چند سالی است که دیگر خبری از خودروهای اسپرت و خاطرهانگیز میتسوبیشی نیست. دلیل این کار تغییر استراتژی قابلتوجه این برند ژاپنی میباشد.
مدیر میتسوبیشی بریتانیا در مصاحبه با کار تروتل گفته که اولویت اصلی این شرکت در حال حاضر خودروهای شاسیبلند میباشد.
راب لیندلی گفته است:
تمرکز میتسوبیشی هماکنون روی شاسی بلندها، کراس اوورها، سیستم چهار چرخ محرک و تکنولوژیهای کاهش مصرف سوخت است. میتسوبیشی دیگر روی محصولاتی همچون اوو تمرکز ندارد.
میتسوبیشی راه خود را از اکثر رقبای ژاپنی که بی سر و صدا اقدام به معرفی دوبارهی خودروهای اسپورت خود میکنند جدا کرده و باور دارد بازار به دنبال شاسی بلندهاست. این امر به معنی عدم انتظار از میتسوبیشی برای پیروی از برندی همچون تویوتا و هوندا برای احیای خودروهای اسپورت به یاد ماندنیاش خواهد بود.
مدیر میتسوبیشی تصریح کرده است:
به عنوان شرکتی که در سراسر جهان ۱.۲ میلیون دستگاه خودرو میفروشد، ما با تجارت بزرگی در مقیاس جهانی روبرو نیستیم. اگر بخواهید در تمامی بازارها و کلاسها همچون خودروهای اسپورت حضور داشته باشید شاید از نظر اقتصادی قابلدوام نباشید.
این خودروساز هماکنون بجای ساخت خودروهای اسپورت از نامهای معروفی همچون اکلیپس برای کراساوورها استفاده میکند و شاید در آینده شاهد تولد دوبارهی نام اوولوشن برای یک کراس اوور الکتریکی هم باشیم که حدس میزنیم در این صورت ماشین بازها خیلی خوشحال نخواهند شد.
حسین
۲۳ اسفند ۱۳۹۷یاد گالانت بخیر!
یاد اوو بخیر!
یاد قهرمانی پاژیرو بخیر!
یانکی
۲۳ اسفند ۱۳۹۷دقیقا همینه که باعث شده گروهای کوچکی تشکیل بشن تا خودروی اسپرت خودشون رو بسازن و زود معروف بشن.مثل رضوانی.
ایمان
۲۳ اسفند ۱۳۹۷حیف شد ولی نیاز بازار خیلی مهم تره و سود آوری حرف اول رو میزنه که میتسوبیشی به دنبال اون هست
امیر
۲۳ اسفند ۱۳۹۷مشکل لنسر فقط طراحی داخلی ش و موتورش بود اکثر شرکت ها یه سدان و هاچبک کامپک دارن و یه سدان بزرگ آنوقت میتسو رفت سراغ شاسی بلند
پدرام اهواز
۲۳ اسفند ۱۳۹۷شاسی بلند برای جوانان خوب نیست بازار اونجا بی دلیل علاقه به شاسی بلند پیدا کرده این همه ماشین های اسپرت و کوپه هست شاسی چیه دیگه!!!!