میتسوبیشی اوتلندر وارداتی، یکی از محبوبترین کراساوورهای جدید در بازار ایران است که به دلیل کیفیت ساخت بالا، امکانات رفاهی مناسب و عملکرد فنی قابل قبول، مورد توجه بسیاری از خریداران قرار گرفته است. این خودرو در سه تیپ H Line، M Line و L Line به بازار عرضه میشود که هر کدام از آنها از نظر امکانات و آپشنها با یکدیگر تفاوت دارند.در این صفحه، قیمت روز میتسوبیشی اوتلندر صفر (مدلهای ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴) در نمایندگی و بازار آزاد را به صورت جدول و بروز ارائه میدهیم. این اطلاعات به شما کمک میکند تا در صورت تمایل به خرید این خودرو، تصمیمگیری آگاهانهتر و مناسبتری داشته باشید.
قیمت میتسوبیشی اوتلندر (۲۰۲۳-۲۰۲۴) در نمایندگی و بازار
مدل | مشخصات | قیمت نمایندگی | قیمت بازار |
---|---|---|---|
میتسوبیشی اوتلندر | تیپ L | --- | --- |
میتسوبیشی اوتلندر | تیپ H | ۲,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰ | ۵,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰ |
تانک ۳۰۰ | --- | ۳,۵۲۵,۰۰۰,۰۰۰ | ۵,۲۳۰,۰۰۰,۰۰۰ |
تاریخ به روز رسانی: ۴ اسفند ۱۴۰۳
نکات مهم در مورد قیمت میتسوبیشی اوتلندر:
- قیمتهای ارائه شده در جدول بالا، به صورت میانگین و تقریبی بوده و ممکن است کمی متغییر باشد.
- قیمت میتسوبیشی اوتلندر در بازار آزاد، به عوامل مختلفی مانند رنگ، میزان کارکرد، وضعیت بدنه و … بستگی دارد.
عوامل موثر بر قیمت میتسوبیشی اوتلندر وارداتی:
- نرخ ارز: نوسانات نرخ ارز یکی از مهمترین عوامل تأثیرگذار بر قیمت خودروهای وارداتی است.
- تعرفههای گمرکی: تغییرات در تعرفههای گمرکی نیز میتواند بر قیمت نهایی خودرو تأثیر بگذارد.
- شرایط بازار: عوامل دیگری مانند میزان عرضه و تقاضا، شرایط اقتصادی و … نیز در تعیین قیمت روز خودرو موثر هستند.

مقایسه تیپهای مختلف اوتلندر
- Line H: تیپ کاملتر با امکاناتی نظیر سیستم صوتی پیشرفته، صندلیهای چرمی و سانروف پانوراما.
- Line M: تیپ میانی با امکاناتی متعادل و مناسب برای خانوادهها.
- Line L: نسخه پایه با امکانات استاندارد اما همچنان باکیفیت.
قبل از خرید، ویژگیها و امکانات هر سه تیپ H Line، M Line و L Line را به دقت مقایسه کنید تا بهترین گزینه را بر اساس نیاز و بودجه خود انتخاب کنید.
علی
۲ بهمن ۱۴۰۳ظاهرا بدلیل وضعیت اسفناک خودروها در ایران که منجر به آلودگی شدید هوا و همینطور آمار بالای تصادفات شده، واردات رو مجددا آزاد کردن ولی در واقعیت با واردات قطره چکانی فقط منجر به ایجاد رانت برای عده ای شده و طبق معمول کوچکترین تاثیری در حل مشکل اصلی نداشت و نخواهد داشت ، ماشینهای خیلی خیلی معمولی که در همه کشورها توسط مردم قشر متوسط و حتی کم درامد جامعه بطور روزمره استفاده میشن ، در کشور عزیز ما ، مثل الماسهای بی بدیل و بی نظیر و نایاب با قیمتهای نجومی و حیرت انگیز فقط در نمایشگاهها جابجا میشن و مردم از دیدنشون پشت ویترین نمایشگاهها شگفت زده میشن!!!
۲ بهمن ۱۴۰۳سلام بنظر من واردات بیشتر و خرید ماشین های خارجی توسط مردم عادی موجب تصادفات بیشتر میشه مثلا یارو زمینشو میفروشه یه ماشین چینی میخره فکر میکنه خیلی ماشینش ایمنه و جون بقیه براش مهم نیست و گازو تا ته میگیره و امار تصادف ها اینجوری میره بالا در صورتی که اگه مردم ماشین حلبی ایرانی داشته باشن به دلیل پلاستیکی بودن پداله گاز اصلا جرعت ندارن گازو تا ته بگیرن چون هم جون خودشون در خطره هم احتمال شکستن پدال گاز هم هست و به نظر من هرچقدر ماشین ایمن نباشه به نفع مردمه
مگر اینکه سخت گیری های بیشتری برای سرعت غیر مجاز کنن و ایمن سازی کنن جاده هارو یا یه کاری کنن همه بتونن ماشین درست ایمن سوار بشن من خودم دیدم یه یارو با دیگنیتی تو جاده تنگ ۱۲۰ تا میره در صورتی که من حتی لامبورگینی اوروس هم داشته باشم جرعت ندارم تو اون جاده ۱۲۰ تا برم
Souls_Master
۲ بهمن ۱۴۰۳متاسفانه همون مردم برعکس نظر شما هنوز نمیفهمند که ماشین ایرانیشون پلاستیکیه و با همون هم گاز میدهند.
کامران نظری
۳ بهمن ۱۴۰۳این دیگه چه طرز فکری هست انکار اصلا شما تو جاده و اتوبانهای ایران رانندگی نکردی برعکس صحبت و ایده شما تو اتوبان معمولا پراید و پژو با سرعت ۱۴۰ تا از بعلت مثل جت میرن و اصلا ماشین های مدل بالا همچین کاری نمی کنند مگر خیلی به ندرت
گاس فرینگ
۲ بهمن ۱۴۰۳واردات اگه میخواد تولید داخل رو به چالش واداره باید با تعرفه های نهایتا ۳۰ ۴۰ درصد باشه این قانون ۲۰ هزار هم تغییر بدن به ماشینی که مدل پایه اش ۲۰ هزار تا قیمت داره (اگه به ۲۵ یا ۳۰ هزار برسه دست واردکننده باز تر میشه) و با هر حجم موتوری خیلی بهتر میشه چون ایرانی این چند ساله سلیقش به سمت خرید فول ترین ماشین چه سواری باشه چه سنگین (تریلی) تغییر کرده طوری که دلال نمایشگاه دار ماشینی که حتی ایربگ و سانروف هم نداره مینویسه فول بی ایربگ سقف فلز واسه همین توسان و النترا های ۲۰۲۳ هیچ تاثیری روی مدل های ۲۰۱۸ نذاشتن و الان ۲۰۱۸ داره گرون تر معامله میشه
ماشین های خاص هم کسی بخواد با دست باز هر مدلی رو گذر موقت ۶ ماهه و یکساله بیاره این وسط ممکنه راه بعضی هاشون به مصادره و پلاک ملی کشیده بشه اون کسی که اونقدر پول داره دنبال اینه که اگه ماشینش آخرین مدل هم نبود لااقل آخرین نسل و آخرین فیس باشه
واردات ماشین اسپورت و مسابقه ای با هر مدل سالی و هر سازنده ای بدون توجه به استانداردهای ۸۵ گانه و با هدف مسابقه و ریسینگ به مقدار محدود تحت نظارت فدراسیون اتومبیلرانی آزاد بشه و مثل موتور سنگین بهشون پلاک ورزشی داده بشه
صادق
۳ بهمن ۱۴۰۳باید اول ماشینای تا یک میلیارد وارد کنن برای قشر متوسط بعدا برن ماشینای میلیاردی بیارن برای پولدارا نه اینکه الان هرچی ماشین وارد میشه گرون قیمته . خیلی ماشینای ارزونتر هم هست که بیارن ولی وارد نمیکنن چون سودش کمه مردمم انتخاب نمیکنن تا وقتی اون گرونتره هست
سام
۲ بهمن ۱۴۰۳فقط من موندم اونهایی که دیس لایک کردن چه کسانی هستن؟؟!!
۱_ رئیس گمرک
۲_ پسر رئیس گمرک
۳_اونهایی که با رئیس گمرک یا پسرش و یا بستگانش آشنایی دارن
۲ بهمن ۱۴۰۳بنظرم از نمایندگی این ماشینو بخری خیلی ارزش داره پول یه تیگو هشت میدی به اوتلندر
سهیل
۲ بهمن ۱۴۰۳فقط اسمش اوتلندر هست. باطنش همون تیگو هست. کیفیت و موتور. با امکاناتی کمتر
nima.jdm
۲ بهمن ۱۴۰۳از اینا دو یا سه تا پلاک دیپلمات دیدم تو تهران ، طراحیش بینظیره
رخش با ادم حرف میزنه
عقبش هم بی نقص قشنگ همخونی داره
راستی یه چانگان چند باره میبینم که عقبش رو از اوتلندر جدید اسکی رفتن ولی یادم نیست اسم چانگانه چی بود کسی اگه میدونه بگه
عقبش رو کاملا مشخصه که از میتسوبیشی اوتلندر نسل جدید کپی کردن
گاس فرینگ
۲ بهمن ۱۴۰۳CS55 پلاس
از تیگو میگو و اینا بهتره ولی آپشنش کمتر از اوناست مثلا صندلیش دستیه
Z98
۲ بهمن ۱۴۰۳میلیاردی پول بدی و آپشن نداشته باشی ؟
سعید
۳ بهمن ۱۴۰۳چانگان سی اس ۵۵
ناشناس
۲ بهمن ۱۴۰۳فکرمی کنی خیلی راحته🫣🙄😔😪من سه سال تونوبت بودم سه باقرعه کشی کردن ازهفت خوان رستم گذشتیم اوتلندرmلاین برنده شدم الان هم بااین قیمت توبازار به هیچوجه نمی فروشم .درضمن آقای نویسنده شمادرتیپ ها اشتباه کردید mازLهم تعدادآپشن هاش بیشترهم باکیفیت تر.mلاین درواقع تیپ متوسط هست والان 4400 اون Lکه متاسفانه فروشنده ها به نام mوباسوء استفاده ازنا آگاهی مردم دارن به قیمت m می فروشن وارزش m راآوردن پایین .قیمت واقعیmدربازاربایدبین 4400 تا4600 باشه وپایین ترازآنL لاینLهست که 4200 تا4300 است .وشماهافکرمی کنیدMخریدید.😁😁ولی پایین ترین تیپ برداشتید قابل مقایسه نیست باM.ولی خداییش ماشینهای خوب وزیبا اصلا نمیشه بهشون ایرادگرفت بااین قیمت اندک .خداوکیلی میگم
گاس فرینگ
۲ بهمن ۱۴۰۳اگه برای فروش خریدید طمع نکنید که قیمت هاش پایین تر هم میاد
ما کرولا واسمون در اومد اقوام حاضر بودن یک میلیارد واسه حواله اش بدن ولی ما گفتیم ماشین رو بگیریم دو میلیارد سود خالص میکنیم اون موقع کارخونه ۲ میلیارد بود بازار ۴ میلیارد از حق نگذریم شرکتش هم پدرمون رو در آورد تا بهمون تحویل داد وقتی تحویل گرفتیم مدل ۲۰۲۴ قیمت بازارش شد ۲۹۰۰ بعد یه فیلم از یه نمایشگاهی دیدیم میگفت “اگه از اینا میخواین بخرین بجنبین این ماشین کف قیمتش رو دیده داره میره بالا” ما هم نگه داشتیم خلاصه چند وقت بعدش همسایه مون یکی لنگه شو خرید ۲۵۰۰ البته از اون ۲۰۲۳ بود
حمید رضا
۲ بهمن ۱۴۰۳جناب دلال محترم اوتلندر حدود دو سه ماه هست که وارد سامانه ی یکپارچه شده حالا شما چه طوری سه سال تو قرعه کشی هستید!!!!!!واردات خودرو در سال اینده هم با قدرت بیشتری ادامه داره و قیمت وارداتی ها رو به کاهش هست الکی زور نزنید.
حیدر
۳ بهمن ۱۴۰۳سلام با این وضعیت ارز و تخصیصش، به نظر بعید میاد به این راحتی و با حجم بالا خودرو وارداتی بشه، دورنمای مناسبی برای پایین آمدن قیمت خودروهای وارداتی نمی بینم.
حمید رضا
۳ بهمن ۱۴۰۳فعلا که تویوتا کرولا کراس وارداتی از 6 میلیارد شده 3.5میلیارد و الباقی هم با افزایش عرضه با افت قیمت مواجه شدن.
ناشناس
۵ بهمن ۱۴۰۳مااولین گروه بودیم که برای خودروهای وارداتی ثبت نام کردیم.برادر پدرمون دراومد
ناشناس
۱۸ بهمن ۱۴۰۳مااولین گروه بودیم که برای خودروهای وارداتی ثبت نام کردیم.وسه سال طول کشیدواردات وقرعه کشی واریز پول وتخصیص و…….برادر پدرمون دراومد.وقتی میگم هفت خوان رستم ،اشتباه نگفتم
م
۲ بهمن ۱۴۰۳ظاهرا موتور ۲.۵ لیتری تنفس طبیعی هم موجوده در بازار های خارج از ایران! با این بنزین مزخرف ایران چرا توربو وارد میکنن؟ با اکتان فروشها دستشون توی یه کاسه هست یا میخوان ماشین زودتر خراب شه؟
گاس فرینگ
۲ بهمن ۱۴۰۳موتور ۱۵۰۰ تعرفه کمتری داره
اون مدل ۲۵۰۰ هم از سقف ۲۰ هزارتا رد میشه
محمد
۳ بهمن ۱۴۰۳من موندم این چه وضع وارداته
آخه مثلاً ۲۰ دوره هر بارم ۵۰۰۰ تا خودرو وارد میکنن خب شما که قراره آخرش صد هزار تا خودرو وارد کنید چرا با هم ثبت نام نمیکنید
رحیمی
۳ بهمن ۱۴۰۳درمقابل خودروی داخلی بااین قیمتهای بالاوالاخوبه ازاونوره دنیا بااین کیفیت بیاد بدست مصرف کننده واقعی برسه.
حمیدرضا
۵ بهمن ۱۴۰۳اگرحرفشون وعملشون خدمت به مردم هست به دست دلال ندهند
ناشناس
۵ بهمن ۱۴۰۳همین الان میتسوبیشی mلاین حدود4700 شده .گیرنمیادکه. هیچ کس فروشنده نیست بااین قیمتها. حواله اش 1میلیاردوخورده ای .واقعا اگر4500 هم گیرتون اومدبخریدکه خداییش می ارزه.
درضمن دودیفرانسیله با موتور1.5لیتری خیلی
مسخره است.کیفیتش هم پایین تر این سری جدیدکه می خوان واردکنندولی Hو.mلاینهای تک دیفرانسیل دوراول مرگ ندارن واقعا عالین .مردم کم کم می فهمن چه خودروهای باکیفیت تری بودن
جدیدا که می خوان واردکنن تعدادش هم خیلی کمه ازسه مدلHوmو7 نفرهpفقط400 تاست که بیشترش حدود80 درصد هم H وp.حالا هی یه عده دلال دارن میتسوبیشی هارا باقیمت کم می خرن احتکارمی کنن تو پارکینگ هاشون .برای همینه دارن توسر میتسوبیشی ها میزنن ولی گول نخورید . ارزون فروش نکنید بهترین وارداتی که واردشده همینها بودن دیگه نیست .بازم میگم جدیداش کیفیت سری اول راندارن میگن مونتاژ هندانگار
ناشناس
۵ بهمن ۱۴۰۳Mلاین های سری اول که واردشده بهترین وباکیفیت ترین بودن .خودشرکت هم قیمت Hواردش کردکه Hچندآپشن بالاترداشت ولی m چون کیفیتش عالی بود به مردم هم باهمون قیمت Hفروختن …البته اون چندآپشن راهم داره ولی برای اینکه مرگ نداشته باشه دستی است درHهمون آپشن ها برقیه.
سعید
۶ بهمن ۱۴۰۳چرا اینجا محدودیت واردات خودرو هست؟ تولید کنندگان خودرو تو همه دنیا مستقیم حتی قسطی تولیداتشون روعرضه و خدمات بسیار خوبی هم فراهم میکنن
واقعا دنبال چی هستن که هر روز یک قانون و یک روزم میگن قطع واردات.
از تجربه موفق کشورها استفاده کنید
سالها گذشت و تو اکثر موضوعات هنوز اندر خم یک کوچه آیم
کشورهایی که حسرت پیشرفت ایران رومیخوردن الان کجان؟
وضع موجود نشان دهنده تصمیمات افراد غیر متخصص هست متاسفانه