میتسوبیشی از پیشنمایش برنامههای خود برای زیر برند پرفورمنس رالی آرت رونمایی کرد. این خودروی مفهومی ویژن رالی آرت نام دارد اما نمیتوان وجه اشتراک خاصی بین این کانسپت و سدان ها و هاچبک های پرفورمنس رالی آرت قدیم پیدا کرد. همانگونه که پیشبینی میکردیم ویژن رالی آرت کانسپت جدید بر پایه جدیدترین نسل اوت لندر پلاگین هیبریدی شکل گرفته ولی از استایلی گیراتر سود میبرد تا اشارهای به احیای برند رالی آرت داشته باشد.
اگرچه ویژن رالی آرت فعلاً محصولی مفهومی است اما میتسوبیشی میگوید بازخورد مصرفکنندگان در توسعه محصولات آتی این شرکت مدنظر قرار خواهد گرفت. قبلاً گفته شده که میتسوبیشی در حال کار روی اوت لندر اوولوشن است اما به نظر میرسد منظور این اخبار همین کانسپتی است که مشاهده میکنید.
قوس چرخ های گیرا در هر طرف باعث خودنمایی رینگهای بزرگ ۲۲ اینچی با طرح خاکستری شدهاند. پشت این رینگها هم دیسکهای ترمز بزرگ و کالیپرهای ۶ پیستونه دیده میشوند. میتسوبیشی میگوید این کالیپرها باعث بهبود عملکرد ترمز و هماهنگی آن با قدرت و گشتاور بالای پیشرانهها میشوند. در بخش جلو و عقب شاهد سپرهای جدید و جلوپنجره با الگوی لانهزنبوری هستیم که از ورودیهای فعال سود برده و بسته به نیاز خودرو باز یا بسته میشود. به این موارد باید دیفیوزر عقب گیرا با عناصر خاص و چراغ باران مشابه خودروهای فرمول ۱ در بخش پایینی را اضافه کنیم.
بدنه این کانسپت به رنگ مشکی مات درآمده و نشان دهنده عناصر آبی در زیر نور بوده و حس عمیق و چندبعدی را ایجاد میکند. این ویژگی باعث بهبود حس کیفیت کانسپت میتسوبیشی میشود. اگرچه خود میتسوبیشی اشاره دقیقی به این موضوع نداشته اما ویژن رالی آرت محصولی پلاگین هیبریدی بوده و ین را میتوان از درگاه شارژ سمت چپ خودرو دانست.
ژاپنیها اشارهای به جزئیات عملکردی کانسپت خود نداشتهاند اما میتسوبیشی میگوید کانسپت موردبحث قدرت بالاتری در مقایسه با نسخه استاندارد که به پیشرانههای جلو و عقب ۸۵ و ۱۰۰ کیلوواتی مجهز است دارد. این پیشرانههای الکتریکی با یک نیروگاه بنزینی که قدرت ۹۸ کیلوواتی و گشتاور ۱۵۵ نیوتون متری دارد همکاری میکنند. به این موارد هم سیستم کنترل چرخش چهار چرخ را باید افزود.
میتسوبیشی در بیانیه خبری خود آورده است:
ویژن رالی آرت کانسپت نشان دهنده دید میتسوبیشی موتورز به آینده رالی آرت است و مهندسی و علاقه این شرکت به هنر دست را نشان میدهد. این کانسپتی است که بیان کننده تواناییهای رالی آرت جدید است و از نظر شتاب گیری، عبور از پیچها و ترمز گیری در تمامی شرایط بهبود یافته است
بهنام
۲۳ دی ۱۴۰۰به به.شاید نتوان عنوان زیبا برای این کانسپت بکار برد ولی کاملاً حس استحکام و ابهت خاصی را القا میکنه که مورد پسند هست . امیدوارم میتسوبیشی که بطرز تعجب برانگیزی منفعل و حاشیه نشین شده بود با این کانسپت و مدل های بعدی قویتر به صحنه برگرده . واقعا حیفه شرکتی به اون خوبی که یک زمانی سدان گالانت اون بقدری تو همرده هاش عالی بود که کارشناسان میگفتن این خودرو نه در کلاس سدان های خانوادگی اقتصادی که باید با سری پنج ب ام و مقایسه بشه . امیدوارم یه تکونی به خودش بده .
Zakaria
۲۳ دی ۱۴۰۰خیلی خوشگل شده مخصوصا نمای عقبش و اینکه در جهت بهبود دارن قدم برمیدارن خیلی خوشاینده. ولی تا میتسو احیا بشه تقریبا کل دنیا برقی شده و اگر بخاد دوباره به جمع ماشینای اسپورت برگرده دیگه خبری از صدای دلنشین موتورهای درونسوز نیست.
ARMAN
۲۳ دی ۱۴۰۰آخه باید میراث اون لنسرای بی نظیرو روی یه کراس اوور پیاده کنن؟؟