دنیکا پاتریک از آندسته شخصیت هایی است که خیلی محبوب و مشهور است اما آنطور که شایسته اش بود در مسابقات اتوموبیلرانی موفق نشد. پاتریک ۳۲ ساله وقتی بدنبال یکسری کارهای حاشیه ای رفت خیلی زود مورد توجه قرار گرفت و حتی در دوره ای منبع درآمدش از موتوراسپرت به چیزهای دیگری تغییر کرد تا جاییکه Kyle Petty به او لقب ماشین بازاریابی داد و همه میدانیم که منظور از این حرف چیست!
اما هرچه باشد پاتریک هنوز هم مسابقات حرفه ای را کنار نگذاشته؛ پاتریک ذاتا راننده سریعی است اما علاقه زیادش به سرعت، ظاهرا مانع بروز مهارتش شده. ریچارد پتی (Richard Petty) راننده مشهور نسکار که به King معروف شده، جمله جالبی دارد که اتفاقا در مورد دنیکا پاتریک هم صادق است؛ او گفته بود: رانندگان زیادی هستند که سریع می روند اما تعداد انگشت شماری هستند که واقعا مسابقه می دهند.
- پاتریک از سال ۲۰۰۵ وارد مسابقات Indy Car شد.
- هم اکنون موفق ترین راننده زن در تاریخ مسابقات Indy Car است.
- با قهرمانی در مسابقه Indy Japan 300 در سال ۲۰۰۸ ، تنها راننده زنی است که به قهرمانی مسابقات ایندی رسیده.
- از سال ۲۰۱۲ وارد مسابقات نسکار شد.
- در سال ۲۰۱۳ تنها راننده زنی بود که پل پوزیشن را گرفت و سریع ترین لپ را هم در دور تعیین خط به نام خود ثبت کرد، اتفاقی که از سال ۱۹۹۰ در نسکار سابقه نداشته.
آیا شماهم فرد مشهوری هستید؟ احیانا شما در لس آنجلس زندگی نمی کنید؟ اگر جوابتان مثبت است پس حتما یکی از معضلات زندگی روزانه شما پاپاراتزی ها هستند که قدم به قدم به همراه شما در زندگی تان سرک می کشند تا سوژه جالبی برای رسانه هایشان پیدا کنند.
اما دنیکا پاتریک که حالا سفیر افتخاری موتورساز آمریکایی Can-Am شده، راه حلی برای این مشکل دارد؛ اینکه از مدل های ۳ چرخ اسپایدر این کمپانی استفاده کنید که هم ایمن هستند و هم خیلی زود می توان با آنها غیب شد. این راه حل حتی برای استیون تایلر هم جواب داده؛ استیون نمی تواند با هنسی اش خیلی راحت در شهر جابجا شود، اما درعوض با موتور که میتواند این طرف و آن طرف برود!
اسپایدر که از سال ۲۰۰۷ تاکنون در بازار است، سه تیپ مختلف دارد:
- اسپایدر RS (اسپرت) با قیمت حدودی ۱۵,۰۰۰ دلار.
- اسپایدر ST (اسپرت – تورینگ) با قیمت حدودی ۱۹,۰۰۰ دلار.
- اسپایدر RT (تورینگ) با قیمت حدودی ۲۳,۰۰۰ دلار.
درحالیکه مدل های RS و ST هردو مجهز به انجین ۲ سیلندر خورجینی یک لیتری هستند اما مدل RT انجین ۳ سیلندر خطی ۱۰۶ اسبی دارد. اسپایدرهای RS و ST گیربکس ۵ سرعته دستی (SM5) دارند درحالیکه RT گیربکس ۶ سرعته (SM6) دارد؛ همگی مدل ها دنده عقب را بصورت استاندارد داشته اما گیربکس دستی با کلاچ اتومات برای آنها سفارشی خواهد بود.
Un4given
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳هم ایمنه هم حال میده سوارش شی .
به قول یه بابایی “ماشین فقط موتور” !
PEUGEOT
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳موتورای قشنگی هستن
برای کسی که می خواد موتور سواری یاد بگیره عالیه
پسم
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳اوه اوه ..دانیکا پاتریک…هنرپیشه معروف و …
ارمان
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳کاماروی صورتی ! مثل چنگیز با لباس فرنگیس !!! خخخخخ…
زیگما
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳عجب خانم زیبایی.
PEUGEOT
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳دلت می خواد؟
امید
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳خانم های ایرانی هم زیبان هم با وفان هم خوب و بهترین در دنیا
رضا
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳با وفا؟؟؟؟؟؟
متاسفانه نه همشون
امید
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳این شانسیه دیگه باید طرف رو بشناسی وگرنه همه که خودشونو قدیس میدونن
باید امتحانشو پس بده مثل ماشین تا سوارش نشی باهاش چند کیلومتر نری نمیتونی بگی خیلی خوبه یا خیلی بد اما ما یکم ظاهر بینیم موتورش باید خوب باشه ازنظر فنی درست باشه رضا جان
پسم
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳گیربکس چی امیدخان؟؟؟ باید چه جوری باشه که معلوم بشه طرف خوبه یا نه؟؟؟
رضا
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳خیلی خوب میشد اگه میتونستیم اول سوار شیم یه دوری بزنیم ببینیم فنیش چطوره!!
HUMMER
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳باز این زیکما یه حرفی زد و همه چیز رو به هم ریخت.خانمه مدله شایسته که نیست
sadegh
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳زیگما جون، کاماروی صورتی یا خانم صورتی؟
کدومشونا عشق است؟!
زیگما
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳با کامارو میشود خانم بدست آورد ولی با خانم نمیشود کامارو بدست آورد. به همین سادگی.
نیهاش آنتونیو تابارز
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳شرمنده زیاد حرف میزنم ولی من که عشق اول و اخرم ماشینه.
(صادق اینجارو نیگا نکن اینجوری مینویسم ها!!! پشت صحنه دارن واسم خط و نشون میکشن!!!!!!! :) )
sadegh
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳یعنی دلم نیومد فقط رو لایک کلیک کنم، باید بت میگفتم:
فداییییییی داری داداش! :)
نیهاش آنتونیو تابارز
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳صادق با من بودی داداش؟! مخلصم داداش!
sadegh
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳چاکرم عزیز، بذار اینقد خط و نشون بکشن تا خطشون خوب شه. :)
نیهاش آنتونیو تابارز
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ماشین،ماشین،ماشین و دیگر هیچ!
امید
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳موتور ایمنی بنظر میرسه
امید
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳قیمتش یکم بالاست با این پول میشه یه ماشین خوب خرید
چاپلو
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳سلام به همه.
جلوش شونصد تا چراغ داره ینی چی ؟!!
من به شخصه خیلی از اینا خوشم نمیاد چون فک میکنم حس و حال رانندگی با موتور رو نداره اگه ادم پشت یه موتور بایک بشینه یا یه چیزی مس یاماهاZFX یا یه کفی(پیستی)مس هوندا1300 یا 400 یا یه پرشی مس CRM یا CRF یا حتی یه لانزای معمولی و یا CROSS لذت رانندگی با موتور رو میتونه تجربه کنه ولی این چیزی نیس که مدنظر من باشه.
رضا
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳کاش منم پشتش مینشستم!!!
نیهاش آنتونیو تابارز
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳پشت موتور یا موتور؟!
خاوری
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳این چه اسمیه شاهین ؟؟؟؟
یه دفه میذاشتی گابریل گارسیا مارکز
نیهاش آنتونیو تابارز
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳خاوری یه کم دقت کن ببین چیه! الکی نذاشتم که!
رضا
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳شاهین توهم خیلی فنی هستی!!
تورو هم میزارم پشتش بشینی!!
نیهاش آنتونیو تابارز
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ممنونم داش رضا! :)
علی
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳میگما این با تراپاتریک نسبتی دار؟؟!!ه خیلی شبیه اونه!!
خاوری
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳خانم دانیکا پاتریک یه مدل معروف و ثروتمنده که برا شرکتای مختلف تبلیغات انجام میده و گاهی هم میزنه به خاکی ..ایضا!!
رضا
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳عاشق جاده خاکی ام!
رضا
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ترا پاتریک دیگه کیه علی؟؟؟!!!!!
تو هم؟؟؟!!!!!!!!
ali
۹ اردیبهشت ۱۳۹۳یه مقایسه بین سه تا از بهترین موتورهای مسافرتی خوندم که این مدل و یه مدل از بی ام و و هوندا گولدوینگ بودن . که بی ام و اول هوندا دوم و سوم هم این کن آم شد . اونا دوچرخ بودن و این سه چرخ… بی ام و هوندا کنترلشون و هندلینگشون از این بهتر بود . البته ارزونتر… شخصا عاشق هوندا گولدوینگم … از نزدیک هم دیدمش