میتسوبیشی

کانسپت شاسی‌بلند تمام‌الکتریکی میتسوبیشی

رمزگشایی از نام کانسپت eX از میتسوبیشی چندان مشکل نیست؛ چرا که فقط به معنای «کراس‌اور الکتریکی» است و نشان‌دهنده دیدگاه میتسوبیشی در توسعه شاسی‌بلندهای جدید الکتریکی‌اش است. به گفته میتسوبیشی، در زیر این بدنه‌ی چهار شانه، یک پیشرانه‌ الکتریکی به همراه یک سیستم دیفرانسیل تمام‌چرخ متحرک قرار گرفته است.

2015 Mitsubishi eX Concept
۲۰۱۵ Mitsubishi eX Concept
برای تأمین انرژی موردنیاز پیشرانه نیز از نسل جدید باتری‌هایی استفاده شده که در یک شارژ کامل، می‌توانند دامنه مسافتی در حدود ۴۰۰ کیلومتر را برای این خودرو تأمین کنند. همچنین از آنجا که صحبت در مورد «آینده» است، کانسپت eX مجهز به مجموعه‌ای از سیستم‌های هوشمند ایمنی و ارتباطی است.
2015 Mitsubishi eX Concept
۲۰۱۵ Mitsubishi eX Concept
2015 Mitsubishi eX Concept
۲۰۱۵ Mitsubishi eX Concept
2015 Mitsubishi eX Concept
۲۰۱۵ Mitsubishi eX Concept
2015 Mitsubishi eX Concept
۲۰۱۵ Mitsubishi eX Concept
نکته دیگر معرفی آخرین کانسپت میتسوبیشی، پیش‌نمایش زبان جدید طراحی این کمپانی با جزئیاتی چون «سقف شناور»، چراغ‌های جلوی جمع و جور و کابین بهینه‌تر است. انتظار می‌رود که مدل‌های آینده میتسوبیشی از همین رویکرد در جلوبندی استفاده کنند؛ چیزی که خودِ میتسوبیشی، نام «سپر دینامیکی» را بر روی آن نهاده است.
2015 Mitsubishi eX Concept
۲۰۱۵ Mitsubishi eX Concept
در مورد موقعیت خودرو در بازار، باید گفت که نسخه تولیدی میتسوبیشی eX کانسپت که انتظار می‌رود در حوالی سال ۲۰۲۰ از راه برسد، در رده‌ای پایین‌تر از ASX قرار گیرد. تردیدی نیست که تمرکز میتسوبیشی از این پس بر روی شاسی‌بلندها خواهد بود؛ استراتژی‌ای که در واقع، موجب از دست رفتن مدل محبوب «اِولوشن» شده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۱۹ دیدگاه‌ها

  1. king 918

    ۹ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (2493 ديدگاه)

    فوق العاده بسیار زیبا و دلنشین میتسوبیشی واقعا اگر بخواد …………………..
    لایییییییییییییییک

    1. Mostafa&M-D

      ۹ آبان ۱۳۹۴
      سوابق: (318 ديدگاه)

      میتسو بدجوری من یکیو دلسرد کرده اول به خاطر طرح یکنواخت لنسر و بعدشم بخاطر خداحافظی باهاش سخت باور کنم میتسو به روزای خوب برگرده…

      1. king 918

        ۹ آبان ۱۳۹۴
        سوابق: (2493 ديدگاه)

        اتفاقا لنسر یکنواخت نمیشه مثل 911 ……
        باور کن 3 تا ماشین هیچوقت تکراری نمیشن 1 . 911 اسطوره 2. میتسو لنسر سرکش .3. نیسان اسکای لاین خوش استایل
        ارادت …………………………………………………………………………. بسیار

        1. Mostafa&M-D

          ۱۰ آبان ۱۳۹۴
          سوابق: (318 ديدگاه)

          داداش درسته اینا اسطوره هستن و هیچوقت تکرار نمیشن ولی من وقتی ماشین بروزی مثل هوندا سیویک هست هیچوقت نمیرم لنسر بخرم با اینکه بی نهایت عاشقشم…
          ارادت داداشم

  2. peyman.german

    ۹ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (81 ديدگاه)

    دامنه ۴۰۰کیلومتر برای یه شاسی بلند عالیه،البته روی کاغذه….

  3. Danial

    ۹ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (466 ديدگاه)

    به قول یه دوستی میگفت اینا شاسی بلند نیستن … اینا “شانسی بلند” هستن خخخخخخخخخخخ :D

  4. سعید

    ۹ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (76 ديدگاه)

    سلام ، به نظر می رسد شرکت میتسوبیشی هویت جدید طراحی دماغه خودروهایش را با نسل جدید مدل OUTLANDER مجدداً تعریف کرده است ، و واقعاً کلیت جالبی رو مد نظر قرار داده است .طراحی این خودرو هم ادامه همان خط و مشی می باشد . در مورد خارج شدن سری EVOLOTION از سری خودرو LANCER با ید گفت که این خودرو مانند رغیب آن EMPRIZA از شرکت سوبارو در واقع جای در پای بزرگان بازار خودرو گذاشته اند و بسیاری از خریداران به جای هزینه 35000 دلاری برای این خودروها ترجیح می دهند از شرکتهای B.M.W ، MERCEDES ، AUDI , و یا LEXUS خرید داشته باشند و فقط معدود افراد آنهم از قشر جوان که علاقمند به مسابقه هستند حاضر به پرداخت این مبلغ می باشند . از این نمونه تست زنی های بازار در صنعت خودرو زیاد می باشد

    1. bardia

      ۹ آبان ۱۳۹۴
      سوابق: (181 ديدگاه)

      دلیل حذف شدن اوولوشن از بازار اینه که چندین ساال بود که اوولوشن ها از احاظه موتوری و قدرتی پیشرفت خاصی نمیکردن و همش با همون موتور قبلی میومدن تو بازار که بنظرم با زیاد شدن موتورهای توربو بقیه شرکتا جایگاه اوولوشن ها از اون حالت خاص خارج شد

  5. احمد باقری

    ۹ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    خیلی قشنگ طراحی شده.

  6. Armin

    ۹ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (420 ديدگاه)

    میتسو عشق من

  7. ارمان

    ۹ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (1306 ديدگاه)

    واقعا خوشکله باید ببینیم تو سال 2020 هم همینقدر خوشکله یا نه؟

  8. شاسی

    ۹ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (104 ديدگاه)

    خودروی تمام الکتریکی
    عالیه
    آینده ی تمام صنعت خودروسازی…
    طراحی خوبی هم داره با اینکه کمک زیادی از هموطنش لکسوس گرفته.
    اینا دیگه نباید اسم کانسپت روشون باشه.باید تولید بشن خیلی زود
    آینده در دستان الکتریسیته

  9. امید

    ۹ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (21 ديدگاه)

    به دنبال رسوندن اوجوبه ای به نام پاجیرو به جایگاه اصلیش

  10. Archi KHAN

    ۹ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (2198 ديدگاه)

    طراحیش خیلی خوشگله
    عاغا همین را بزارین رو خط تولید.

    دیگه هی سُک نزنین بهش …

  11. luis

    ۹ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (612 ديدگاه)

    امیدوارم کردی میتسو جاااان امید وارم دوباره به اوج برسی عظمت خودرو سازی ژاپن رو از جنبه طراحی و عملکرد موتور به جهانیان ثابت کنی اگرچه الانم تویوتا نیسان هوندا مزدا سوبارو یاماها و…….. ثابت کردن و میکنن ولی کو چشم بینا کوو گوش شنوا.

  12. ali a.j

    ۱۰ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (722 ديدگاه)

    این کانسپت میتسو زیباست

    دامنه ۴۰۰ کیلومتر برای یک کراس اوور بسیار عالی هست
    ای کاش به برخی سیستمهای هوشمند ایمنی و ارتباطی این خودرو اشاره میشد

    در پایان از مترجم محترم بابت این مطلب تشکر میکنم

    1. armin

      ۱۰ آبان ۱۳۹۴
      سوابق: (420 ديدگاه)

      موافقم ….به سیستمهای پیشرفته و نو آوری هاش خیلی اشاره نشده

      1. ارمان

        ۱۱ آبان ۱۳۹۴
        سوابق: (1306 ديدگاه)

        علی و امین عزیز
        احتمالا چون قرار واسه سال 2020 امادش کنن احتمالا منتظر اخرین تکنولوژی ها میمونن الا اعلام این نکته برای یه وسیله که بر پایه تکنولوژی بنا شده احتمالا یکم از واقعیت دوره , اما اینکه s-awc داره خودش خیلی باحاله

  13. محمد

    ۳ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (49 ديدگاه)

    چه خشن باحاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا