آلپاین و اموی آگوستا برای ساخت یک موتورسیکلت تولید محدود الهام گرفته از کوپهٔ اسپرت A110 باهم همکاری کردهاند. این موتورسیکلت ویژه که سوپرولوچه آلپاین لقب گرفته است، روی بدنهٔ خود طرح آبیرنگ چشمگیری دارد که دقیقاً مطابق رنگ A110 است. ازجملهٔ دیگر ویژگیهای سوپرولوچه آلپاین هم میتوان به نشان و لوگوهای آلپاین، رینگهای مشکیرنگ ماشینکاری شده، زین مشکیرنگ آلکانترا با دوخت متضاد آبیرنگ و پرچم فرانسه و ایتالیا در طرفین گلگیر جلو اشاره کرد.
سوپرولوچه آلپاین به یک پیشرانهٔ سه سیلندر ۸۰۰ سیسی مجهز است که ۱۴۵ اسب بخار قدرت و ۸۸ نیوتن متر گشتاور تولید میکند؛ اما اگر این کافی نباشد، یک کیت مسابقهای هم قابل سفارش خواهد بود که با تجدیدنظر در ECU و اگزوز Arrow، قدرت پیشرانه را به ۱۵۱ اسب بخار افزایش میدهد. انتقال نیرو در این موتورسیکلت توسط یک گیربکس شش سرعته صورت میگیرد و امکان دستیابی به حداکثر سرعت ۲۴۰ کیلومتر بر ساعت را فراهم میکند. بازوی عقبی آلومینیومی، قطعات فیبر کربنی و تیتانیومی، ترمزهای جلوی برمبو، لاستیکهای پیرلی دیابلو روسو کورسا و یک نمایشگر پنج اینچی دیجیتالی هم از دیگر ویژگیهای سوپرولوچه آلپاین هستند.
مدیرعامل اموی آگوستا «تیمور سرداروف» در مورد این موتورسیکلت میگوید:
بسیاری از خریداران آلپاین طرفدار بزرگ اموی آگوستا هستند و بالعکس. ما مشتاقانه منتظر این همکاری با یکی از تحسینبرانگیزترین برندهای تاریخ موتوراسپرت بودیم و اطمینان داریم که این نسخهٔ تولید محدود با استقبال و اشتیاق موتورسواران و علاقهمندان به موتوراسپرت در سراسر جهان مواجه خواهد شد
از اموی آگوستا سوپرولوچه آلپاین فقط ۱۱۰ دستگاه تولید خواهد شد و قیمت آن در ایتالیا با احتساب کیت مسابقهای از ۳۶,۳۰۰ یورو شروع میشود.
[—{^AMIN_MC20^}—]
۲۳ آذر ۱۳۹۹خوشگله ها ولی کاش یکم شبیه f3-f4 طراحیش میکردن
Mr.X
۲۳ آذر ۱۳۹۹فقط رنگش شبیهه که! ولی خدایی خیلی قشنگه.
Moein
۲۳ آذر ۱۳۹۹چقدر موتور سیکلت های این کمپانی زیبا و چشم نوازن?❤️
R@min
۲۳ آذر ۱۳۹۹حس می کنم یکی از ادمینا با یه الهام نامی رل زده امروز چپ و راست فقط الهام می بینیم ??
حسین
۲۳ آذر ۱۳۹۹خیلی خوشگل شده , به امید روزی که ما هم توی ایران بتونیم خودرو ها و موتور سیکلت های زیبایی مثل اینها سوار بشیم
زیزیگولو
۲۴ آذر ۱۳۹۹موتور سیکلت همونقدر که میتونه وسیله ی خوبو سرگرم کننده ای باشه ((چه واسه اونایی که موتور وسیله کسبو کارشون هستش مثل پیک موتوریا و کسایی که هر روز با موتور میرن سر کارشون و چه کسایی که از موتور واسه تفریحو گشتو گذار استفاده میکنن)) به همون اندازه هم میتونه وسیله خطرناکی باشه مخصوصاً تو ایران حال حاضر چون خطرات و خرابیای مختلفی این وسیله دو چرخ رو تهدید میکنه و بعضی از این خطرا خسارتای جبران ناپذیری بجا میزارن، ممکنه راننده یه ماشین در حال اس ام اس دادن یا غذا خوردن باشه یا اصلاً حواسش به رانندگیش نباشه و مشغول خیالبافی پشت فرمون باشه!!!! یا خطر سر تقاطع ها یا ممکنه راننده یه ماشین که جلوتر هستش یهو ترمز کنه که اون موقع بیشتر از هر چیزی موتورسواری که پشت اون ماشین حرکت میکنه تو خطره چون موتور سوارم پشت سر اون ماشین میخاد سریع واکنش نشون بده و یِهویی ترمز کنه و از اونجایی که تموم نیروی حاصل از ترمز ناگهانی رو چرخ جلو منتقل میشه ممکنه موتور سوار دچار مشکل بشه و با یه ترمز ناگهانیو محکم چرخ جلو قفل بشه و راکب موتور به اطراف پرتاب بشه که این میتونه خسارتای زیادی داشته باشه …. من چند بار شاهد همچین صحنه ای بوم که موتور سوار بخاطر ترمز ناگهانی یا برخورد با ماشین جلوییش از رو موتور پرتاب شده اینورو اونور و بدجوری صدمه دیده