میتسوبیشی

امیدها برای احیای اِوو در میتسوبیشی

میتسوبیشی در اواخر سال ۲۰۱۵ با لنسر اوولوشن ویژه و نسخه نهایی خداحافظی کرد و در همین زمان بود که این برند اعلام نمود جانشین مستقیم این خودرو تولید نخواهد شد. تا به امروز میتسوبیشی هنوز روی جایگزینی برای لنسر پرچم‌دار کار نمی‌کند اما بارقه‌های امید برای تولید خودرویی با نشان اِوو وجود دارد.


رئیس جهانی این کمپانی در گفت‌وگو با مجله موتورینگ گفت که تولید یک خودروی پرفورمنس در درازمدت در برنامه‌های شرکت قرار دارد. او توضیح داده که این خودرو در ۶ سال آینده تولید خواهد شد. مدیر برند همچنین گفته اووی جدید ضرورتاً بر پایه مدلی سدان ساخته نخواهد شد و شاید در واقع یک شاسی‌بلند باشد زیرا میتسوبیشی روی شاسی بلندها تمرکز ویژه‌ای دارد.

مدیر میتسوبیشی گفته که این برند می‌خواهد مدلی شاخص در سبد محصولات خود داشته باشد و گفته که پاجرو اسپورت می‌تواند این جایگاه را پر کند. در خبری مرتبط گفته شده لنسر که از نظر بصری تقریباً به مدت یک دهه تغییری نداشته دیگر در تأسیسات ژاپن تولید نخواهد شد تا ظرفیت برای تولید کراس اوور ASX آزاد شود. این خودرو در تایوان ساخته خواهد شد و مدیر برند به این نکته اشاره کرده که شرکت تا جایی که بتواند به فروش لنسر ادامه خواهد داد. در سال ۲۰۱۶ تنها ۱۴۳۰۴ دستگاه از لنسر در آمریکا فروخته شده بنابراین تصمیم برای خاتمه تولید این سدان در خاک آمریکا توجیه‌پذیر است. برای گرامی داشت پایان تولید، میتسوبیشی مدل لیمیتد ادیشن لنسر را به بهای ۱۹۷۹۵ دلار عرضه می‌کند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۷ دیدگاه‌ها

  1. #ali.m#

    ۲۳ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (1836 ديدگاه)

    امیدوارم اتفاق بیوفته البته با همین زبان طراحی ( زبان طراحی الان میتسو رو شاسی بلنداش خوب جواب میده اما رو لنسر. بازار چین ک رندرش پخش شد اصلا خوب نبود

  2. Mahdi US CAR

    ۲۳ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (1478 ديدگاه)

    میتسو جون خودت برش گردون
    اصلا میتسوبیشی رو با لنسر Evolution دوست دارم

  3. امین

    ۲۳ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (384 ديدگاه)

    تو رده سدانهای پرفورمنس ارزان قیمت سوبارو اینقدر خوب کار کرده که جای میتسوبیشی پر شده
    فقط بازار داغی میکنند با اون طراحی از رده خارج لنسر
    139 میلیون ؟!!!!!

  4. Shahryar

    ۲۳ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (236 ديدگاه)

    من بیشتر امیدم به نیسانه،شاید بتونه کاری برا لنسر بکنه!

    1. AK_007

      ۲۴ خرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (562 ديدگاه)

      بازم میگم
      بنظرم پلتفرم لنسر اوو میتونه با نیسان Gtr یکی باشه

  5. ShoMpeT

    ۲۳ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (271 ديدگاه)

    یک زمانی EVO MR ماشین مورد علاقم بود D: ولی خب همین الان از بین EVO MR و WRX STI بخام انتخاب کنم، میرم سراغ WRX. ولی خب امیدوارم نسل جدید EVO رو دوباره تولید کنند…

    موفق باشید

  6. محمد

    ۲۴ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (113 ديدگاه)

    یعنی دیگه هیچ موقع هیچ حسی به میتسو ندارم از همون ۲۰۱۵ که لنسر رو گذاش کنار و نابخشودنی بود این کارش :(

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا