میتسوبیشی کمکم در حال استفاده حداکثری از مزیت همکاریهای جهانی میباشد. این خودروساز ژاپنی دو محصول با ریشههای رنو را در اروپا عرضه خواهد کرد و یک کراس اوور الکتریکی جدید را برای بازار چین تدارک خواهد دید. این کراس اوور توسط جوینت ونچر گک موتورز تولید و عرضه خواهد شد. آنچه در ادامه میبینید اولین تیزرهای رسمی از این کراس اوور الکتریکی هستند.
این کانسپت که ایرترک Airtrek نام گرفته طی روزهای آتی بهصورت رسمی معرفی خواهد شد. احتمالاً با یک کراس اوور کامپکت روبرو هستیم که در جایگاهی بین اوت لندر و اکلیپس کراس قرار میگیرد. میتسوبیشی اشاره زیادی به جزئیات این خودرو نداشته هرچند گفته که نسخه تولیدی تا پایان سال عرضه خواهد شد و چهارمین کراس اوور این برند در چین خواهد بود.
میتسوبیشی میگوید این قدبلند الکتریکی بر پایه فلسفه e-cruising SUV شکل گرفته و روی سه عبارت کلیدی متمرکز است. بهطور واضح این واژهها شامل الکتریکی، در حال گسترش و رسا میباشند. میتسوبیشی این عبارات را درباره گسترش لذتهای زندگی با یک خودرو و بیان کردن انحصاری بودن میتسوبیشی موتورز بکار میبرد.
این برند ژاپنی میگوید:
این کانسپت نشان دهندهی تصویری پیشرفته و رضایتبخش برای یک خودروی الکتریکی بوده و درعینحال از هویت طراحی میتسوبیشی سود میبرد. این را سپر دینامیک جلو نشان میدهد. ایرترک کانسپت قرار است پرفورمنس قدرتمند مورد انتظار از خودروی میتسوبیشی را ارائه کند.
فعلاً جزئیات بیشتری از ایرترک الکتریکی در دست نیست اما انتظار میرود در آینده نزدیک مشخصات آن منتشر شود. میتسوبیشی برنامهای برای عرضه نسخه تولیدی این خودرو در آمریکای شمالی یا اروپا ندارد.
ناشناس
۳۱ فروردین ۱۴۰۰سلام به همگی
درسته حرفی که من میزنم ربطی به این مقاله نداره
اقای رستمی نژاد عزیز یه تهمت به من زده و در مقاله 911 تارگا به من گفت که اکانت فیک رامینم که الان تازه دیدم گفتم اونجا جدابشو بدم نمیبینه رستمی نژاد عزیز من اکانت فیک کسی نیستم قبلا با اسم وارد شدم ولی بعد از اتفاقی گفتم بهتره ناشناس باشم برا همین اسمم رو عوض کردم مگرنه ایمیل همونه و تقداد کامنتم همونه شاید سردبیر بتونه به راحتی متوجه شه من کی هستم ولی دوست ندارم دوستان متوجه شوند من کی هستم ولی اگه دوستان بگویند اسمم هم عوض میکنند میخوام بگم که من اکانت فیک کسی نیستم
ناشناس
۳۱ فروردین ۱۴۰۰در ضمن جوابشو دستم خورده به د نوشتم جدابشو
نعمت اله آزموده
۳۱ فروردین ۱۴۰۰حاجی بیخیال
محمد مختاری آذر
۳۱ فروردین ۱۴۰۰چراغ های عقبش طراحی خوبی رو منتقل میکنه
MOS
۳۱ فروردین ۱۴۰۰میتسوبیشی یه شرکت هولدینگ خیلی بزرگه نمیدونم چرا رو بخش خودروسازی سرمایه گذاری نمیکنن تا احیا بشه و رو پای خودش وایسه
RezaRs
۳۱ فروردین ۱۴۰۰خب تو ساخت جنگنده f2 و توسعه چنگنده نسل ۵ و ۶ رو به ماشین ترجیح میدی اما مدیراش نه
MOS
۳۱ فروردین ۱۴۰۰اینم حرفیه رضا جون
RezaRs
۳۱ فروردین ۱۴۰۰برعکس گفتم mos ?? اره راستی تانک و قطارم هست ولی منم بودم قطعا دستی به سر خودروسازی میزدم کاری میکردم سود دهیش کمک کنه به بقیه چون به نظر من ساخت جنگنده برا کشوری مثل ژاپن سودهی مثل امریکا نداره مجبورن قیمتو کم کننند برا فروش در نتیجه اگه خودروسازیشون پشتوانه محکمی باشه بهتره
میثم
۳۱ فروردین ۱۴۰۰اولین کشتی حمل هیدروژن دنیا رو هم چند ماه پیش فرستاد بازار
از میتسو ما فقط ماشیناشو میبینیم
فراتر از این حرفاست
MOS
۳۱ فروردین ۱۴۰۰دیدم خبرشو میثم جان
کاش تو خودروسازی هم مثل دهه ۹۰ و اوایل ۲۰۰۰ می شد…
Amirreza
۳۱ فروردین ۱۴۰۰حتی اگه بی نظیرم ، باشه ، یه خودروی کراس اور برای برگشتن به اوج ذره ای کافی نیست
mahan
۳۱ فروردین ۱۴۰۰میتسوبیشی جان چرا نمی خوای ظاهر ماشین رو عوض کنی مشکل سر قیافه هست.چیه خدایی.پشتش باز خوبه ولی جلوش نه !
Aryan kia
۳۱ فروردین ۱۴۰۰خیلی قشنگه به نظر من اگر عملیش کنن یه جهش خیلی بزرگ به وجود میاد میتسوبیشی میخواد به بازی برگرده این طراحی میتسوبیشی به ماشین برقی بیشتر میاد تا درون سوز