موتورهای کم مصرف سه سیلندر کم کم در حال باز کردن جای خود در دل خریداران صرفه جوی خودرو هستند. مخصوصا زمانیکه قیمت سوخت بالا می رود، گرایش به این خودروهای به صرفه، افزایش می یابد. میراژ یکی از همین خودروهاست که بر خلاف نام پر ابهت خود، خودرویی کوچک و کم مصرف ساخت میتسوبیشی است.
موتور ۱.۲ لیتری سه سیلندر میتسوبیشی میراژ در تنظیمات متفاوتی برای بازار اروپا و آمریکا ساخته می شود. نمونه آمریکایی آن ۷۹ اسب بخار نیرو تولید می کند که بیشتر از توان بنز اسمارت و کمتر از توان موتور اکوبوست سه سیلندر فورد فیستا است.
میتسوبیشی با میراژ قصد حمله به بازار خودروهای ارزان قیمت شهری را در آمریکا دارد و این شاید راه نجاتی برای این شرکت باشد که خودروهای بزرگتر و پر قدرت تر آن در آمریکا پس زده می شوند. رقبای میراژ را باید مزدا ۲، شورولت اسپارک، سایون IQ و اسمارت فورتو دانست.
....
۸ دی ۱۳۹۱ماشین کوچولو یه خوبیه
عشق ماشین
۸ دی ۱۳۹۱داخلش برای ماشین حاج بک لوکسه
امیر
۸ دی ۱۳۹۱اصلاَ لوکس نیست
بیشتر شبیه دیزاین خودروهای چینی از آب دراومده
گذش اون زمان که اسم میتسوبیشی سر زبونا بود ….
....
۸ دی ۱۳۹۱ترکیب رنگ داخلش خوبه کیلومتر سرعتش زیباست مانیتور
لمسی داره دیگه چی مخوای
سعید
۶ فروردین ۱۳۹۴حاج بک کیه؟
amin7
۸ دی ۱۳۹۱پراید ژاپن این هستو یاریس اونوقت پراید ما هم […]
hamed
۸ دی ۱۳۹۱طراحی جالبی داره اما فکر نمیکم از پس مزدا2 بر بیاد!
عشق ماشین
۸ دی ۱۳۹۱نه بر نمیاد ولی آخه مزدا 2 خیلی از این بهتره
مثل مقایسه ی فیل و فنجونه
شایان
۸ دی ۱۳۹۱این ماشین با این طراحی غیر جذاب حریف مزدا2 یا فورد فیستا نمیشه
سامان
۹ دی ۱۳۹۱این با یاریس مقایسه نمیشه با تویوتا IQ مقایسه میشه.
ولى انصافاً برید عکس هاى تویوتا IQ را ببینید چه چیزیه، تازه فیس لیفت آستون مارتینش هم هست به اسم CYGNET.
نیما
۹ دی ۱۳۹۱کاش اسمش به خودش بیشتر می اومد
AMIN
۹ دی ۱۳۹۱بنظرم میتسوبیشی بهتره الان با یه خودروساز قدرتری شریک بشه(مثل تویوتا)… دیگه فکر نکنم اون میتسو های دهه نود بیاد… از پاجرو و کلت بگیر تا گالانت لانسر و 3000 جی تی او…
گالانت که عملا بازنشسته شد تنها فقط لانسر(اوو) هنوز مقاومت کرده… پاجرو هم اگه پسرفتی نکرده باشه پیشرفت آنچنانی هم نکرده(در مقابل رقبا)
حسین007
۹ دی ۱۳۹۱طراحی خارجیش نسبت به رقباش زیاد جالب نیست. ولی باید دید قیمتش چقدره و آیا میتونه شانس زیادی تو بازار خودروهای کم مصرف داشته باشه یا نه.
مهسا
۱۳ دی ۱۳۹۱میدونید چرا میتسوبیشی بازارشو از دست داد؟
چون حاضره ورشکست بشه ولی بی کیفیت تولید نکنه!
دوام بالا، وزن زیاد و ایمنی عالی باعث میشه قیمتش بالا بره و فروشش بیاد پایین.
حق ما همین آشغال چینیاست که به اسم موتور میتسوبیشی بندازن بهمون.
AMIN
۲ مرداد ۱۳۹۲البته میتسوبیشی فقط تولید کننده خودرو نیست از کشتی سازی تا محصولات دیجیتالی(دوربین های فوق العاده نیکون) و خانگی(یخچال- تی وی ووو) و مخصوصا جت جنگنده و ارابه های فرود هواپیماهای مسافربری… ولی در کل ماشیناش خیلی دوست داشتنی هستن
سعید
۱۷ دی ۱۳۹۱ای خداا موتور1.2 بعد 80 تا قرت بعد 3سیلندر و.. حتما مصرف سوختشم 4دیگه. بعد واسه ما 1.3 قدرت75 مصرف سوخت رسیده9..! میگن سنسور اکسیژنشو عوض کنی میشه 8 لطف فرمودند. یعنی … مدیرارو داریم. مگه هیوندا چی کرد رفت چندتا ازین کاربلدای بنز آورد شمام برید یکی ازین ژاپنیا رو استخدام کنید تا..
meysam
۵ اسفند ۱۳۹۲موتور و گیربکس هیوندای تحت لیسانس میتسوبیشی تولید میشه، خود کره هنوز به طور کامل دانش تولید موتور رو نداره. اگر هم بخش خودروسازی میتسوبیشی ورشکست بشه، این نشانه ورشکستگی کامل میتسوبیشی نیست چون شرکتیه که فعالیتهای خیلی گسترده ای داره و در زمبنه های مختلفی فعالیت میکنه.