یک نمایندگی میتسوبیشی در بروکلین در حال حاضر اولین نسخه از ۱۶۰۰ نسخهی تولیدی مدل اوولوشن X Final Edition را با قیمت گزاف ۸۸,۸۸۸ دلاری به فروش گذاشته است.
در ابتدا گفته شده بود که این نسخه مختص بازار ژاپن خواهد بود اما اوولوشن در چند بازار دیگر نیز پیدا شد. تعداد زیادی از این خودرو به بازار آمریکا راه نیافته و بنابراین برای علاقهمندان آمریکایی این خودرو کاملاً خاص خواهد بود. درحالیکه کانسپت پیشنمایشی این خودرو پیشرانهی قوی ۴۷۳ اسب بخاری داشت اما این نسخه قدرت بسیار پایینتری دارد. در حقیقت از پیشرانهی ۴ سیلندر ۲ لیتری این خودرو قدرت ۲۹۱ اسب بخاری و گشتاور ۴۰۶ نیوتون متری خارج میشود.
درحالیکه پیشرانه تغییری نسبت به مدل اوو X نداشته اما بهبودهای زیادی در هندلینگ خودرو صورت گرفته است. قابل توجه آنکه مجموعهای از ضربهگیرهای بیلشتین، فنرهای Eibach، ترمزهای برمبو و رینگهای آلیاژی سبکوزن BBS در این خودرو استفاده شدهاند. همچنین خودرو به رنگ قرمز درآمده و تعدادی از نشانهای Final Edition در آن به چشم میخورند.
حتی با اینکه خودرو شمارهی ۱ را دارد اما باز هم قضاوت دربارهی اینکه چه قدر امکان دارد که این خودرو کلکسیونی شود سخت است. دهمین نسل اوولوشن هرگز توجه زیاد مدلهای نسل ۸ و ۹ را نداشت. اما شاید با تولید آخرین نسل این سدان اسپورت نمادین، توجه کلکسیونرها به آن جلب شود.
88,888 دلار برا 290 اسب!!!!! بالاترین نسخه جنسیس کوپه 35000 دلار قیمت داره با 370 اسب که اینو چه از نظر طراحی چه از نظر قدرت لوله میکنه ماشینا میتسو ماشینای سگ جونی هستن ولی فاقد قیافه هستن و بهای بالای هم دارن
داداش چرا جنسیس کوپه رو میگى. کامارو SS شروع قیمتش 36000 دلاره. با شتاب 4.1 براى دنده دستى و تاپ اسپید 298. واقعا یعنى لنسر لوکستر و با کیفیت تره؟(توان کامارو 455 اسب) با قیمت این بهترین ماشینایى که میشه خرید: ۱.شورولت کوروت Z06 با 650 اسب بخار ۲.چلنجر و چارجر هلکت 707 اسب بخارى
داداش گلم لنسر اوو یه ماشین تقریبا نمایشی هم هست ماشین هایی که شما میگی خیلی تولیدش انبوه تر از اوو هست و شما نباید فقط قدرت رو حساب کنی مثلا دوج وایپر هم خیلی گرونه ولی از خیلی ماشین های ارزون تر تو درگ میباره یا نیسان جی تی ار خیلی گرون تر از خودش رو میزنه
این ماشین خاص یعنی شما این ماشین با جنسیس .کامارو مقایسه کردید هر کس میتونه یه جنسیس یا کامارو بگیر میتونه چلنجر بگیره میتونه کوروت بگیره اما این ماشین به قدری خاص که تعدادش محدودش تولید شده اینجاست که نه شتاب مهمه نه قدرت نه سرعت بلکه فقط خاص بودن ماشین مهمه این فقط یه ماشین باز کلکسیونر درک میکنه مثل کلی فراری و لامبورگینی ماشین دیگه که یه ده کارای ماشینای امروزی ندارن اما قیمتش شاید چند برابر اونا باشه.
داداش اخه خاص خاص میگی باید یه قدرتی یه شتابی یه قیافه ای خاصی داشته باشه بگیم خاصه.هرخودروی که محدود تولید میشه الزاما خاص نیست که.حالا ما بیایم ده تا پیکان تولید کنیم بگیم خاصه؟؟
این بر میگرده ب نظر شخصی شما.قیافه سلیقه ایه.ب نظر من جز شیک ترین ماشیناست تو سبک خودش.واسه شتاب و سرعت هم که جایه گفتن نداره شما برو بخون دربارش.و در ضمن لازم ب ذکره که شما با این پول دارید یه ماشین ژاپنی سوار میشید نه کره ای امریکاییا وقتی میخوان بگن فلان چیز خراب نمیشه میگن ژاپنیه!
یعنی میخای بگی خاص نیست evo یکی از محبوبترین و خاصترین ماشیناس که طرفدارای خیلی خیلی زیادی داره همه چیز قدرت گشتاور نیست بعضی وقتا یه ماشین با قدرت گشتاور پایینتر خیلی بیشتر به چشم میاد تا یه ماشین 800 اسبی
دوست عزیز هر ماشین بازی میدونه لنسر یک اسطوره است و کسی که ان ماشینو 88000 دلار میخره نمیخواد باهاس بره سر کار میزارتش تو کلکسیونش تا 20 سال دیگه یه چیز خاص داشته باشه
جنسیس خخخخخخخخخخخ، کامارو هم یک ماشین با سابقه و مشهور است اما نسل طلایی ژاپنی ها فوق العاده بودن ضمن اینکه این لنسرها با این قیمت و با توجه به اینکه آخرین نمونه های تولیدی اند بسیار مورد توجه کلکسیونردارها هستند لنسر اوولوشن یک اسطوره است از نسل دهه نود ژاپن. ماشینهای اسطوره ای دهه نود ژاپن رو با هیچ ماشین دیگه ای نمیشه عوض کرد. امیدوارم که نسل جدید اوو حتما تولید بشه
داداشه من هیچوقت ماشین ژاپنی و کره ای رو با هم مقایسه نکن بعدم ماشینایه امریکایی این همه حجم موتور بالایی دارن اما بازم سریع ترین ماشینایه دنیا چند سال اخیر ژاپنی و اروپایی بودن.پس اونقدرا هم مهم نیس
اقای باقری من زیاد فعال نیستم ولی از قدیمی ها این سایتم و همه ی مطالب دمبال کردم واقعا برام سواله که شما چرا اینقدر علاقه دارین دیدگاهاتون بالا ببرید همه ی نظرات شما یا ربطی نداره به موضوع یا بسیار کلیشه ایه فقط خواستین یه چیزی بگین مثلا مطلب در مورد مرسدس بزنه میگین بنز عالیه یا …. نظراتتون رو هر وقت میبینم فقط میخوام زود رد بشم نبینمشون یا همین نظرتون کلسیون داری هم روش خودش داره ، یعنی چی واقعا ! پست گذاری هم روش خودش داره نه این که زیر تمام مطلاب یه نظری بدین
یعنی ایشون گندشو دراورده با این کامنت های مسخرش همش بی محتوا و پوچ فلان کمپانی خیلی پیشرفت کرده!!! اینم خیلی خوبه!!! افرین به فلان کمپانی!!!! بابا بس کن این مسخره بازیو
فقط یک ماشین باز ارزش لنسر میفهمه. اسپرت های ژاپنی دهه ی 90 مثل mazda rx7 ، Nissan skyline GTR ، Toyota supra، Mitsubishi lancer نباید جزئی از خاطره ها بشن. خوشبختانه نیسان،GTR رو ساخت و تویوتا در حال ساخت نسل جدید سوپرا بعد از حدود 20 سال هست. زمزمه هایی از ساخت نسل جدید RX 7 هم شنیدم. ولی برای لنسر واقعا متاسفم. کاش تولیدش متوقف نمیشد. کاش نسل بعدش تولید میشد.یک خودروی اسپرت عالی بود اونم با موتور 2 لیتری. به خاطر هندلینگ بی نظیر و سیستم SAWC (super all wheel control در پیست حریف خودروهایی با قیمت 10 برابر خودش و حجم موتور 5-6 لیتری میشد. لنسر یک اسطورست. معنای اسطوره چیزی بیشتر از هیوندای جنسیس کوپه ست.
کاش میشد یکی از این نسخه رو داشت، هر چند عشق میتسوها میتونن نسخه معمولیش رو داشته باشن ولی هیچی اوو نمیشه. من خودم علاقه خاصی به لنسر دارم و امید وارم تا 2-3 سال آینده یکیشو بخرم.
سلام مدل نهایی میتسوبیشی لنسر اوولوشن 303اسب بخار قدرت داره-از لحاظ شتاب هم نسبت به مدل 291اسبی خیلی بهتره-تو هندلینگ هم کمتر خودرویی در رده ی خودش به گرد پاش میرسه- مقایسه ای که بین مدل نهایی این خودرو یعنی 303اسبی با سوبارهwrx stiانجام شده فقط یک مورد نسبت به سوبارو کم اورده اونم ترمزه و دلیلشم وزن بالای خودرو هستش….در کل باید گفت این خودرو معنای واقعی خودرو هستش در صورتی که با خودروهای هم کلاس و رده ی خودش مقایسه بشه
این اسطوره که یادگاری از دهه ی 90 هست چیزی نیست که بخواد با خودروهای دیگه مقایسه بشه همه چیز که به اسب بخار نیست الان هایپر کار عربی و چینی داریم که 1000 اسب بخار قدرت دارند اگر بحث بخواد سر اسب بخار باشه به نظر من این قیمت برای این خودروی افسانه ای ژاپنی خیلی هم معقوله به این فکر کنید که آنقدر این اسطوره خاصه که نه تنها نسخه ی نهایی است بلکه اولین خودروی تولیدی نسخه ی نهایی است که شماره ی 1 روی خودرو حک شده.
창세기
۶ مرداد ۱۳۹۵88,888 دلار برا 290 اسب!!!!! بالاترین نسخه جنسیس کوپه 35000 دلار قیمت داره با 370 اسب که اینو چه از نظر طراحی چه از نظر قدرت لوله میکنه
ماشینا میتسو ماشینای سگ جونی هستن ولی فاقد قیافه هستن و بهای بالای هم دارن
Nima
۶ مرداد ۱۳۹۵داداش چرا جنسیس کوپه رو میگى.
کامارو SS شروع قیمتش 36000 دلاره.
با شتاب 4.1 براى دنده دستى و تاپ اسپید 298.
واقعا یعنى لنسر لوکستر و با کیفیت تره؟(توان کامارو 455 اسب)
با قیمت این بهترین ماشینایى که میشه خرید:
۱.شورولت کوروت Z06 با 650 اسب بخار
۲.چلنجر و چارجر هلکت 707 اسب بخارى
Ali
۲۳ خرداد ۱۳۹۷داداش گلم لنسر اوو یه ماشین تقریبا نمایشی هم هست
ماشین هایی که شما میگی خیلی تولیدش انبوه تر از اوو هست و شما نباید فقط قدرت رو حساب کنی
مثلا دوج وایپر هم خیلی گرونه ولی از خیلی ماشین های ارزون تر تو درگ میباره یا نیسان جی تی ار خیلی گرون تر از خودش رو میزنه
لانتا
۶ مرداد ۱۳۹۵این ماشین خاص یعنی شما این ماشین با جنسیس .کامارو مقایسه کردید هر کس میتونه یه جنسیس یا کامارو بگیر میتونه چلنجر بگیره میتونه کوروت بگیره اما این ماشین به قدری خاص که تعدادش محدودش تولید شده اینجاست که نه شتاب مهمه نه قدرت نه سرعت بلکه فقط خاص بودن ماشین مهمه این فقط یه ماشین باز کلکسیونر درک میکنه مثل کلی فراری و لامبورگینی ماشین دیگه که یه ده کارای ماشینای امروزی ندارن اما قیمتش شاید چند برابر اونا باشه.
ارش
۶ مرداد ۱۳۹۵داداش اخه خاص خاص میگی باید یه قدرتی یه شتابی یه قیافه ای خاصی داشته باشه بگیم خاصه.هرخودروی که محدود تولید میشه الزاما خاص نیست که.حالا ما بیایم ده تا پیکان تولید کنیم بگیم خاصه؟؟
iviasoud
۶ مرداد ۱۳۹۵این بر میگرده ب نظر شخصی شما.قیافه سلیقه ایه.ب نظر من جز شیک ترین ماشیناست تو سبک خودش.واسه شتاب و سرعت هم که جایه گفتن نداره شما برو بخون دربارش.و در ضمن لازم ب ذکره که شما با این پول دارید یه ماشین ژاپنی سوار میشید نه کره ای
امریکاییا وقتی میخوان بگن فلان چیز خراب نمیشه میگن ژاپنیه!
حبیب
۶ مرداد ۱۳۹۵یعنی میخای بگی خاص نیست evo یکی از محبوبترین و خاصترین ماشیناس که طرفدارای خیلی خیلی زیادی داره همه چیز قدرت گشتاور نیست بعضی وقتا یه ماشین با قدرت گشتاور پایینتر خیلی بیشتر به چشم میاد تا یه ماشین 800 اسبی
کاوه آهنگر
۶ مرداد ۱۳۹۵آرش جان، خاص بودن ماشین ربطی به اسب بخار و گشتاور نداره. لنسر اوولوشن یکی از محبوب ترین ماشین های تولید شده در دنیا است
دانیال
۷ مرداد ۱۳۹۵دوست عزیز هر ماشین بازی میدونه لنسر یک اسطوره است و کسی که ان ماشینو 88000 دلار میخره نمیخواد باهاس بره سر کار میزارتش تو کلکسیونش تا 20 سال دیگه یه چیز خاص داشته باشه
کاوه آهنگر
۶ مرداد ۱۳۹۵جنسیس خخخخخخخخخخخ، کامارو هم یک ماشین با سابقه و مشهور است اما نسل طلایی ژاپنی ها فوق العاده بودن ضمن اینکه این لنسرها با این قیمت و با توجه به اینکه آخرین نمونه های تولیدی اند بسیار مورد توجه کلکسیونردارها هستند
لنسر اوولوشن یک اسطوره است از نسل دهه نود ژاپن.
ماشینهای اسطوره ای دهه نود ژاپن رو با هیچ ماشین دیگه ای نمیشه عوض کرد. امیدوارم که نسل جدید اوو حتما تولید بشه
uss zumwalt DDG-1000
۶ مرداد ۱۳۹۵88888 دلار میشه 311108000 تومن
iviasoud
۶ مرداد ۱۳۹۵داداشه من هیچوقت ماشین ژاپنی و کره ای رو با هم مقایسه نکن
بعدم ماشینایه امریکایی این همه حجم موتور بالایی دارن اما بازم سریع ترین ماشینایه دنیا چند سال اخیر ژاپنی و اروپایی بودن.پس اونقدرا هم مهم نیس
احمد باقری
۶ مرداد ۱۳۹۵کلکسیون داری هم سبک و روش خودش رو داره.
رضا
۶ مرداد ۱۳۹۵اقای باقری من زیاد فعال نیستم ولی از قدیمی ها این سایتم و همه ی مطالب دمبال کردم
واقعا برام سواله که شما چرا اینقدر علاقه دارین دیدگاهاتون بالا ببرید
همه ی نظرات شما یا ربطی نداره به موضوع یا بسیار کلیشه ایه
فقط خواستین یه چیزی بگین
مثلا مطلب در مورد مرسدس بزنه میگین بنز عالیه یا ….
نظراتتون رو هر وقت میبینم فقط میخوام زود رد بشم نبینمشون
یا همین نظرتون کلسیون داری هم روش خودش داره ، یعنی چی واقعا ! پست گذاری هم روش خودش داره نه این که زیر تمام مطلاب یه نظری بدین
Sina
۶ مرداد ۱۳۹۵یعنی ایشون گندشو دراورده با این کامنت های مسخرش
همش بی محتوا و پوچ
فلان کمپانی خیلی پیشرفت کرده!!!
اینم خیلی خوبه!!!
افرین به فلان کمپانی!!!!
بابا بس کن این مسخره بازیو
سامان
۶ مرداد ۱۳۹۵خدانگهدار اسطوره
Alpha
۶ مرداد ۱۳۹۵فقط یک ماشین باز ارزش لنسر میفهمه.
اسپرت های ژاپنی دهه ی 90 مثل mazda rx7 ، Nissan skyline GTR ، Toyota supra، Mitsubishi lancer نباید جزئی از خاطره ها بشن. خوشبختانه نیسان،GTR رو ساخت و تویوتا در حال ساخت نسل جدید سوپرا بعد از حدود 20 سال هست. زمزمه هایی از ساخت نسل جدید RX 7 هم شنیدم. ولی برای لنسر واقعا متاسفم. کاش تولیدش متوقف نمیشد. کاش نسل بعدش تولید میشد.یک خودروی اسپرت عالی بود اونم با موتور 2 لیتری. به خاطر هندلینگ بی نظیر و سیستم SAWC (super all wheel control در پیست حریف خودروهایی با قیمت 10 برابر خودش و حجم موتور 5-6 لیتری میشد.
لنسر یک اسطورست. معنای اسطوره چیزی بیشتر از هیوندای جنسیس کوپه ست.
آرش آمریکایی
۶ مرداد ۱۳۹۵لنسر واقعا حیف شد
میدونید ژاپنیا تو دهه 90 دقیقا حکم ماسل کارهای دهه 70 رو داشتن از همون تکنیک استفاده کردن و همون غوغا رو ب پا کردن
این دومین خبر بد خودرویی تو این چند هفته بود
امیدوارم میتسوبیشی لنسر اوولیوشن و دوج وایپر افسانه ای دوباره بازگشت قدرتمندی داشته باشن
هرچند میدونم این بازگشت حداقل 10 سال طول میکشه
adel
۶ مرداد ۱۳۹۵کاش میشد یکی از این نسخه رو داشت، هر چند عشق میتسوها میتونن نسخه معمولیش رو داشته باشن ولی هیچی اوو نمیشه.
من خودم علاقه خاصی به لنسر دارم و امید وارم تا 2-3 سال آینده یکیشو بخرم.
mohsen.b
۶ مرداد ۱۳۹۵سلام مدل نهایی میتسوبیشی لنسر اوولوشن 303اسب بخار قدرت داره-از لحاظ شتاب هم نسبت به مدل 291اسبی خیلی بهتره-تو هندلینگ هم کمتر خودرویی در رده ی خودش به گرد پاش میرسه- مقایسه ای که بین مدل نهایی این خودرو یعنی 303اسبی با سوبارهwrx stiانجام شده فقط یک مورد نسبت به سوبارو کم اورده اونم ترمزه و دلیلشم وزن بالای خودرو هستش….در کل باید گفت این خودرو معنای واقعی خودرو هستش در صورتی که با خودروهای هم کلاس و رده ی خودش مقایسه بشه
Fakhr
۶ مرداد ۱۳۹۵برای اونایی که میگن قیمت به اسب بخارش ارزش نداره باید بگم طلا چرا انقدر گرونه؟ چون کم یابه خب این ماشین هم محدوده فلفل نبین چه ریزه بشکن ببین چه تیزه!
میثم
۶ مرداد ۱۳۹۵رقیب سوباروsti
ولی سوبارو یه چیز دیگس
محمد جواد
۳ شهریور ۱۳۹۵من خودم مدلex gt۲۰۱۳اش رو سوار شدم تو ایران با موتور۲لیتری
واقعا فوق العاده بود…
Mahmood
۱۲ مهر ۱۳۹۵این اسطوره که یادگاری از دهه ی 90 هست چیزی نیست که بخواد با خودروهای دیگه مقایسه بشه همه چیز که به اسب بخار نیست الان هایپر کار عربی و چینی داریم که 1000 اسب بخار قدرت دارند اگر بحث بخواد سر اسب بخار باشه به نظر من این قیمت برای این خودروی افسانه ای ژاپنی خیلی هم معقوله به این فکر کنید که آنقدر این اسطوره خاصه که نه تنها نسخه ی نهایی است بلکه اولین خودروی تولیدی نسخه ی نهایی است که شماره ی 1 روی خودرو حک شده.
یاسر
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶هنوزم دارم mostwanted بازی میکنم به عشق Evo 8….دلم واسه این وحشی تنگ میشه….خاطره نشو لعنتی