میتسوبیشی اوتلندر در جشنواره خرید متفاوت آرین موتور
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵
۱۶ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
قیمت و شرایط فروش استثنایی اوتلندر ۲۰۱۶ میتسوبیشی اوتلندر شاسیبلند سایز متوسط و گرانترین محصول فعلی میتسوبیشی در بازار ایران در مدل ۲۰۱۶ خود یک فیسلیفت اساسی را تجربه کرده است. نمای جلوی خودرو نسبت به مدل ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ کاملاً متحول شده و ظاهری تیز، خشن و تهاجمی به خود گرفته است. نمای جلویی خودرو شباهت زیادی به محصولات روز رنجروور پیدا کرده است. در نمای جانبی رینگهای ۱۸ اینچی جدید برس خورده به همراه افزایش چند میلیمتری ارتفاع باعث شده است تا خودرو ظاهری پویاتر و دینامیک پیدا کند.
همچنین نمای عقب خودرو نیز کاملاً تغییریافته، چراغهای بزرگ عقب با تکنولوژی LED سهبعدی جذابیت زیادی به خودرو بخصوص در شب داده است. به همراه اینها طرح کاملاً جدید سپر جلو و عقب را نیز اضافه کنید. مجموعه این تغییرات باعث شده تا اوتلندر ۲۰۱۶ ظاهری خشن، برنده و دینامیک پیدا کند. همچنین استفاده از نسل سوم گیربکسهای CVT باعث شده است تا اوتلندر ۲۰۱۶ شتاب بیشتر، مصرف سوخت کمتر و حرکت روانتر را تجربه کند. آرین موتور، نماینده رسمی میتسوبیشی موتورز ژاپن، این خودرو را با قیمت ۲۰۶ میلیون تومان به بازار عرضه میکند. همچنین امکان خرید اقساطی اوتلندر ۲۰۱۶ فراهم شده است. در روش خرید اقساطی مبلغ ۱۰۸ میلیون تومان طی دو فقره چک ۵۴ میلیون تومانی پیشپرداخت میشود و مابقی مبلغ خودرو طی اقساط ۱۲ ماهه بدون بهره باید پرداخت شود. همچنین در صورت خرید نقدی مشتریان میتوانند از تخفیف خرید نقدی این خودرو بهرهمند شوند. موعد تحویل در هر دو روش خرید نقدی یا اقساط ۶۰ روز کاری است و به خریداران سود مشارکت تعلق میگیرد. علاقهمندان میتوانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت آرین موتور مراجعه نمایند.
جلوپنجره معمولا به عنوان زبان طراحی و شمناسنامه خودر محسوب میشودکه درطی دوران کمی دگرگون یا قشنگ تر میشود چیزی که در محصولات میتسوبیشی وجودندارد در محصولات ارین موتور که توسایت عکس گذاشته نگاه بکنید هر خودرو از جلو یک طرح دارد خرین محصول که اوتلندر 2016هست از جلو کمی شبیه لکسوس هست البته خیلی کم خودرو ساز بزرگیه ولی ازاین قسمت اصالت و راه خودروسازان بزرگتر رانرفته هر خودرو بایک جلو پنجره متفاوت
دوست عزیزی که راجع به زبان طراحی صحبت کردید، در جوابتون این مطلب رو بگم که میتسوبیشی از چند سال پیش این طور که من یادمه یعنی سال ۲۰۰۸ با ارائه نسل جدید لنسر، یه زبان طراحی خاص یعنی جلوپنجره و ورودی هوای یک تکه و ذوزنقه ای شکل رو به بعضی از ماشینهاش داد، چیزی که در نسل کنونی لنسر و ASX مشاهده میشه. به راحتی میشه به شباهت های لنسر و ASX پی برد. این طوری که شما میگید در میتسوبیشی چنین چیزی وجود نداره واقعاً دور از انصافه. جالبه میتسوبیشی یکی از پیشگامان زبان طراحی بود، وقتی زبان طراحی رو اجرا کرد که محصولات کره ای و حتی محصولات تویوتا و لکسوس و نیسان هیچ شباهتی به هم نداشتند اینو هم اضافه کنم که طراحی جدیدی که در اوتلندر جدید مشاهده میشه، زبان جدید طراحی این شرکته و حق با شماست، به لکسوس شباهت داره. اگه لنسر جدید به این روال طراحی بشه بی شک ظاهر دلربایی خواهد داشت. موفق باشید
دوست گرامی ادریس اگه درتمام محصولاتش این طرح اوتلندر به کار برود حتما قشنگ میشه یعنی من خودم توسایت میتسوبیشی نگاه کردم هیچ کدام مثل اوتلندر 2016زیبا نیست امیدوارم این طرح درتمام محصولاتش دراینده به کاربگیردمنظورم درمورد زبان طراحی مثل بی ام دبلیو لکسوس کادیلاک و…..که درتمام محصولاتش حداقل طی دو دهه تغییر نکرده یا کمی تغییر کرده ازتوضیح شما سپاس گذارم
مطمئناً میتسوبیشی در زمینه طراحی به پای بزرگانی که نام بردید ازجمله بی ام و نمیرسه. اخیراً هم افراد زیادی با شما هم عقیده بودند که واقعاً طراحی خودرو هاش مثل سابق چشم گیر نیست ولی خب از ظاهر اوتلندر احساس میشه طراحانش درحال تغییراتی هستند. مرسی از نقد پذیریتون
میتسوبیشی جنگنده F2 رو ساخت.چه صنعتی بالا تر و مهندسی تر از ساخت هواپیما اون هم ساخت جنگنده هستش که قابل مقایسه با جنگنده فوق پیشرفته F16 باشه؟واقعا خندم میگیره وقتی کلماتی مثل( نمیتونه.هنوز در اون حد نیست.قابل مقایسه نیست ) می خونم. سیاست قسمت خودرو سازی میتسوبیشی این بوده و سرمایه گذاری زیادی دیگه نمیکه رو این صنعت و سبد محصولاتش رو کاهش داد. وگرنه کی میتسوبیشی گالانت و یادش میره. قدرت پاجرو کسی فراموش نمیکه. لنسر اوولوشن رو که ماها فقط در بازی ها دیدیم گل سر سبد تیونینگ کارا هستشو کسی فراموش نمیکه. متاسفانه میتسوبیشی خواست سود دهی رو در دیگر صنایع به دست بیاره و کمرنگ کرد خودشو.و باقی مانده در این عرصه. وگرنه تلاش خودروسازان دیگرو شما از میتسوبیشی دیگه نمیبینید. من هم مدل 2015 اوتلندر و دارم و قصد فروش و خرید مدل 2016 رو دارم. از ماشینم راضیم.چون دوستم سانتافه خرید همزمان بامن و گرانتر از من هم آفرودش از من ضعفتره.هم در تمامی دنده ها از من عقب میمونه.هم داشبوردش افت شدید کرد با صندلی هاش ولی ماشین من اندکی افت کرده و کیفیتش رو حفظ کرده. حالا همه بهم گفتن خوشگل نیست.همونا حالا تو تعمیرگاهن واسه مشکل گیربکس کیا سورنتو 2013 با قیمت 220 میلیون.خخخخخخخخخخخخح
دوست عزیز قدرت آفرود کراس اوور شما بیشتره ؟!!!!!!!!! بازم تشویق به کسب اطلاعات میکنم شما رو…اصلا هدف ساخت این ماشین آفرود نبوده و نیست … اگه منظور شما از آفرود یه جاده ی خاکی ماسه شوری شده است ، 405 ایران گاریم هم اون مسیر رو میره … ولی اگه این اوتلندر رو ببری آفرود واقعیاز رو یه سخره ی 30 سانتیم رد نمیشه کفش میخوره ، باید برا ماشین فاتحه بخونی ( ارتفاع رکابشو از زمین نگا کن بعد حرف از افرود بزن )
اولا من گفتم در مقابل سانتافه و سورنتو.نه لندکروزر یا هایلوکس که شماومن و به مطالعه راهنمایی می کنی. دوما.اگر به مطالعه هم باشه شماواینگار اعداد ارقام می خونی نه تست بررسی.وگرنه حتما تست مجله ماشین از مدل 2016 و قابلیت های خوب آفرود این ماشین حتی با موتور 2400 سی سی و گیربکس cvt اطلاع داشتی. و حداقل فرق یک کراس اوور 4چرخ قفل با قابلیت تنظیم رو بایه چهار چرخ متحرک معمولی متوجه می شدید در کلاس کراس اوور های متوسط در ایران. و در آخر بگم همه چی نوشته و مطالعه نیست.یکم تجربه بهتون پیشنهاد میکنم. و لینک آزمایش آفرود اوتلندر 2016 واست میزارم اگر 405 این مسیر رو طی کرد و از این شیب بالا رفت که بلدی هم می خواد.حرف شما صحیح. http://youtu.be/B1ZHR02oxJ4
من معذرت می خوام اما سانتافه یا سورنتو برای آفرود هستن؟! حتما یه کلاسی تو افرود بوجود اومده به اسم کراس اوور افرود … اینجا یه سری اطلاعات خلاصه شده در مورد افرود و انواع اقسامشو می تونی بدست بیاری : https://en.wikipedia.org/wiki/Off-roading اگه منظور شما از افرود یه کمپینگ ساده مثلا توجاده های جنگلیه شماله ، اره اوتلندر ببر حال کن ولی حرف از افرود نزن … رسیدیم به مجله ماشین ، که از نمایندگی ها پول میگیره که به نفع اونا مطلب چاپ کنه … من متاسفم اما هیچوقت مطلب کسی که جانب داری میکنه رو نمیخونم … من هیچ نظری در مورد سی وی تی ندادم ارسلان عزیز … چون نه تا بحال پشت ماشینی نشستم که سی وی تی باشه و خیلی کم در موردش می دونم … تواینجا برات نظرات مردمو در مورد افرود با سی وی تی رو میتونی بخونی http://www.subaruoutback.org/forums/104-gen-4-2010-2014/27785-cvt-performance-off-road.html
خودت تا الان فیلمو دیدی؟!من شک دارم که دیده باشی یا اینکه دقیق دیده باشی … تو دقیقه ی 1 خودتم می بینی که با زاویه ی اشتباه وارد شیب میشه و بلافاصله به خاطر ارتفاع کمش گیر میکنه… پس چی این ماشینو ببری افرود واقعی کارت تمومه . به غیر از اون قسمتی که از کلی گل با کلی هرزگردی رد میشه، که حتما چهار چرخ متحرک میخواد، بقیه مسیر تقریبا شبیه مسیری که من هر روز تا باغ میرم و این مسیر رو با 405 بدبخت میرم…اتفاقا یه رود خونه هم تو مسیرم هست که باید ازش رد بشم … اون شیبیم که میره تو مسیر من یه مقدار کمتره
یه مورد دیگه هم دوستان من تو ماشینم دیدم که واسم خیلی جالب بود.یک دریچه دیگه هم وجود داره کنار موتور من واسم سوال بودکه برای چه مایعی هستش. بعدا فهمیدم یک ورودی روغن هستش که کارش خنک کاری موتور هست. یعنی اگر سیستم خنک کاری موتور به مشکل بخوره این خنک کاری توسط روغن جلوی آسیب های جدی رو میگیره.جوش آوردن بی معنی یه جورایی.??
از شما سپاسگزاریم واسه قضاوت درباره مجله معتبر ماشین.شاید سلیقه نویسنده باشه ولی اینجور تهمت رو قبول نمی کنم. شما من تصور میکنم فیلم و با دقت ندیدی.برای اینکه اصلا به نوشته های پایین که سیستم های انتقال قدرت رو مینویسه ندیدی.چون ور ابتدا انتقال قدرت رو اتومات هست و esp on.و بعد رو حالت lock گذاشته میشه.و راحت میره بالا. عزیزه دلم شما چرا سعی داری بگی من آفرود نمیدونم چیه؟ومن دارم میگم اوتلندر نسبت به سانتافه و سورنتو کاملا در مسیر های خارج از جاده سرتره.درباره 405 شماواصلا نظری ندارم که بخام با اوتلندر در خارج جاده مقایسش کنم.چون جاهاییکه من حوالی دریاچه نمک رفتم باهاش به همراه دوستم که کری خوانی شمارو با تویوتا fj میکرد که واقعا suv عالی هستش یه آفرود روی تمام عیاره پابه پاش رفتم و چرخ ماشین تو جاهای افتاد و با قفل خارج شد با گیربکس ضعیف cvt ودر بعضی از مواقع دو چرخ من به صورت ضربدری کاملا تو چاله میرفت و دو چرخ دیگه درگیربودن و خارج میشدن.بارها رفتیم با دوستان با خودرو هایی نظیر سانتافه و سورنتو و سوزوکی ویترا 4چرخ متحرک .تماما گیر کردن و خارج نشدن.فقط با لندکروزر و پرادو و رونیز و fj تونستیم رد بشیم.که اوتلندر هم به این لیست اضافه کردیم. که 405 شما بیاد اونجاوجوش میاره.شایدم آتیش بگیره.پس اصلا قابل مقایسه نیستن که بخوام مقایسه کنمش.و نوشته های ویکیپدیا رو تجربه کردم دوسته من.شما لینک ویکیپدیا به من میدی که بفهمم آفرود چیه؟برای ثابت کردن حرفام درست وقتگیره و لی حاضر هماهنگ کنم باهات مسیر آفرود انتخاب کنیم.شما با هر ماشینی خواستی بیا منم با ماشینیکه خواستم میام با دوستان. معنی آفرود رو در عمل به هم ثابت کنیم.لینک و ولش کن.بازنده هم قبل قرار تکلیفش و قرص محکم روشن می کنیم.خواستی می تونی آشناهاتم جای خودت بزاری پشت فرمون با هر ماشینیکه خواستی.چی بهتر از این؟ همینکه شما 405 رو با اوتلندر یکی کردی در تمام موارد خارج ازوجاده میگی هرجا اوتلندر بره 405 هم میره دانش شما از خودرو به من یکی ثابت کرد.اسم من هم ارسان هست.نه ارسلان. موفق باشید.من هم قصد توهین و بی احترامی به شما رو ندارم.و کاملا دوستانس صحبتام. خدایی نکرده پرخاش و تمسخر ازوحرف های من برداشت نکنید.
حق با شماست اسمتونو اشتباه دیدم … چیزی که من نتونستم به شما توضیح بدم اینه که اوتلندر کراس اوور ه که بر پایه ی پلتفرم یه سدان ساخته شده و نه بر پایه ی یک شاسی بلند… پس کلا افرودش چیز جالبی نمیشه … روی هر ماشینی دف لاک قرار داده بشه یه چرخش تو هوا باشه اون یکی رو زمین حتی اگه تک دف باشه بازم میره … یه مثال از خودم بزنم مزدا سه امو دادم دست یکی از اقوام دور زدنی یه چرخشو انداخت تو جوب، تا من برسم فقط گاز میداد،و گشتاور فقط به چرخ تو جوب وارد میشد و می چرخید ولی ماشین حرکت نمیکرد…گفتم گاز نده یه سنگ گذاشتم زیر چرخش دیفرانسیل دوباره تراز شد بلافاصله از جوب در اومد …چرا چون در اون حالت گشتاور رو به چرخی میده که راحتتر می چرخه … حالا اگه دف لاک داشت و گشتاورمساوی تقسیم میشد به سنگم احتیاجی نبود ….گفتی مسابقه اولا من تهران نیستم ، بعد هیچ ماشین افرودری ندارم … در مورد 405 هم من فقط به لحاظ ارتفاع از زمین این بحثو کردم…بهت گفتم مشابه مسیر تو فیلمو من هر روز با 405 میرم بعضی جاهاش فقط مسیر تراکتوره که بزور اونارم میره( هر کسی را بهره کاری ساختن بعضی جاها فقط باید چهارچرخ متحرک داشته باشی)…در مورد مجله ماشینم نظرمو بهت گفتم،جایی که پول حرف میزنه همه چیز تحت شعاع اون قرار میگیره … در اخر بگم شما اصلا ماشینت عالی افرودر سه منظوره است هم گل ولای میره ، هم شن میره و هم سخره نورده … بقیه ی دنیام که برای هر کدوماز این شرایط یه نوع خاصی ماشین طراحی کردن و میکنن خیلی اشتباه میکنن…من اعتراف میکنم شما خدای تجربه ای و احتیاج به هیچ مطالعه ی دیگه نداری !!!!!!
من شمارو دعوت کردم به رقابت دیگه.تو همین زمینه.تشریف بیارید تهران در خدمتیم. Arsantehrani@yahoo.com. ایمیل من هستش. من هم میدونم حتی گیربکس ماشین من تحمل و قابلیت یه آفرود تمام عیار و نداره.من نتونستم قابلیت بیرون از جاده رو با آفرودیکه شما منظورت هستش و توضیح بدم.و بگم اگر گوشه چشمی به قابلیت بیرون از جاده دارین اوتلندر یک سرو گردن بلاتر از سورنتو 6وسیلندر2013 با موتور 3300 هستش و سانتافه 2016.منظور من سافاری کویر تو دبی نیست.که اگر سوار یه شاسی بلند که در کلاس کراس اوور هست شدین یکم اعتماد به نفس داشته باشینوباهاش خارج از جاده. شماوخودت دف لاک و توضیح دادی پس باید بدونی یه حسن خوب هستش واسه به کراس اوور متوسط در این رنج قیمت.حالا شما چرا فکر می کنی من آدم متعصب ی هستم و می خوام بگم اوتلندر از همه شاسی بلند ها بهتره و همهوجا رو هستش و اصلا متوجه نمیشم.در کل موفق باشید.گپ خوبی بود.
ممنون که قبول کردی ، از اول حرف من این بود رو این ماشین باید رو کمپینگ حساب کرد نه بیشتر … از اونجایی که شمااین ماشینو با چندتا از بهترین افرودرا تو ایران مقایسه کردی و حرف زدن از افرود با حرف زدن از توانایی خارجاز جاده فرق داره ،خب این چیزی جز تعصبو نشون نمیده … ( لندکروز و پرادو و…) … دف لاک داشتن این ماشین عالیه تقسیم وزنش عالیه … حرف از افرود زدن برای کراس اوور ها حرفیه که نمایندگی های محترم برای فروش بیشتر بار این ماشینا کردن … در اولین فرصت که کارم تموم شه برگردم تهران میرسم خدمت و مزاحم میشم…شاید تااون موقع یه افرودرم خریدم…اینم ایمیل من farid.farhood20@gmail.com شما هم سالم و موفق باشید…
احمد باقری
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵باید ماشین خوبی باشه، البته قیمتها در ایران همیشه خیلی زیاده. مشکلات خودروسازها هم(رسوایی میتسوبیشی) که در ایران، مهم نیست.
پرسپولیس
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵جلوپنجره معمولا به عنوان زبان طراحی و شمناسنامه خودر محسوب میشودکه درطی دوران کمی دگرگون یا قشنگ تر میشود چیزی که در محصولات میتسوبیشی وجودندارد در محصولات ارین موتور که توسایت عکس گذاشته نگاه بکنید هر خودرو از جلو یک طرح دارد خرین محصول که اوتلندر 2016هست از جلو کمی شبیه لکسوس هست البته خیلی کم خودرو ساز بزرگیه ولی ازاین قسمت اصالت و راه خودروسازان بزرگتر رانرفته هر خودرو بایک جلو پنجره متفاوت
edris
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵دوست عزیزی که راجع به زبان طراحی صحبت کردید، در جوابتون این مطلب رو بگم که میتسوبیشی از چند سال پیش این طور که من یادمه یعنی سال ۲۰۰۸ با ارائه نسل جدید لنسر، یه زبان طراحی خاص یعنی جلوپنجره و ورودی هوای یک تکه و ذوزنقه ای شکل رو به بعضی از ماشینهاش داد، چیزی که در نسل کنونی لنسر و ASX مشاهده میشه. به راحتی میشه به شباهت های لنسر و ASX پی برد. این طوری که شما میگید در میتسوبیشی چنین چیزی وجود نداره واقعاً دور از انصافه. جالبه میتسوبیشی یکی از پیشگامان زبان طراحی بود، وقتی زبان طراحی رو اجرا کرد که محصولات کره ای و حتی محصولات تویوتا و لکسوس و نیسان هیچ شباهتی به هم نداشتند
اینو هم اضافه کنم که طراحی جدیدی که در اوتلندر جدید مشاهده میشه، زبان جدید طراحی این شرکته و حق با شماست، به لکسوس شباهت داره. اگه لنسر جدید به این روال طراحی بشه بی شک ظاهر دلربایی خواهد داشت. موفق باشید
پرسپولیس
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵دوست گرامی ادریس اگه درتمام محصولاتش این طرح اوتلندر به کار برود حتما قشنگ میشه یعنی من خودم توسایت میتسوبیشی نگاه کردم هیچ کدام مثل اوتلندر 2016زیبا نیست امیدوارم این طرح درتمام محصولاتش دراینده به کاربگیردمنظورم درمورد زبان طراحی مثل بی ام دبلیو لکسوس کادیلاک و…..که درتمام محصولاتش حداقل طی دو دهه تغییر نکرده یا کمی تغییر کرده ازتوضیح شما سپاس گذارم
edris
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵مطمئناً میتسوبیشی در زمینه طراحی به پای بزرگانی که نام بردید ازجمله بی ام و نمیرسه. اخیراً هم افراد زیادی با شما هم عقیده بودند که واقعاً طراحی خودرو هاش مثل سابق چشم گیر نیست ولی خب از ظاهر اوتلندر احساس میشه طراحانش درحال تغییراتی هستند. مرسی از نقد پذیریتون
محمد
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵دوستان عاشق پاجرو اسپرت ۲۰۱۶ شدم. ببینید چقد قشنگههههه
http://www.mitsubishi-motors.com/en/showroom/pajero_sport/
tv
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵دیگه واقعا شورشو در اوردین ، قیمت نمایندگی دبی به پول ما تقریبا 78 میلیون میشه … قیمت فروش شما 206 میلیون تومنه ؟!
http://www.drivearabia.com/carprices/uae/mitsubishi/mitsubishi-outlander/2016/#specs
ارسان
۷ خرداد ۱۳۹۵میتسوبیشی جنگنده F2 رو ساخت.چه صنعتی بالا تر و مهندسی تر از ساخت هواپیما اون هم ساخت جنگنده هستش که قابل مقایسه با جنگنده فوق پیشرفته F16 باشه؟واقعا خندم میگیره وقتی کلماتی مثل( نمیتونه.هنوز در اون حد نیست.قابل مقایسه نیست ) می خونم. سیاست قسمت خودرو سازی میتسوبیشی این بوده و سرمایه گذاری
زیادی دیگه نمیکه رو این صنعت و
سبد محصولاتش رو کاهش داد.
وگرنه کی میتسوبیشی گالانت و یادش میره.
قدرت پاجرو کسی فراموش نمیکه.
لنسر اوولوشن رو که ماها فقط در بازی ها دیدیم گل
سر سبد تیونینگ کارا هستشو کسی
فراموش نمیکه.
متاسفانه میتسوبیشی خواست سود دهی رو
در دیگر صنایع به دست بیاره و کمرنگ
کرد خودشو.و باقی مانده در این عرصه.
وگرنه تلاش خودروسازان دیگرو شما
از میتسوبیشی دیگه نمیبینید.
من هم مدل 2015 اوتلندر و دارم و قصد
فروش و خرید مدل 2016 رو دارم.
از ماشینم راضیم.چون دوستم سانتافه خرید
همزمان بامن و گرانتر از من
هم آفرودش از من ضعفتره.هم در تمامی
دنده ها از من عقب میمونه.هم داشبوردش افت
شدید کرد با صندلی هاش ولی ماشین من
اندکی افت کرده و کیفیتش رو حفظ کرده.
حالا همه بهم گفتن خوشگل نیست.همونا حالا تو تعمیرگاهن واسه مشکل گیربکس کیا سورنتو 2013 با قیمت 220 میلیون.خخخخخخخخخخخخح
tv
۸ خرداد ۱۳۹۵دوست عزیز قدرت آفرود کراس اوور شما بیشتره ؟!!!!!!!!! بازم تشویق به کسب اطلاعات میکنم شما رو…اصلا هدف ساخت این ماشین آفرود نبوده و نیست … اگه منظور شما از آفرود یه جاده ی خاکی ماسه شوری شده است ، 405 ایران گاریم هم اون مسیر رو میره … ولی اگه این اوتلندر رو ببری آفرود واقعیاز رو یه سخره ی 30 سانتیم رد نمیشه کفش میخوره ، باید برا ماشین فاتحه بخونی ( ارتفاع رکابشو از زمین نگا کن بعد حرف از افرود بزن )
ارسان
۸ خرداد ۱۳۹۵اولا من گفتم در مقابل سانتافه و سورنتو.نه لندکروزر یا هایلوکس که شماومن و به مطالعه راهنمایی می کنی.
دوما.اگر به مطالعه هم باشه شماواینگار اعداد ارقام می خونی نه تست بررسی.وگرنه حتما تست مجله ماشین از مدل 2016 و قابلیت های خوب آفرود این ماشین حتی با موتور 2400 سی سی و گیربکس cvt اطلاع داشتی.
و حداقل فرق یک کراس اوور
4چرخ قفل با قابلیت تنظیم رو بایه
چهار چرخ متحرک معمولی متوجه
می شدید در کلاس کراس اوور های متوسط در ایران.
و در آخر بگم همه چی نوشته و مطالعه نیست.یکم تجربه بهتون پیشنهاد
میکنم. و لینک آزمایش آفرود اوتلندر 2016 واست میزارم اگر 405 این مسیر رو طی کرد و از این شیب بالا رفت که بلدی هم می خواد.حرف شما صحیح. http://youtu.be/B1ZHR02oxJ4
tv
۹ خرداد ۱۳۹۵من معذرت می خوام اما سانتافه یا سورنتو برای آفرود هستن؟! حتما یه کلاسی تو افرود بوجود اومده به اسم کراس اوور افرود …
اینجا یه سری اطلاعات خلاصه شده در مورد افرود و انواع اقسامشو می تونی بدست بیاری :
https://en.wikipedia.org/wiki/Off-roading
اگه منظور شما از افرود یه کمپینگ ساده مثلا توجاده های جنگلیه شماله ، اره اوتلندر ببر حال کن ولی حرف از افرود نزن …
رسیدیم به مجله ماشین ، که از نمایندگی ها پول میگیره که به نفع اونا مطلب چاپ کنه … من متاسفم اما هیچوقت مطلب کسی که جانب داری میکنه رو نمیخونم …
من هیچ نظری در مورد سی وی تی ندادم ارسلان عزیز … چون نه تا بحال پشت ماشینی نشستم که سی وی تی باشه و خیلی کم در موردش می دونم … تواینجا برات نظرات مردمو در مورد افرود با سی وی تی رو میتونی بخونی
http://www.subaruoutback.org/forums/104-gen-4-2010-2014/27785-cvt-performance-off-road.html
خودت تا الان فیلمو دیدی؟!من شک دارم که دیده باشی یا اینکه دقیق دیده باشی … تو دقیقه ی 1 خودتم می بینی که با زاویه ی اشتباه وارد شیب میشه و بلافاصله به خاطر ارتفاع کمش گیر میکنه… پس چی این ماشینو ببری افرود واقعی کارت تمومه .
به غیر از اون قسمتی که از کلی گل با کلی هرزگردی رد میشه، که حتما چهار چرخ متحرک میخواد، بقیه مسیر تقریبا شبیه مسیری که من هر روز تا باغ میرم و این مسیر رو با 405 بدبخت میرم…اتفاقا یه رود خونه هم تو مسیرم هست که باید ازش رد بشم … اون شیبیم که میره تو مسیر من یه مقدار کمتره
ارسان
۹ خرداد ۱۳۹۵یه مورد دیگه هم دوستان من تو ماشینم دیدم که واسم خیلی جالب بود.یک دریچه دیگه هم وجود داره کنار موتور من واسم سوال بودکه برای چه مایعی هستش. بعدا فهمیدم یک ورودی روغن هستش که کارش خنک کاری موتور هست. یعنی اگر سیستم خنک کاری موتور به مشکل بخوره این خنک کاری توسط روغن جلوی آسیب های جدی رو میگیره.جوش آوردن بی معنی یه جورایی.??
ارسان
۹ خرداد ۱۳۹۵از شما سپاسگزاریم واسه قضاوت درباره مجله معتبر ماشین.شاید سلیقه نویسنده باشه ولی اینجور تهمت رو قبول نمی کنم.
شما من تصور میکنم فیلم و با دقت ندیدی.برای اینکه اصلا به نوشته های پایین که سیستم های انتقال قدرت رو مینویسه ندیدی.چون ور ابتدا انتقال قدرت رو اتومات هست و esp on.و بعد رو حالت lock گذاشته میشه.و راحت میره بالا.
عزیزه دلم شما چرا سعی داری بگی من آفرود نمیدونم چیه؟ومن دارم میگم اوتلندر نسبت به سانتافه و سورنتو کاملا در مسیر های خارج از جاده سرتره.درباره 405 شماواصلا نظری ندارم که بخام با اوتلندر در خارج جاده مقایسش کنم.چون جاهاییکه من حوالی دریاچه نمک رفتم باهاش به همراه دوستم که کری خوانی شمارو با تویوتا fj میکرد که واقعا suv عالی هستش یه آفرود روی تمام عیاره پابه پاش رفتم و چرخ ماشین تو جاهای افتاد و با قفل خارج شد با گیربکس ضعیف cvt ودر بعضی از مواقع دو چرخ من به صورت ضربدری کاملا تو چاله میرفت و دو چرخ دیگه درگیربودن و خارج میشدن.بارها رفتیم با دوستان با خودرو هایی نظیر سانتافه و سورنتو و سوزوکی ویترا 4چرخ متحرک .تماما گیر کردن و خارج نشدن.فقط با لندکروزر و پرادو و رونیز و fj تونستیم رد بشیم.که اوتلندر هم به این لیست اضافه کردیم. که 405 شما بیاد اونجاوجوش میاره.شایدم آتیش بگیره.پس اصلا قابل مقایسه نیستن که بخوام مقایسه کنمش.و نوشته های ویکیپدیا رو تجربه کردم دوسته من.شما لینک ویکیپدیا به من میدی که بفهمم آفرود چیه؟برای ثابت کردن حرفام درست وقتگیره و لی حاضر هماهنگ کنم باهات مسیر آفرود انتخاب کنیم.شما با هر ماشینی خواستی بیا منم با ماشینیکه خواستم میام با دوستان. معنی آفرود رو در عمل به هم ثابت کنیم.لینک و ولش کن.بازنده هم قبل قرار تکلیفش و قرص محکم روشن می کنیم.خواستی می تونی آشناهاتم جای خودت بزاری پشت فرمون با هر ماشینیکه خواستی.چی بهتر از این؟
همینکه شما 405 رو با اوتلندر یکی کردی در تمام موارد خارج ازوجاده میگی هرجا اوتلندر بره 405 هم میره دانش شما از خودرو به من یکی ثابت
کرد.اسم من هم ارسان هست.نه ارسلان.
موفق باشید.من هم قصد توهین و بی احترامی به شما رو ندارم.و کاملا دوستانس صحبتام.
خدایی نکرده پرخاش و تمسخر ازوحرف های من برداشت نکنید.
tv
۹ خرداد ۱۳۹۵حق با شماست اسمتونو اشتباه دیدم …
چیزی که من نتونستم به شما توضیح بدم اینه که اوتلندر کراس اوور ه که بر پایه ی پلتفرم یه سدان ساخته شده و نه بر پایه ی یک شاسی بلند… پس کلا افرودش چیز جالبی نمیشه …
روی هر ماشینی دف لاک قرار داده بشه یه چرخش تو هوا باشه اون یکی رو زمین حتی اگه تک دف باشه بازم میره … یه مثال از خودم بزنم مزدا سه امو دادم دست یکی از اقوام دور زدنی یه چرخشو انداخت تو جوب، تا من برسم فقط گاز میداد،و گشتاور فقط به چرخ تو جوب وارد میشد و می چرخید ولی ماشین حرکت نمیکرد…گفتم گاز نده یه سنگ گذاشتم زیر چرخش دیفرانسیل دوباره تراز شد بلافاصله از جوب در اومد …چرا چون در اون حالت گشتاور رو به چرخی میده که راحتتر می چرخه … حالا اگه دف لاک داشت و گشتاورمساوی تقسیم میشد به سنگم احتیاجی نبود ….گفتی مسابقه اولا من تهران نیستم ، بعد هیچ ماشین افرودری ندارم … در مورد 405 هم من فقط به لحاظ ارتفاع از زمین این بحثو کردم…بهت گفتم مشابه مسیر تو فیلمو من هر روز با 405 میرم بعضی جاهاش فقط مسیر تراکتوره که بزور اونارم میره( هر کسی را بهره کاری ساختن بعضی جاها فقط باید چهارچرخ متحرک داشته باشی)…در مورد مجله ماشینم نظرمو بهت گفتم،جایی که پول حرف میزنه همه چیز تحت شعاع اون قرار میگیره … در اخر بگم شما اصلا ماشینت عالی افرودر سه منظوره است هم گل ولای میره ، هم شن میره و هم سخره نورده … بقیه ی دنیام که برای هر کدوماز این شرایط یه نوع خاصی ماشین طراحی کردن و میکنن خیلی اشتباه میکنن…من اعتراف میکنم شما خدای تجربه ای و احتیاج به هیچ مطالعه ی دیگه نداری !!!!!!
ارسان
۹ خرداد ۱۳۹۵من شمارو دعوت کردم به رقابت دیگه.تو همین زمینه.تشریف بیارید تهران در خدمتیم. Arsantehrani@yahoo.com. ایمیل من هستش.
من هم میدونم حتی گیربکس ماشین من تحمل و قابلیت یه آفرود تمام عیار و نداره.من نتونستم قابلیت بیرون از جاده رو با آفرودیکه شما منظورت هستش و توضیح بدم.و بگم اگر گوشه چشمی به قابلیت بیرون از جاده دارین اوتلندر یک سرو گردن بلاتر از سورنتو 6وسیلندر2013 با موتور 3300 هستش و سانتافه 2016.منظور من سافاری کویر تو دبی نیست.که اگر سوار یه شاسی بلند که در کلاس کراس اوور هست شدین یکم اعتماد به نفس داشته باشینوباهاش خارج از جاده.
شماوخودت دف لاک و توضیح دادی پس باید بدونی یه حسن خوب هستش واسه به کراس اوور متوسط در این رنج قیمت.حالا شما چرا فکر می کنی من آدم متعصب ی هستم و می خوام بگم اوتلندر از همه شاسی بلند ها بهتره و همهوجا رو هستش و اصلا متوجه نمیشم.در کل موفق باشید.گپ خوبی بود.
tv
۹ خرداد ۱۳۹۵ممنون که قبول کردی ، از اول حرف من این بود رو این ماشین باید رو کمپینگ حساب کرد نه بیشتر … از اونجایی که شمااین ماشینو با چندتا از بهترین افرودرا تو ایران مقایسه کردی و حرف زدن از افرود با حرف زدن از توانایی خارجاز جاده فرق داره ،خب این چیزی جز تعصبو نشون نمیده … ( لندکروز و پرادو و…) … دف لاک داشتن این ماشین عالیه تقسیم وزنش عالیه … حرف از افرود زدن برای کراس اوور ها حرفیه که نمایندگی های محترم برای فروش بیشتر بار این ماشینا کردن … در اولین فرصت که کارم تموم شه برگردم تهران میرسم خدمت و مزاحم میشم…شاید تااون موقع یه افرودرم خریدم…اینم ایمیل من
farid.farhood20@gmail.com
شما هم سالم و موفق باشید…