رئیس جدید نیسان، Hiroto Saikawa برنامههای برجستهای برای دوران پس از کارلوس گوسن دارد.
Saikawa کار خود را از اول آوریل شروع کرده و یکی از اصلیترین اولویتهای او گسترش حضور میتسوبیشی در آمریکا و همچنین تمرکز دوباره روی خودروهای الکتریکی نیسان است.
مدیر ارشد جدید نیسان در خلال مصاحبه با اتوموتیونیوز گفته که امیدوار است بتواند میزان فروش جهانی میتسوبیشی را دو برابر کند و این موضوع میتواند باعث حضور پررنگتر در آمریکا شود و نهایتاً از نظر فروش رقیبی جدی برای سوبارو شود.
آنها هماکنون یک کمپانی با فروش یکمیلیونی هستند. به آسانی میتوان این میزان فروش را به ۱.۵ میلیون دستگاه و خوشبینانه به ۲ میلیون دستگاه رساند. داشتن یک شریک با فروش ۲ میلیون دستگاهی بسیار بهتر از داشتن شریکی با فروش یکمیلیونی میباشد.
او ادامه میدهد:
اولین آرزوی من این است که آنها به سرعت شروع به رشد کنند و دوباره سهم از دست رفته در آمریکا را به دست آورند.
Saikawa احتمال فروش خودروهای نیسان با نشان میتسوبیشی در آمریکا را رد کرده اما گفته که رنو در آمریکا ایفاگر نقشی نیست و این فرصت را دارد تا خودروهایی را برای میتسوبیشی تأمین نماید.
علاوه بر برنامههای یاد شدهی رئیس جدید نیسان برای میتسوبیشی، Saikawa گفته که نیسان برنامههای خود برای خودروهای الکتریکی را دنبال میکند و اعلام کرده که سال آینده مدل لیف بازنگری جدی خواهد شد. پیش از سال ۲۰۲۰، نیسان از خودروی الکتریکی کاملاً جدیدی با محدودهی حرکتی حدود ۴۸۰ کیلومتر رونمایی خواهد کرد.
Mahdi DODGE & CHEVROLET & FORD
۲۳ فروردین ۱۳۹۶از وقتی lancer evolution رو متوقف کردن دیگه ازش نا امید شدم
این مدلو خیلی خیلی دوست داشتم و برام مهم نبود سوبارو بهتر باشه یا میتسوبیشی
حیف شد
حسین
۲۳ فروردین ۱۳۹۶میتسوبیشی یکی از خاطرات خوش قدیم هس.
اگه پیشرفت کنه ، احساس خوبی بم دست میده!
peyman
۲۳ فروردین ۱۳۹۶میتسوبیشی میتونه چون محصولات جدیدش خیلی خوب هستند
مهدی
۲۳ فروردین ۱۳۹۶خدا کنه مدل لنسر به خصوص لنسر اوولوشن و همچنین مدلهای گالانت و پاجرو رو دوباره احیا کنه
Madjid
۲۳ فروردین ۱۳۹۶.
هر چند به نظرم احتمالش زیر 10 درصده ولی آرزو میکنم میتسوبیشی به دوران خوش دهه ی 80 و 90 برگرده.
Amin
۲۳ فروردین ۱۳۹۶به امید برگشت میتسو ?
یاسین
۲۳ فروردین ۱۳۹۶واقعا امیدوارم به دنبال جایگزینی برای لنسر باشن
reza-a
۲۳ فروردین ۱۳۹۶میتسوبیشی خیلی دست و دل باز بود و راحت حق استفاده از پلت فرم هاش رو به شرکت ها میداد مثلا هیوندای پلت فرم لنسر رو برای الانترا، گالانت رو برای سوناتا، پاژرو برای تراکان که مدل جدیدش شد وراکروز و بقیه ماشین هایی که بر اساس این ها ساخت خیلی راحت تونست فروش خوبی تو بازار آمریکا داشته باشه و خود میتوسوبیشی در نهایت به یک شرکت دیگه فروخته شد
میتسوبیشی از شرکت های مورد علاقم هست منم امیدوارم مثل دوران خوب قدیمش بشه
sadegh
۲۳ فروردین ۱۳۹۶عکس آخر کدوم مدله؟؟
Matin
۲۳ فروردین ۱۳۹۶پاژرو ۲۰۱۷
جواد
۲۳ فروردین ۱۳۹۶پاژرو اسپرت یا همون مونترو.
هومن
۲۷ فروردین ۱۳۹۶هیوندایی و کیا رو میتسوبیشی به این جا رسوند و باعث پیشرفتشون شد حالام ک خودروهای چین و حتی رنو دارن از برند میتسوبیشی استفاده میکنن تا پیشرفت کنند مدل هیوندایی آزرا تا چند سال به اسم میتسوبیشی ساخته شد و از برند میتسوبیشی استفاده میکرد.شرکت میتسوبیشی یه شرکت عظیمیه که فقط خودرو نمیسازه هواپیما لوازم الکتریکی کولر گازی روغن خودرو، کشتی و حتی وام هم میده به شرکت های دیگه