میتسوبیشی

معرفی میتسوبیشی ترایتون بلک ادیشن؛ پیکاپ جذاب 28 هزار دلاری!

ترایتون بلک ادیشن با تریم تمام مشکی در داخل و بیرون و پیشرانهٔ ۲.۴ لیتری دیزلی به‌صورت محرک عقب در تایلند عرضه می‌شود.

نسخه‌های بلک ادیشن به کلیشه‌ای قدیمی در جهان خودرو تبدیل شده‌اند اما به نظر می‌رسد خریداران بسیار به آن‌ها علاقه دارند. به همین دلیل، خودروسازان هم فرصت را غنیمت شمرده و برای بسیاری از محصولات خود نسخهٔ بلک ادیشن ارائه می‌کنند. حال میتسوبیشی هم با معرفی ترایتون بلک ادیشن، به این جمع پیوسته است. این نسخه با جلوپنجره و داینامیک شیلد به رنگ مشکی براق، از دیگر نسخه‌ها متمایز شده است.

تم مشکی به قاب آینه‌های جانبی، دستگیرهٔ درها، دستگیرهٔ در پشتی و رینگ‌های آلیاژی ۱۸ اینچی هم کشیده شده است. علاوه بر این، طراحان میتسوبیشی روی پله‌های جانبی و سپر عقب نیز از تیتانیوم دودی استفاده کرده‌اند. ترایتون بلک ادیشن صرفاً با رنگ‌های خاکستری گرافیتی و سفید الماسی ارائه می‌شود. برای داخل خودرو هم فضایی کاملاً مشکی با دوخت سفید متضاد در نظر گرفته شده درحالی‌که رنگ روشن آستر سقف از تم تاریک کلی کابین کم می‌کند. نمایشگر ۹ اینچی اطلاعاتی-سرگرمی و مجموعه‌ای از سیستم‌های پیشرفتهٔ کمک‌راننده هم ازجمله تجهیزات استاندارد این پیکاپ مشکی پوش هستند.

ترایتون بلک ادیشن با نسخهٔ میانی پیشرانهٔ ۲.۴ لیتری توربودیزل عرضه می‌شود که ۱۸۱ اسب بخار قدرت و ۴۳۰ نیوتن متر گشتاور دارد. این نسخه همچنین صرفاً با گیربکس شش سرعته اتوماتیک و به‌صورت محرک عقب ارائه خواهد شد؛ بنابراین، کسانی که خواهان توانایی‌های آفرود بالاتر با سامانهٔ چهارچرخ محرک هستند باید قید این نسخه را بزنند. میتسوبیشی ترایتون بلک ادیشن هم‌اکنون با قیمت پایهٔ ۱۰۲.۷ هزار بات معادل ۲۸,۴۰۰ دلار در تایلند عرضه می‌شود. هرچند این نسخه فعلاً فقط برای تایلند در نظر گرفته شده اما احتمال عرضهٔ آن در دیگر بازارها هم وجود خواهد داشت.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۵۸ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۱۱ دیدگاه‌ها

  1. HELLO.BROTHERS

    ۶ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (117 ديدگاه)

    عجب گشتاوری داره،جون میده بری آفرود.

    موافقم 17
    1. NAVID۰۰۹۸

      ۶ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (10389 ديدگاه)

      فیسش شده تو مایه‌ها شورولتِ!!!

      موافقم 7
      مخالفم 6
      1. NAVID@@98

        ۶ مرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (873 ديدگاه)

        اَز مایه های شورلته ولی به پای خود شورلت کلرادو بخصوص نسخه بایسون نمیرسهِ !!!!!!

        موافقم 6
        مخالفم 9
    2. B

      ۶ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (919 ديدگاه)

      تیپیکال موتور های دیزلی همینه گشتاور بالا …

  2. MehdiTurbo

    ۶ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (2397 ديدگاه)

    امیدوارم میتسو به دوران اوجش برگرده مثل دوران گالانت اولوشن و …
    یه دهه ای بیشتر میشه میتسو اصلا تو قهقرا و اصلا دیده نشد
    حقیقتا تو ژاپنیا نمیدونم چرا اینقدر که از میتسو و مزدا و نیسان خوشم میاد و میومد هیچ وقت تویوتا جذابیتی برام نداشته اصلا کلا از برندی بدم نمیاد یا طرفدار برندیم نیستم ماشین ماشین ولی تویوتا همیشه پیرمردانه بوده طراحیاش درست کیفیتش بالا بود ولی زمان من کرولا یاریس بودند که به شدت زشت بودند ولی مزدا و نیسان جذاب بودند الان باز بهتر شده ولی همین الانم جذابیت بقیه برندا را تو طراحی نداره
    من عاشق تویوتا اف جی و پرادو نسل قبل بودم که جفتش از بین برد و لندکروز نسل قبل
    حتی تو کوپه هایی که تو ایران بودند جنسیس خیلی جذابتر جی تی بود ولی خب نیسان زد ترجیح میدادم که تو ایران نبود
    ولی میتسو یه حس باحالی داشت گالانت و پاجرو عاشق پاجرو بودم امیدوارم برگرد میتسو
    اصلا سالهاس میتسو از بین رفته نسبت به سابقه اش
    مزدا زیبایی نیسان قدرت میتسو شکوه تویوتا کیفیت سوبارو پرفورمنس و رالی
    ولی خب تویوتا هیچ وقت زیبایی و قدرت نیسان مداشته و اون دوتا کیفیت کم اصطحلاکی تویوتا را

    موافقم 11
    مخالفم 3
  3. مهدی

    ۶ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (197 ديدگاه)

    خیلی زیبا و شیکه!

    موافقم 9
    مخالفم 2
  4. سم لیک

    ۶ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (3 ديدگاه)

    وارد ایران میشه؟؟

    موافقم 1
    مخالفم 5
  5. froG-driVer

    ۶ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (1031 ديدگاه)

    چه باحاله.
    حس کیفیت می‌باره ازش

    موافقم 10
  6. AMIR GERMAN

    ۶ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (46 ديدگاه)

    هم قیمت KMC T8 هست هعی…

    موافقم 11
    مخالفم 1
  7. هیروهیتو

    ۶ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (66 ديدگاه)

    خداوکیلی خیلی خوشگل شده ولی اگر یکم قدرتشو بیشتر می کردن بهتر بود اما همینم خوبه

    موافقم 4
    مخالفم 2
  8. farzad

    ۷ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (4 ديدگاه)

    آقا من عاشق میتوبیشیم و کاراش حرف نداره
    ولی خدایی به این رخ خفن و با ابهت هیف نیست کلا یه چهار سیلندر دیزل نصب کنن
    این رخ حداقل یه هشت سیلندر می‌طلبید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا