میتسوبیشی

موتور 2.4 لیتری جدید برای میتسوبیشی ASX

میتسوبیشی از توسعه یک موتور جدید برای کراس‌اوور اوت‌لندر اسپرت یا همان ASX خبر داد. موتور چهار سیلندری که در سال ۲۰۱۵ روی این خودروها قابل نصب خواهد بود.

2015 Mitsubishi Outlander Sport GT 2.4
۲۰۱۵ Mitsubishi Outlander Sport GT 2.4
این پیشرانه جدید دارای ۲.۴ لیتر حجم بوده و قادر به تولید نیروی ۱۶۸ اسب بخار می‌باشد که ۲۰ اسب آر مدل‌های ۲.۰ لیتری بیشتر است.
2015 Mitsubishi Outlander Sport GT 2.4
۲۰۱۵ Mitsubishi Outlander Sport GT 2.4
2015 Mitsubishi Outlander Sport GT 2.4
۲۰۱۵ Mitsubishi Outlander Sport GT 2.4
2015 Mitsubishi Outlander Sport GT 2.4
۲۰۱۵ Mitsubishi Outlander Sport GT 2.4
2015 Mitsubishi Outlander Sport GT 2.4
۲۰۱۵ Mitsubishi Outlander Sport GT 2.4
2015 Mitsubishi Outlander Sport GT 2.4
۲۰۱۵ Mitsubishi Outlander Sport GT 2.4
2015 Mitsubishi Outlander Sport GT Interior
۲۰۱۵ Mitsubishi Outlander Sport GT Interior
2015 Mitsubishi Outlander Sport GT Interior
۲۰۱۵ Mitsubishi Outlander Sport GT Interior
2015 Mitsubishi Outlander Sport GT Interior
۲۰۱۵ Mitsubishi Outlander Sport GT Interior
2015 Mitsubishi Outlander Sport GT Interior
۲۰۱۵ Mitsubishi Outlander Sport GT Interior
2015 Mitsubishi Outlander Sport GT Interior
۲۰۱۵ Mitsubishi Outlander Sport GT Interior
2015 Mitsubishi Outlander Sport GT Interior
۲۰۱۵ Mitsubishi Outlander Sport GT Interior
2015 Mitsubishi Outlander Sport GT 2.4 engine
۲۰۱۵ Mitsubishi Outlander Sport GT 2.4 engine
این پیشرانه روی مدل‌های اوت‌لندر اسپرت ES 2.4 با قیمت پایه ۲۱۲۹۵ دلار و همچنین مدل ۲.۴ GT با قیمت پایه ۲۳۵۹۵ دلار به انجام وظیفه می‌پردازد. مدل GT از ویژگی‌هایی چون پدال‌های آلومینیومی، صندلی راننده الکتریکی و پکیج‌های اضافه ای همراه با روکش چرم داخل کابین، سقف شیشه ای پانوراما، سیستم ناوبری GPS و غیره برخوردار می‌باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۴۱ دیدگاه‌ها

  1. E 36

    ۱۸ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (917 ديدگاه)

    این پیشرانه قابل قبوله ، موتور 2 لیتریش ضعیفه اصلا در حد کلاس ASX نیست .

    1. 4MATIC

      ۱۸ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (1051 ديدگاه)

      درسته که می شد ازش بازدهی بیشتری هم گرفت ولی چون گیربکسشcvtهستش شتاب خوبی هم داره

    2. matin

      ۲۰ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (233 ديدگاه)

      با موتور دو لیتری شتابش از اسپورتیج و توسان حدودا یکم بیشتر بود این طوری عالی میشه امیدوارم ایران هم بیاد

    3. matin

      ۲۰ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (233 ديدگاه)

      این موتور رو قبلا میتسو روی اوتلندر و لنسر هم گذاشته بود

  2. الوند

    ۱۸ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (18 ديدگاه)

    میتونستن قدرتشو بیشترم کنن اما همینم خوبه

    1. 4MATIC

      ۱۸ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (1051 ديدگاه)

      مدل2000هزارش توسان واسپورتیج2400رومی گره اونم به خاطر cvt

      1. سياوش

        ۱۸ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (86 ديدگاه)

        من خودم با اسپورتیج راحت گرفتمش لطفا اطلاعات غلط به مردم ندید

      2. matin

        ۲۰ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (233 ديدگاه)

        علاوه براینکه گیربکسش بهتر وزنش هم خیلی سبک تره

    2. 4MATIC

      ۱۸ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (1051 ديدگاه)

      حداقل باید180 اسب قدرت داشت

  3. masood

    ۱۸ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (30 ديدگاه)

    ولی زیباییش در حد رقباش تو ایران نیست.ادم میتونه انتخاب های بهتری داشته باشه :)

    1. نوید

      ۱۸ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (1525 ديدگاه)

      زیبایی رقیباش موقتی و کوتاه مدته
      بعد از دو ماه آدم حالش به هم میخوره
      ولی این با زیبایی کمتر. اما پایدارتر از نظر ظاهر. که از بقیه سرتره
      البته که از بقیه ی لحاظ و مخصوصا ژاپنی بودن هم خیلی سرتره

  4. علی

    ۱۸ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (209 ديدگاه)

    عالیه

  5. godfather

    ۱۸ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (196 ديدگاه)

    یکی از دوستام دارش میگه حرف نداره
    ولی نمایشگاه دارا میگن ixواسپورتیج بهترن البته حرفشون بی دلیل نیست
    ولی در کل به نطرمنم asx یکی از بهترین انتخاب هاست

  6. احسان

    ۱۸ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (46 ديدگاه)

    یکی از آشغال ترین گزینه های بازاره… واقعا حیف پول واسه این ماشین آبروی ژاپن و برده

    1. آرماااام

      ۱۸ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (3 ديدگاه)

      میتسوبیشی یکی از کمپانی های خوشنام ژاپنی بوده،هست و خواهد بود،چون خودروهای با کیفیتی رو تولید میکنه،و داره به خیلی از خودرو سازهای چینی هم موتور میده

    2. ارمان

      ۱۸ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (1306 ديدگاه)

      احسان جان 5 تا از گزینهای بهتر رو نام ببر و واسه هر کدوم 2تا دلیل بیار لطفا

    3. godfather

      ۱۸ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (196 ديدگاه)

      اگر تو بازار مافیایی و بسته ایران نبود الان نظرت فرق میکرد
      دلیل نمایشگاهی هاهم اینکه چون ixواسپورتیج ظاهر پر زرق برق تری دارن مردم ما که فقط دوست دارن بگن ماشین فلانی عجب چیزیه میرن سمت این ماشینا
      در کل اگر برای کسی کیفیت سواری مهم باشه قطن میره سراغ این ماشین

  7. علیرضا

    ۱۸ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (593 ديدگاه)

    ما بالاخره نفهمیدیم ASX خوبه یا بده؟

    1. armin

      ۹ اسفند ۱۳۹۳
      سوابق: (420 ديدگاه)

      خوبه!

  8. hero

    ۱۸ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (593 ديدگاه)

    حالا با این موتور جدید محبوب تر از قبل هم میشه

  9. hero

    ۱۸ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (593 ديدگاه)

    تنها ایرادش تو ایران یدکی گرونشه!
    البته بعید میدونم خراب شه

  10. فرهاد تبریزی

    ۱۸ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (90 ديدگاه)

    ژاپن واقعا خودرو سازه .قطعاتشم اگه خوب استفاده کنی راحت 10سالی واست خدمت میکنه…

  11. احسان(احسان سابق)

    ۱۸ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (2876 ديدگاه)

    قبلا میتسوبیشی واقعا ماشین های خوبی میساخت که گالانت معروفترینش هست.خیلی وقته تعریف میتسوبیشی رو خیلی کم می شنوم.سایت های خودرویی امریکایی که خیلی از میتسوبیشی های جدید می نالن

  12. احسان

    ۱۸ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (46 ديدگاه)

    آرمان جان ارادت، رنو کلیوس ازهمه تو این کلاس بهتره من خودم rav4 دارم ولی کلیوس از نظر سواری، هندلینگ و مخصوصا ترمز یه سر و گردن از همه بالاتره، اگه ASX سوارشی حالت بهم میخوره بس که خشک و پایینه تو مایا های X1! داشبوردشم که فاجعه است یعنی فک میکنی از پلاستیک زباله درست کردن طراحی داشبوردشم که مال 10سال پیشه، یه نورپردازی 2طرف سقف داره که مث مهتابی باید با کلید روشنش کنی یعنی نورپردازیش خودکار نیس اگر هم یه طرفش بسوزه که مال رفیقم سوخت!باید قیدشو بزنی چون دیگه گیر نمیاد…تنها نکته مثبتش سیستم صوتی قویشه! با تشکر

    1. ارمان

      ۱۸ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (1306 ديدگاه)

      احسان جان فکر نمیکنی rav4 با همین اپشنها حدود 205 ملیون تومان باشه؟
      ضمن اینکه رنو کلیوس واقعا داخلش با کیفیت تره؟
      موتورش از نظر سوخت از همه ماشینهای نام برده شما در مصرف سوخت بهینه تره
      بخاطر ابعادش شهری تره و الیته قبول دارم تو افروود به پای rav4 نمیرسه اما باز نیازهای اولیه رو جواب گو هست چند نفری رو میشناسم که گرفتن کوچیکترین خرابی نشنیدم با این حال نظر شما محترم اما شما از ماشینهایی حرف میزنی که 40 50 ملییون گرونترن که این منصفانه نیست
      ضمن اینکه تعویض گیربوکسش با هیوندا و کیا قابل قیاس نیست که در واقع رقبا این ماشینها اینان اسپورتیج و توسان

  13. پیمان

    ۱۸ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (25 ديدگاه)

    این جک اس پنج کرمان موتور قدرتش از این بیشتره

    1. matin

      ۲۰ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (233 ديدگاه)

      این سمند EF7 هم قدرتش از ریو های جدید و I20 بیشتره

  14. ehsan

    ۱۸ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (84 ديدگاه)

    اقا احسان به نظر بنده شما کلیوس داری نه rav4 . اخه برادر من کلیوس درسته از نظر فنی ماشین خوبیه اما اینجور که شما x1 , Asx رو بردی زیر سوال یخورده مشکوکه. بنده به شخصه Asx رو به کلیوس ترجیح میدم بخصوص ظاهر خودرو که بسیار هوشیارانه و جاودانه طراحی شده

  15. armin

    ۱۸ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (420 ديدگاه)

    ۲لیتریش که کم نمیاره اصلا اینکه عالی شد

  16. احسان

    ۱۸ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (46 ديدگاه)

    من X1رو نبردم زیر سوال در ضمن میشه توضیح بدی منظورت از طرح جاودانه دقیقا کجای ماشینه؟ عقبش که واقعا جاودانه و رویایی درست شده!!

  17. qiasi206

    ۱۸ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (58 ديدگاه)

    سیستم صوتیش عالیه و کیفیت و دوامش هم احتمالا از کره ای های همکلاسش بیشتره.خوب بعضیا هم انتظارشون از ماشین این گزینه هاس نه دوستان؟

    1. ارمان

      ۱۹ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (1306 ديدگاه)

      موافقم

  18. Mclaren

    ۱۹ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (1152 ديدگاه)

    چه رنگ خوشگلی

  19. مجید

    ۱۹ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (71 ديدگاه)

    پلتفرم asx و پژو4008 یکیه. فقط ظاهر جلو و عقب متفاوته. پژو زیباتر کار کرده. در کل فوق العادن ماشین شناس میدونه چیه

  20. AlirezA

    ۲۰ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (3 ديدگاه)

    تقریبا همه میدونن که این نوع طراحی بدنه بسیار ماندگار تر از طراحی های اغراق آمیز توسان و به ویژه اسپورتیج با قوس های فراوان هست. یکی از دوستان گفتند ماشین خشکی هست احتمالا ایشون مقایسه با توسان و اسپورتیج نکردند نرمی این ماشین رو. در جای دیگه با راو4 مقایسه شد که علاوه بر اینکه نزدیک به 50-60 میلیون اختلاف قیمت هست به کل کلاس این خودرو ها فرق داره! asx یک s.u.v compact یعنی سایز کوچک هست اما راو4 یک s.u.v سایز متوسط!! همین مقایسه نشان از دید غیر منصفانه هست.
    2000 این ماشین هم بهعلت وزن کم موتور و تکنولوژی بکار رفته از توسان و اسپورتیج کم نمیاره بهترم هست چه برسه 2400!

  21. بنده خدا

    ۲۰ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (233 ديدگاه)

    سلام.در کل شرف داره به کره ای…..عشق است میتسو

  22. سعید

    ۲۱ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (1483 ديدگاه)

    چراغای عقبش یکم قدیمیه

  23. ساسان قاسمی

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (2 ديدگاه)

    من یکسال است asx دارم، بسیار عالی است. کشش و هندلینگ و آفود و همه چیز عالیست ولی اگه موتور 2.4 لیتری اش بیاد حتما عوضش میکنم… هرچند موقع گاز دادن اصلا کمبودی رو حس نمیکنید:)

  24. kiarash

    ۲۴ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (17 ديدگاه)

    من راو4 دارم از وقتی که لکسوس nx رو دیدم دیونش شدم پلتفرم و خیلی از قطعاتشون یکی به نظرم یا شاستی نخرین یا وایسید nx بیاد اون رو بخرید اگه هم پولتون نمیرسه راو 4 بخرید

  25. ali

    ۹ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (2 ديدگاه)

    آسیایی ها توی دنیا به این مشهورند که به طراحی های حجیم و اغراق آمیز علاقه دارند و ما ایرانی ها هم از این قاعده مستثنا نیستیم و از طراحی حجیم و فوکاهی کیا و هیوندای بیشتر لذت میبریم ، هر 2 سال هم یک مدل جدید(حتی اگه تعویض چراغ باشه،مثله ایرانخودرو) نسبت به مدل قبلی ارائه میدن و دارنده خودرو های قبلی احساس قدیمی بودن ماشینشون بهشون دست میده ،اما ژاپنی ها با اعتماد بنفس کامل ماشین هاشون رو چندین سال تولید میکنن و بعد فیس لیفت میکنن (مثله لندکروز که اسطوره شده) و بیشتر به فکر فنی ،تکنولوژی، عمر و دوام قطعات هستند، این است که خودرو های ژاپنی ماندگار میشن.

  26. shahab

    ۲۹ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (647 ديدگاه)

    با این حجم میتونست قدرت بیشتری داشته باشه مخصوصا اگه6سیلندر میشد
    اما با cvt جبران میشه
    100% از لحاظ کیفیت از رقبا بالا تره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا