ترایتون بلک ادیشن با تریم تمام مشکی در داخل و بیرون و پیشرانهٔ ۲.۴ لیتری دیزلی بهصورت محرک عقب در تایلند عرضه میشود.
نسخههای بلک ادیشن به کلیشهای قدیمی در جهان خودرو تبدیل شدهاند اما به نظر میرسد خریداران بسیار به آنها علاقه دارند. به همین دلیل، خودروسازان هم فرصت را غنیمت شمرده و برای بسیاری از محصولات خود نسخهٔ بلک ادیشن ارائه میکنند. حال میتسوبیشی هم با معرفی ترایتون بلک ادیشن، به این جمع پیوسته است. این نسخه با جلوپنجره و داینامیک شیلد به رنگ مشکی براق، از دیگر نسخهها متمایز شده است.
تم مشکی به قاب آینههای جانبی، دستگیرهٔ درها، دستگیرهٔ در پشتی و رینگهای آلیاژی ۱۸ اینچی هم کشیده شده است. علاوه بر این، طراحان میتسوبیشی روی پلههای جانبی و سپر عقب نیز از تیتانیوم دودی استفاده کردهاند. ترایتون بلک ادیشن صرفاً با رنگهای خاکستری گرافیتی و سفید الماسی ارائه میشود. برای داخل خودرو هم فضایی کاملاً مشکی با دوخت سفید متضاد در نظر گرفته شده درحالیکه رنگ روشن آستر سقف از تم تاریک کلی کابین کم میکند. نمایشگر ۹ اینچی اطلاعاتی-سرگرمی و مجموعهای از سیستمهای پیشرفتهٔ کمکراننده هم ازجمله تجهیزات استاندارد این پیکاپ مشکی پوش هستند.
ترایتون بلک ادیشن با نسخهٔ میانی پیشرانهٔ ۲.۴ لیتری توربودیزل عرضه میشود که ۱۸۱ اسب بخار قدرت و ۴۳۰ نیوتن متر گشتاور دارد. این نسخه همچنین صرفاً با گیربکس شش سرعته اتوماتیک و بهصورت محرک عقب ارائه خواهد شد؛ بنابراین، کسانی که خواهان تواناییهای آفرود بالاتر با سامانهٔ چهارچرخ محرک هستند باید قید این نسخه را بزنند. میتسوبیشی ترایتون بلک ادیشن هماکنون با قیمت پایهٔ ۱۰۲.۷ هزار بات معادل ۲۸,۴۰۰ دلار در تایلند عرضه میشود. هرچند این نسخه فعلاً فقط برای تایلند در نظر گرفته شده اما احتمال عرضهٔ آن در دیگر بازارها هم وجود خواهد داشت.
HELLO.BROTHERS
۶ مرداد ۱۴۰۳عجب گشتاوری داره،جون میده بری آفرود.
NAVID۰۰۹۸
۶ مرداد ۱۴۰۳فیسش شده تو مایهها شورولتِ!!!
NAVID@@98
۶ مرداد ۱۴۰۳اَز مایه های شورلته ولی به پای خود شورلت کلرادو بخصوص نسخه بایسون نمیرسهِ !!!!!!
B
۶ مرداد ۱۴۰۳تیپیکال موتور های دیزلی همینه گشتاور بالا …
MehdiTurbo
۶ مرداد ۱۴۰۳امیدوارم میتسو به دوران اوجش برگرده مثل دوران گالانت اولوشن و …
یه دهه ای بیشتر میشه میتسو اصلا تو قهقرا و اصلا دیده نشد
حقیقتا تو ژاپنیا نمیدونم چرا اینقدر که از میتسو و مزدا و نیسان خوشم میاد و میومد هیچ وقت تویوتا جذابیتی برام نداشته اصلا کلا از برندی بدم نمیاد یا طرفدار برندیم نیستم ماشین ماشین ولی تویوتا همیشه پیرمردانه بوده طراحیاش درست کیفیتش بالا بود ولی زمان من کرولا یاریس بودند که به شدت زشت بودند ولی مزدا و نیسان جذاب بودند الان باز بهتر شده ولی همین الانم جذابیت بقیه برندا را تو طراحی نداره
من عاشق تویوتا اف جی و پرادو نسل قبل بودم که جفتش از بین برد و لندکروز نسل قبل
حتی تو کوپه هایی که تو ایران بودند جنسیس خیلی جذابتر جی تی بود ولی خب نیسان زد ترجیح میدادم که تو ایران نبود
ولی میتسو یه حس باحالی داشت گالانت و پاجرو عاشق پاجرو بودم امیدوارم برگرد میتسو
اصلا سالهاس میتسو از بین رفته نسبت به سابقه اش
مزدا زیبایی نیسان قدرت میتسو شکوه تویوتا کیفیت سوبارو پرفورمنس و رالی
ولی خب تویوتا هیچ وقت زیبایی و قدرت نیسان مداشته و اون دوتا کیفیت کم اصطحلاکی تویوتا را
مهدی
۶ مرداد ۱۴۰۳خیلی زیبا و شیکه!
سم لیک
۶ مرداد ۱۴۰۳وارد ایران میشه؟؟
froG-driVer
۶ مرداد ۱۴۰۳چه باحاله.
حس کیفیت میباره ازش
AMIR GERMAN
۶ مرداد ۱۴۰۳هم قیمت KMC T8 هست هعی…
هیروهیتو
۶ مرداد ۱۴۰۳خداوکیلی خیلی خوشگل شده ولی اگر یکم قدرتشو بیشتر می کردن بهتر بود اما همینم خوبه
farzad
۷ مرداد ۱۴۰۳آقا من عاشق میتوبیشیم و کاراش حرف نداره
ولی خدایی به این رخ خفن و با ابهت هیف نیست کلا یه چهار سیلندر دیزل نصب کنن
این رخ حداقل یه هشت سیلندر میطلبید.