مدیر ردهبالای جدید میتسوبیشی برنامههای مفصلی برای آیندهی این کمپانی داشته و بدین ترتیب احتمال دارد یک سدان و پیکاپ جدید را به بازار خودروی آمریکا عرضه کند.
میتسوبیشی با پیوستن به اتحاد رنو-نیسان و یافتن جانی تازه انتظار دارد تا به سود یک سال کامل بازگردد. این موضوع یک بازگشت دراماتیک از پیشبینیهای داخلی شرکت در گذشته خواهد بود.
تروور مان رئیس جدید میتسوبیشی در گفتوگو با اتوموتیونیوز گفته که بازارهای خودرویی آمریکا و چین و شرق آسیا، مناطق کلیدی برای احیای کمپانی بوده و او به خوبی از افزایش انعطافپذیری میتسوبیشی پس از شراکت با رنو و نیسان آگاه است.
طبق گفتههای مان، ساخت یک پیکاپ بر پایهی پلتفرم نیسان و عرضهی آن امکانپذیر خواهد بود. همچنین احتمال ساخت سدانی جدید (مخصوصاً پس از عدم تولید دوبارهی لنسر) وجود دارد.
مان گفت:
این چیزی است که ما باید به آن نگاه کنیم. همانگونه که جلو میرویم و شروع به استفاده از پلتفرمهای مشترک میکنیم، پلتفرم پیکاپ اتحاد رنو و نیسان میتواند کاملاً مناسب ما باشد.
پیش از این میتسوبیشی پیکاپی را در بازارهای استرالیا و ژاپن و با نام تریتون عرضه کرده است. تولید مدلی مشابه در آمریکا میتواند یک حرکت مناسب برای این برند باشد.
ورای ظرفیت موجود برای تولید این دو خودرو، مان پیشنهاد کرده که این کمپانی میتواند تولید دوبارهی خودرو در آمریکا شروع کند. میتسوبیشی سال گذشته تنها کارخانهی خود در این منطقه را تعطیل کرده است.
او گفت:
یکی از چیزهایی که ما باید به آن نگاه کنیم صنعتیسازی است. ما دیگر تأسیساتی در آمریکا نداریم. بنابراین شاید از ظرفیت تولید نیسان استفاده کنیم.
(ali(CHEVY NOVA
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ژاپنى بازا جاشون خالى دىروز سمت فرجام که بالاى مىدون رسالت هست ىدونه لنسر دهه ى 90 ىکى گذاشته بود برا فروش ماشىن تمىىزى هم بود سفىد رنگ با ىه اسپویلر بزرگ رو صندوقش
کاوه آهنگر
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶به به ?
فقط تویوتا و هوندا
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶علی جان شرق تهران هستید شما؟
(ali(CHEVY NOVA
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶فقط تویوتا و هوندا
بله حدودا نزدىک شرقىم
فقط تویوتا و هوندا
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ما هم شرقیم :)))
یاسین
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶مطمئنم که رنو نیسان، میتسوبیشی رو به اوج میبره چون واقعا رنو نیسان یعنی اینده نگری یعنی برنامه ریزی درست یعنی احترام به مصرف کننده الکی که سومین گروه خودرو سازی دنیا و اولین خودروساز در امار فروش خودروهای برقی نیستن مطمئنا که بزودی تحت یه پلتفرم مشترک جایگزینی برای لنسر معرفی میکنن همین الانشم به نظر من تو بازار خودمون تو سگمنت C اگه یه ماشین با حس اسپرت و عالی بخوای لنسر بهترین گزینس اگرم یه ماشین برای زندگی عادی و استفاده روزمره بخوای رنو فلوئنس که خیلی جالبه بدونین با توجه به امار واردات وزارت بازرگانی از شرکت های رسمی وارد کننده از ابتدای سال 95 تا الان رنو فلوئنس در 2 تیپ دنده ای و اتومات بیشترین امار فروش یعنی 1820 رو داشته بعد ترتیب فروش نمایندگی ها در واقع به این ترتیب بوده
رنو فلوئنس
تویوتا کرولا
کیا سراتو
لنسر تیپ 4
هیوندا النترا
ام جی 6
البته با توجه به اینکه کره ای ها واردات شخصی هم دارن
امار واردات کلی ترتیبش اینجوری بوده
کیا سراتو 2300 دستگاه
رنو فلوئنس 1820 دستگاه
تویوتا کرولا 1680 دستگاه