برای بخش اعظم دنیا میتسوبیشی لنسر یک نماد بوده و البته این برند تصمیم گرفته تا عرضهی لنسر را در اکثر دنیا متوقف کند؛ اما در چین و دیگر بازارهای معینی از آسیا لنسر هنوز هم حاضر خواهد بود و البته برای یک دگرگونی سنگین آماده میشود.
نشریه مالزیایی Key Auto اعلام کرده که به تصاویر زیادی از نسل جدید این خودرو با نام گرند لنسر دست یافته است. بخش اعظم تصاویر یاد شده از فیلم تبلیغاتی این مدل گرفته شدهاند.
علیرغم نامی که انتخاب شده، لنسر جدید به نظر نمیرسد که بزرگتر از نسل فعلی باشد اما از نظر ظاهری بسیار متفاوت است.
در نمای جلو، جلوپنجره و چراغها احاطه شده و سایر عناصر سپر با کروم تزئین شدهاند و همین امر باعث ایجاد ظاهری دینامیک شده است. اگر از بخش جانبی به خودرو بنگرید، خطوط بدنه ی برجستهی گرند لنسر سریعاً توجه شما را به خود و همچنین به رینگهای مشکی و نقرهای جلب خواهد کرد. بخش عقبی نیز به همین صورت کاملاً متفاوت بوده و دربردارندهی چراغهای جدید با طراحی پیچیدهتر از لنسر کنونی میباشد.
Key Auto میگوید گرند لنسر از پیشرانهی ۴ سیلندر ۱.۸ لیتری با قدرت ۱۳۹ اسب بخار و گشتاور ۱۷۲ نیوتون متر استفاده خواهد کرد. یک گیربکس CVT جدید هم مکمل پیشرانهی یاد شده خواهد بود.
گفته شده معرفی رسمی این خودرو در ششم آوریل سال جاری خواهد بود.
محمدرضا
۳۰ بهمن ۱۳۹۵خیلی شبیه تویوتا کمری شده…..
Emad
۳۰ بهمن ۱۳۹۵این چیه دیگه؟ از میتسوبیشی انتظار خیلی بیشتری میرفت ، من طراحی 2015 رو خیلی دوست داشتم ، واقعا خیلی خیلی ببخشید جسارت نشه ولی از بغل شبیه دنا شده????
علیرضا میرزایی
۱۱ اسفند ۱۳۹۵ههههههه دقیقا شبیه دنا شده.ههههههههه
Ace
۳۰ بهمن ۱۳۹۵.
میتسوبیشی تولید هر مدلی رو میخواست متوقف کنه ، لنسر رو باید نگه میداشت ( و البته پاژرو که شکر خدا به سرنوشت لنسر مبتلا نشد.)
نمیدونم با کدوم عقلی ماشینی که 44 سال تولید شد و 10 نسل از نسخه ی Evo براش معرفی شد رو به صفحات تاریخ سپردن.
لنسر با لامبورگینی ، فراری و پورشه شاخ به شاخ میشد. در حالی که یک سدان 4 در بی ادعا با موتور 2 لیتری توربو بود.
یوسف
۳۰ بهمن ۱۳۹۵هر قسمت بدنه یه سازی میزنه، برای همون چین خوبه
ارمان
۳۰ بهمن ۱۳۹۵هیچ وقت تو سری ساخت کانسپهای سایتهای متعلق به میتسوبیشی همچین چیزی ندیدم و حتی نه در سایتهای معتبر تر بعید میدونم جددی باشه ضمن اینکه بارها میتسوبیشی اعلام کرده فعلا کاملا برنامه رو شاسی بلندها متمرکز کرده به هر حال این قیافه مفت نمیرزه ?
armin
۳۰ بهمن ۱۳۹۵منم این عکسو یکی دو سال پیش دیدم ، فکر نمیکنم معتبر باشه
TRX
۳۰ بهمن ۱۳۹۵#خودکشی
یاسین
۳۰ بهمن ۱۳۹۵من چند وقت پیشم این عکسو یه جا دیدم از اون مدلهای عجیب غریبه که واسه بازار چین میزنن تازه دو سالی هست هی میگفتن قراره بیاد مثل اون کراس اور هیوندا که واسه بازار برزیل بود یا مکزیک کرتا بود فکر کنم از اون طرحهای اخر ساعت اداریه خیلی وقت روش نمیذارن میخوان ارزون دربیاد
Amirhosein_msm
۳۰ بهمن ۱۳۹۵الان تو رشت هم پر از کرتا هست
ایرانی
۳۰ بهمن ۱۳۹۵عکساش اصلا با کیفیت و مشخص نیست… شاید واقعا شبیه اوتلندر خوشگل باشه.. ولی با این عکسا خیلی مشخص نیست……!!!!!!!!
الهی
۳۰ بهمن ۱۳۹۵ایرانم میاد؟
سیاوش
۳۰ بهمن ۱۳۹۵یه عقب گرد کامل مثل ASX 2017 خواستن یه فیس لیفت بدن زدن چش و چال اشم در آوردن خداییش نمای جلو وسپر ASX چه ایرادی داشت که اومدن اون بلا رو سرش اوردن ؟؟؟به جای اینکه به کنسولش برسن اومدن کلی پول خرج کردن گند زدن به سپرش اینم حکایت همونه متاسفم میسوبیشی همین کارا رو میکنی بحران پیدا می کنی دیگه
رامین
۳۰ بهمن ۱۳۹۵من هم این خبر رو جایی ندیدم، بنظرم این آقای نویسنده در تداوم موضع ضد لنسری خودش، خبرهای فیک رو هم واقعی برداشت میکنه. و با آب و تاب بازنشر میکنه
رامتین
۳۰ بهمن ۱۳۹۵جالب نیست. توان هم کمه
حمیدرضا
۳۰ بهمن ۱۳۹۵لنسر همیشه خودروی مورد علاقه من بوده حتی برای یه لحظه هم نشستن پشتش بهم لذت میده من حتی امروز که به نظر مدلاش خیلی قدیمی هستن باز هم بادیدنش احساس لذت میکنم و از هر خبری برای از رده خارج نشدنش استقبال می کنم
ali
۱ اسفند ۱۳۹۵این نسل جدیدش محسوب نمیشه..بلکه یه فیس لیفت کامل هست… از لحاظ پلتفرم و اندازه و وزن تغییری نمیکنه با لنسر های موجود الان…ماشین های خیلی بهتری از لنسر الان تو بازار هستند…هوندا سیویک..تویوتا کرولا…کیا سراتو.. فورد فیستا…خلاصه رقیبا خیلی گردن کلفتن…و کاره میتسو دراومده بیچاره…متاسفانه میتسوبیشی چندین ساله خیلی ضعیف شده… رنو نیسان بدادش نرسه ورشکستگیش قطعیه…
yasin
۱ اسفند ۱۳۹۵میتسوبیشی اگه ماشینای نسل 2000تا2010 رو دوباره بیاره رو خط تولید بدون فیسلیفت فروشش از الان بیشتر میشه.الان ماشین درست نمیکنه که اسباب بازی هستن انگار
علیرضا
۱ اسفند ۱۳۹۵میتسو خیلی وقته که مرده بعدشم نوبت زیر مجموعه های فیات کرایسلره