میتسوبیشی

قیمت روز میتسوبیشی اوتلندر (H Line، M Line، L Line) در نمایندگی و بازار

میتسوبیشی اوتلندر وارداتی، یکی از محبوب‌ترین کراس‌اوورهای جدید در بازار ایران است که به دلیل کیفیت ساخت بالا، امکانات رفاهی مناسب و عملکرد فنی قابل قبول، مورد توجه بسیاری از خریداران قرار گرفته است. این خودرو در سه تیپ H Line، M Line و L Line به بازار عرضه می‌شود که هر کدام از آن‌ها از نظر امکانات و آپشن‌ها با یکدیگر تفاوت دارند.در این صفحه، قیمت روز میتسوبیشی اوتلندر صفر (مدل‌های ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴) در نمایندگی و بازار آزاد را به صورت جدول و بروز ارائه می‌دهیم. این اطلاعات به شما کمک می‌کند تا در صورت تمایل به خرید این خودرو، تصمیم‌گیری آگاهانه‌تر و مناسب‌تری داشته باشید.

قیمت میتسوبیشی اوتلندر (۲۰۲۳-۲۰۲۴) در نمایندگی و بازار

مدلمشخصاتقیمت نمایندگیقیمت بازار
میتسوبیشی اوتلندرتیپ M---۴,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
میتسوبیشی اوتلندرتیپ L---۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
میتسوبیشی اوتلندرتیپ H۲,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰۵,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰

تاریخ به روز رسانی: ۲ بهمن ۱۴۰۳

نکات مهم در مورد قیمت میتسوبیشی اوتلندر:

  • قیمت‌های ارائه شده در جدول بالا، به صورت میانگین و تقریبی بوده و ممکن است کمی متغییر باشد.
  • قیمت میتسوبیشی اوتلندر در بازار آزاد، به عوامل مختلفی مانند رنگ، میزان کارکرد، وضعیت بدنه و … بستگی دارد.

عوامل موثر بر قیمت میتسوبیشی اوتلندر وارداتی:

  • نرخ ارز: نوسانات نرخ ارز یکی از مهم‌ترین عوامل تأثیرگذار بر قیمت خودروهای وارداتی است.
  • تعرفه‌های گمرکی: تغییرات در تعرفه‌های گمرکی نیز می‌تواند بر قیمت نهایی خودرو تأثیر بگذارد.
  • شرایط بازار: عوامل دیگری مانند میزان عرضه و تقاضا، شرایط اقتصادی و … نیز در تعیین قیمت روز خودرو موثر هستند.
Mitsubishi Outlander PHEV Selects

مقایسه تیپ‌های مختلف اوتلندر

  • Line H: تیپ کامل‌تر با امکاناتی نظیر سیستم صوتی پیشرفته، صندلی‌های چرمی و سانروف پانوراما.
  • Line M: تیپ میانی با امکاناتی متعادل و مناسب برای خانواده‌ها.
  • Line L: نسخه پایه با امکانات استاندارد اما همچنان باکیفیت.

قبل از خرید، ویژگی‌ها و امکانات هر سه تیپ H Line، M Line و L Line را به دقت مقایسه کنید تا بهترین گزینه را بر اساس نیاز و بودجه خود انتخاب کنید.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۸۱ رای

مطالب مشابه

‫۱۳ دیدگاه‌ها

  1. علی

    ۲ بهمن ۱۴۰۳
    سوابق: (110 ديدگاه)

    ظاهرا بدلیل وضعیت اسفناک خودروها در ایران که منجر به آلودگی شدید هوا و همینطور آمار بالای تصادفات شده، واردات رو مجددا آزاد کردن ولی در واقعیت با واردات قطره چکانی فقط منجر به ایجاد رانت برای عده ای شده و طبق معمول کوچکترین تاثیری در حل مشکل اصلی نداشت و نخواهد داشت ، ماشینهای خیلی خیلی معمولی که در همه کشورها توسط مردم قشر متوسط و حتی کم درامد جامعه بطور روزمره استفاده میشن ، در کشور عزیز ما ، مثل الماسهای بی بدیل و بی نظیر و نایاب با قیمتهای نجومی و حیرت انگیز فقط در نمایشگاهها جابجا میشن و مردم از دیدنشون پشت ویترین نمایشگاهها شگفت زده میشن!!!

    موافقم 102
    مخالفم 6
    1. ۲ بهمن ۱۴۰۳
      سوابق: (5330 ديدگاه)

      سلام بنظر من واردات بیشتر و خرید ماشین های خارجی توسط مردم عادی موجب تصادفات بیشتر میشه مثلا یارو زمینشو می‌فروشه یه ماشین چینی میخره فکر می‌کنه خیلی ماشینش ایمنه و جون بقیه براش مهم نیست و گازو تا ته میگیره و امار تصادف ها اینجوری میره بالا در صورتی که اگه مردم ماشین حلبی ایرانی داشته باشن به دلیل پلاستیکی بودن پداله گاز اصلا جرعت ندارن گازو تا ته بگیرن چون هم جون خودشون در خطره هم احتمال شکستن پدال گاز هم هست و به نظر من هرچقدر ماشین ایمن نباشه به نفع مردمه
      مگر اینکه سخت گیری های بیشتری برای سرعت غیر مجاز کنن و ایمن سازی کنن جاده هارو یا یه کاری کنن همه بتونن ماشین درست ایمن سوار بشن من خودم دیدم یه یارو با دیگنیتی تو جاده تنگ ۱۲۰ تا میره در صورتی که من حتی لامبورگینی اوروس هم داشته باشم جرعت ندارم تو اون جاده ۱۲۰ تا برم

      موافقم 4
      مخالفم 77
      1. Souls_Master

        ۲ بهمن ۱۴۰۳
        سوابق: (159 ديدگاه)

        متاسفانه همون مردم برعکس نظر شما هنوز نمیفهمند که ماشین ایرانیشون پلاستیکیه و با همون هم گاز میدهند.

        موافقم 31
        مخالفم 2
    2. گاس فرینگ

      ۲ بهمن ۱۴۰۳
      سوابق: (515 ديدگاه)

      واردات اگه میخواد تولید داخل رو به چالش واداره باید با تعرفه های نهایتا ۳۰ ۴۰ درصد باشه این قانون ۲۰ هزار هم تغییر بدن به ماشینی که مدل پایه اش ۲۰ هزار تا قیمت داره (اگه به ۲۵ یا ۳۰ هزار برسه دست واردکننده باز تر میشه) و با هر حجم موتوری خیلی بهتر میشه چون ایرانی این چند ساله سلیقش به سمت خرید فول ترین ماشین چه سواری باشه چه سنگین (تریلی) تغییر کرده طوری که دلال نمایشگاه دار ماشینی که حتی ایربگ و سانروف هم نداره مینویسه فول بی ایربگ سقف فلز واسه همین توسان و النترا های ۲۰۲۳ هیچ تاثیری روی مدل های ۲۰۱۸ نذاشتن و الان ۲۰۱۸ داره گرون تر معامله میشه
      ماشین های خاص هم کسی بخواد با دست باز هر مدلی رو گذر موقت ۶ ماهه و یکساله بیاره این وسط ممکنه راه بعضی هاشون به مصادره و پلاک ملی کشیده بشه اون کسی که اونقدر پول داره دنبال اینه که اگه ماشینش آخرین مدل هم نبود لااقل آخرین نسل و آخرین فیس باشه
      واردات ماشین اسپورت و مسابقه ای با هر مدل سالی و هر سازنده ای بدون توجه به استانداردهای ۸۵ گانه و با هدف مسابقه و ریسینگ به مقدار محدود تحت نظارت فدراسیون اتومبیلرانی آزاد بشه و مثل موتور سنگین بهشون پلاک ورزشی داده بشه

      موافقم 2
      مخالفم 2
    3. سام

      ۲ بهمن ۱۴۰۳
      سوابق: (1 ديدگاه)

      فقط من موندم اونهایی که دیس لایک کردن چه کسانی هستن؟؟!!
      ۱_ رئیس گمرک
      ۲_ پسر رئیس گمرک
      ۳_اونهایی که با رئیس گمرک یا پسرش و یا بستگانش آشنایی دارن

      موافقم 4
      مخالفم 2
  2. ۲ بهمن ۱۴۰۳
    سوابق: (5330 ديدگاه)

    بنظرم از نمایندگی این ماشینو بخری خیلی ارزش داره پول یه تیگو هشت میدی به اوتلندر

    موافقم 37
    مخالفم 4
    1. سهیل

      ۲ بهمن ۱۴۰۳
      سوابق: (213 ديدگاه)

      فقط اسمش اوتلندر هست. باطنش همون تیگو هست. کیفیت و موتور. با امکاناتی کمتر

      موافقم 6
      مخالفم 23
  3. nima.jdm

    ۲ بهمن ۱۴۰۳
    سوابق: (503 ديدگاه)

    از اینا دو یا سه تا پلاک دیپلمات دیدم تو تهران ، طراحیش بینظیره
    رخش با ادم حرف میزنه
    عقبش هم بی نقص قشنگ همخونی داره
    راستی یه چانگان چند باره میبینم که عقبش رو از اوتلندر جدید اسکی رفتن ولی یادم نیست اسم چانگانه چی بود کسی اگه میدونه بگه
    عقبش رو کاملا مشخصه که از میتسوبیشی اوتلندر نسل جدید کپی کردن

    موافقم 16
    مخالفم 9
    1. گاس فرینگ

      ۲ بهمن ۱۴۰۳
      سوابق: (515 ديدگاه)

      CS55 پلاس
      از تیگو میگو و اینا بهتره ولی آپشنش کمتر از اوناست مثلا صندلیش دستیه

      موافقم 1
      مخالفم 3
  4. ناشناس

    ۲ بهمن ۱۴۰۳
    سوابق: (11 ديدگاه)

    فکرمی کنی خیلی راحته🫣🙄😔😪من سه سال تونوبت بودم سه باقرعه کشی کردن ازهفت خوان رستم گذشتیم اوتلندرmلاین برنده شدم الان هم بااین قیمت توبازار به هیچوجه نمی فروشم .درضمن آقای نویسنده شمادرتیپ ها اشتباه کردید mازLهم تعدادآپشن هاش بیشترهم باکیفیت تر.mلاین درواقع تیپ متوسط هست والان 4400 اون Lکه متاسفانه فروشنده ها به نام mوباسوء استفاده ازنا آگاهی مردم دارن به قیمت m می فروشن وارزش m راآوردن پایین .قیمت واقعیmدربازاربایدبین 4400 تا4600 باشه وپایین ترازآنL لاینLهست که 4200 تا4300 است .وشماهافکرمی کنیدMخریدید.😁😁ولی پایین ترین تیپ برداشتید قابل مقایسه نیست باM.ولی خداییش ماشینهای خوب وزیبا اصلا نمیشه بهشون ایرادگرفت بااین قیمت اندک .خداوکیلی میگم

    موافقم 2
    مخالفم 14
    1. گاس فرینگ

      ۲ بهمن ۱۴۰۳
      سوابق: (515 ديدگاه)

      اگه برای فروش خریدید طمع نکنید که قیمت هاش پایین تر هم میاد
      ما کرولا واسمون در اومد اقوام حاضر بودن یک میلیارد واسه حواله اش بدن ولی ما گفتیم ماشین رو بگیریم دو میلیارد سود خالص میکنیم اون موقع کارخونه ۲ میلیارد بود بازار ۴ میلیارد از حق نگذریم شرکتش هم پدرمون رو در آورد تا بهمون تحویل داد وقتی تحویل گرفتیم مدل ۲۰۲۴ قیمت بازارش شد ۲۹۰۰ بعد یه فیلم از یه نمایشگاهی دیدیم میگفت “اگه از اینا میخواین بخرین بجنبین این ماشین کف قیمتش رو دیده داره میره بالا” ما هم نگه داشتیم خلاصه چند وقت بعدش همسایه مون یکی لنگه شو خرید ۲۵۰۰ البته از اون ۲۰۲۳ بود

      موافقم 2
      مخالفم 2
  5. م

    ۲ بهمن ۱۴۰۳
    سوابق: (20 ديدگاه)

    ظاهرا موتور ۲.۵ لیتری تنفس طبیعی هم موجوده در بازار های خارج از ایران! با این بنزین مزخرف ایران چرا توربو وارد میکنن؟ با اکتان فروشها دستشون توی یه کاسه هست یا میخوان ماشین زودتر خراب شه؟

    موافقم 5
    مخالفم 3
    1. گاس فرینگ

      ۲ بهمن ۱۴۰۳
      سوابق: (515 ديدگاه)

      موتور ۱۵۰۰ تعرفه کمتری داره
      اون مدل ۲۵۰۰ هم از سقف ۲۰ هزارتا رد میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا