میتسوبیشی بهصورت رسمی اعلام کرد MPV جدید شرکت در نمایشگاه خودروی اندونزی رونمایی خواهد شد. این نمایشگاه بینالمللی از دهم تا بیستم آگوست سال جاری برگزار خواهد شد.
هنوز نام رسمی این خودرو اعلام نشده اما میتسوبیشی میگوید که در زمان برگزاری نمایشگاه بیانیهای رسمی منتشر خواهد کرد. تا آن زمان ما این خودرو را MPV نسل بعدی می نامیم.
گفته شده این خودرو استحکام و ابهت یک شاسیبلند را با جاداری یک MPV ترکیب خواهد کرد و طراحی برجستهای خواهد داشت که به وضوح از خودروهای مفهومی چند سال اخیر کمپانی الهام گرفته است.
این خودرو DRL های LED در هر طرف جلوپنجره خواهد داشت و چراغهای جلو نیز درست زیر آنها جای خواهند گرفت. طراحی انقلابی در پروفایل جانبی وجود نخواهد داشت و ظاهر محافظهکارانهی نمای عقب احتمالاً در تضاد با نمای برجستهی بخش جلو خواهد بود.
با باز کردن درب شاهد کابین جاداری خواهیم بود که میتواند تا ۷ نفر را در خود جای دهد. هنوز چیزی درباره کابین مشخص نشده به جز اینکه فضای زیاد برای افراد و سر آنها ارائه خواهد شد. البته میتوان داشبورد دو رنگ، سیستم اطلاعات سرگرمی و کنترلهای چرخان برای سیستم تهویه مطبوع را تشخیص داد.
نیروبخش محصول جدید میتسوبیشی پیشرانه ۱.۵ لیتری بنزینی است که میتواند به یک گیربکس دستی یا اتوماتیک متصل شود.
این خودرو در تأسیسات جدید کمپانی در اندونزی تولید خواهد شد و از پاییز سال جاری به نمایندگیهای میتسوبیشی راه خواهد یافت.
فرشاد
۴ مرداد ۱۳۹۶عجب چیزیه ? طراحی بیرونش شلوغه اما بد نیست به هیچ وجه، مخصوصا چراغ عقبش که خوشکله، کابینشم در عین سادگی واقعا شیک و قشنگه ? جون میده برای مسافرت
دانیال
۵ مرداد ۱۳۹۶برعکس شما من اصلا از طراحیش خوشم نیومد، جای تاسف داره که برندای با سابقه ای مثل میتسوبیشی به خاطر ضعف طراحی اینطور مهجور شدن و بازار کره ای ها با وجود تجربه و کیفیت فنی پایینتر روز به روز بهتر میشه و البته اونها دارن مزد تلاششونو میگیرن.
asa
۴ مرداد ۱۳۹۶خیلی قیافه قلدر و متفاوتی داره.
واقعا لذت بردم.
ولی کابینش برای این برهه از زمان یک مقدار ساده و قدیمی هست.
ولی حیف این ماشین نیست که بخواد توی اندونزی تولید بشه؟ نمیتونست ناتوی خود ژاپن بسازند؟
esmaeil
۴ مرداد ۱۳۹۶این محصول بعد از خریداری شدن بخش بزرگی از سهام میتسوبیشی توسط رنو نیسان طراحی شده و یه جوری شبیه MPV رنو یعنی اسپیس ساخته شده که اونم دقیق معلوم نیست MPV هستش یا شاسی بلند . ولی هرچی هست ترکیب جالبی شده .
محمد
۴ مرداد ۱۳۹۶داخلش ساده و شکیله، هیوندای انقد دکمه توشن ادم نمیدونه کدوم به کدومه،
MehdiTurbo
۴ مرداد ۱۳۹۶قبول دارم ساده و شیک ولی من عاشق طراحیای شلوغ و شیکم خیلی ساده دوس ندارم اصلن سلیقها فرق میکنه من طراحیای داخلی شلوغ و شیک مثل کادیلاک و بنز و پورشه ک پر دکمس یا مثلن کره ایای نسل قبل اگ بخوای هیوندارا در نظر بگیر گرنجو عاشق اینجور طراحیام.طراحیای ساده رو خیلی دوست ندارم طراحیای ساده مثل ایودی و میتسوبیشی و سوبارو و …
امید
۴ مرداد ۱۳۹۶یه چیری مابین ون و شاسی بلنده.برای مسافرت خوبه. از ماشینی که هدف اصلی از ساختش کارایی هست نمیشه خیلی انتظار زیبایی داشت.البته طراحی جلوی ماشین خوبه
#ali.m#
۴ مرداد ۱۳۹۶مشخصه که داره تلاش میکنه که برگرده به دوران خوبش .امیدوارم رنو نیسان بتونه حال این مریضو خوب کنه .
کسی چه میدونه شاید دوباره یه لنسر افسانه ای متولد شد .
و با سوبارو رقابت کرد .
charger
۴ مرداد ۱۳۹۶چه طراحی مسخره ای
واقعا این ژاپنیا میخوان به کجا برسن با این طراحیاشون؟؟؟؟
ارش
۵ مرداد ۱۳۹۶فرم مسخره ای داره.