آرین موتور در نمایشگاه خودروی تهران از برند جدید خود بنام «آرینا درایو» برای محصولات وارداتی رونمایی کرده و میتسوبیشی اکلیپس کراس را به نمایش درآورده است.
شرکت آرین موتور در ششمین دوره از نمایشگاه خودروی تهران، علاوه بر نمایش محصول جدیدی از میتسوبیشی برای واردات، برند جدید خود بنام «آرینا درایو» را هم رونمایی کرده است که به محصولات وارداتی این گروه اختصاص دارد. خودروی وارداتی جدید آرین موتور و برند آرینا درایو که در نمایشگاه تهران رونمایی شده، میتسوبیشی اکلیپس کراس است که در سبد محصولات وارداتی این شرکت به مدل بزرگتر اوتلندر اضافه خواهد شد.
البته آرین موتور از مدتها پیش برنامهٔ واردات اکلیپس کراس را داشت و حتی قبلاً این کراساوور ژاپنی را در نمایشگاه شیراز به نمایش درآورده بود ولی خودرویی که در آنجا دیدیم، از نسخهٔ پیش از فیسلیفت اکلیپس کراس بود درحالیکه در نمایشگاه تهران جدیدترین نسخهٔ این ماشین به نمایش درآمده است. اکلیپس کراس هرچند در اوایل سال ۲۰۱۷ رونمایی شده ولی به لطف فیسلیفت سال ۲۰۲۰، هنوز هم ظاهر جذاب و چشمگیری دارد و با توجه به سابقهٔ موفق محصولات میتسوبیشی در کشورمان، میتواند نظر خریداران را جلب کند.
اکلیپس کراس وارداتی آرین موتور به یک پیشرانه ۱.۵ لیتری چهار سیلندر توربو مجهز است که ۱۵۲ اسب بخار قدرت و ۲۵۰ نیوتن متر گشتاور دارد و برای انتقال نیرو به یک گیربکس CVT با ۸ دنده مجازی متصل است. این خودرو در نسخههای محرک جلو و چهارچرخ محرک تولید میشود که آرین موتور قصد دارد هردو نسخه را به ایران بیاورد. مصرف سوخت اکلیپس کراس در نسخه محرک جلو ۷.۳ لیتر در هر صد کیلومتر و در نسخه چهارچرخ محرک ۷.۵ لیتر اعلام شده است.
ازجمله امکانات اکلیپس کراس وارداتی آرین موتور میتوان به مواردی مثل ترمز پارک برقی با اتوهلد، ۸ بلندگو، ترمز کمکی، نمایشگر لمسی، رادار خطخوان، هشدار خروج از خط، رادار نقطه کور، ایربگهای جلو، جانبی، پردهای و زانو هشدار برخورد جلو، ترمز اضطراری اتوماتیک، آینههای جانبی تاشو برقی، سنسور نور و باران، هدآپ دیسپلی، نورپردازی داخلی، دوربین ۳۶۰ درجه، نوربالای خودکار، سقف پانوراما، گرمکن صندلیهای جلو با تنظیم برقی، در صندوق برقی تودوزی چرمی، سنسور پارک جلو و عقب و… اشاره کرد.
ششمین نمایشگاه خودروی تهران از ۹ تا ۱۲ بهمن ماه ۱۴۰۳ در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۸ عصر میزبان علاقهمندان خواهد بود و ما در پدال به پوشش کامل رویدادها و اخبار این نمایشگاه خواهیم پرداخت.
ehsan.fa
۹ بهمن ۱۴۰۳از ماشین زیر دو لیتر متنفرم فقط مجبور به استفاده م ، حالا عزیزان متخصص مکانیک فوق بشری میان میگن برو لنسر ۱۹۹۲ تمیز بخر ، کرولا چهارده ساله تمیز بخر ، بعد تو یه شهر ۹۰ هزار نفری برای فیلتر روغن علاف شو ،
Gold
۹ بهمن ۱۴۰۳آفرین به صحبت درست شما،
به نظر بنده هم
برای ایران ، بهترین حالت چهار سیلندر تنفس طبیعی با حجم ۲ تا ۲/۵ لیتر بدون سی وی تی ، برای عموم مردم در هر نوع آب و هوایی
ای کاش در تمام این سالها سوبارو و تویوتا در اختیار عموم مردم میبود با هر درآمدی
ماشینهای چینی توهین به شعور مهندسی افراد آگاه هستش حالا هر چقدر هم جامعه تمایل نشان دهند
وارداتی های این دوره هم به کلی چینی هستند ، گول لوگو روی جلو پنجره را نخوریم دوستان
محمد
۹ بهمن ۱۴۰۳آخه پول سوبارو داری؟
عموم مردم فکر می کنن با ۲۰۰ میلیون ۳۰۰ میلیون می تونن خودرو بخرن.
سوبارو میانگین قیمت خودرو هاش ۴۰۰۰۰دلاره،یعنی ۳۲۰۰ میلیون تومان.
هراکلیوس
۹ بهمن ۱۴۰۳هیجان استرس و شوق هر لحظه انتظار برای رونمایی از خودرو های چینی که خود کارخونه تولید این ماشین ها تو چین هم چنین رونمایی برای خودروش نکرده ادم وسوسه میکنه بره نمایشگاهی که ارزش خودروهاش کمتر از ده نمایشگاه تو عباس اباد تهرانه
۹ بهمن ۱۴۰۳طراحی خوبی داره ولی موتورش و گیربکسش یکم ضعیفه
منصور
۹ بهمن ۱۴۰۳بجز موتور تنفس طبیعی ،بخاطر کیفیت بنزین داخلی ، هیچ کدوم جواب نمیدن