میتسوبیشی اکلیپس کراس کی خودروی عجیب است. نام آن ما را به یاد یکی از محصولات پرفورمنس و کلاسیک میتسوبیشی میاندازد اما طراحی ظاهری آن نشان دهنده یک کراس اوور مدرن میباشد. اگر این ترکیب عجیب و غریب شما را جذب خود میکند بنابراین باید نگاهی به لیست قیمت و مشخصات این خودرو بیندازید. با سفارش تمامی آپشن ها قیمت اکلیپس کراس ۲۰۱۸ به ۳۶۱۳۵ دلار میرسد اما نمونههای پایهتر با تجهیزات خوب و قیمت کمتر نیز در دسترس هستند.
بهای پایه این خودرو ۲۴۶۲۵ دلار بوده و تمامی مدلها از پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری با قدرت ۱۵۲ اسب بخار استفاده میکنند. این نیرو از طریق یک گیربکس CVT به چرخهای جلو در مدل پایه و تمامی چرخها در دیگر نسخهها منتقل میشود.
فول ترین نسخه اکلیپس کراس که SEL نام دارد بهای ۲۹۲۱۵ دلاری داشته و از تجهیزاتی همچون دوربین ۳۶۰ درجه، صندلیهای چرمی، چراغهای جلوی LED و سیستمهای کمک رانندهای مثل پایش نقاط کور، هشدار ترافیک عقب و دستیار تغییر لاین حرکتی سود میبرد.
خریداران حتی میتوانند پکیج لوکستر ۲۵۰۰ دلاری با نام تورینگ را بخرند که شامل سانروف پانورامیک، سیستم صوتی با ۹ بلندگو، غربیلک فرمان و صندلیهای گرم شونده، آینه وسط با تیره شوندگی خودکار و ریلهای سقف میباشد. تجهیزات ایمنی این پکیج نیز شامل پیشگیری از برخورد جلو، هشدار خروج از خط، کروز کنترل تطبیقی و نوربالای خودکار است.
اکلیپس کراس با ۸ رنگ بدنه شامل مشکی، قرمز، آبی، خاکستری، برنزی و نقرهای عرضه میشود؛ اما رنگهای سفید الماسی با قیمت ۲۰۰ دلاری و قرمز الماسی با قیمت ۵۹۵ دلاری در دسترس هستند. در مدل SEL تنها پوشش چرم مشکی برای کابین ارائه شده است.
میتسوبیشی همچنین طیف وسیعی از پکیجهای جانبی را در نظر گرفته که شاید اکثر خریداران آنها را نخواهند. گرانترین پکیج که پریمیوم نام دارد با قیمت ۱۳۹۵ دلاری شامل قفل چرخها، تریم اصلاح شده سپرهای جلو و عقب و… میباشد. حسگرهای پارک عقب قیمت ۵۱۰ دلاری داشته اما به نظر میرسد این حسگرها باید جزئی از پکیج تکنولوژی باشند. اکثر این تجهیزات جانبی شامل چیزهای سادهای همچون نورپردازی LED کابین، کفپوشهای چهارفصل و پوشش حفاظتی صندوقعقب میباشند.
علی
۶ اسفند ۱۳۹۶حتما به ایران راه پیدا میکنه .بازار تشنه مدلهای جدیده . مطمئننا قیمتهای قبلی با افت روبرو خواهد شد.
با تچکر
سینا
۶ اسفند ۱۳۹۶تو ور خدا ببینید چه بلایی سر اسطوره های بچگی ما آوردن
AK_007
۶ اسفند ۱۳۹۶داشبوردش شبیه لکسس NXه
طراحیشم از نظر من بده
کاش نسل جدید و لنسر اوولوشن با هم معرفی شن!
AK_007
۷ اسفند ۱۳۹۶*نسل جدید نیسان GTR و لنسر اوولوشن
حمید
۶ اسفند ۱۳۹۶از روی عکس که خیلی خوب به نظر نمیرسه دقیقا اوتلندر هم همین حس رو داره بی حال و یخ زده
البته اون پاجرو خیلی خوب بود
F.A
۷ اسفند ۱۳۹۶درود بر شما
از نظر فنی، فوق العاده است. داخل ماشین هم خوبه.
اما طراحی بیرونی و ظاهر ماشین، چنگی به دل نمیزنه! به اصطلاح از نگاه کردن به ماشین، حال نمیکنی!
دوست داری که دوستش داشته باشی؛ اما به دل نمیشینه!
با سپاس
حمید ع
۷ اسفند ۱۳۹۶کاش پاجرو زودتر تو کشورمون عرضه شه…البته اوتلندر مرده باشه از سانتافه بهتر نباشه..قیافشم زشت نیست..فک میکنم فقط سادگی اصول طراحی این ماشین بوده.