تقریباً هرگز خودروهای اقتصادی کوچک را به عنوان مدلهایی هیجانانگیز و جذاب نمیشناسیم اما میتسوبیشی میراژ احتمالاً یکی از آن خودروهای جدید صفرکیلومتر است که حتی نمیداند واژه هیجانانگیز به چه معناست!
اگرچه نظرات ملایم کلی درباره این میتسوبیشی کوچک وجود دارد اما سعی این خودروساز برای کاستن از هزینهها کاملاً مشهود بوده و هرگز فراموش نمیکنید که میراژ یکی از ارزانترین خودروهای بازار (طبیعتاً در بازار آمریکا) لقب گرفته است.
البته که این خودروها تنها برای رفتوآمد استفاده میشوند و درحالیکه میراژ یکی از تواناترین خودروها برای رساندن ایمن شما به مقصد است اما خودروبازها قطعاً نمونههای جذابتر را برای رفتوآمد روزانه ترجیح خواهند داد.
حتی پیشرانه سه سیلندر میراژ بهصورت خندهداری کوچک بوده و با استانداردهای آمریکا کاملاً کمتوان احساس میشود. به یاد داشته باشید که این پیشرانه ۱.۲ لیتری قدرت ۷۸ اسب بخاری دارد. با انتخاب گیربکس اتوماتیک CVT شما گزینهای عالی برای مسخره شدن از سوی رفقای ماشین باز خواهید بود!
آیا دوست دارید دربارهی این میتسوبیشی ارزان و البته نسخه قبل از فیسلیفت آن بیشتر بدانید؟ خب اجازه دهید Doug DeMuro شما را به توری مجازی درباره یکی از بدترین خودروهای وارداتی به آمریکا ببرد…
حامد
۱۰ دی ۱۳۹۶چقد این میراژ مظلومه?
محمد حسین
۱۰ دی ۱۳۹۶ماشین های کوچیک اقتصادی لزوما خسته کننده و کسل کننده نیستن
اسمارت و فولکس آپ به نظرم ماشین های اتفاقا جالبی هستند.
کلارکسون پشت فرمون فولکس آپ میگفت : وقتی با یه فراری یا لامبو یا آستون رانندگی می کنی چون قدرت موتور بالاست باید شش دونگ حواست جمع باشه و رانندگی با اون ماشین ها خالی از استرس نیست.
ولی تو این ماشین (فولکس آپ) پاتون رو تا ته روی گاز فشار بدین و لبخند بزنین و پیچ ها رو تخته گاز پشت سر بذارین !
احمد
۱۰ دی ۱۳۹۶این میراژ یا آی 10 هیوندا
NAVID۰۰۹۸
۱۰ دی ۱۳۹۶کاری به بد و خوبش ندارم
اینجا طرف همچی پشتش که میشینه ژِس میگیره انگاری پشت بنز جی کلاس تو لاس وگاس
داره جولان میده
خوب ماشنیه ولی من باشم کیا پیکانتو رو بر میدارم.
میتسوبیشی نیاز به یه بازنگری کلی داره مثل رنو
SS
۱۰ دی ۱۳۹۶البته قیمتش در ایران اندازه یه سدان متوسط هست
ولی کلا ماشین در ایران بیشتر از این که برای رفع نیاز باشه تبدیل شده به وسیله ای برای فخر فروشی
—
عکس اول چه رنگ های قشنگی داره
کاش ماشینهای ما هم رنگ داشتن ?
Saeed Boroomand
۱۰ دی ۱۳۹۶توی ایران قیمت ماشین هر جی بیشتر میشه راننده بیشتر به سمت در ماشین کج میشه و ژست میگیره?
این جعبه دندش توی ایران فک کنم از قیمت میراژ خودش گرون تره، به عنوان یه آپشن برای کوییک .
محمد
۱۱ دی ۱۳۹۶زد ترکوند میراژو، له کرد اصلا. ولی وقتی تو امریکا این ماشین عرضه میشه یعنی یک حد اقل هایی رو داره، من موندم اگه پراید و تیبا رو میدادی این یارپ نقد کنه چی میگفت؟
معین
۱۱ دی ۱۳۹۶من تمام بررسی ها ی این اقا رو نگاه میکنم. متفاوته. برخلافه اکثره برنامه ها فقط از قدرت و گشتاور و شتاب صحبت نمیکنه. ماشین رو واکاوی میکنه. نکاتی میگه که من به شخصه هیجا نخوندم و ندیدم
علیرضا
۴ اسفند ۱۳۹۶کاملا مشخصه نگارنده اصلا از هدف تولید خودرو های اقتصادی اطلاعی نداره و انتظار یه پیشرانه 8 سیلندر داره با مصرف صدی 14 … حتی تصاویر دو نسل قبل میراژ رو بجای مدل جدید قرار داده …میراژ بین ماشین های اقتصادی موجود تو ایران بهترین شتاب و اقتصادی ترین مصرف سوخت رو داره و از کیفیت بسیار بالا تری نسبت به بقیه رقبا داره … و با وجود این که ژاپنیا خیلی آپشن باز نیستن امکانات خوبی هم داره . خلاصه اینکه بدون تعصب باید نوشت …