چشم اندازمیتسوبیشی

میتسوبیشی اوتلندر 2024 در ایران؛ مشخصات و قیمت شاسی بلند جدید

میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۲۴ قرار است توسط آرین پارس موتور وارد بازار کشورمان شود.
میتسوبیشی اوتلندر 2024 وارداتی نمای اصلی

محصولات برندهای ژاپنی که در چین تولید شده باشند، از طریق واسطه‌ها به طرف ایرانی فروخته می‌شوند. این ترفند، راهی برای دور زدن تحریم‌ها است. از سوی دیگر، بازار ایران که بیش از ۶ سال است مدل‌های ژاپنی صفر کیلومتر را در دسترس نداشته، عطش بالا برای خرید دارد.

بیشتر بخوانید:

↵چری جیکو در ایران؛ خودروهای وارداتی از برند لوکس چینی
 هاوال H6 هیبرید بهمن موتور؛ مشخصات و قیمت در ایران
هیوندای توسان وارداتی؛ مشخصات و قیمت در ایران

تویوتا کرولا هیبرید وارداتی معین خودرو؛ مشخصات و قیمت
↵میتسوبیشی اکلیپس کراس وارداتی؛ مشخصات و قیمت شاسی بلند ژاپنی

حدود یک قرن پیش، شرکت میتسوبیشی موتورز، بینان نهاده شد. این گروه صنعتی، تا قبل از روی آوردن به صنعت خودرو، به‌عنوان غول کشتی‌سازی ژاپن شناخته می‌شد، اما با معرفی اولین وسیله نقلیه‌ی بنزینی با خط تولید تجاری در سال ۱۹۱۷، نخستین خودروساز صنعتی ژاپن، لقب گرفت. میتسوبیشی تا دهه‌ی ۷۰ میلادی به رشد خود ادامه داد و در جمع سودآورترین برندهای خودرویی دنیا قرار داشت، اما با رسیدن به اواخر قرن بیستم، با کاهش فروش و کمبود سرمایه مواجه شد. قدیمی‌ترین خودروساز ژاپن، طی دو دهه‌ی اخیر در سراشیبی سقوط قرار گرفت و مجبور به فروش خطوط تولید خود، در خارج از ژاپن شد. هم‌اکنون، ۳۴درصد از سهام میتسوبیشی به نیسان تعلق دارد.

میتسوبیشی اوتلندر 2024 وارداتی نمای جانبی

خودروهای مدرن میتسوبیشی، از جمله کراس‌اورهای اوتلندر و ASX در ایران سابقه فروش دارند. اوتلندر، همراه سیستم دو دیفرانسیل، یک شاسی‌بلند جادار محسوب می‌شود و حالا با نسخه‌ی ۲۰۲۴ برای ورود به کشورمان آماده می‌شود. نسل چهارم، سال ۲۰۲۲ رونمایی شد و هم‌اکنون با پلتفرم مشترک با نیسان ایکس تریل، خط تولید فعال در چین و ژاپن دارد.

طراحی ظاهری و نمای بیرونی میتسوبیشی اوتلندر جدید

انتقال روشنایی اصلی به طرفین سپر، تغییر مهم برای نسل چهارم است و ظاهر این خودرو را متفاوت از اوتلندر قدیمی موجود در ایران نشان می‌دهد. این کراس‌اور جدید، توسط استودیو طراحی میتسوبیشی در ژاپن، شکل گرفته است و المان‌های خاص در سبک ژاپنی را به وضوح نشان می‌دهد.

میتسوبیشی اوتلندر 2024 وارداتی نمای سه رخ

چراغ‌های بالا، بسیار باریک هستند و همراه جلوپنجره‌ی بزرگ با سپر عضلانی، حس اسپرت اوتلندر ۲۰۲۴ را تقویت می‌کنند. نمای اصلی این خودرو، وابستگی چندانی به ادوات پلاستیکی ندارد و ارزان‌قیمت به نظر نمی‌رسد. این شرایط، برتری ظاهری اوتلندر نسبت به کراس‌اورهای کره‌ای را نشان می‌دهد.

میتسوبیشی اوتلندر 2024 وارداتی نمای دید جانبی

در نمای جانبی، حجم‌دهی عمیق دیده می‌شود و تمام بدنه تا پایین رکاب، هم‌رنگ دیگر اجزا است. حالت L شکل در ستون عقب، جالب به نظر می‌رسد. خطوط کشیده شده روی درها و گلگیرها نیز، اوتلندر ۲۰۲۴ را بزرگ‌تر از آنچه هست نشان می‌دهند. این خودرو با رینگ‌های ۱۷ و ۱۸ و ۲۰ اینچ آلومینوم همراه ریل باربند ارایه می‌شود.

میتسوبیشی اوتلندر 2024 وارداتی نمای سقف

طراحی پشت، نکته‌ی مثبت اوتلندر جدید است و فارغ از ادوات سیاه‌رنگ، نقش مهمی در زیبایی خودرو را دارد. چراغ‌‌های عقب، هماهنگی بسیار خوبی با حجم‌دهی بدنه دارند و نمای مدرن اوتلندر را مدرن، نشان می‌دهد. بالچه‌ی نزدیک سقف، تورفتگی محل نصب پلاک و شیب شیشه‌ی عقب، حساب‌شده طراحی شده‌اند.

میتسوبیشی اوتلندر 2024 وارداتی نمای بالا

اوتلندر جدید با طول ۴,۷۰۹  و عرض ۱,۸۶۲  و ارتفاع ۱,۷۴۰ و فاصله محوری ۲,۷۰۵  میلی‌متر تولید می‌شود. با این شرایط، مشابه هیوندای سانتافه ۲۰۱۷ موجود در ایران و البته کمی بزرگ‌تر خواهد بود.

طراحی داخلی و نمای کابین میتسوبیشی اوتلندر جدید

باوجود طراحی خلاقانه و چشم‌گیر در بدنه، حالت ساده و کم‌هیجان برای داشبورد انتخاب شده است. کلیدهای پرتعداد، پلاستیک سخت و نمایشگر ایستاده، حس یک خودروی قدیمی و کاملا معمولی را به سرنشینان اوتلندر ۲۰۲۴ منتقل می‌کنند.

میتسوبیشی اوتلندر 2024 وارداتی نمای کابین

نسخه‌ی پایه از مانیتور لمسی ۹ اینچ استفاده می‌کند و پنل دیجیتال پشت فرمان، مخصوص مدل‌های آپشنال است. فرمان ساده، خروجی هوای باریک سراسری و دسته‌دنده‌ی پلاستیکی کوتاه، دیگر ادوات کم‌هیجان در کابین اوتلندر جدید هستند. صرفا برای کلیدهای گردان از قاب فلزی استفاده شده است و ادوات پلاستیکی، تقریبا در همه‌جا دیده می‌شوند.

فرم صندلی‌ها و کیفیت پوشش چرم، بسیار خوب است.  کراس‌اور میتسوبیشی برای ۴ سرنشین بلند قد، فضای قابل قبول دارد و با مدل سه ردیف صندلی نیز تولیدمی‌شود. در حالت استاندارد بدون استفاده از ردیف سوم صندلی‌ها، حجم صندوق ۴۸۵ لیتر است و در حالت ۷ نفره، تنها ۱۲۸ لیتر فضای حمل بار وجود خواهد داشت. با خواباندن تمام صندلی‌ها عقب، ۱۵۰۰ لیتر از کف تا سقف، فراهم خواهد شد.

پیشرانه و تجهیزات فنی میتسوبیشی اوتلندر جدید

شایعاتی مبنی بر واردات شاسی‌بلند میتسوبیشی با پیشرانه‌ی توربوشارژ ۱/۵ لیتر، فناوری هیبرید و گیربکس CVT منتشر شده است. این نمونه، ۱۶۰ اسب بخار قدرت و ۲۸۰ نیوتن‌متر گشتاور دارد. سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتر برساعت ارزان‌ترین اوتلندر بازار جهانی، ۱۰ تا ۱۱ ثانیه است و میانگین مصرف سوخت ۷ لیتر در صد کیلومتر فراهم می‌کند. این محصول در دو نسخه با محرک جلو با دو دیفرانسیل، عرضه می‌شود.

میتسوبیشی اوتلندر 2024 وارداتی نمای روبرو

پرفروش‌ترین مدل اوتلندر در سراسر دنیا، مشابه سال‌های قبل مجهز به موتور ۲/۵ لیتر تنفس طبیعی است. این نسخه ۱۸۰ اسب بخار و ۲۴۵ نیوتن‌متر گشتاور دارد. سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتر بر ساعت ۱۰ ثانیه، نهایت سرعت ۲۱۰ کیلومتر برساعت و میانگین مصرف سوخت ۱۰ لیتر در صد کیلومتر، مشخصات فنی اوتلندر با موتور ۲/۵ لیتر هستند.

میتسوبیشی اوتلندر 2024 وارداتی نمای پشت فرمان

اگر تخفیف عوارض و مالیات مخصوص خودروهای پلاگین هیبرید اعمال شود، اوتلندر PHEV گزینه‌ای بسیار جذاب برای بازار ایران خواهد بود. این مدل از ترکیب ۲ موتور برقی و ۲/۴ لیتر بنزینی، ۲۵۵ اسب بخار قدرت و ۴۵۰ نیوتن‌متر گشتاور می‌گیرد. میانگین مصرف سوخت ۲ لیتر در صد کیلومتر، سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتر برساعت ۱۰ ثانیه و نهایت سرعت ۱۷۰ کیلومتر برساعت، آمار فنی اوتلندر پلاگین هیبرید هستند.

قیمت میتسوبیشی اوتلندر بازار جهانی و پیش‌بینی برای ایران

آستانه قیمت اوتلندر ساخت چین در بازار جهانی، ۲۲ تا ۲۴ هزار دلار است. با این شرایط، ضمن توجه به دلار ۶۰ هزار تومانی و اضافه‌پرداخت‌های اجباری برای واردات خودرو، هزینه‌ی پرداختی برای مشتری دست اول، حدود ۲/۷ تا ۳ میلیارد تومان، پیش‌بینی می‌شود.

اگر اوتلندر به قیمت واقعی و تعداد بالا به بازار ایران برسد، رقیب فونیکس تیگو ۸ مدیران خودرو خواهد بود؛ اما از رویدادهای سال قبل می‌توان نتیجه گرفت، قیمت نهایی اوتلندر در نمایشگاه‌ها خودرو، نجومی باشد. هم‌اکنون برای نمونه‌های دست دوم کم‌کار ساخت ۲۰۱۸، حدود ۵ میلیارد تومان پرداخت می‌شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۴۸ رای

مطالب مشابه

‫۴۱ دیدگاه‌ها

  1. Amir

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (31 ديدگاه)

    ترکیب لندروور در جلو و عقبش هم یکم شبیه BMW X6

    موافقم 7
    مخالفم 21
    1. کیان

      ۱۰ خرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (1491 ديدگاه)

      طراحیش واقعا جذابه، خیلی استایل قشنگ و موزونی داره
      حیف ک با موتور درست درمونش نمیاد

      موافقم 28
      مخالفم 2
      1. زیزیگولو

        ۱۰ خرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (6035 ديدگاه)

        آرین موتور گفته که اوتلندر رو در چهار تیپ وارد بازار ایران میکنه

        موافقم 18
    2. زیزیگولو

      ۱۰ خرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (6035 ديدگاه)

      هرچی نگاه میکنم طراحی این هیچ شباهت و ربطی به لندکروز نداره

      موافقم 19
    3. Parham

      ۱۱ خرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (752 ديدگاه)

      بچه ها بحث واردات شد
      تهران زیر پل پارک وی یه نمایندگی بود برای خودرو های فردا موتور
      فهمیدم شده شوروم ام جی
      این به کنار،سایبرستر رو دیدم و نکته که بود اینکه خدایی زیباتر از عکسش به نظر میرسه
      البته یه سری ماشین دیگه هم بود ولی این ام جی قرمز خوشرنگ تو چشم بود خیلی
      امیدوارم یه فرصتی پیدا کنم بتونم کابین رو هم ببینم

      موافقم 11
      مخالفم 6
  2. علی جردن

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (2123 ديدگاه)

    لقب زشت ترین خودروی وارداتیمون نشه ؟

    موافقم 6
    مخالفم 26
    1. نشناسی بهتره

      ۱۰ خرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (501 ديدگاه)

      نسخه های قبلی خیلی بهتر از این نسخه بودن

      موافقم 6
      مخالفم 21
    2. 𝐀𝐥𝐢

      ۱۰ خرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (1540 ديدگاه)

      به نظرم زشت ترینش هونگچی EQM5

      موافقم 14
      مخالفم 12
      1. علی جردن

        ۱۰ خرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (2123 ديدگاه)

        شاید از لحاظ طراحی چینیا زیبا نباشن و بعضیا بگن کپی ظاهر سلیقه اییه مهم موتورهای خودروهای چینیه که کم استهلاک و پر توان و قدرتی تر هستند همه جاذته ماشینه

        موافقم 5
        مخالفم 20
        1. اکسل

          ۱۰ خرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (129 ديدگاه)

          فکر نمیکنی برعکس گفتی
          همه میگن ظاهر ماشین چینی قشنگه باطن اش خوب نیست موتور پر استهلاک و کم توان داره

          موافقم 27
          مخالفم 2
        2. Mohammad

          ۱۰ خرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (333 ديدگاه)

          علی جردن
          موتور پرتوان و کم استهلاک چینی نداریم اگه هم داشته باشیم وارد ایران نشده
          وقتی از یه موتور یک و نیم لیتری ۱۹۰ اسب قدرت میگیری یعنی ماشین به شدت به بنزین ایران حساسه یعنی باید هر سری که بنزین میزنی باید چند برابر هم پول اکتان بوستر بدی (قیمت یدونه قوطی اکتان بوستر متوسط نزدیک ۵۰۰الی ۶۰۰هزار تومن)
          دوما همین موتور هایی که شما میگی پرقدرت که من اسم ماشین نمیبرم برو تو سایت باما بخون و ببین که ملتی که خریدن میگن وقتی تو سربالای بهش فشار میاد یا دمای موتور میره بالا کولر ماشین از مدار خارج میشه ، فکر نمیکنم موتور پرتوان از این کارا بکنه

          موافقم 17
          مخالفم 4
        3. زیزیگولو

          ۱۰ خرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (6035 ديدگاه)

          علی جردن کاملاً برعکس گفتی چون همه میدونن که موتور و گیربکس ماشینای چینی کم توان و پُر استهلاک هستن

          موافقم 21
          مخالفم 2
        4. میتر

          ۱۱ خرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (53 ديدگاه)

          چی میگی علی جردن ؟؟!! حتی فکرش هم نمیکردم یه روز طرفدار خودرو چینی ببینم !!

          موافقم 16
          مخالفم 4
        5. ۱۱ خرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (4897 ديدگاه)

          کاربر نیاز
          تو جهان سوم هیچ چیزی قابل پیش بینی نیست طرفداران ماشین چینی یه لول بالاتر از طرفدارای ماشین ایرانی که به اصطلاح عاشقان فرانسه و آلمان هستن هستند
          منم می‌بینید عاشق هایما هستم منظورم مزدا هست چون زیر هایما برند مزدا هست و حتی مونتاژ های ایرانش هم دقیقا از همون کیفیت ژاپنی بهره میبرن البته کیفیت مونتاژ ایرانش ممکنه یکم کمتر از نمونه چینی باشه

          موافقم 3
          مخالفم 12
        6. ۱۱ خرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (4897 ديدگاه)

          کاربر میتر
          تو جهان سوم هیچ چیزی قابل پیش بینی نیست طرفداران ماشین چینی یه لول بالاتر از طرفدارای ماشین ایرانی که به اصطلاح عاشقان فرانسه و آلمان هستن هستند
          منم می‌بینید عاشق هایما هستم منظورم مزدا هست چون زیر هایما برند مزدا هست و حتی مونتاژ های ایرانش هم دقیقا از همون کیفیت ژاپنی بهره میبرن البته کیفیت مونتاژ ایرانش ممکنه یکم کمتر از نمونه چینی باشه

          موافقم 1
          مخالفم 3
        7. Aradkhodaverdi

          ۲۴ خرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (126 ديدگاه)

          بازم چینی فن بازی. بسه دیگه اقا تا چند وقت دیگه میای زیر s500 میزنی تا هونگچی هست چرا s500 لطفا ترول بازی در نیارید

          موافقم 2
          مخالفم 1
      2. اشکان

        ۱۰ خرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (401 ديدگاه)

        واقعاً افتضاح و زشته عمو هوشنگ EQM5
        اون چراغ های جلوش مخصوصا

        موافقم 5
        مخالفم 10
    3. Saeed Farshchian

      ۱۰ خرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (59 ديدگاه)

      چینی خوبه لابد!

      موافقم 7
      مخالفم 4
  3. ممد ژانگولر

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (4148 ديدگاه)

    میتسوبیشی تو ژاپنیا عشقه . مثل بعضیهاشون تکراری و بی روح نمیزنه . این بیاد ایران جزو بهتریناست فعلا
    میتسوبیشی جزو شرکتهای مولتی تولیده از کولر گرفته تا کشتی و ماشین غیره
    یادش بخیر پاچروهاش لنسراش گالانتاش

    موافقم 25
    مخالفم 2
    1. Aradkhodaverdi

      ۲۴ خرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (126 ديدگاه)

      واقعا گالانتش رو میبینم به همه کره ای و چینیا ترجیح میدم مثل کشتیه لامصب

  4. ۱۰ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (4897 ديدگاه)

    نسل قبلیش که تو ایران هم هست خوشگل تره

    موافقم 10
    مخالفم 5
  5. ۱۰ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    کاش مدیریت این کمپانی بزرگ ، فکری به حال شاخه ی خودروسازیش هم میکرد . حیفه این الماس سه پره که الان ناخوش باشه

    موافقم 9
    مخالفم 2
    1. ۱۱ خرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (4897 ديدگاه)

      میشه اسم مرا نزاری؟ ☹️

  6. جرمی کلارکسون

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (977 ديدگاه)

    این شد یه ماشین خوب که وارد میکنن💯👍 نه اون هوندا وزل که شبیه وزغ بود

    موافقم 9
    مخالفم 7
    1. ۱۰ خرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (4897 ديدگاه)

      عقبش خیلی 🤮🤢 بود

      موافقم 2
      مخالفم 10
      1. ۱۱ خرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (4897 ديدگاه)

        هوندا رو میگم

        موافقم 1
        مخالفم 2
  7. کرگدن باواریا

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (777 ديدگاه)

    زشت ترین و یک بار مصرف ترین ژاپنی کل تاریخ خودرو سازی

    موافقم 2
    مخالفم 23
    1. Taha Ayoobi

      ۱۱ خرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (4314 ديدگاه)

      یکبار مصرف برا یه کشور دیگه بود.

      موافقم 11
      مخالفم 5
  8. Hossein

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (109 ديدگاه)

    کشتی جاده ها باز می گردد…

    موافقم 13
    مخالفم 3
    1. کرگدن باواریا

      ۱۰ خرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (777 ديدگاه)

      کشتی با cvt 💨💩

      موافقم 2
      مخالفم 14
  9. Mohammad

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (9 ديدگاه)

    سلام آقا محمد رضا اشتری جسارتا یه سوال
    به جز اینکه دبیر سایت پدال هستید دیگه چه شغلی دارید؟

    1. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

      ۱۰ خرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (2849 ديدگاه)

      سلام دوست عزیز
      من کارشناسی برق قدرت خوندم و کارمند وزارت نیرو در مدیریت شبکه هستم
      تقریبا روزی ۵ ساعت فعالیت ثابت مخصوص پدال دارم
      عکاسی و فیلمسازی صنعتی هم انجام می‌دم که الان به دلیل مشغله‌های پدال و کار کارمندی، خیلی کمتر از گذشته است

      موافقم 16
      مخالفم 1
      1. نا اشنا

        ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (20 ديدگاه)

        جناب اشتری کارشناسی برق قدرت خوندید .در زمینه ترانس و برق کوره های قوس سررشته دارید .
        اگر مثبت هست ممنون میشوم.
        یک پروژه داریم جهت مشاوره

  10. ممدقلی

    ۱۱ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (111 ديدگاه)

    ماشالله آقای اشتری همه فن حریف

    موافقم 7
    مخالفم 2
  11. امیرحسین

    ۱۱ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (228 ديدگاه)

    خب اون بنده خدایی که واسطه هست چرا چین یکی از این کشور های عربی مانند دوبی نمایندگی میتسوبیشی ژاپن بخره وارد کنه نمایندگی که نمیاد دونه دونه شناسایی کنه کی ایرانی هست یا نیست

    موافقم 7
    مخالفم 2
    1. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

      ۱۱ خرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (2849 ديدگاه)

      کارخانه میتسوبیشی در چین هست و واردات مستقیم از این کشور، خیلی ارزون‌تر و ساده‌تر از دوبی هست

  12. Taha Ayoobi

    ۱۱ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (4314 ديدگاه)

    خوشگله.
    عقبش ولی از تویوتا الهام گرفته، فک کنم راو فور بود یا هایلندر.

    موافقم 7
    مخالفم 2
  13. misha

    ۱۱ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (100 ديدگاه)

    میانگین مصرف سوخت ۲ لیتر در صدکیلومتر؟ اینجا منظور صد کیلومتر اول هست که بخش عمده‌ی اون با نیروی برق حرکت میکنه، پس بکار بردن اصطلاح میانگین اینجا درست نیست

    موافقم 10
    مخالفم 1
  14. امیر کریمی

    ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (17 ديدگاه)

    پیشرانه هاش ضعیفه این هیکل و طراحی و این برند حداقل ی متور قوی هم لازم دلشت. ۳ ملیارد بدی متور ۱۵۰۰ سی سی یا ۲۰۰۰سی سی طبیعی سوار شی. با این قیمت میتونی دوتا ماشین چینی که جدیدا کیفیت خدبی دارن بخری

    موافقم 3
    مخالفم 5
  15. خورشیدخان

    ۱۶ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (13 ديدگاه)

    بنظرم نباید خودرو ژاپنی رو رقیب چینی دونست…چون کیفیت ژاپنیها بالاتره …ازلحاظ قیمتی هم اگه روی ۳ میلیارد باشه خوبه …ولی خوب باید دید توی بازار آزاد چی میشه

    موافقم 5
    مخالفم 1
  16. سعید

    ۲۹ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    واقعا با این هیکل و وزن حدود ۱/۷ تن با یه موتور ۱۵۰۰ cc جوابه ؟
    این مدل از میتسوبیشی فکر کنم فقط برای ایران ساختن با موتور ۱۵۰۰cc
    فکر کنم کسایی که این رو می خرن به خاطر موتور ضعیف و حساسش به شدت پشیمون بشن

    موافقم 1
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا