شاید بسیاری از ما فکر کنیم دهمین نسل میتسوبیشی لنسر به خاطرهها پیوسته اما اینگونه نیست.
باور داشته باشید یا نه اما باید گفت این خودرو که در سال ۲۰۰۷ عرضه شده هنوز هم در برخی بازارها همچون برزیل، مصر و تایوان قابل خریداری میباشد.
اگرچه این خودرو در اکثر بازارها به فراموشی سپرده شده اما نام لنسر میتواند در آینده به عنوان محصولی جدید زنده شود. اخیراً گفته شده میتسوبیشی در حال برنامهریزی برای عرضهی دوبارهی لنسر اوولوشن به عنوان یازدهمین نسل است.
اگر این اتفاق رخ دهد قطعاً در ابتدا شاهد نسخهی استاندارد لنسر خواهیم بود. با توجه به این امر دستاندرکاران وبسایت Kolesa تصمیم گرفتهاند رندری از یازدهمین نسل این خودرو طراحی کنند. در طراحی این خودرو تأثیرپذیری از زبان طراحی سپر دینامیک میتسوبیشی مشهود است.
اولین قدم استفاده از جلوپنجرهی خاص میتسوبیشی با عناصر کرومی در طرفین است که مشابه آن را در خودروهای اکلیپس کراس و پیکاپ L200 فیس لیفت دیدهایم. قدم دوم استفاده از بدنهی رنو مگان سدان است. طراح این خودرو از چراغهای LED روان و دیلایت های متمایز استفاده کرده که البته هر دوی این موارد آشنا به نظر میرسند چراکه از کانسپت ها و محصولات تولیدی این برند الهام پذیرفتهاند.
بدنهی دو رنگ با سقف و ستونهای A خاکستری تیره تضادی جالب با بدنهی سفیدرنگ ایجاد کرده است. همین امر باعث شده ظاهر دینامیکتری ایجاد شود زیرا از حقهی سقف شناور در ستونهای C بهره گرفته شده است. این ویژگی از کانسپت میتسوبیشی انگلبرگ تورر به عاریت گرفته شده است.
در بخش عقب میتوانیم چراغهای LED افقی را ببینیم که طبق جدیدترین روند طراحی خودروها با یک نوار به هم متصل هستند. همچنین سپری اسپورت با قطعهی دیفیوزر مانند نیز در نظر گرفته شده است.
انتخاب بدنهی مگان سدان به عنوان پایه و اساس کار تصادفی نبوده زیرا در خبرها آمده نسل بعدی لنسر از زیرساختی مشابه مگان نسل جدید استفاده خواهد کرد.
نظر شما دربارهی این طرح چیست؟ آن را میپسندید؟
ایمان
۱۷ تیر ۱۳۹۸به نظرم عالیه این طرح ??
فورد
۱۷ تیر ۱۳۹۸بلاخره یه طرح خوب از میتسوبیشی دیدیم
مزدا
۱۸ تیر ۱۳۹۸چه عجب میتسوبیشی یه تکونی به خودش داد و طراحی خوبی رو کرد
MehdiTurbo
۱۷ تیر ۱۳۹۸امیدوارم میتسو لذتایی مثل گالانت و پاجرو و … دوباره زنده کنه هر چند ازش بی نصیبیم ولی دیدنشم لذت بخش
MOHAMMAD.n.r
۱۸ تیر ۱۳۹۸طرحش خوبه فقط باید به جنبه فنیش به خوبی توجه بشه.
شخصاً دوست دارم میتسو بجای استفاده از موتور رنو موتور های قبلی لنسر رو کمی اپگرید کنه و بزاره روش. مثل موتوری که روی لنسر fq440 بود که ۴۴۰ اسب رو از ۲لیتر خارج میکرد
Ahmadreza 2002
۱۸ تیر ۱۳۹۸اون موتور با استاندارد های جدید اروپا عملا منسوخ شدس
بهتری ک از همین انجین های رنو ی طر و فرزش رو بزاره روش درسته هویتش زیر سوان میره تا حدی اما کلی تو هرینه ها صرفه جویی میشه
نیما
۱۸ تیر ۱۳۹۸همین مدل 2017 شو سوار شدم عالیه این دیگه چه شود.
پلتفرم مگان هم خوبه ولی نباید از خاصیت اسپرتش کم کنه. این ماشین اول اسپرته بعد خانوادگی. اما مگان اول خانوادگی بعد اسپرت!!!!!!!
ارمان
۱۸ تیر ۱۳۹۸اخ جون , فکر میکنم اکلیپس کراس در حد خواستهای میتسوبیشی پاسخ داده که الان این زبون طراحی رو بیشتر میبینیم
به نظرم این طرح لنسر میتونه برنده باشه نمیخوام بگم با سیویک در فروش رقابت میکنه اما میتونه این وضع بد رو برای لنسر تموم کنه
بی شک موتور 1.5 توربو 156 اسبی کاملا کافیه اما در کنارش یه پیشرانه هیبرید هم میتونه خیلی جالب باشه دقیقا همون داستانی که کرولا داره اجراش میکنه
من که هیجان زدم
ADAK
۱۹ تیر ۱۳۹۸میتسو چند سالیست که سوراخ دعا را گم کرده متاسفانه …