میتسوبیشی

قیمت‌گذاری میتسوبیشی اوت‌لندر PHEV 2018

میتسوبیشی اعلام کرد مدل پلاگین هیبریدی اوت لندر ۲۰۱۸ پیش از پایان سال جاری در آمریکا عرضه خواهد گشت و بهای آغازین ۳۵۵۳۵ دلاری خواهد داشت.


این خودرو در اروپا محبوبیت زیادی داشته و تقریباً تغییری برای بازار آمریکا به خود ندیده است. به عنوان نتیجه این خودرو همچنان از پیشرانه ۲ لیتری بنزینی و یک پیشرانه الکتریکی نصب شده در اکسل جلو و یک واحد الکتریکی دیگر در اکسل عقب سود خواهد برد. مجموع قوای تولید برابر با ۱۹۵ اسب بخار است.


در کف خودرو پکیج باتری لیتیوم-یونی ۱۲ کیلووات ساعتی ۳۰۰ ولتی قرار گرفته که از شارژر سریع DC پشتیبانی کرده و ترمزهای احیا شونده نیز دارد. اوت لندر PHEV همچنین به‌صورت استاندارد با سیستم کنترل تمام چرخ‌ها S-AWC عرضه می‌شود. این سیستم برای اولین بار در لنسر اوولوشن عرضه شده است.


شش حالت رانندگی مختلف در اوت لندر PHEV وجود داشته که سه تای آن‌ها را خودرو کنترل کرده و سه تای دیگر را راننده می‌تواند برگزیند. همان‌گونه که از نام حالت EV برمی‌آید، شاسی‌بلند میتسوبیشی در این حالت تنها به قوای الکتریکی خود تکیه می‌کند. در مقایسه، حالت هیبرید موازی از پیشرانه بنزینی و تنها یک پیشرانه الکتریکی در مواقع ضروری سود می‌برد. حالت هیبرید سری نیز از پیشرانه بنزینی به عنوان یک ژنراتور برای شارژ باتری استفاده می‌کند؛ اما حالت‌های انتخابی توسط راننده عبارت‌اند از اکو، صرفه‌جویی باتری و شارژ باتری.


زمانی که اوت لندر PHEV در دسامبر وارد نمایندگی‌ها شود دارای گارانتی ۵ ساله خواهد بود. قوای محرکه این خودرو گارانتی ۱۰ ساله خواهد داشت.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۴ دیدگاه‌ها

  1. فورد

    ۱۰ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (892 ديدگاه)

    ماشین خوبیه اما من 6 سیلندرشو بیشتر دوست دارم

  2. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

    ۱۰ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    ماشین خوب و با کیفیتیه اما اونقدر که تو بازار ایران از امثال سانتافه استقبال کردن، از اوت‌لندر استقبال نشد.

    1. علی

      ۱۰ مهر ۱۳۹۶
      سوابق: (30 ديدگاه)

      من اینو از سانتافه بیشتر دوست دارم
      ولی تو این کلاس و تو ایران به نظر من کیوس و راو 4 از بقیه بهترن

      1. احسان

        ۱۱ مهر ۱۳۹۶
        سوابق: (122 ديدگاه)

        این ماشین پلاگ این هایبریده و اصلا با اونها قابل قیاس نیست. یه سر وگردن از لحاظ دانش فنی بالاتره. اگر راو4 هیبریدی هم میامد، با شما موافق بودم.

  3. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

    ۱۰ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    :::نظرسنجی ۱:::
    اوت‌لندر: لایک ?
    سانتافه: دیس‌لایک ?

    1. دارا

      ۱۰ مهر ۱۳۹۶
      سوابق: (8 ديدگاه)

      نمیدونم چرا اینجوریه ولی ادم تو میتشوبیشی و نیسان حس امنیت بیشتری نسبت به سانتافه داره

  4. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

    ۱۰ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    :::نظرسنجی ۲:::
    اوت‌لندر: لایک ?
    کولئوس: دیس‌لایک ?

  5. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

    ۱۰ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    :::نظرسنجی ۳:::
    اوت‌لندر: لایک ?
    راو۴: دیس‌لایک ?

  6. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

    ۱۰ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    :::نظرسنجی ۴:::
    اوت‌لندر: لایک ?
    ایکس‌تریل: دیس‌لایک ?

  7. شندی

    ۱۰ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (58 ديدگاه)

    من به این ماشین علاقه مند شدم مجله های زبان اصلی رو خوندم. اسب بخار و ایناش خوبه ولی شتابش یکم کمه. کلا کسایی که دنبال مصرف کم سوخت باشند گزینه خوبیه ولی با گیربکس cvt انتظار تیز بودن رو ازش نداشته باشین. قراره ایرانم بیاد تا چند ماه دیگه

    موافقم 1
    مخالفم 1
  8. مهدی

    ۱۱ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (552 ديدگاه)

    فقط
    هندا شاسی کامپکت
    هنداسیویک
    مزدا شاسی کامپکت
    مزدا شش

  9. احمد

    ۱۸ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    تازمانیکه مدل های 2015-2017 فروش نرفته .فکرنکنم واردایران کنند.

  10. اردوان

    ۱۸ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (10 ديدگاه)

    امروز PHEV اینجا اومد ماشین خوبیه تو این رنج قیمت و کلاس رغیب نداره ولی مشکلش اینه که مثل تویوتا و بقیه برندها نمایندگی انحصاری زیاد نداره

  11. محمد

    ۲۹ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سیستم هیبرید با شارژ dc خیلی جذاب نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا