نمایشگاه لس آنجلس: میتسوبیشی که در بازار آمریکا شدیدا از سوی رقبا تحت فشار است، هنوز تسلیم نشده و در نمایشگاه خودروی لس آنجلس هم از اوت لندر جدید و مدل اسپرت آن رونمایی کرد.
در ابتدا باید اوت لندر ۲۰۱۴ را با طراحی تکامل یافته و نه انقلابی آن شامل سپر، جلوپنجره باریک، چراغهای جلوی شیب دار و چراغهای عقب با طلق شفاف و اسپویلر درب عقب بشناسیم.ابتدایی ترین مدل اوت لندر یعنی ES از امکاناتی نظیر تهویه مطبوع و سیستم صوتی با شش بلندگو بهره می گیرد. یک مدل بالاتر یعنی ES از روکش چرم طبیعی روی فرمان، گرم کن صندلیهای جلو، دوربین دید عقب و سیستم صوتی فوق العاده با نمایشگر لمسی ۶ اینچی بهره می برد. بالاترین مدل با کد GT از چراغهای HID جلو، سنسور باران و تریم چوب کابین استفاده می کند.
در زیر کاپوت با دو موتور ممکن است روبرو شوید. اولین موتور چهار سیلندر و ۲.۴ لیتری بوده و قادر به تولید ۱۶۶ اسب بخار نیرو و ۲۱۹ نیوتن متر گشتاور است. در حالیکه موتور دوم شش سیلندر ۳ لیتری بوده و ۲۲۴ اسب بخار قدرت و ۲۹۱ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. موتور چهار سیلندر به یک گیربکس با ضریب متغیر CVT و مدل شش سیلندر به یک گیربکس شش سرعته خودکار متصل و چرخهای جلو را به حرکت در می آورند. انتقال نیرو به همه چرخها یا گزینه دو دیفرانسیل نیز بصورت اختیاری است. از سوی دیگر در سالروز ۳۰ امین سال حضور میتسوبیشی در بازار شمال آمریکا، یک نمونه منحصر بفرد و اسپرت از اوت لندر هم رونمایی شد. تغییرات داخلی و خارجی این مدل محدود می باشند اما می توان سپر، گلگیرهای برجسته، رینگهای آلیاژی و روکشهای رم مشکی یا خاکستری را از جمله این ویژگیها بر شمرد.
ماشین باز
۱۰ آذر ۱۳۹۱خیلی قشنگه یه شاسی بلند تمام عیار زدن! خوشبحالشون فک کنم مصرفشم در حد دوو ماتیز ما باشه!!!!!!!!
....
۱۱ آذر ۱۳۹۱عالیه در حد المپیک
hesan
۲۴ بهمن ۱۳۹۱میتسوبیشی فقط هاچ بک هاش.END
امیر
۱۰ آذر ۱۳۹۱پشتش عالیه اما جلوش چنگی به دل نمیزنه
سامی
۱۰ آذر ۱۳۹۱چقدر زشته !
موتورش و داخلش خیلی خوبه ولی خیلی زشته !
behzad kk
۱۱ آذر ۱۳۹۱اگه اندازه جلوپنجرش بزرگتر بود و از تریم چوب در داخلش بیشتر استفاده میشد اتومبیل جذابی میشد همچنین از کروم خیلی کم درش استفاده شده یکی از معیارهای زیبایی امروزه در طراحی خودرو استفاده از کروم واستیل در چهارچوب شیشه های جانبی سپر و رکابهاست که تو اوتلندر ازش خبری نیست
رهام
۱۱ آذر ۱۳۹۱نمیدونم چی بگم ولی ….
امین
۱۱ آذر ۱۳۹۱واقعا میتسوبیشی به قهقرا رفته…
نمیدونم چه هدفی از این شمایل داشتند ولی واسه من که علاقه به این برند دارم واقعا جذاب نیست فقط متفاوته.. داشبورد خیلی ساده…
سایز چرخ ها به اندازه خودرو نمیخوره…
اوج سادگی… فکر کنم واسه اونایی باشه که درآمد متوسطی دارن…
در ضمن اصلا جایگزینی واسه شوگان(پاجرو/مونترو)نیست که حتی بتونه نامشو زنده کنه..
ناصر
۱۲ آذر ۱۳۹۱از عزیزان سایت پدال میخوام اگه امکان داره پیرامون نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو هم گزارشی تهیه کنن …….
امشب 20:30 نشونش داد ، واقعا من به عنوان یه ایرانی احساس بدی بهم دست داد ،مسئولینی که توی این نمایشگاه بودن با کمال وقاحت داشتن از این صحبت میکردن موتور پراید یا موتور و اکسل 405 رو دارن کاملا بومی طراحی میکنن.نمیدونم اینا خجالت نمیکشن؟ شایدم زیاده از حد ملت رو احمق فرض میکنن ؟آخه یکی نیست یگه مسول محترم این پژویی که ازش دم میزنی 2 دهست که فقط داره اینجا تولید میشه (حالا کی از خط تولید اونا خارج شده بماند)….حالا بعد از عمری تولید ایرانی ها موفق به ساخت موتور پژویی شدن که 30ساله از خط تولید خود فرانسه حذف شده
آخه اینم مباهات داره!!!!!!!!!!؟؟؟؟
رهام
۱۲ آذر ۱۳۹۱ناصر جان ناراحت نباش عوضش ما 405 و سمند سوار میشیم اونا حقشونه که یه لگنی مثل این میتسوبیشی سوارشن .تازه قطعاتشم که بومی کردیم دیگه از هند نمیگریم از چین میاریم.
colin mc rae
۱۲ آذر ۱۳۹۱بد نیست
وحید
۳ دی ۱۳۹۱بر عکس نظر همه ی دوستان به نظرم طراحیش گرچه سادست اما از اصول جدیدی تو طراحی بخش جلوش استفاده شده
از فرمونشم خیلی خوشم اومد
اما موتوراش واقعا نسبت به هم دوره ایاش بازدهی کمی دارن
ولی واقعا میتسوبیشی دو دهه پیش کجا و……..