خودروسازان دوست دارند که با آمار و ارقام بازی کنند و خب میتسوبیشی هم از این قاعده مستثنا نیست. شاید این برند کمی تفاوت داشته باشد و این موضوع درباره عنوان ارزانترین خودروی بازار آمریکا مصداق دارد. با قیمت پایه ۱۴۲۹۵ دلاری، میتسوبیشی میراژ ۲۰۲۱ جزو ارزانترین خودروهای بازار است اما این شورولت اسپارک ۱۳۴۰۰ دلاری است که عنوان ارزانترین خودروی بازار را یدک میکشد.
البته میتسوبیشی میتواند مدعی باشد از کممصرفترین پیشرانه بنزینی بازار برخوردار است. میراژ و برادر سدان G4 آن به نیروگاه ۳ سیلندر ۱.۲ لیتری مجهز هستند که قدرت ۷۸ اسب بخاری تولید میکند. این پیشرانه مصرف سوخت شهری/بزرگراهی/ترکیبی به ترتیب ۶.۵/۵.۴/۶ لیتر در هر صد کیلومتر دارد.
همانگونه که تصور میکنید ارزانترین نسخه میراژ از نوع هاچبک ES با گیربکس دستی ۵ سرعته است. برای انتخاب گیربکس CVT باید ۱۳۰۰ دلار پرداخت کرد. همین موضوع درباره میراژ G4 سدان نیز صدق میکند هرچند قیمت پایه آن هزار دلار بیشتر از برادر هاچبک است.
در ادامه نگاهی سریع خواهیم داشت به قیمت مدلهای مختلف میراژ ۲۰۲۱:
نام خودرو | قیمت |
Mirage ES 5-Spd Manual | $۱۴,۲۹۵ |
Mirage ES CVT | $۱۵,۵۹۵ |
Mirage LE CVT | $۱۶,۲۲۰ |
Mirage Carbonite Edition CVT | $۱۶,۹۹۵ |
Mirage SE CVT | $۱۷,۴۴۵ |
Mirage G4 ES 5-Spd Manual | $۱۵,۲۹۵ |
Mirage G4 ES CVT | $۱۶,۵۹۵ |
Mirage G4 LE CVT | $۱۷,۲۲۰ |
Mirage G4 Carbonite Edition CVT | $۱۷,۹۹۵ |
Mirage G4 SE CVT | $۱۸,۱۹۵ |
میراژ ۲۰۲۱ تغییرات خوبی را تجربه کرده است. این خودرو دارای ترمز اضطراری خودکار با تشخیص عابران پیاده استاندارد در تمامی تریم هاست. هشدار خروج از مسیر و چراغهای جلوی LED نیز بهصورت سفارشی در تریم های فول تر وجود دارد. داخل کابین تمامی مدلهای این خودرو نمایشگر ۷ اینچی، اپل کارپلی و اندروید اتو استاندارد وجود دارند.
برای مدل سال ۲۰۲۱ این خودرو نسخه سفارشی کربونیت ادیشن تولید شده که به دو صورت هاچبک و سدان در دسترس میباشد. مأموریت این خودرو تزریق حس جوانی به خانواده میراژ بوده است. از جمله ویژگیهای این خودرو میتوان به کیت بدنه ملایم، جلوپنجره متفاوت، نوشتههای روی ستون B و عناصر قرمز رنگ اشاره کرد. رنگهای جدیدی نیز برای این خودرو در دسترس است.
$Ãbţìň$
۱۸ دی ۱۳۹۹?…
میتسوبیشی از یه اعجوبهای مثل لنسر رسیده به کجا واقعاً…
خیلی مطلب تلخی بود،من دوست نداشتم…
Hadi
۱۸ دی ۱۳۹۹میتسوبیشی به سرمایه نیاز داره تا امثال لنسر و گالانت رو دوباره زنده کنه و به رقابت برگرده…
الان فقط اوتلندر هست که نفس میتسوبیشی رو نگه داشته…
میتسوبیشی با قدرت برگرد……
فورد
۱۸ دی ۱۳۹۹اینو میبینم یاد سرنوشت نوکیا میفتم
مزدا
۱۸ دی ۱۳۹۹میراث میتسو لنسر و پاچرو بود که با دست خودش به تاریخ سپرد
AMANTE
۱۸ دی ۱۳۹۹از نظر چهره که واقعا در رده خودش خوب و جذاب، اون استایل ژاپنی خشن رو داره.
فکر کنم رنو ساندرو و لوگان هم در همین رده هستن و نسبت به اونا به نظرم انتخاب میتسوبیشی میراژ بهتره.
$Ãbţìň$
۱۸ دی ۱۳۹۹اما به نظرم لوگان یا ساندرو بهتر باشن،چون فضای خوبی داخلشون داره و همینطور برای شهر و جاده مناسبن،میراژ اندازه تنگ ماهیه، مدل هاچبک ۲۰۱۵اش رو سوار شده باشی منظورم رو میفهمی،ابعادشون فرقی نداره با این جدیده
MOHAMMAD.n.r
۱۸ دی ۱۳۹۹ساندرو و لوگان در اروپا به فروش میرسند ولی در امریکا عرضه نمیشوند.
میراژ و شورلت اسپارک ارزان قیمت ترین خودرو های امریکا هستند.
مهدی،:امید اینده
۱۸ دی ۱۳۹۹چقدر مدل یا تریم میراژ!
میثم
۱۸ دی ۱۳۹۹میراژ هزینه های بمراتب کمتری نسبت به ساندرو داره.
سرچ کنین
اما قدرت اونا خیلی بهتره
Ramin
۱۸ دی ۱۳۹۹دقت کنید
گیربکس تیپ ترونیک
داخل خودرو پلاستیک خشک …
عین چینی
ولی انتخاب همه میستو بیشی هست. حالا چرا ؟؟ چون میستوبیشی هست !!
اگه بگم چرا این رو انتخاب میکنید بیش از نیمی از دوستان میگن چون میستوبیشی هست!!
قیمتش هم از 14 هزار تا 18 هزار دلار میره ….
امکانات هم زیاد نداره ….
??
افشار
۱۸ دی ۱۳۹۹همین اگر بیاد ایران کمتر از یک میلیارد قیمت نمیخوره
زیزیگولو
۱۸ دی ۱۳۹۹ﻣﯿﺮﺍﮊ ﺑﺎ ﺍﺑﻌﺎﺩ جمعو ﺟﻮﺭﯼ ﮐﻪ ﺩﺍﺭه ماشین ﻣﻨﺎﺳﺒﯽ واسه استفاده های روزمره تو ﻣﺴﯿﺮاﯼ ﺷﻬﺮﯼ هستش ولی ﺑﺎﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ قیمتش و وجود خیلی از رقیبای دیگه تو این سگمنت ﺗﺼﻤﯿﻢ واسه ﺧﺮیدنش یکمی ﺳﺨﺖ میشه
حسین دهمرد
۱۸ دی ۱۳۹۹سدانش از هاچش گرونتره.
مهرداد كمال
۱۹ دی ۱۳۹۹کلمه نیروگاه برای ماشینی که ۷۸ اسب بخار قدرت داره یکم زیاده رویه!!!نیروگاه به کنیگ زگ و بوگاتی و دوج بیشتر میخوره نه میراژ فسقلی!!!!!
MOHAMMAD.n.r
۱۹ دی ۱۳۹۹تا حدی حرفتون درسته ولی در اکثر مقالات برای جذاب تر کردن نوشته به انجین نیروگاه میگن. حتی اگر موتور سیکلت باشه و کمتر از ۱۰ اسب تولید کنه.
حالا یکی
۱۹ دی ۱۳۹۹بی جهت گرونه