نمایشگاه ژنو ۲۰۱۵: مورگان بهعنوان یک خودروی کلاسیک حق دارد که همچنان به سنتهای طراحی و فنی خود وفادار بماند. خودروی دست سازی که از سال ۲۰۰۱ با همین شمایل قدیمی و با پیشرانه ۸ سیلندر BMW تولید میشود. با اینکه از تیزرهای مورگان، پیش از معرفی نهایی مدل جدید، انتظار تغییراتی بیشتر در این خودرو میرفت، اما در واقع پوسته این خودرو، بسیار شبیه همان مدلهای نخستین است.
با این وجود تغییرات زیادی هم در مورگان آئرو ۸ صورت گرفته است. این تغییرات در جهت ایجاد آسایش بیشتر، عملیتر شدن خودرو، فناوریهای بکار رفته و تجهیزات لوکس آن میباشند. با اینکه طراحی جلو و پهلوی خودرو نسبت به قبل، تغییری نکرده، اما درب عقب کاملاً جدید است و چراغهای عقب نیز اصلاح شدهاند. شاسی آلومینیومی از استحکام پیچشی بالاتری برخوردار گردیده است. سیستم تعلیق آئرو ۸ نیز کاملاً تغییر کرده است. استفاده از تعلیق کاملاً مستقل با بازوهای جناقی دوبل همراه با میلههای ضد غلطش علاوه بر بهبود عملکرد در جادههای پر دستانداز، راحتی بیشتری را به همراه میآورد. پیشرانه خودرو، همان موتور V8 بامو با حجم ۴.۸ لیتر است که به طور نرمافزاری ارتقا یافته تا چند اسب بخار اضافه و مقداری گشتاور بیشتر تولید کند. نیروی این پیشرانه به ۳۶۷ اسب بخار رسیده که از طریق یک گیربکس شش سرعته دستی یا اتوماتیک با امکان شیفت دستی به چرخهای عقب منتقل میگردد. دیفرانسیل با لغزش محدود، ترمز ضد قفل ABS+EBD، کروز کنترل، فرمان هیدرولیکی با بهبود پاسخگویی و ایربگ های ایمنی از جمله موارد افزوده شده به مورگان جدید میباشند. سقف بازشوی مورگان آئرو ۸ از جنس نرم بوده و در پشت صندلیها قرار میگیرد. همچنین یک سقف از نوع سخت قابل انفصال هم که چهره ای کوپه و قدیمی به خودرو میبخشد، قابل سفارش میباشد. روکش چوب و چرم نیز به وفور در کابین دیده میشود. یک سیستم سرگرمی با نمایشگر لمسی نیز بهصورت اختیاری قابل سفارش است.۱۳ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
M5
۱۳ اسفند ۱۳۹۳مختص آدمهای خاص !
NA-NikandreosApotheon-NA
۱۳ اسفند ۱۳۹۳خوبه باحال و کلاسیک
وایزمن رقیب اینه فکر کنم
احمد فقط سوپراسپرت اونم ایتالیایی
۱۳ اسفند ۱۳۹۳خداروشکر اینقدر تنوع ماشین تو دنیا زیاده که فکر کنم جوابگویه کل سلایق مردم باشه.
قیافش مال 50 ساله پیشه البته همه ماشینای مورگان همینجورین.فکر کنم اینو ثروتمندان تا حدودی سن وسال بالا بخرن که یاد قدیما واسشون زنده بشه.
saleh.cars.motorcycles
۱۳ اسفند ۱۳۹۳یک مدل زیبا هم دارن که رنگ وطراحی داخلش خیلی زیباست بنام SP 1 که تو آدرس زیر میتونین چندتصویر ازش ببینی
http://www.topspeed.com/cars/morgan/2014-morgan-sp1-ar165190.html
و
http://www.morgan-motor.co.uk/special-projects-2/
ودوتا کانسپت زیبای دیگه بنام های Morgan EvaGT 2012 و Morgan LifeCar Concept 2008 که کاش تولید میشدن
سرباز وظیفه احسان آرسنالی
۱۳ اسفند ۱۳۹۳ننوشته بود بازم بدنش از چوب هستش یا نه؟
saleh.cars.motorcycles
۱۳ اسفند ۱۳۹۳تو یک قسمت از برنامه ی تخت گاز یا یک برنامه ی دیگه مربوط به خودرو هچین چیزی شنیدم که قسمتی از بدنه وشایدم شاسیش از چوبی مقاوم استفاده شده وتو آدرس زیرمیتونین مطالب وتصاویری درهمین رابطه ببینین
http://acoforum.org/showthread.php?t=3121
RETOLEX
۱۳ اسفند ۱۳۹۳واقعا به سبک قدیمی ساخته میشه
شایان
۱۳ اسفند ۱۳۹۳واقعا مزحکه یعنی نمایشگاه ژنو اتومبیل بهتری نداشت برای معرفی در پدال یا پدال میلی پست میذاره
Ahmad..F12
۱۳ اسفند ۱۳۹۳شایان جان، مورگان اینطوریه دیگه
ربطی نداره که این نمایشگاه ژنوه 2015 عه و این اتومبیل ظاهر قدیمی داره، مورگان
هچنان دست ساز ساخته میشه و طرفدارای زیادی هم داره که همواره منتظر نسخه های
جدیدشن
saleh.cars.motorcycles
۱۳ اسفند ۱۳۹۳کلاسیکو زیبا با توانایی های خودرو های امروزی
.
بنظرم تواین کلاس خودرو.خودرو ی Wiesmann GT MF4 CS ویا مدل دیگر همین خودرو یعنی GT MF5 جدای از طراحی کلاسیک ظاهری اسپرتی تر وجذاب تر نصبت به محصولات Morgan دارن.چراکه Morgan خیلی بیشتر از Wiesmann ظاهر کلاسیکی داره
وGT MF4 CSباداشتن موتور V8 BMWبا قدرت 420 اسب بخاروشتاب صفرتا صد 4.4 سریعتر وپرقدرت تر از Morgan ه
RETOLEX
۱۳ اسفند ۱۳۹۳کاش یه کمپانی مثل مورگان بود ماشیناشو به سبک کلاسیک امریکایی میساخت
سعید
۱۳ اسفند ۱۳۹۳ماشین خیلی جالب و خاصیه،هم کلاسیکه و ظاهر قدیمی داره و هم سریع و قدرتمند
شتابش 4.5 و حداکثر سرعتش هم 273 کیلومتر
خیلی هم گرونه،قیمت پایه مدل Plus 8 با همین قدرت 61245 پوند( 93هزار دلار)یعنی هم قیمت با مدل پایه مرسدس بنز اس کلاس!!! احتمالا آئرو8 گرونتره
احسان(احسان سابق)
۱۳ اسفند ۱۳۹۳پول ندارم بخرمش اما پول داشتم حتما نمی خریدمش!