سه خودرو، چهار مسابقه!
میتسوبیشی لنسر اوو همچنان به عنوان نماد دورانی که خودروهای پرفورمنس ژاپنی حرف اول را در بازار میزدند باقی مانده است. متأسفانه این خودرو بازنشسته شده است و ژاپنیها برای آینده برنامههایی الکتریکی چیدهاند. دراینباره چهکار میتوانیم بکنیم؟ کار خاصی از دست ما برنمیآید اما میتوانیم از دیدن هر ۱۰ نسل این سدان اسپرت لذت ببریم.
کانال یوتیوب Officially Gassed هم ایده مشابهی داشته است و این مسابقه درگ را برای ما آماده کرده است. این تیم تصمیم گرفته است تا ادای احترامی به محصولات اسپرت و عالی میتسوبیشی داشته باشد و به همین خاطر سه نسل لنسر اوو را کنار یکدیگر قرار داده است. هر سه خودرو ارتقا یافتهاند و قدرت مشابهی دارند. همین موضوع باعث میشود درگ موردبحث جذابیتهای بیشتری داشته باشد.
این ویدئوی طولانی شامل چهار مسابقه مختلف بین سه نسل لنسر اوو است. مسابقه اول تست شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت است که رقابت فشرده هر سه خودرو را نشان میدهد. البته جدیدترین نسل بین این سه خودرو پیروز مسابقه لقب میگیرد.
مسابقه بعدی به تست ۴۰۰ متر میپردازد. این یک مسابقه درگ مستقیم بین هر سه نسل نیست ولی نتایج کاملاً مشابه قبل هستند. البته جذابترین بخش ویدئو به مسابقه درگ مستقیم بین نسلهای گوناگون لنسر اوو مربوط میشود. شایان ذکر است اوو ۱۰ کمترین قدرت را در این درگ دارد اما درعینحال از وزن کمتر و گیربکس دوکلاچه برخوردار است.
در این مسابقه قدرت بیش از فاکتورهای دیگر اهمیت دارد. البته برخی ویژگیها نیز روی نتیجه نهایی تأثیر میگذارند که از جمله آنها میتوان به کشش، وزن، زمان واکنش رانندگان و… اشاره کرد. در این مسابقه اوو ۱۰ آخر میشود اما یک مسابقه دیگر هم برگزار میشود که نتیجهاش مشابه قبل است هرچند این بار زمان واکنش بهتری برای اوو ۷ و ۱۰ ثبت میشود.
آخرین مسابقه نیز درگ رولینگ از سرعت ۸۰ کیلومتر در ساعت است که کشش اهمیت چندانی ندارد اما تعویض دندهها و زمان واکنش رانندهها جزو فاکتورهای اصلی است.
بهنام
۲۷ بهمن ۱۴۰۰لنسر دوست داشتنی 😍
datsun
۲۷ بهمن ۱۴۰۰از لحاظ چابکی و هندلینگ هم به نظرم اوو هفت هشت و نه بهترین بودن و حتی تیز تر و چابک تر از اوو ده واقعا شاهکار بودن
سیاوش
۲۷ بهمن ۱۴۰۰کاش نمونه های فابریکشون بود
datsun
۲۷ بهمن ۱۴۰۰(اوو ۱۰ کمترین قدرت را در این درگ دارد اما درعینحال از وزن کمتر و گیربکس دوکلاچه برخوردار است.)
وزن اوو ۱۰ کمتر نیست حداقل ۲۵۰ کیلو تا سیصد بیشتره
MƛӇƳƛƦ (Ninja سابق)
۲۷ بهمن ۱۴۰۰دقیقا
ARMAN
۲۷ بهمن ۱۴۰۰کاش هیچ وقت نمی رفت….
MƛӇƳƛƦ (Ninja سابق)
۲۷ بهمن ۱۴۰۰امیدوارم برگرده سبک چابک و حداقل هیربردی باشه و اون موتور 4 سیلندرش رو داشته باشه
کوروش
۲۷ بهمن ۱۴۰۰سلام علیکم ،
ابر شرکت میتسوبیشی موتورز ژاپن همیشه به ابداع ، نوآوری و ثبت اختراعات در تکنولوژی های
پیشروی خودرویی ماند sawc , smart mivec ، پلاگین هیبرید ، خودروهای برقی ، پیشتاز بوده است .
حال با کمک اتحاد رنو ، نیسان و میتسوبیشی ، دوباره به دوران اوج خود بازگشته ، از جدول اطمینان جی دی پاور خودروهای۲۰۲۱ که بالای نمره ی متوسط صنعت خودرو بود و فروش بالای خود درسال ۲۰۲۱ ، این مقوله را به بازار جهانی خودرو دیکته کرد .
1123
۲۷ بهمن ۱۴۰۰فعلا که “ابر شرکت” کراس اوور اقتصادی تولید میکنه ولاغیر
Hamid
۲۷ بهمن ۱۴۰۰میتسوبیشی صرفا خودرو تولید نمیکنه …
برای همین بهش میگن ابر شرکت …
مثل هیوندای و …
mos
۲۷ بهمن ۱۴۰۰https://www.mhi.com/products
…
BENZ
۲۷ بهمن ۱۴۰۰تو ایران برای خرید مزدا3 خیلی بهتره
datsun
۲۷ بهمن ۱۴۰۰لنسری که شما میبینی با لنسر اوو زمین تا آسمون تفاوتشونه مزدا ۳ آخه 🙃
BENZ
۲۷ بهمن ۱۴۰۰من گفتم نسخه معمولی توی ایران نه اوو