغ های عقب جا داشت بهتر باشه
        در کل نسبت به محصول قبلی این شرکت یعنی تارا خیلی بهتره باید به جای دنا پلاس برای تارا فیس لیفت بدن

    4. علی صفرپور

      ۲۲ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (164 ديدگاه)

      زیبایی شناسی فرد به فرد فرق داره اما یک مورد مهم در طراحی، تناسبات و هدفمند بودن خطوط و هماهنگی اجزاست که میتسوبیشی ASX در این مورد نقصی نداره.

      موافقم 16
  4. علی جردن

    ۲۲ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (1858 ديدگاه)

    نمی دونم چرا میتسوبیشی نقاط کور زیادی برای راننده داره بنده سوار چند مدل از میتسوبیشی ها شدم واقعا دید خوبی نداره اما تویوتا راو۴ برعکس وقتی توش بشینی انگار سوار دوو ماتیز شدی همه چی تو دستته

    موافقم 4
    مخالفم 14
  5. Parsa

    ۲۲ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (30 ديدگاه)

    کسی که واقعا دنبال ماشین واقعی نه آپشن متحرک باشه بدون تردید سمت این یا ماشینای دیگ میره تا چینیا

    موافقم 13
    مخالفم 3
    1. علی جردن

      ۲۲ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (1858 ديدگاه)

      لذت رانندگی ندارن فقط اسم و رسم خالی دارن تنها افتخارشون قدمتشونه
      گیربکس CVT حتی برلی پیرمردها کسل کننده است.

      موافقم 4
      مخالفم 20
      1. علی صفرپور

        ۲۲ مرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (164 ديدگاه)

        بستگی داره چه مدل‌هایی را لذت‌بخش بدونین چون در بازار خودروهای میان‌رده که با این قیمت فروش می‌رن هیچکدوم لذت‌بخش و هیجان انگیز نیستن.

        موافقم 11
        مخالفم 1
        1. علی جردن

          ۲۳ مرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (1858 ديدگاه)

          گیربکس دوکلاچه چاشنی لذت رانندگی را با خود داره که گیربکس CVT حداقل فاقد این ویژگیه
          اگر به کارکرده بودن حساسیت ندارید ASX گزینه واقعا جذابیه و بنظرم ارزش قیمتشو داره

          موافقم 5
          مخالفم 3
  6. Dark Knight

    ۲۲ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (571 ديدگاه)

    تو بازار ایران به چند تا دلیل نتونست موفق بشه : ۱- ابعاد نسبتا کوچک به نسبت رقبایی مثل توسان یا اسپورتیج که واقعا تاثیر منفی روی کاربردی ماشین مخصوصا برای مسافرت های طولانی داشت ۲- کمبود آپشن باز هم به نسبت اسپورتیج یا توسان که این یک مورد برای بازار ایران که مردم به آپشن خیلی اهمیت میدن ، واقعا تاثیر منفی روی فروش ماشین داشت ۳- موتور asx با اینکه ۲۰۰۰ هست ولی واقعا بازدهی کمی داره و از همه بد تر گیربکس cvt که باعث میشه این موتور ضعیف بدتر هم بشه به خاطر همین زیاد به اعداد روی کاغذ توجه نکنید این مدل asx خیلی سرحال باشه بتونه شتاب ۱۳ تا ۱۴ ثانیه داشته باشه که وقتی با شتاب ۹/۵ تا ۱۰ ثانیه رقبا مقایسه میشه واقعا ضعف داره

    موافقم 6
    مخالفم 7
    1. گاس فرینگ

      ۲۳ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (272 ديدگاه)

      این یکم زود اومد وگرنه رقیباش کپچر و ۲۰۰۸ و سی تری و فونیکس اف ایکسن نه توسان و اسپورتیج که متاسفانه وارد کننده ام قیمت رو بالا گفت تا عملا ماشین بره توی جنگ با اونا در حالی که توی برنامه تخت گاز مدل اوت لندر رو به عنوان رقیب توسان و اسپورتیج انتخاب کرده بودن و اون رو انتخاب بهتری دونستن از توسان و اسپورتیج

    2. New comer

      ۲۱ شهریور ۱۴۰۳
      سوابق: (2188 ديدگاه)

      ASX را سال ۹۳-۹۲ میخواستم بخرم حدود ۹۰ تومان!
      که نخریدم
      نمی دونم چرا میتسوبیشی نه تو ایران و نه در جهان بازار و بورس و خواهان نداره.
      ولی چیزی که هست asx که الان توی کانادا بنام RVR میفروشن به هیچوجه کیفیت حتی اون نسلی که تو ایران ده سال پیش عرضه میشد را نداره و داخلش به معنای واقعی بوی زباله میاد از جنس داشبورد و تو دری هاش…

  7. حسین

    ۲۳ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (4 ديدگاه)

    واقعا در مجموع سواری دلچسبی نداره. شبیه ماشین های ژاپنی نیست. کافیه یک بار ردیف عقب نشسته باشین و از یک دست انداز عبور کنید! کیفیت و ظاهر داشبورد هم فاجعه ست.

    موافقم 4
    مخالفم 4
    1. Hooman La

      ۲۳ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (2 ديدگاه)

      پرایدتو سوار شو

      موافقم 1
      مخالفم 5
  8. هومن

    ۲۳ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (2 ديدگاه)

    من این خودرو از سال ۲۰۱۵ دارم و تاکنون نه اذیتم کرده نه خرجی رو دستم گذاشته بسیار خودروی خوبیه و دوست داشتنیه…

    موافقم 3
    مخالفم 1
  9. گات

    ۲۵ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (301 ديدگاه)

    همین الان دقیقا همینو داریم
    ای اس ایکس ۲۰۱۴
    الان ۱۱ سال ازش گذشته ۲۰۰ هزار کیلومتر کارکرده واقعا این ماشین بینظیره ما که راضی بودیم

    موافقم 3
    مخالفم 1
  10. گات

    ۲۷ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (301 ديدگاه)

    یه چیزی رو اشتباه نوشتید
    این ماشین ۵ تا اسپیکر داره نه ۴ تا
    پنجمی رو داخل صندوق عقب داره
    و به عنوان کسی که این ماشینو داره میگم
    اسپیکر هاش واقعا محشره
    بیس و بلندی و کیفیتی که داره واقعا توی هیچکدوم از رقبای این ماشین نمی‌تونید پیدا کنید
    ۱۱ ساله این ماشین رو داریم واقعا ازش راضی هستیم

    موافقم 2
    مخالفم 1
  11. احسان

    ۲۷ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (123 ديدگاه)

    این ماشین عالیست. من 7 سال داشتم و تا موقع فروش حتی لنتها فابریک بود. قطعات گران بود اما بسایر باکیفیت. مونتاژ ژاپن هست و البته 7 ایربگ دارد. معدود خودروی وارداتی که ایربگ زانو دارد.

  12. بابک

    ۲۷ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (74 ديدگاه)

    برای یک آدم میانسال ، و محافظه کار ماشین خوبیه
    استهلاک پایین موتور و گیربکس
    قطعات یدکی نسبتا گران اما با دوام بالا
    مصرف سوخت متوسط
    قیمت نسبت به رقبا بالا است
    در مجموع از کره ای های هم رده بهتره
    با چینی ها هم از نظر کیفیت و دوام اصلا قابل مقایسه نیست و خیلی بالاتر است
    در بین ماشین های دو دف و شاسی ، میتسوبیشی جز کم استهلاک ترین و نرم ترین ها از نظر سیستم تعلیق است

  13. nima.jdm

    ۹ شهریور ۱۴۰۳
    سوابق: (301 ديدگاه)

    این ماشین برای سیستم صوتیش ۴ تا تیوتر و در صندوق عقب هم ساب ووفر داره
    به جرعت میگم سیستم صوتیش معرکس بخصوص از لحاظ بیس
    یعنی ولوم رو که تا آخر میزنی بالا همه فکر میکنن سیستم بستی رو ماشین
    فامیلمون الان نزدیک ۱۲ ساله این ماشینو داره ۲۰۰ هزار تا راه رفته و واقعا راضیه ازش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا
فهرست