صنعت سفارشیسازی موتورسیکلتها، با وجود بازیگران کوچک و ناشناخته، خروجیهای جذاب و شگفتانگیزی را به نمایش میگذارد. شرکت بریتانیایی Avon که سابقه آن به سال ۱۹۰۴ میرسد یکی از تولیدکنندگان تایر است که برای ساخت یک موتورسیکلت سفارشی برای اهداف تبلیغاتی به سراغ یکی از همین شرکتهای ناشناخته رفته است.
این بار دو مرد فرانسوی به سفارش این شرکت تایرسازی به سراغ BMW F800S رفته و یک مخلوق خارقالعاده و بسیار متفاوت را طراحی و تولید کردهاند. اگر به دوشاخه جلوی این موتورسیکلت دقت نمایید، متوجه طراحی ابتکاری و منحصربهفرد رادیکال آن خواهید شد. این موتورسیکلت که TrailRider X-Over نامگذاری شده از شاسی لولهای و ساختار آلومینیوم آلیاژی، بازوی چرخ عقب تکی، چراغ جلوی LED سفارشی، زین یک نفره چرمی و تزئینات براق کرومی استفاده میکند. استفاده از آلیاژ آلومینیوم AU4G علاوه بر شاسی و دوشاخه جلو در باک بنزین و گلگیرها و پوشش سرعتسنج و بسیاری از قسمتهای دیگر نیز مشاهده میشود. طراحی خاص سیستم تعلیق و شاسی باعث شده تا توجه بیشتری روی تایرهای این موتور معطوف شود. موتورسیکلت تریلرایدر تنها ۱۵۵ کیلوگرم وزن داشته و از یک پیشرانه BMW با قدرت ۸۵ اسب بخار و گشتاور ۸۶ نیوتن متر شود میبرد. برای انتقال نیرو هم بهجای زنجیر از تسمه استفاده شده است. برای ساخت تریلرایدر بیش از ۸۰۰ ساعت زمان صرف شده است. با این وجود معلوم نیست این موتورسیکلت در آرشیو Avon باقی میماند یا مدلهای بیشتری از آن نیز به سفارش مشتریان ساخته میشوند.۱۱ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
ALL CARS
۸ تیر ۱۳۹۴ممنونم ازپدال که بازهم دوستداران موتورسیکلت و خوشحال کرد
امیدوارم بیشتر ازپیش مطالب در مورد موتورسیکلت بزارین که هم مطلب زیاده وهم طرفدار موتورسیکلت
البتتته میدووونم که سایت مختصصص خودروسسست
اما خوبه برای تنوع هرازچندگاهی مطالبی درمورد دیگر صنایع حملونقل مثل موتورسیکلتو هواپیماوکشتی و… هم توپدال بزارین
البته موتور یک***( پدال )*** ترمزی هم داره وچیزی شبیه پدال که برای تعویض دنده استفاده میشه (خخخخخخخخخخخ)
امیر
۸ تیر ۱۳۹۴من هم میخوام خواهش کنم هم از موتور سیکلت هم از کامیون مطلب بیشتر بزارید
RETOLEX
۹ تیر ۱۳۹۴دقیقا
مخصوصا کامیون
اسکانیا r 730
Daf xf
Fh 16
.
.
.
AHMADREZA
۸ تیر ۱۳۹۴اوووف عجب چیزیه
رضا
۸ تیر ۱۳۹۴خیلی خوشکله
تصور کنین شبا تو خیابونا با این بگردی……شبیه هیولاست
« شاهین . فقط آلمان . فقط بنز »
۹ تیر ۱۳۹۴قیافش از همه موتورهایی که دیدم باحالتره….
آورین…آورین…
سعید
۹ تیر ۱۳۹۴خیلی قشنگ شده
ahmad
۹ تیر ۱۳۹۴ای بابا!
چرا روز به روز داره زین موتور ها کوچیک و باریک تر میشه؟!
موتور باید استایل داشته باشه و یک مقدار ترکیب جلو و عقبش تناسب داشته باشه!
البته لازمه موتور ها از سیستم های الکترونیک و دیجیتال که موجب راحتی و آسایش راننده هم هستن بهره ببره.
آرمااااان
۹ تیر ۱۳۹۴از موتورایی که قاب محافظ اطراف موتور ندارن خوشم میاد اصلا خود شکل موتور و تمام بدنه ی خام موتور یه جذابیته خاص خودشو داره،درضمن موتواایی که هنوز از کیلومترای آنالوگ استفاده میکنن خیلی باحاترن
hero
۱۰ تیر ۱۳۹۴از موتورسیکلت های ب ام و بیشتر از ماشیناش خوشم میاد
انصافا طراحی شون جلوتر از زمانه
bahram
۱۰ تیر ۱۳۹۴این چیه که این جوری های هوی می کنید فقط یکم ظاهر داره .کمک جلوکه هیچی /بااین دستهی کوچک فشار زیادی روی دسته/بله با این که این گشتاور روی تسمه دیده میشه باید قدرت داشته باشه اصلا راه میره