دوکاتی برای افرادی که هنوز هم خواهان راحتی و هندلینگ آسان موتورسیکلتهای اسپورت هستند، موتورهای سوپراسپورت جدید این شرکت راهی ممکن و متنوع برای راندن یک وسیلهی دوچرخ است.
سوپراسپورت دوکاتی از پیشرانهی دو سیلندر ۹۳۷ سیسی تستااسترتا استفاده میکند. این پیشرانه توانایی تولید قدرت ۱۱۳ اسب بخاری داشته و منحنی گشتاور آن خطی است. علاوه بر این، حالات مختلفی برای این موتورسیکلت قابل انتخاب است: اسپورت، تورینگ و شهری.
دیگر ویژگیهای این موتورسیکلت عبارتاند از نسخهی سوپراسپورت S با سیستم تعلیق کاملاً تنظیم شونده، سیستم تعویض دنده سریع دوکاتی و پوشش صندلی عقب که این مورد آخری برای مدل استاندارد سوپراسپورت یک آپشن است.
بهای این موتور در انگلستان از ۱۰۹۹۵ پوند برای نسخهی سطح پایه شروع شده درحالیکه برای خرید نسخهی سوپراسپورت S قرمز بهای ۱۲۲۹۵ پوندی و سوپراسپورت S سفید بهای ۱۲۴۹۵ پوندی پرداخت.
طیف جدید محصولات سوپراسپورت دوکاتی در حال حاضر در نمایشگاه Intermot 2016 به همراه هیولای ۸۲۱ یورو ۴ و Diavel یورو ۴ به نمایش درامده است. دیگر موارد توسعهای جدید دربردارندهی رنگ خاکستری Volcano و پکیج الکترونیکی Evo جدید که دارای کنترل کشش برای پانیگل ۱۲۹۹ است اشاره کرد.
ماسل
۱۵ مهر ۱۳۹۵آ قربون اون ابروهای پیوسته ات
uss zumwalt DDG-1000
۱۶ مهر ۱۳۹۵عجب شتابی بگیر این
حامد
۱۵ مهر ۱۳۹۵سپاس ویژه جناب احمد زاده.
دوکاتی فراری دنیای موتورسیکلت.
Elemento
۱۵ مهر ۱۳۹۵بهترین های ایتالیا در گروه آئودی کنار هم هستن.
در ماشین لامبورگینی
در موتور دوکاتی.
حامد
۱۵ مهر ۱۳۹۵موافقم. کلا فولکس واگن کمپانی های هیجان انگیزی رو کنار هم جمع کرده.همشونو دوست دارم. از اون جهت دوکاتی رو با فراری قیاس کردم چون به نظرم هردوشون اسب سرخ ایتالیایی هستن. صدای دوکاتی رو با شات گان قیاس میکنن.
http://www.aparat.com/v/sEyp1
Elemento
۱۵ مهر ۱۳۹۵درسته حامد جان.
منم هدفم تایید کامنت شما بود نه خدای نکرده مخالفت.
امیدوارم اینطور برداشت نکرده باشی.
انصافا هم فراری مشهور تر از لامبورگینی هست و لقبی که به دوکاتی دادن کاملا مناسبه.
uss zumwalt DDG-1000
۱۶ مهر ۱۳۹۵ژاپن هم موتور سیکلت های پرافتخار زیاد داره
سوزوکی-هوندا-یاماها-کاوازوکی
حامد
۱۶ مهر ۱۳۹۵uss جان کاملا درسته. اتفاقا همزمان با دوکاتی SS ، هوندا هم cbr1k جدید رو معرفی کرده وانصافا ژاپنی ها توی سوپر بایک و موتو جی پی افتخارات زیادی دارن.
uss zumwalt DDG-1000
۱۶ مهر ۱۳۹۵افرین حامد جان
شاهین
۱۵ مهر ۱۳۹۵انجام وظیفه اس دوست عزیز
ارادتمندم
mojtabaaston
۱۵ مهر ۱۳۹۵12000 پوند
واقعا عالیه.
تو اینجا چرخ جلوش رو به این پول نمیدن چه برسه به کلش
uss zumwalt DDG-1000
۱۶ مهر ۱۳۹۵به خوب نکته ای اشاره کردی
PlymouthBarracuda
۱۵ مهر ۱۳۹۵عشق…..
Ahmadreza
۱۵ مهر ۱۳۹۵خیییلی باحاله لامصب اما از این موتور ها تعجب میکنم که این همه پیشرفت علم خیلی رروشون تاثیر نگذاشته البته منظورم پیشرانه نیست
احمد باقری
۱۵ مهر ۱۳۹۵محشره.
kawasaki
۲۵ مهر ۱۳۹۵واااااای این مدلش چه خوشکله…دوکاتی هم موتورخوبیه…هم سرعتش خوبه وهم شتابش ۲/۹شتابگیری میکنندالبته از۹۵۹سی سی به بالاشتابش خوبه
امیر
۶ آبان ۱۳۹۵بدترین کار ممکن که دوکاتی میتونست بکنه تغییر شکل سیستم اگزوز موتور بود. آخه این چه اگزوزیه!؟ برید اگزوز مدل 1198 رو ببینید که به چه زیبایی از زیر زین اومده تا انتهای موتور. تمام اوبهتش به همون بود.