میتسوبیشی به تازگی شاسیبلند مفهومی کاملاً جدیدی را معرفی کرده و آن را آمادهی نمایش در نمایشگاه خودروی پاریس میکند. “گرند تورر” به عنوان “جدیدترین بیان” میتسوبیشی از طراحی این برند توصیف شده است. نام خودرو GT-PHEV بوده و از تکنولوژی پلاگین هیبرید شرکت در قوای محرکهی خودرو سود برده شده است.
شیشهی جلوی شیبدار و خط کمر بالا در این تصاویر اولیه بیگانهترین نمای ظاهری نسبت به خودروهای دیگر این طیف را به ارمغان آورده و البته جزئیات بزرگ ظاهری نظیر مجموعه چراغهای عمودی و پانلهای جانبی منحصربهفرد نمایی بسیار متمایز به این خودرو بخشیدهاند. به علاوه، نمای جلویی مشابهتهایی را با کانسپت XR PHEV II نمایش داده شده در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۵ نشان میدهد.
هنوز تصویری از کابین خودرو منتشر نشده اما میتسوبیشی میگوید که کانسپت GT-PHEV داشبورد افقی با کنسول مرکزی بالاتر و تریم چرم به منظور همخوانی با جزئیات زیبای نمای ظاهری بهره خواهد برد.
زیر پوست خودرو سیستم سه موتوره PHEV میتسوبیشی قرار دارد که از ویژگیهای آن میتوان به نسل جدید مجموعه باتریها، سه پیشرانه الکتریکی و یک پیشرانه بنزینی عادی اشاره کرد. با حالت تمام الکتریکی میتوان ۱۱۳ کیلومتر را طی کرد اما با وارد شدن واحد بنزینی به مدار محدودهی حرکتی خودرو ۱۲۰۷ کیلومتر خواهد بود. گفته شده که سیستم هیبریدی این خودرو به لطف تکنولوژی کنترل فوقالعادهی هر چهار چرخ تواناییهای روی جاده و آفرود خودرو را بهبود بخشیده است.
این خودرو همچنین به دادههای ابری متصل است و اجازه دارد تا اطلاعات کلی نظیر شرایط آبوهوا و جادهای را به دست آورده و تحلیل نماید و البته مجموعهای از حسگرها و دوربینها نیز در جلوی خودرو بکار گرفته شده است. دادههای به دست آمده نیز برای بهبود مصرف سوخت و افزایش محدودهی حرکتی بکار میروند.
ممکن است که این خودروی پیشنمایشی در نهایت جایگزین ASX بزرگتر شود. ما انتظار داریم که این خودرو به جنگ رقبایی چون نیسان قشقایی برود.
احسان
۲۷ شهریور ۱۳۹۵با توجه به کانسپت بودن خودرو بسیار زیبا است. اما در جلو لازم است یک مقدار چراغش بزرگتر بشه. ضمنا امیدوارم میتسوبیشی در نسل های جدیدش یک مقدار بیشتر روی عایق بندی صوتی کار بکنه. من الان ASx دارم. همه چیز ماشین بسیار خوب است اما صدای موتور و بیشتر از اون صدای باد و محیط در سرعت های بالاتر از 100 کیلومتر به درون اتاق میاد. کره ای ها در این زمینه بسیار بهتر عمل کرده اند.
ارمان
۲۸ شهریور ۱۳۹۵احسان جان اوتلندر جدید یه ماشین عالی از این نظره واقعا توش صدای هیچی نمیاد این موشکل در سال ۲۰۱۶ حل شده توش بسیار بی صداست یه چیز فوق العادست یعنی زمان رو نماییش هم رو این نکته خیلی تبلیغ شد
...::: فقط لمبورگینی :::...
۲۷ شهریور ۱۳۹۵متاسفانه میتسوبیشی خیلی نسبت به 20 سال پیش افت کرده.
کیا و هیوندای کاملا میتسوبیشی رو جا گذاشتن.
باز الان یک سری دوستان اهل فن میان سگمنت سگمنت میکنن !!
uss zumwalt DDG-1000
۲۷ شهریور ۱۳۹۵ولی این مدل تغییر داره
Armin
۲۷ شهریور ۱۳۹۵با کمال احترام دوست عزیز اگه تا حالا پشتش نشستین از رو عکس و مقاله و پای لپتاب نمیتونین این حرف رو بزنین بنده چون تجربه مالکیتشو داشتم عرض میکنم در زمینه کیفیت ساخت و سواری و ماندگاریش به مراتب از رقبای کره ایش بالاتر هست
ارمان
۲۸ شهریور ۱۳۹۵داره به من تیکه میندازه ?
استاد دو تا نکترو بهت یاد او ری کنم
۱. امار دیس لایک هات داره رکورد دوست قدیمی مافیا رو میشکنه
۲. شما اجازه بده این ماشین بد بخت بیاد بیرون فقط اجازه بده ارزه بشه من خودم مینویسم ix35 از این بهتره حالا که کمپانی داره ماشین میزنه هم میگی از ۲۰ سال پیش فلان شده
همه نگرانی شما کیا و هیوندای که پدر من از سال ۲۰۰۹ داره و من هیچ کدومش رو ماشین نمیپندارم (مخصوصا اسپورتیج ۲۰۱۳ که خندهدار ترین ماشین دنیاست و با موتور ۲۰۰۰ اندازه لند کروز مصرف داره و باکش اندازه ۲۰۶ ????)من مصرف کنندم اینو میگم حالا شما بیا لنسرو با گرنجور مقایسه کن ?????????
Fakhr
۲۷ شهریور ۱۳۹۵نود درصد جایگزین اوتلندر میشه
حميد
۲۷ شهریور ۱۳۹۵میتسو بیشی همیشه بی ادعا کار کرده و انصافا خوب میسازه از هواپیما بگیر تا قطعات الکترونیکی
این کانسپت شامل کلیه خطوط و چراغهای باریک طراحی جدید هست
دوج
۲۷ شهریور ۱۳۹۵عالی مثل همیشه ،
ارمان
۲۸ شهریور ۱۳۹۵۱۲۰۷ کیلومتر یا یه شارژ و یه باک بنزین ؟
ای وایه من خدایی تو پلاگین هیبریدی میتسوبیس
شی داره یه قلقلکی به برندهای بزرگ دنیا میده
همین الانشم outlander ohev با مصرف ۲.۵ لیتر در صد کیلومتر داره خوب میفروشه
احمد باقری
۲۹ شهریور ۱۳۹۵خیلی خوب شده، خیلی وقت بود که یه طرح جدید به عنوان کانسپت بیرون نداده بود.