تاکائو کاتو احتمالاً بسته به نتایج خروجی جلسهی بعدی سهامداران، مدیرعامل بعدی میتسوبیشی موتورز خواهد بود. کاتو اخیراً اظهار داشته میتسوبیشی با هدایتهای او از بازار آمریکای شمالی خارج نخواهد شد.
او در خلال کنفرانس خبری که برگزار شده بود گفته است:
فروش ما ادامه خواهد یافت. آمریکای شمالی یکی از بزرگترین بازارهای خودرویی جهان است؛ بنابراین خروج از این کشور احتمالاً گزینهی مدنظر نخواهد بود.
اگرچه میتسوبیشی فروش خود در آمریکا را متوقف نخواهد کرد اما احتمالاً کاتو اقدام به بازنگری در سبد محصولات خواهد کرد تا ژاپنیها با استراتژی کوچک اما زیبای خود که به دنبال کسب سود کم اما پایدار است هماهنگ شوند.
او خاطرنشان ساخته است:
اگر شما یک شرکت در مقیاس بزرگ باشید قادر خواهید بود سود خودتان را حفظ کنید. همین موضوع دربارهی ما هم صدق میکند. این چیزی است که ما به آن اعتقاد داریم و به پیش خواهیم رفت.
کاتو پس از سکانداری میتسوبیشی اقدام به اجرای برنامهی تجاری میانمدتی خواهد کرد که موعد عملیاتی شدن آن پیش از پایان سال مالی ۲۰۲۰ میباشد.
بخشی از آیندهی میتسوبیشی در آمریکا احتمالاً شامل عرضهی یک پیکاپ خواهد بود. گفته شده این شرکت به همراه رنو و نیسان از پلتفرمی مشترک برای پیکاپ های آتی خود استفاده خواهند کرد.
آخرین پست مدیریتی کاتو در میتسوبیشی به هدایت این برند در اندونزی مربوط میشود. او در آمریکا هم کار کرده و تلاشهای او منجر به تثبیت کارخانهی دایموند استار موتورز در ایلینویز شده است.
حمیدرضا
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸فروش میتسوبیشی خیلی در امریکای شمال افت کرده الان به جز ال 200 در استرالیا و اروپا پاجرو درخاورمیانه چین و ژاپن و تا حدی اوتلندر و اوتلندر اسپرت ماشین های دیگشون تو بازارها شناخته شده نیستن یا حداقل نظر خریدار رو خیلی جذب نمی کنن باید یه فکر اساسی بکنن