میتسوبیشی اوت لندر پلاگین هیبریدی در اکثر نقاط جهان خودروی موفقی نشان داده و در کل بیش از یکصد هزار دستگاه از این شاسیبلند ژاپنی روانه خانه خریداران شده است.
میتسوبیشی اوت لندر PHEV که دومین خودروی پرفروش پلاگین هیبریدی در جهان محسوب میشود در سال ۲۰۱۸ در آمریکا حضور خواهد داشت و قطعاً روی بازار دیگر محصول رده میانی پلاگین هیبرید یعنی کرایسلر پاسیفیکا تأثیر خواهد داشت. این مینیون آمریکایی دینامیک رانندگی و پرفورمنس عالی داشته اما بهای آن پیش از مشوقها و هزینههای تحویل از حدود ۴۰ هزار دلار آغاز میشود.
بنا به گفته برنامهریزان تولید در آمریکا و کانادا، میتسوبیشی در زمان تصمیمگیری برای عرضه اوت لندر در این کشور قیمت کرایسلر را در نظر داشته است. تلاش ژاپنیها این بوده که اوت لندر PHEV را با بهای ۳۵۵۳۵ دلاری که حدود ۵ هزار دلار کمتر از پاسیفیکا هیبرید است به بازار عرضه کنند. این خودرو همچنین بسیار ارزانتر از دیگر شاسی بلندهای پلاگین هیبرید بازار نظیر ب ام و X5 eDrive40 و ولوو XC90 T8 است که بهای پایه هر دو بالاتر از ۶۰ هزار دلار میباشد.
موضوع دیگر اینکه خودرویی همچون مینی کانتریمن S E هیبرید بهای ۳۷۶۵۰ دلاری دارد اما کوچکتر از میتسوبیشی است. حتی شاسی بلندهای غیر پلاگین هیبریدی همچون تویوتا راو ۴ و هایلندر هیبرید نیز به ترتیب بهای ۳۰۵۳۰ و ۳۷۶۶۵ دلاری داشته اما نمیتوانند در حالت تمام الکتریکی حرکت کنند.
شایان ذکر است این قیمتگذاری پیش از دخیل شدن مشوقها و هزینههای تحویل بوده و نشان دهنده عزم راسخ میتسوبیشی برای موفقیت در آمریکاست.
امیر
۱۸ آذر ۱۳۹۶اینجا هم قراربود این خودروها بدون تعرفه وارد شه!!!!!!!!!!
تو و دوستی خدا را چو از این کویر وحشت به سلامتی گذشتی به شکوفه ها به باران برسان سلام ما را!!!!!!!!
ایرانی
۱۸ آذر ۱۳۹۶من شاید اشتباه میکنم…
ولی ترجیح میدم به جای سانتافه از اوتلندر استفاده کنم.. واقعا خیلی خوبه این ماشین… فوق العادس…
محمد
۱۸ آذر ۱۳۹۶باید اینم دونست که مافیای بازار خودرو اینا مشخص میکنه که بیشتر کدام خودرو تو بورس باشه و با استقبال بیشتری روبرو بشه.
سود
سود
سود
الهی
۱۸ آذر ۱۳۹۶عاشق اوتلندر هستم
اونایی که رفتن تو نمایندگی میتسوبیشی میدونن چه کیفیتی داره این ماشینا. بوی چرم گاو میزنه تو نفس آدم.
محمد
۱۸ آذر ۱۳۹۶زیبا
ظریف
مطمئن
فقط از اونچه از قبل یادم میاد . موتور خیلی قدرتمندی نداره . ظاهرا موتورش معمولی هست…. ولی در عوض کم مصرف و شاید کم خرج…………. و یک نمونه خانوادگی معقول…
Saeed Boroomand
۱۹ آذر ۱۳۹۶چه خبره این قیمت، فروش زیادی نخواد داشت…
بیست و پنج تا بدون هیبریدش میارزه و سی تا هیبریدی شدش تازه اون موقع کلی باید رقابت کنه…
پسیفیک یه ون بزرگه واسه خودش، باتری بزرگ ۱۷ کیلوات ساعتی داره…
مانی
۱۹ آذر ۱۳۹۶میگه قیمتش از بامو و ولوو که جزوِ لوکسها هستن کمتره
نه تورو خدا بیشتر باشه،اینا چه ربطی بهم دارن آخه