در نمایشگاه خودروی ژنو سال جاری میتسوبیشی رقیب نیسان قشقایی را معرفی خواهد کرد و به لطف بررسی پروتوتایپ این خودرو توسط نشریه انگلیسی حالا میتوانیم برخی جزئیات مهم این خودرو را بفهمیم.
طبق گفتههای اتواکسپرس، شاسیبلند جدید میتسوبیشی احتمالاً نام اکلیپس را به خود خواهد گرفت و طراحی آن یادآور کانسپت XR-PHEV خواهد بود. بدین ترتیب میتوان گفت در طراحی اکلیپس شاهد مواردی چون خط سقف شیبدار، نمای جلوی گیرا و پانلهای زاویهدار و تیز بدنه خواهیم بود.
زیر پوست خودرو نسخهی کوتاه شده از پلتفرم اوتلندر را میتوان یافت. این پلتفرم سبکتر و مستحکمتر خواهد بود. به علاوه شاسیبلند جدید میتسوبیشی بهصورت استاندارد با اکسل عقب چند اتصال و سیستم چهارچرخ محرک S-AWC عرضه خواهد شد. این سیستم که بهصورت الکترونیکی تنظیم میشود به خودرو اجازه میدهد تا به منظور ایجاد حداکثر چسبندگی گشتاور را به چرخ بفرستد.
اگرچه هنوز جزئیات کامل مربوط به این خودرو تا این لحظه مشخص نیست اما پیشرانهی ۱.۵ لیتری توربوی جدید به همراه گیربکس CVT و سیستم چهارچرخ محرک میتواند بهترین گزینه باشد. پیشرانهی ۲.۲ لیتری دیزلی نیز به همراه سیستمهای دیفرانسیل جلو و گیربکس ۶ سرعته دستی در دسترس خواهد بود.
در هفتههای آینده منتظر جزئیات جدیدتری از این خودرو باشید.
peyman
۷ بهمن ۱۳۹۵از رندرش که خوشم اومد ببینیم اصل کاری چطوره.من خودم که اوتلندر رو خیلی دوست دارم بین ماشینای میتسوبیشی
سامان
۷ بهمن ۱۳۹۵پس یعنی خود اکلیپس قرار نیست تولید بشه ؟؟؟
خیلی ناراحت شدم
اخه میتسو سه سال پیش کانسپت اکلیپس رو رونمایی کرد که فوق العاده جذاب بود حتی تو پدال هم بهش اشاره شد (لینکش رو پایین گذاشتم)
حالا میگن اکلیپس رو گذاشتن رو کراس اوور
احتمالا فعلا میتسو میخواد یکم از فروش کراس اوور ها که فعلا بازار خوبی دارن سودشو زیاد کنه و از این بحران دربیاد و نقدینگیش رو بیشتر کنه بعدا شاید دوباره لنسر یا خودروهای اسپورت.رو تولید کنه
😭😭😭😭😢
سامان
۷ بهمن ۱۳۹۵http://www.pedal.ir/میتسوبیشی/میتسوبیشی-اکلیپس-جدید/
Parker
۷ بهمن ۱۳۹۵“” احتمالا فعلا میتسو میخواد یکم از فروش کراس اوور ها که فعلا بازار خوبی دارن سودشو زیاد کنه و از این بحران دربیاد و نقدینگیش رو بیشتر کنه بعدا شاید دوباره لنسر یا خودروهای اسپورت.رو تولید کنه “”
این تمام آرزویی هست که برای میسوبیشی دارم.
یادش بخیر، آخرین بازی که بازی کامپیوتری کردم 5 سال قبل بود. NFS Carbon رو 8 سال پیش بازی کرده بودم. 8 تا پروفایل تموم کردم. چند روز قبل به دلم افتاد برم ببینم با چه ماشین هایی این 8 بار بازی رو به پایان رسوندم.
4 تاش میتسوبیشی لنسر اوو بود.
بغضم گرفت یک لحظه.
امیدوارم دوباره میتسو این بحران رو پشت سر بذاره و بشه همون عشق سابق.
Parker
۷ بهمن ۱۳۹۵راستی اون عکس Eclipse جدید خیلی قشنگ بود.
armin
۷ بهمن ۱۳۹۵جووون بازم یه اکلیپس دیگه
Mehdi
۷ بهمن ۱۳۹۵میتسوبیشی مگه اخیرا در معرض نابودی نبود؟ چه خوب که برگشته
ارمان
۷ بهمن ۱۳۹۵حالا که اسم اکلیپس میخوان بدن بهش (البته اگه تعیید بشه) نشونه اینه که دیگه قرار نیست میتسوبیشی سدان بسازه گالانت که سالهاست نیست لنسر هم که 6ماه دیگه زندست اینم که اسمش میشه اکلیپس :|
JDM eat sleep
۷ بهمن ۱۳۹۵بعد 8سال از تولید اخرین نسل فک میکردم میتسوبیشی ما رو به دهه طلایی 90 برمیگردونه(اون کانسپت لعنتی) .حلا اسم اکلیپس رفته رو کلاسی که خوشم نمیاد.کاش دوباره کرکریه سامورایی ها رو ببینیم
Only Japanese Car
I LOVE JDM