بالاخره پس از مدتها انتظار اولین تصاویر جاسوسی کامل از پاژرو اسپرت سال ۲۰۱۶ منتشر شد!
مونترو اسپرت، شوگان اسپرت و Nativa سایر نامهایی است که در نقاط مختلف جهان بر این سامورایی ۱۸۱ بخاری گذاشتهاند و حال که تنها چند هفته به معرفی رسمی خودرو زمان باقی مانده است، به لطف دوستان کنجکاو و عاشق این صنعت پرده از روی نسل بعدی SUV میتسوبیشی که با فیسلیفت انجام شده بیش از پیش دلربا گشته، برداشته شد!
پس از تصاویر بسیاری که با هم از طرحهای سه بعدی و نسخهی آزمایشی استتارشدهی Pajero Sport 2016 دیدیم، اینبار وبسایت HeadlightMag موفق شد تا ضمن دستیابی به اولین تصاویر از نسخهی نهایی میتسوبیشی پاژرو اسپرت سال ۲۰۱۶، این تصاویر را در اینترنت نیز منتشر کند. این عکسها نشان از فلسفهی طراحی جدید میتسوبیشی دارند، چرا که اگر این تصاویر را با تصاویر قبلی منتشر شده از میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۱۶ مقایسه کنیم، متوجه شباهت طراحی این دو خودرو خواهیم شد.
قسمت پشتی این SUV نیز با الگو برداری از SUV کراساور سوئدی، ولوو XC90، واقعا زیبا، جدی و تا حدی آیندهنگرانه طراحی شده است؛ همچنین چرخهای بزرگ این خودرو زیبایی و ابهت آن را بیش از پیش افزایش داده است.
جدا از تمام تغیراتی که در بخش طراحی بدنهی خودرو شاهد هستیم، میتسوبیشی پاژرو اسپرت با طراحی بهبود یافته و استفاده از مواد خام با کیفیتتر در داخل اتاق به میزبانی تکنولوژیهای پیشرفته و جدیدش – که شامل صفحهی تاچ تولید Rockford Fosgate در کنسول میانی و سامانهی ماهوارهای ناوبری جهانی میشود- خواهد رفت.
هنوز هیچ گزارش رسمی دربارهی اطلاعات فنی این خودرو موجود نیست، اما متخصصان این صنعت بر این باورند که این خودرو با گشتاوری بین ۱۹۴ تا ۴۳۰ نیوتن متر، اسبهای ۱۲۸ تا ۱۸۱ بخاریاش را در جادهها خواهد راند.
منبع: AutoEvulotion
مهدی
۲۴ تیر ۱۳۹۴این میتسوبیشی هنوز تو طراحی مشکل داره
سامورایی
۲۴ تیر ۱۳۹۴از میتسوبیشی بعیده همچین طراحی مبتدی
armin
۲۴ تیر ۱۳۹۴آقا یه جوری میگیا … همین تویوتا مثلا خیلی طراحیاش نازه؟ من خودم طرفدار ژاپنم ولی جدیدا خیلی الکی به میتسو گیر میدن … تویوتا که انقدر بیریخته هر ۲ ۳ سال کمریو عوض میکنه مشکل طراحی نداره ؟ یا میتسو که هر ۸ سال طراحیش عوض میشه؟
شلبى
۲۴ تیر ۱۳۹۴من نمیدونم دوستان به کجاى طراحیش ایراد دارن،واقعا شیک و زیباست،حداقل از پرادو که زیباتره
Zippo
۲۴ تیر ۱۳۹۴میتسوبیشی و تویوتا هر دو یکی اند
هر دو جز زشت ترین طراحیان. کلا ژاپنی ها همینن
شاسی
۲۴ تیر ۱۳۹۴طراحی عقبش به شدت ابتدایی هست و هیچ جذابیتی نداره باز جلوش قابل تحمله… متاسفانه منم به این نتیجه رسیدم که تویوتا و زیر مجموعه هاش مثل لکسوس و… از طراحی کره ای و آلمانی ها عقب موندن و حتی از طراحی خودرو های نسل قبل خودشون هم پسرفت کردن… نمیدونم چرا هر کارخانه ای که به شهرت زیاد میرسه یه مدت افتضاح میشه، نمونه ش خودرو های امریکایی پنج تا هشت سال پیش
Hooman
۲۴ تیر ۱۳۹۴پرادو رو یه کم دستکاری کرده بی عرضه
طراحای هیوندا رو ببین
طراح اینو باش
پاژروی دو در مونتاژ خودمون ازین خیلی بهتره
interceptor
۲۴ تیر ۱۳۹۴این مشکل داشتنه?
بابا خوشکل ترین اس یو وی آسیاسی به نظرم همین هست
طراحی تهاجمی با نهایت تشابه به سامورایی
آندرا آنیلی
۲۴ تیر ۱۳۹۴دوستان این خودرو شما رو یاد cr-v هوندا نمیندازه
مدیونین اگه عکس cr.v رو ندیده دیس بدین
Archi KHAN
۲۵ تیر ۱۳۹۴آره واقعا داداش.
دوستان نظرسنجی :
هوندا cr-v لایک
میتسو پاژرو جدید دیسلایک
میلاد
۲۴ تیر ۱۳۹۴ابهت و هیکل خوبی داره خدا حفظش کنه برای خانوادش
بنتلی
۲۴ تیر ۱۳۹۴ب نظرم قشنگ نیست جلوش،انگار مچالش کردن ولی پشتش قشنگه،در کل میتسو خیلی کند پیش میره و ب نظرم باید نسل جدید خودرو های خوبشو معرفی کنه،کنار گذاشتن محصولات معروفش کار درستی نیس
َA
۲۴ تیر ۱۳۹۴آقای بنتلی من دقیقا برعکس شما فکر میکنم… به نظرم نیمه ی جلو طراحی خیلی خوبی داره ولی از در عقب به انتها رو اصلا خوب در نیاورده …
ALiHidden
۲۴ تیر ۱۳۹۴من بین ژاپنی ها فقط با طراحی Infiniti حال میکنم طراحیش عالیه!
نمیدونم چرا پشتش منو یاد ولوو انداخت…
zippo
۲۴ تیر ۱۳۹۴مثل همیشه زشت و به درد نخور
به نظر من میتسوبیشی از وقتی با طراحی های بسیار زیبا و به روز کره ای ها و به خصوص کیا مواجه شد روز به روز افت فروش پیدا کرد و الان دورا ن بسیار بدیو پشت سر میگزاره
این طراحی جدیدشم افتضاحه
اخه کی اسپورتیج وتوسان و سانتافه رو ول میکنه بره اینو بخره
هنر کپی کردن هم بلد نیشتند این ژاپنی ها بااون طراحی های زشت و بی معنیشون
ارمان
۲۴ تیر ۱۳۹۴تا کی بیایم اینجا یگیم این ماشین تو کلاس اون ماشین نیست؟ نه تا کی ؟ :دی
zippo
۲۴ تیر ۱۳۹۴میدونم ارمان کلاساشو
من از نظر طراحی گفتم توی بحث طراحی کلی یک خودروساز کلاس مد نظرنیست
ارمان
۲۴ تیر ۱۳۹۴zippo عزیز الان شما یه متر طول اسپورتیج رو زیاد کن یهو طراحیش میشه سورنتو که خیلی به هم مرتبت نیستن
شایان
۲۴ تیر ۱۳۹۴آرمان شما که این همه به من ما حمله میکنی بخاطر اینکه میگی تعصب داریم چرا خودت این همه متعصبی خب طراحیش داغونه دیگه چرا بهت برمیخوره اگه متعصب نیستی؟آقایه متصب رویه ماشینهایه ژاپنی لطفا اینقدر نیا رویه اعصابه ما در پست ماشینهایه آلمانی و مارو متهم نکن نمیخواستم جوابتو بدم و ندادم در اون پست ها اومدم اینجا تا بفهمی چقدر بده که دیگران و متهم کردن طراحی زشت و آماتوره این برند هم بر کسی پوشیده نیست اینقدر متعصب نباشید
باربد.فقط شورولت.فقط کامارو
۲۴ تیر ۱۳۹۴خب آرمان جان راست میگه دیگه!
اولاٌ همون طور که آرمان جان گفتن،نمیشه طراحی دو کلاس متفاوت رو قیاس کرد ضمن اینکه طراحی بحثش سلیقه ایه شایان جان جسارت نباشه ها اما قرار نیست نظر خودمونو بر دیگران تحمیل کنیم به نظر شما طراحی خوبی نداره در حالی که بعضی ها مثل بنده ظاهرش رو میپسندن(البته به غیر از نمای عقب) حالا چرا ایشون متعصب شناخته میشن؟
هرچند حرف شما در خصوص آلمانی ها درسته و طراحی آن ها هم با سلیقه ی همه سازگار نیست.
جناب Zippo حرف شما هیچ منبع معتبری نداره و تنها نظر شخصی شماس.هیوندای هنگام معرفی نسل جدید سانتافه با انتقاداتی روبرو شد چرا که طراحی جلوپنجره ی اون رو عده ای تقلید از فورد اج میدونستن.
اگر این موضوع رو هم در نظر نگیریم باید گفت که اصالت طراحی برای بسیاری از مشتریان ارزش داره و مسلماٌ میتسوبیشی هم بر این اساس طرفداران خاص خودش رو داره.
ارمان
۲۵ تیر ۱۳۹۴شایان جان قبل از اینکه شما زیر نظر من بنویسی خودم از این برند بارها انتقاد کردم نمونش کمی پایین تر هست که قبل از شما نوشتم
دوستان میدونن که من میتسو رو دوست دارم , فقط دوست دارم همین! چون از بچگی دوسش داشتم اما دلیل نمیشه تو هر مقایسه ای بیام بگم این عالیهو از این جور حرفا , بارها گفتم میتسو اصلا وقت و هزینه نمیکنه این ماشین هم واقعا دل نشین نیست اما باز هم از ماشین تولید نکردن که بهتره!؟.
اگر چه زیاد جالب نیست شما اینجور نصیحت کنی.
دیگه هیچ وقت در حد اون کامتهای گهر بار شما زیر bmw class1 که حرفی نزدم با این حال دوست دارم همیشه دوستانه و صمیمانه با یه لبخند از تهه دل بشینیم و (منطقی) نظر بدیم
باربد جان از نظر صمیمانت ممنونم :)
armin
۲۴ تیر ۱۳۹۴یه ماشین با طراحی پخته ، قابلیت فنی بالا و کارآمد ، استاندارد ، میتسوبیشی حرف نداره …
retolex
۲۴ تیر ۱۳۹۴خواهش میکنم از این کارا دست بردار
علی
۲۴ تیر ۱۳۹۴هیچ وقت حتی چرخ یه ماشین ژاپنی را با کره ای مقایسه نکن کسانی که ماشین ژاپنی سوار شدن میفهمن چی میگم
AMIN
۲۴ تیر ۱۳۹۴حقیقتا منظور از طراحی عقبش رو متوجه نشدم… ولی جلوش و از بغل مثل قبلا واسه من جذاب و خاصه… به هر صورت هر کمپانی ای یه دوره ای خیلی تو اوجه و یه دوره ای در قعر …
فکر میکنم الان تو وسطاس…
بالاخره یه ماشین ژاپنی من باید بخرم…
سامان از تبریز
۲۴ تیر ۱۳۹۴به امید طلوع دوباره میتسو
ارمان
۲۴ تیر ۱۳۹۴اقا اینها همه استارت هست میتسو برای 2017 برنامهای خوبی داره
http://images.thecarconnection.com/lrg/mitsubishi-outlander-phev-concept-s-2014-paris-auto-show_100482270_l.jpg
http://2016carsrumors.com/wp-content/uploads/2014/11/2016-Mitsubishi-Eclipse-front-view.jpg
http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2015/05/Mitsubishi-Concept-XR-PHEV-II-12.jpg
و البته همین طرح چراغها باید به کمال برسه و بشه این
http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2015/05/Mitsubishi-Concept-XR-PHEV-II-10.jpg
باز به نظرم این پاجرو بد نیست اما عالی هم نیست باید به خودش بیاد میتسو و این کانسپ ها رو با سرمایه گزاری شروع کنه
من از جلوش خوشم اومد اما
پوریا
۲۴ تیر ۱۳۹۴ماشین خیلی درشتی اما زیاد قشنگ هم نیست ولی تمامی خودرو های میتسوبیشی حرف ندارن.
ارمان
۲۴ تیر ۱۳۹۴دوستان این پاجرو نیست پاجرو اسپورت هستش دوستان میدونن این دو مدل با هم فرق میکنن یه جورایی از پاجرو ارزونتر و کم کیفیت تر هستش
پاجرو — – – – – – – http://www.drivearabia.com/news/wp-content/uploads/2014/07/2015-Mitsubishi-Pajero-10.jpg
پاجرو اسپورت – – – http://www.cartoq.com/wp-content/uploads/2014/11/2015-Mitsubishi-Pajero-Sport-4X2-AT-SUV-Facelift-8.jpg
به یاد عارف
۲۴ تیر ۱۳۹۴میتسو ماشین قابل احترامیه هر چند تو این سالها کم کار شده ولی اگر محصولی هم زده بسیار با ارزش بوده. اینم که من از ظاهرش خوشم میاد یا نه سلیغه ای هست . من این سایتو به این خاطر دوست دارم که دوستان در اینجا از سواد فنی بهتری نسبت به جای دیگه برخوردارند . به عنوان کوچکترین عضو خواهش میکنم از بگو مگو پرهیز کنید
نوید جهرمی
۲۴ تیر ۱۳۹۴جلوش منو یاد هوندا میندازه پشتش یاد ولوو
من یکی که انتظار خیلی بیشتری از میتسوبیشی داشتم.
موتورش هم برای این کلاس و جثه ب نظرم ضعیفه و شده مثل موتور ماشینای چینی ک ب غیر از کم مصرف بودن هدف دیگه ای ندارن.
Amin.
۲۴ تیر ۱۳۹۴چرا این شکلی شده :|
F.A
۲۴ تیر ۱۳۹۴عالیه
RETOLEX
۲۴ تیر ۱۳۹۴این ماشین و اوتلندر جدید یه شروع دوباره برای میتسو هستند .
البته نسل جدید asx هم باید زود تر بیاد چون همین asx مقداری فروش در امریکا داره
امیدوارم میتسوبیشی به دوران اوجش بر گرده( به امید آن روز)
میتسو ،ما منتظر گالانت و لنسر جدید هستیم
ابی
۲۴ تیر ۱۳۹۴باسلام خدمت دوستان عزیز علاقمندان پاجرو.بنده از طرفداران پروپاقرص پاجرو هستم و یه چندسالی هست که پاجرو دارم نسل دومv6 3500 فول آپشن البته مونتاژ سال2007 سفارتی بوده که بسیار بسیار ازش راضی ام در انرود وافرود بسیار سواری عالی ونرم وموتور پرقدرت و در افرود با قابلیتهای مانور بسیار بالا هنوز هم بی رقیبه وبا طراحی بدنه بسیار زیبابا کارنامه درخشان قهرمانی چندین ساله پیاپی رالی داکار در اروپا ولی بعداز این نسل یعنی سوم، چهار وپنجم که همشون یه شکل هستند از طراحی بسیار ضعیف برخوردار بوده که نتونسته خوب فروش بره وطرفداراشو از دست داده!که کمپانی میتسوبیشی تو سایتش هم گفته که نسل دوم پاجرو بهترین بوده واز فروش بالایی برخوردار بوده وهنوز هم داره تولید میشه و نسل سوم،چهارم وپنجم که یه شکلند از طراحی خوبی بر برخوردار نبوده وخوب فروش نرفته! ولی این مدل پاجرو که تصویرشو دیدم مدل 2016، بسیار،بسیار زیبا بوده درمیان رقبایی چون لندکروزر،fj،پرادو، پاترول اگر موتورش هم قوی تر میشد با آرایش v6 4000 وv8 4500،بی رقیب میشد! به هر حال خوشحالم که این طراحی بسیاربسیار زیبا داره اجرا میشه مدل 2016برای این ماشین بسیارارزشمند.
Ahmad
۲۴ تیر ۱۳۹۴واقعا خیلی طراحی تهاجمی و جسورانه ای داره به نظرم این از اون دسته ماشیناست که باید از نزدیک دیدو نظر داد ولی با این قدرت موتور خیلی ضعیفه بعیده با این جسه
رضا
۲۴ تیر ۱۳۹۴بنظر من که فوق العاده زیباست و از شاسی بلندهای تویوتا خیلی قشنگ تره
افرین میتسو
armin
۲۵ تیر ۱۳۹۴واقعا ار فرچونر بهتره …
بنتلی
۲۵ تیر ۱۳۹۴آقای Aنظر شما قابل احترام و ارزشمنده،موفق و سربلند باشید دوست عزیز
بنتلی
۲۵ تیر ۱۳۹۴دوست عزیز zipooگرامی،ب نظرم طراحی ژاپنی هنوز عالی و زیبا هس،کره پیشرفت زیادی داشته ولی از نظرمن زیبایی هنوز ب خوبی تو طراحیشون ب کار نرفته،البته این نسل پاجرو چنان زیبا نیس و چیزی ک کره ای ها ندارن و طول میکشه تا بدست بیارن روح خودرو هس،من اینو از مقایسه کیفیت سواری کمری قدیمی با اپتیمای جدید فهمیدم،کمری نرمی و لذت خاصی داره ک حس یک خودروی لوکس مدرن ب آدم میده
kasra
۲۵ تیر ۱۳۹۴هنوزروده ماشینای کره روبا ژاپن مقایسهکرد.درسته که هیوندا وکیاخیلی ماشیناش جذابن ولی خب کیفت وطول عمرتوبوتا ومیتسو خییلی بهتره.زنده بادژاپن
علی
۲۵ تیر ۱۳۹۴کاشکی چراغای عقبش اون دم رو پایینشون نداشتن.به نظرم این طوری بهتر میشد