میتسوبیشی با پیوستن به اتحاد رنو-نیسان هماکنون در حال احیای نام کلت در کلاس هاچبکهای کلاس B میباشد.
اگر این خودرو چراغ سبز تولید را دریافت کند ظرف ۵ سال آینده وارد بازار خواهد شد. به منظور توجیه هزینههای تولید این خودرو باید فروش سالانه آن در سراسر جهان بیش از ۱۰۰ هزار دستگاه باشد.
در حقیقت میتسوبیشی به حدی درباره کلت جدی است که مدیر فروش و بازاریابی این برند در نمایشگاه خودروی ژنو تأیید کرده شرکت در حال کار روی چنین خودرویی است. آقای کارتیر گفته است:
این سؤالی است که ما نیاز به پرسیدن آن داریم. زمانی که نام کلت را میبینیم باید از همخوانی آن با سبد محصولاتمان مطمئن شویم.
با این وجود نام کلت تنها یکی از سه انتخاب ممکن در زمان تولید یک سوپرمینی است اما با توجه به اینکه نام کلت آخرین بار در سال ۲۰۱۲ بکار رفت و پس از آن میراژ تولید شد بنابراین احتمال استفاده از این نام بسیار بالاست.
انتظار میرود زیرساخت این خودرو پلتفرم نسل جدید رنو کلیو که اواخر امسال عرضه خواهد شد باشد. به عنوان نتیجه هر دو خودرو دارای پلتفرمی مشترک با نیسان میکرا خواهند بود.
همچنین شایعاتی مبنی بر استفاده از این پلتفرم در برند داچیا نیز وجود دارد. گفته میشود اولین محصول استفاده کننده از این ساختار در اواخر سال ۲۰۱۹ یا اوایل سال ۲۰۲۰ در بازارهای آسیایی عرضه خواهد شد.
CNA
۲۶ اسفند ۱۳۹۶خدا نکنه بیاد ایران وگرنه ۱۰۰ میلیون بابت این از مردم میگیرن
#ali.m#
۲۶ اسفند ۱۳۹۶جون گرفتن میتسوبیشی برام خیلی خوشاینده .
بیشتر از 100سال قدمت داره .با اصالت و دوست داشتنیه .
امیدوارم ب روز های اوجش برگرده .
البته ب کمک نیسان و رنو که معتقدم نیسان بیشترین سهم رو در قدرت مجموعه داره .
?میتسوبیشی?
?نیسان?
مهدی
۲۶ اسفند ۱۳۹۶دقیقا این رنو هست که پول را به نیسان تزریق کرد و نیسان را نجات داد هر چند نیسان از لحاظ فنی بهتر از رنو بود ولی مدیران رنو بازاریابی را خیلی بهتر از نیسان میدونستن و این همکاری منجر به یه معامله برد برد برای هر دو طرف شد
datsun
۲۶ اسفند ۱۳۹۶پول رنو و مغز جناب غصن ،
عامل اصلی سود دهی نیسان آقای غصن بود.
نیسان قبل از همکاری با رنو هم واقعا از لحاظ فنی قوی بود مدل های تولید شده قبل از ۲۰۰۰ گواه حرف منه
حتی نیسان بعد از همکاری مجبور شد بعضی مدل ها رو کنار بزاره و فراموش بکنه
#ali.m#
۲۷ اسفند ۱۳۹۶شما هر دو درست میگید دوستان ?.ولی من از فعل گذشته استفاده نکردم . دارم الان رو میگم
الان نیسان نسبت ب بقیه تقریبا از همه نظر وضعیت بهتری داره.و بیشتر بار قدرت رو دوش اونه .
از امار و ارقام و اعدادی ک تو این چند وقته دیدم برداشتم این بود که نیسان بدون رنو میتونست ب این موفقیت برسه ولی رنو بدون نیسان یا نمیتونست یا خیلی سخت تر میتونست .
البته شاید هم این حرف من از روی احساس باشه .
datsun
۲۷ اسفند ۱۳۹۶اون که صد در صد رنو خودش سال گذشته از نقش پر رنگ نیسان در اتحاد ابراز نگرانی کرد
amir
۲۶ اسفند ۱۳۹۶بیشتر شبیه دلقکه تا خودرو!
مهدی
۲۶ اسفند ۱۳۹۶عزیزم این مدل قدیمیشه مربوط به سالهای ۲۰۱۰ مدل جدید هنوز تولید نشده بهتره قبل از کامنت گذاشتن یه نگاه جزئی به متن هم داشته باشین
amir
۲۸ اسفند ۱۳۹۶من نگفتم مدل جدیده یا 2010!مال هر زمانی که هست یه دلقک بیشتر نیست.
مجتبی
۲۷ اسفند ۱۳۹۶باشه تو راست میگی این دلقکه.
پژو خوبه