بالاخره برای Autocar فرصتی دست داد تا هایپرکارهای پورشه و مکلارن را مقابل هم قرار دهد؛ اما در غیاب لافراری از یک ایتالیایی قرمز رنگ دیگری دعوت شده . . . !
[jwplayer mediaid=”۹۰۶۷۹″]اکثر ما دوکاتی ۱۱۹۹ پانیگال را می شناسیم؛ سوپربایکی که تولیدش از سال ۲۰۱۱ شروع شد. ۱۱۹۹ درمیان همکلاسانش یک ویژگی بسیار جالب دارد؛ اینکه انجین ۲ سیلندر آن از نوع خطی بوده و ۱.۲ لیتری است.
اما مدلی که در ویدئوی فوق آنرا دیدیم، نسخه تولیدمحدود و گران قیمت 1199Superleggera بود که با وزن ۱۵۲ کیلوگرمی اش بیش از ۲۰۰ اسب بخار قدرت و ۱۳۴ نیوتن متر گشتاور دارد یعنی نسبت به ۱۱۹۹ استاندارد هم ۱۲ کیلوگرم سبکترست و هم ۳۰ اسب در قدرت و هم ۱۷ نیوتن متر در گشتاور بیشتر از آن دارد.
این دوکاتی در بازار انگلستان ۶۴,۰۰۰ پوند (تقریبا ۱۰۳,۰۰۰ دلار) قیمتگذاری شده. البته این قیمت هنوزهم نسبت به قیمت ۸۶۶,۰۰۰ پوندی P1 یا ۸۵۳,۰۰۰ پوندی ۹۱۸ اسپایدر رقم زیادی نیست! بعد از رقابت یک مایل اعداد زیر حاصل شدند:
مدل | 1199Superleggera | P1 | 918Spyder |
48km/h | ۱.62sec | ۱.75sec | ۱.53sec |
96km/h | ۳.14sec | ۳.24sec | ۲.95sec |
160km/h | ۵.69sec | ۵.78sec | ۵.70sec |
240km/h | ۱۰.15sec | ۱۱.18sec | ۱۱.43sec |
321km/h | – | ۲۳.29sec | ۲۹.70sec |
یک مایل | ۲۵.44sec@308km/h | ۲۵.49sec@329km/h | ۲۵.82sec@313km/h |
محمدحسین پورکیوان
۲۱ مهر ۱۳۹۳سلام
به نظرم این تقابل ماشین و موتورسیکلت یکم غیر منطقیه آخه من خودم یه موتورسیکلت 250cc دارم وخیلی هم حال میکنم ولی هیچوقت موتورو شراییطشو نمیشه با ماشین مقایسه کرد آخه هر کدوم حس خاص خودشو داره حتی توی سرعت.
پژمان
۲۱ مهر ۱۳۹۳جناب سردبیر عیدتون مبارک , اگه لافراری بود……………….
DRAGONBORN
۲۱ مهر ۱۳۹۳چی میکرد بازم P1 اول میشد
پژمان
۲۱ مهر ۱۳۹۳اگه لافراری بود بازم p1 اول میشد چی میگی بابا بوگاتی ویرون که شتاب 2.5 داره و awd هستش با 1001 اسب بخار قدرت نتونست حربف لافراری بشه ضمنا شتاب 0 تا 300 لافراری 15 ثانیس حالا خودت حساب کن تو مسیر 1 مایل چقدر بینشون فاصله میفته اول فکر کن بعد حرف بزن
Carbonado Aventador
۲۱ مهر ۱۳۹۳درود بر پژمان!
خونت رو آلوده نکن!
0-300 لافراری 15 وp1 برابر 16.5 هست!
ایتالیایی یه چیز دیگست!
خوشم میاد لامبو-دوکاتی خوب حالشون رو گرفت!
DRAGONBORN
۲۱ مهر ۱۳۹۳لافراری واقعا می تونست!!!
فکر نکنم بتونه شکستشون بده ممدحسین
Alpha
۲۱ مهر ۱۳۹۳دوکاتی حال p1 رو گرفت ؟ فکر کنم ویدیو رو ندیدی
Carbonado Aventador
۲۱ مهر ۱۳۹۳آره تو دیدی…!
حالا خوبه خودم اولین بار بهتون گفتم…!
انگار تو هم زمان 1 مایل رو ندیدی…!
البته اگه می دیدی تعجب داشت….!
Alpha
۲۱ مهر ۱۳۹۳چیزی که تو ویدیو دیده میشه برنده شدن p1 و سوسک شدن دوکاتی هست ! هر وقت رانندگی یاد گرفتی بعد بیا با هم صحبت میکنیم
Ahmad..F12
۲۱ مهر ۱۳۹۳آلفا جان دوکاتی اول شد
دقت کن داداش ;)
DRAGONBORN
۲۱ مهر ۱۳۹۳اه پورشه آبروریزی کرد
Ahmad..F12
۲۱ مهر ۱۳۹۳اتفاقاً به نظر من 918 نه تنها آبروریزی نکرد بلکه برندۀ واقعی مسابقه بود
پورشه با 184 کیلوگرم وزن بیشتر و 28 اسب بخار قدرت کمتر نسبت به مکلارن، چه در شتاب اولیه و چه در مسیر مستقیم بسیار عالی عمل کرد و فقط 0.37 ثانیه با دوکاتی و 0.33 ثانیه با مکلارن اختلاف داشت
در نظر من پورشه برندۀ این مسابقه ست
من که فقط قربون صدقۀ 918 میرفتم :)
Mclaren
۲۳ مهر ۱۳۹۳مکلارن با اینکه لانچ خیلی خوبی نداشت پورشه رو شکست داد
اینو از 0 – 60 مایلی که ثبت شده میتونین تشخیص بدین
در ضمن توی تست پیست آلمان پورشه رکورد 7 دقیقه رو ثبت کرده و لافراری رکورد زیر 7 دقیقه و مکلارن رکورد باورنکردنی و 18 ثانیه سریعتر از لافراری مسیر رو طی کرده با توجه به اینکه پی 1 47 اسب ضعیف تر از لافراری هست.
تو این ویدئو هم که مسیر هم مشخص نبود که پی 1 برنده بود یا دوکاتی اگر مسیر طولانی تر باشه که فک میکنم همینطوره مکلارن برنده مسابقه بود چون آخر ویدئو روی مکلارن مانور میره.
مهم این بود خیلیاتون متوجه شدین با لانچ بد مکلارن بازم مکلارن برنده هستو پورشه 918 هم در حدش نیست
DRAGONBORN
۲۱ مهر ۱۳۹۳ای کاش لافراری جای دوکاتی بود
DRAGONBORN
۲۱ مهر ۱۳۹۳خیلی خوب میشه تو درگ ریس 5 این ماشینا باشن
918
لافراری
آستریون
P1
بوگاتی سوپراسپرت فاینال ادیشن
کونیخ زگ آگرا وان
گامپرت تورنانته
ببینیم کی واقعا شاهه کی وزیر
محمدحسین پورکیوان
۲۱ مهر ۱۳۹۳ولی خودمونیم ها دوگاتی لامصب پورشه رو خوردش حالا که دوباره دارم نگاه فیلم میکنم واقعا تست هیجان انگیزیه …
وقتی سوار موتوری و صدای باد شدید رو فقط میشنوی نمیتونی سر برگردونی بعد میایی فیلمو میبینی که پورشه رو با اختلاف جا گذاشتی p1 هم به زور داره خودشو نجات میده خیلی باحاله…!!
مهدی 911
۲۱ مهر ۱۳۹۳من پورشه رو بیشتر قبول دارم تا مکلارن تنها برتری مکلارن برتری خفیف در سرعتهای بالاست دربقیه فاکتورها918 سره
DRAGONBORN
۲۱ مهر ۱۳۹۳باهات موافقم مهدی اونم به خاطر اینه که مک لارن تو فرمول 1 توان زیادی داره
مهدی 911
۲۱ مهر ۱۳۹۳نظر سنجی مکلارن =لایک 918= دیسلایک
ٌصفا
۲۱ مهر ۱۳۹۳هر چی باشه توی این تست پورشه آخر شد !
DRAGONBORN
۲۱ مهر ۱۳۹۳بریتانیایی ها از تمام قابلیت پورشه استفاده نکردن خیلی دروغگو و رذلن.خیلی
پورشه یه دکمه بوست هم داره که نزدن.اگه میزدن آتیش از اگزوزهاش خارج میشد.کل خانواده ایتالیا و بریتانیا رو سرویس می کرد.
شایان
۲۱ مهر ۱۳۹۳پدال نظرات در مورد این کلیپ و بذار به شغال(روباه پیر) میگن شاهدت کیه میگه دمم پورشه 918 0-100 2.95!!!!!!!!! یارو مک لارنه مثله عقده ای ها میخواست حتما اول بشه عقده از یک کیلومتریشون معلومه برای همینه در 100 برند برتر دنیا هیچ جایی ازشون نیست فعلا که رسانه دستشونه هرچی میخوان به بیننده القا میکنن
Mclaren
۲۳ مهر ۱۳۹۳فک کن مجله ها و سایت های معتبر بخوان به خاطر این مسایل کل اعتبارشونو زیر سوال ببرن عزیزم پورشه 918 نمیتونه توی شتاب ثانویه مکلارن پی 1 رو شکست بده حالا شما بگو بمب از اگزوزاش بزنه بیرون
اگر بخوایم به زمین و زمان گیر بدیم اون لانچ افتضاح مکلارن دلیل اصلی عقب افتادنشه وگرنه این اختلاف 6 ثانیه تبدیل به 12-13 ثانیه میشد.
پی 1 حتی 0-100 در حد ام پی 4 هم القا نکرد این یعنی لانچ بد البته عوامل زیادی تاثیر داره حتی آب و هوا نوع سوخت و راننده با تجربه یا اختلاف از سطح دریا
حرف بی پایه و حساب نزنین.
مهدی 911
۲۱ مهر ۱۳۹۳1=918 2=لافراری 3=مکلارن پی1
DRAGONBORN
۲۱ مهر ۱۳۹۳یعنی چی الان عدد بزنیم که کدومشو دوس داریم
وحید
۲۱ مهر ۱۳۹۳نتیجه درگشونو میگه
DRAGONBORN
۲۱ مهر ۱۳۹۳ممنون
مهدی 911
۲۱ مهر ۱۳۹۳به ترتیب خوب بودن
وحید
۲۱ مهر ۱۳۹۳1.لافراری
2.مشترکن 918 و پی1
3.تیبا
DRAGONBORN
۲۱ مهر ۱۳۹۳P1 هم ماشین خوبیه ولی من 918 رو بیشتر دوست دارم
مصطفی
۲۱ مهر ۱۳۹۳اگر لافراری رو هم می یوردن می شد بهترین درگ سال!
مصطفی
۲۱ مهر ۱۳۹۳مک لارن می تونست شروع بهتری داشته باشه.
DRAGONBORN
۲۱ مهر ۱۳۹۳نه نمی تونست دیف عقبه دو دیف که نیست
مصطفی
۲۱ مهر ۱۳۹۳نظر سنجی:
پورشه:دیس لایک
مک لارن:لایک
یونس
۲۱ مهر ۱۳۹۳آقا می تونستی همه ی حرف هاتون رو در یک نظر بزارید نه در 7 نظر جداگانه.
واقعا مدیریت پدال نباید اسپم ها رو تایید کنه.
شایان
۲۱ مهر ۱۳۹۳الان ما چی بگیم بگیم مک لارن تند تر میره خب چرا تست دو ماشین نبود باز این انگلیسی های ترسو بزدلیشونو ثابت کردن زنده باد پورشه 918
bardia
۲۱ مهر ۱۳۹۳دوکاتی قورتشون داد
فقط بخاطر ضریب دندش بود که اخرش عقب افتاد چون از 290 بالاتر نمیرفت سرعتش
لافراری اگه بود که قورتشون میداد صحبت پی وان نبود
هم وزنش خیلی کمتره هم ایروداینامیک بهتری داره هم قدرت بیشتری داره
حسین
۲۱ مهر ۱۳۹۳درود. اولا جای لافراری خیلی خالی بود. دوما یادتونه یه مدتی تو پدال شایعه شده بود که صفر تا صد پورشه 2.2 ثانیه س؟؟؟؟ فکر کنم لافراری بود اول میشد
DRAGONBORN
۲۱ مهر ۱۳۹۳شایعه چیه واقعی بود
حسین
۲۱ مهر ۱۳۹۳واقعی بود؟؟؟ پس چرا اینجا 2.9 شده؟؟؟؟ منبع حرف اونایی که میگن 2.2 چیه؟؟؟ توی سایت آتو کار زده 2.5 و خیلی جاهای دیگه هم 2.6 زده شده. این از منبع حرف من..
فریا
۲۱ مهر ۱۳۹۳خب دیگه اینا فقط بلدن آمار خودشونو خوب بدن بیرون و رقباشونو با حرفای بی اساس و مزخرف بکوبن .
الان مثلا همین کوروت ZR1 C6 که همه جا داد میزنن هندلینگ نداره و … تو نوربرگ رینگ یه دونه هم مزراتی ، پاگانی ، کونیگ زگ ، لامبورگینی یا فراری نتونسته ازش جلو بزنه !! خب این درگ نیست که ! این انواع پیچ خطرناک توش هست و هندلینگ ماشین اینجا معلوم میشه ! خب کو اون هندلینگ لامبو و فری و پاگانی و مزراتی و هزاران چیز دیگه که قیمتشون خدا برابر کوروت هست ؟؟؟؟
کامارو Z-28 با 505 اسب بخار Lexus LFA و چندین نوع گالاردو ( گایاردو ) و مورسیه لاگو و پورشه 911 توربو و … رو پشت سر میذاره !
حسین
۲۱ مهر ۱۳۹۳ببخشید با موبایل اومدم اینجوری کامنت گذاشته شد. شرمنده دوستان
حسین
۲۱ مهر ۱۳۹۳واقعی بود؟؟؟ پس چرا اینجا 2.9 شده؟؟؟ اونایی که میگن 2.2 منبع حرفشون چیه؟؟ توی سایت آتوکار زده 2.5 و خیلی جاهای دیگه 2.6 زده شده. این از منبع حرف من
حسین
۲۱ مهر ۱۳۹۳واقعی بود؟؟؟ پس چرا اینجا 2.9 شده؟؟؟ اونایی که میگن 2.2 منبع حرفشون چیه؟؟ توی سایت آتوکار زده 2.5 و خیلی جاهای دیگه 2.6 زده شده. این از منبع حرف من..
حسین
۲۱ مهر ۱۳۹۳واقعی بود؟؟؟ پس چرا اینجا 2.9 شده؟؟؟؟ منبع حرف اونایی که میگن 2.2 چیه؟؟؟ توی سایت آتو کار زده 2.5 و خیلی جاهای دیگه هم 2.6 زده شده. این از منبع حرف من..
مهدی 911
۲۱ مهر ۱۳۹۳همونایی میگن که رکورد مکلارن پی1رو2/6 اعلام کردندچطور911توربو اسب با560اسب بخار2/6رومیزنهولی918نمیتونه با887اسبنمیتونه2/2بزنه نه مکلارن نه918رکورد0-100خوبی نزدند کاراند درایو رکورد پورشه رو2/2ومکلارن رو2/6ثبت کرده چطور نمیگی مکلارن تو اینتست 3/24 روزده که باعملکرد واقعی اختلاف فاحش داره سند حرف من کار اند درایوه
حسین
۲۱ مهر ۱۳۹۳شما یه بار سایت کار اند درایو رو چک میکردی میدیدی که 2.6 زده!!!
حسين
۲۱ مهر ۱۳۹۳راستی یه چیزی که یادم رفت بگم اینه که شتاب فقط به اسب بخار بستگی نداره. شما باید وزن ماشین ها و گشتاورشون رو هم در نظر بگیری. یه چیزی هم این وسط هست به نام گیربکس که نقش اساسی در شتاب ماشین داره.
شایان
۲۱ مهر ۱۳۹۳به شغال(روباه پیر) میگن شاهدت کیه میگه دمم پورشه 918 0-100 2.95!!!!!!!! یارو مثله عقده ای ها میخواست اول بشه خاک بر سر هرچی انگلیسیه برای همینه که تویه صد برند برتر آثاری ازشون نیست عقده از یک کیلومتریشون مشخصه
سعید
۲۱ مهر ۱۳۹۳واقعا جای لافراری خالی بود درگ موتور سیکلت با ماشین یه رقابت نا برابره با اینکه تو تست شتاب زمان مشابهی دارن ولی اگه مشخصاتی از قبیل نسبت وزن به نیرو و قدرت و….ی دوکاتی بجای یک ماشین بود کم میاورد ولی خودمونیما دوکاتی 1199 و دیاول با همه کل انداختن!
DRAGONBORN
۲۱ مهر ۱۳۹۳از حق نگذریم دوکاتی خیلی گرونه
DRAGONBORN
۲۱ مهر ۱۳۹۳120 هزار دلار واسه یه موتور!!!
وحید
۲۱ مهر ۱۳۹۳واقعا خیـــــــــــــــــــــــــلــــــــــــــــــــــــــــی گرونه
Carbonado Aventador
۲۱ مهر ۱۳۹۳اندازه یه gtr قیمتشه…!
البته حق هم داره گرون باشه…!
اولا چون تکنولوژی خیلی بالایی داره،دوما یه ایتالیایی هست…!
وحید
۲۱ مهر ۱۳۹۳یه جور میگی ایتالیایی انگار ایتالیا ژاپنه♥!!
فیات سیه نا هم واسه ایتالیاست! شبیه سیب زمینیه
DRAGONBORN
۲۱ مهر ۱۳۹۳بوگاتی سوپراسپرت کجاست؟؟؟هان
DRAGONBORN
۲۱ مهر ۱۳۹۳درگ عادلانه اس نبود.
DRAGONBORN
۲۱ مهر ۱۳۹۳یه پورشه 999 هم بزنن خوب میشه.
هه هه هه
علی عقیلی
۲۱ مهر ۱۳۹۳سلام
کاشکی لافراری بود که نشونشون میداد
اقای DRAGONBORN
دوس داری کامنت هات چندتا بشن که دست ازین کارات برداری !!!!
خجالتم خوب چیزیه
اقای پدال شما خیلی از کامنت های مفید و سازنده ی بچه های خوب این سایت رو تایید نمیکنی
اصلا شاید همین کامنت رو هم تایید نکنی
ولی حرف های بی فایده و الکی بعضی ها رو کاملا تایید میکنی !!!!
فضای ساید رو به …. کشیدن دیگه .
یه کاری کن
DRAGONBORN
۲۱ مهر ۱۳۹۳به تو مربوط نیست
کاسه داغتر از آش نشو
حسين
۲۱ مهر ۱۳۹۳کاسه داغ تر از آش نیست. همه بچه ها به رفتارت اعتراض دارن
esi
۲۱ مهر ۱۳۹۳دوستان لطفا راجع به لافراری چیزی نگن که میتونه بوگاتی رو بگیره
ده سال از طراحیه بوگاتی ویرون میگذره هنوز کسی نتویسته بگیرتش
فراری با این همه تجربه که از فرمول وان داره نمی تونه یه ماشین بسازه که ویرون رو بگیره
بعدشم اگه بتونه به زور ویرون رو بگیره دیگه ویرون سوپر اسپرت رو عمرا بگیره
وحید
۲۱ مهر ۱۳۹۳موتورای فراری قضیش کلا با موتور دوپینگی بوگاتی فرق داره. اونجورام که شما میگی نیست
esi
۲۱ مهر ۱۳۹۳چرا دوپینگی؟؟؟؟
وحید
۲۱ مهر ۱۳۹۳چون هم حجمش بالاست هم 4تا توربوشارژر داره در حالی که فراری اکثر پیشرانه هاش تنفس طبیعین تو طی تاریخش هم هر وقت احیانا از توربو استفاده کرده حجم موتورشم کرده. امیدوارم تونسته باشم منظورمو برسونم
esi
۲۱ مهر ۱۳۹۳آقا آخه اصلا نه تنها فراری بلکه هیچ کارخونه دیگه ای نمیتونه همچین موتوری بسازه
Mclaren
۲۳ مهر ۱۳۹۳رفیق عزیز اسی جان فک کنم اصلا توی یوتوب دور نزدی الان خیلی از سوپراسپرتا بوگاتی رو قورت دادن هر روز هم داره تعدادشون زیاد میشه
1. پی 1 بوگاتی سوپر اسپرت رو شکست داد
2. لافراری هم تونست به خوبی بوگاتی رو شکست بده
3. کنیخزگ آگرا هم همینطور
4. ونوم جی تی هم همینطور
صادق
۲۱ مهر ۱۳۹۳آقا esi، درمورد درگ لافراری با ویرون سوپر اسپرت نظری نمیدم، چون هنوز درگی ازش ندیدم
ولی درمورد ویرون 1001 اسبی باید بگم به راحتی هر چه تمام تر از این ماشین پیروز شد و در تمام نقاط مسیر از بوگاتی جلو بود
و اینکه این مسابقه 2 بار تکرار شد تا اگر مسابقه ی اول دچار مشکل بوده، مسابقه ی دوم رو معیار قرار بدن، و جالب اینکه در هر 2 مسابقه لافراری پیروز شد.
حسين
۲۱ مهر ۱۳۹۳در تکمیل حرفای صادق منم بگم که این دوتا ماشین هر کدوم رقبای جداگانه ای دارن و فراری هیچ وقت هدفش رقابت با بوگاتی نبوده.
esi
۲۱ مهر ۱۳۹۳آقا صادق یه سوال داشتم فراری با این همه تجربه بعد چند سال تونسته بوگاتی رو بگیره؟؟
صادق
۲۱ مهر ۱۳۹۳داش esi شما هزارتا سوال بپرس، تا اونجا که اطلاعاتم قد بده در خدمتتم.
در مورد این سوالتم باید بگم، در وهله ی اول مقایسه ی ماشینای فراری با بوگاتی کار خیلی درستی نیست و هدف تولیدشون با همدیگه متفاوته.
من چون شما بهش اشاره کردی پاسخ دادم.
یه نکته ی دیگه اینکه بحث توانایی نداشتن فراری نیست، بحث سر اینه که بوگاتی روی این ماشین داره ضرر میده و خیلی از هزینه های تولیدش در صورت کم اومدن توسط فولکس تامین میشه
ولی فراری نمیخواد که روی خودروی تولیدیش ضرر بده و این رو هم از اینجا میشه فهمید که فراری پر سود ترین سوپراسپرت ساز جهان هستش
اگر بحث توانایی باشه، شما به موتورهای سری های XX و یا موتور های فرمول وان دقت کن و ببین توانایی فراری توی تولید موتورهای پرقدرت چقدر بالاست.
ارادت.
esi
۲۱ مهر ۱۳۹۳ما چاکرم شمام هستیم
بوگاتی روی هر ویرون یه چیزی حدوده 6 میلیون دلار ضرر میده ولی اینکه فراری نمیخواد ضرر بده برا خودش خوبه نه برا خریدار بعدم اینکه فراری از راه های دیگه هم مثل خانواده فراری و فروش ماشین های فرمول وان قدیمیش به بعضی مشتری های خاصش کلی سود میکنه
ولی خداوکیلی بوگاتی چیزه دیگه ای وتو ایتالیایی ها هم لامبورگینی چیزه دیگه ای
صادق
۲۱ مهر ۱۳۹۳اینجوری هم نیست داداش، اگه برای مشتری ها خوب نبود اینقد سریع ماشیناش فروش نمیرفتن
یا برای 499 تا لافراری حدود 1500-1600 تا درخواست داده نمیشد!!
پس حتما فراری یه چیزی داره که اینهمه خواستار و هوادار داره
در مورد اینهم که میگید لامبو و بوگاتی یه چیز دیگه هستن، باید بگم خب این نظر شخصی شماست، از نظر من فراری یه چیز دیگه اس
درمورد بوگاتی هم همونجور که گفتم اصلا قابل قیاس نیستن، این 2 شرکت، خودروهاشون رو با دو هدف کاملا متفاوت تولید میکنن
ارادت.
فریا
۲۱ مهر ۱۳۹۳خب خب پس پورشه دروغ هم میگه !
تو ویکیپدیا نوشته 0-96 918 اسپایدر 2.2 ثانیه س ! ولی اینجا 0-96 رو دقیقا برابر با Corvette Z06 C7 رفت . نکنه میخواین بگین اشکال از راننده بوده ؟ :-D
مهدی 911
۲۱ مهر ۱۳۹۳هیچوفت دروغ نمیگه خاصیت ماشینای پورشه شتاب بالای اوناست چطور نمیگی مکلارن که شتابشو2/6 ثبت کرده چرا الان 3/24زد نمیگم پورشه درسرعتهای بالا مکلارن رو میبره ولی مطمئنا هردو ازعملکرد اصلی فاصله داشتند
DRAGONBORN
۲۱ مهر ۱۳۹۳پورشه راستگوترین شرکته
مهدی 911
۲۱ مهر ۱۳۹۳هیچوفت دروغ نمیگه خاصیت ماشینای پورشه شتاب بالای اوناست پورشه911 توربواس 560 اسبی2/6رو میزنه بعد 918با887اسب نتونه2/2 بزنه چطور نمیگی مکلارن که شتابشو2/6 ثبت کرده چرا الان 3/24زد نمیگم پورشه درسرعتهای بالا مکلارن رو میبره ولی مطمئنا هردو ازعملکرد اصلی فاصله داشتندوچیزی که مسلمه918حداقل درشتاب 0-100 حرف اولو میزنه
reza
۲۲ خرداد ۱۳۹۴اون که آره.صفر تا صد ۹۱۸ توی دنیا تکه.
Mclaren
۲۳ مهر ۱۳۹۳بحث دروغ نیست بحث راننده و لانچ راننده هم خیلی تاثیرگذاره با یک درگ نمیشه گفت اینا دروغ میگن
قبل از تایید رکورد هاشون کلی تست و آزمایش روشون انجام میشه
توی این کلیپ شکست دادن لافراری و پورشه 918 توسط پی 1 رو میبینین
http://www.aparat.com/v/XNADr
اما من هیچوقت نمیام نتیجه کلی بگیرم در همه شرایط پی 1 میتونه لافراری رو شکست بده ویا برعکس
فقط یه چیز جالبی که معمولا از شتاب ثانویه مکلارن دیدم جامپ کردن سرعت از 170 کیلومتر به 210 کیلومتر و حتی توی سرعت 260 تا 280 هم همینطوره به مهمین دلیل علاوه بر شتاب اولیه ثانویه خوبی داره بر عکس 918 و تقریبا در حد لافراری.
شایان
۲ آبان ۱۳۹۳پورشه دروغ میگه عمو انگلیسی ها بزرگترین دروغگویان تاریخن(بهت پیشنهاد میکنم بجای مطالعه در مورد اتومبیل اول بری تاریخ بخونی که یاروتو خوب بشناسی) اصلا دروغ و ریا کاری و رذالت تویه خونشونه شتاب پورشه2.2 هست و در این کلیپ به عینه میخواد بگه p1 بهتره در صورتیکه دروغ محضه حتی شتاب 0-160 پورشه هم خیلی بالاتر از اینه مگه میشه یه انگلیسی خودشو خراب کنه بعد از یه آلمانی تمجید کنه اینا پرچم انگلیس و رویه مک لارن میزنن که به همه بگن انگلیسیه تا این حد کمبود دارن اونوقت انتظار داری p1 و از پورشه پائینتر نشون بدن اگر راست میگن یه راننده حرفه ای بذارن پشته پورشه(و البته نماینده پورشه هم باشه) اونوقت بهت میگم p1 ماله این حرفا نیست
Saied
۲۱ مهر ۱۳۹۳جای اقا محسن خالی! اخه یه زمانی خیلی سره ۹۱۸ با من بحث میکرد! حال کردم
صادق
۲۱ مهر ۱۳۹۳یا حق
دوستان هوادار پورشه، 918 شتاب 2.2 رو زده و همینطور شتاب 0-100 mph رو در 4.9 زده و 1/4 مایل هم در 9.8 میره، درسته؟؟
یعنی با این اوصاف شتاب پورشه از لافراری بهتره
پس چرا فراری 1/4 مایل رو در 9.6 میره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پس آمار پورشه رسمیت نداره، لطفا منطقی باشید.
صادق
۲۱ مهر ۱۳۹۳و یه نکته ی دیگه، فقط و فقط و فقط کار اند درایو یه همچین آماری بیرون داده (یا حداقل من ندیدم) و همه جا شتاب 918، 2.6 و یا در بهترین حالت 2.5 ثبت شده
در ویکی پدیا هم شتاب 2.2 رو از قول مجله ی کار اند درایو ثبت کرده، و اگه 2 خط بالاترش رو بخونید، خود پورشه 0-100 این ماشین رو 2.6 ثبت کرده.
ارادت.
مهدی 911
۲۱ مهر ۱۳۹۳اولا اکثر سوپر اسپرتها فراتر از انتظار خود شرکت ظاهر میشن مثلا911توربواسشتاب رسمی رو 3اعلام میکنه ولی 2/6روهم میزنه ثانیا شما تو سایت کاراند درایو قسمت پورشه که یکی از گزینه ها918هستش رو خوب نگاه کن بعد بگو نمیتونه البته قبول دارم فراری ومکلارن درسرعتهای بالا بهتر عمل میکنن
صادق
۲۱ مهر ۱۳۹۳داش مهران، شما کامنت منو با دقت نخوندید
داداش، این جمله ی کامنت بالایی منو دقت کن : “و یه نکته ی دیگه، فقط و فقط و فقط کار اند درایو یه همچین آماری بیرون داده”
من حرف شما دوستانم درمورد سایت کار اند درایو قبول دارم، ولی هیچ منبع دیگه ای به صورت رسمی 2.2 رو تایید نکرده و هیچ تاییدی از سمت خود پورشه هم موجود نیست
آمار های ثبت شده در پیست تا الان گویای برتری لافراری نسبت به هم ردیف هاش بوده (زمانهای 1/4 و 1/2 و 1 مایل)، رو همین حساب هست که میگم شتاب پورشه 2.2 نیست (یا حداقل در شرایط طبیعی نیست)
حسين
۲۱ مهر ۱۳۹۳من چند بار کار اند درایو، قسمت پورشه، گزینه 918 رو چک کردم. باور کنید 2.6 زده و توی رنکینگش هم لا فراری اوله و 918 دوم و مک لارن سوم.
میلاد
۲۱ مهر ۱۳۹۳کابین P1 به راستی نا امید کننده س.
هیچ اثری از از لوکس بودن توش نیست.
هیچ روحی…و بی نهایت خشک.
انگار موقع طراحی صرفا به مسابقه و پیست فکر می کردند.
enzo
۲۱ مهر ۱۳۹۳خوب خودشونم قبلا گفتن که هدف وتمرکز p1 سریعتر بودن تو پیست و جاده هست نه راحتی. p1 یه ماشین با DNA مسابقه ای هست نه یه ماشین لوکس با کابین لوکس و وزن اضافه
میلاد
۲۱ مهر ۱۳۹۳پورشه عملکرد مشابه رو با کابین شیک ارائه می ده.
بعد هم پورشه به هدف اصلی یک هایبرید که آلایندگی کم بوده خیلی بیش تر از P1 رسیده.
enzo
۲۱ مهر ۱۳۹۳این همه نق زدن برای چیه
اتوکار این تست رو گرفته که جزء معتبرترین مجلات خودرویی دنیاس و نمیاد خودشو خراب کنه با تقلب
هردوتا ماشین تو این تست 0-100 کمتر از رقم ادعایی داشتن نه فقط پورش اون رکورد 2.5 و 2.2 ثانیه هم قرار نیست تو تمام تستا و تحت هر شرایطی تکرار بشه دلیلشم خیلی چیزا میتونه باشه از لانچ متوسطی که داشتن به خصوص مک لارن تا ارتفاع محل تست از سطح دریا،وضعیت تایرا، میزان و کیفیت سوخت و….
من کلیپ دیدم از جفتشون رکوردای بهتر ار اینم زدن این یه تست رودررو بود تا یه سری چیزا که که تقریبا از قبل معلوم بود کامل مشخص بشه
میشد حدس زد تو 60مایل پورش به خاطر دو دیف بودن سریعتر باشه و تا 160 مایل هم جلو بمونه و بعدش مک لارنه که جلو میفته و تو 200 مایل که اختلافشون کاملا قابل توجه هست بیشتر از 6ثانیه
DRAGONBORN
۲۳ مهر ۱۳۹۳بسه دیگه اه چقدر کل کل میکنین
شایان
۲ آبان ۱۳۹۳ارزش خراب کردن داره چون بین بهترین و سریعترینهاست و یه مجله انگلیسیه و نمیشه بهش اعتماد کرد کاملا از طرز رانندگی مشخصه…
Mclaren
۲ بهمن ۱۳۹۳شما ویدئو رو ببین که پورشه ته ته تکنولوژیش له شد و این یعنی ادعای پوچ یعنی شکست یعنی نباید دیگه با گنده تر از خودش شوخی کنه
reza
۲۲ خرداد ۱۳۹۴اینم در نظر بگیر که انگلیسیا تستش کردن
esi
۲۱ مهر ۱۳۹۳دوستان منتظر اومدن بوگاتی شیرون باشن که 1500 اسب بخار تولید میکنه که دیگه فکر کنم تا بیشتر از 10 سال هم طول بکشه تا فراری بتونه یه ماشین بسازه که بگیرنش
McLaren Automotive
۲۱ مهر ۱۳۹۳هر چی بگیم پورشه فلان کرد و….. مهم نیست .
مهم اول شدن مکلارنه و این یعنی قدرت مطلق
i hate porsche
شایان
۲ آبان ۱۳۹۳پورشه لازم نیست به امثال شما توضیحی بده پورشه میگه من 918 میزنم که p1 رو میگیره و اینو ثابت کرده حالا ما حرفه اونا رو باور کنیم یا شما رو قضاوت با بقیه
esi
۲۱ مهر ۱۳۹۳آقا خب اینجا فقط من طرفدار بوگاتیم هرچی راجع به بوگاتی میگم ده تا
طرفدار فراری میریزن سرم
ولی شما طرفدارای فراری هم کم کم به بی نظیر بودن بوگاتی پی می برید
danial
۲۲ مهر ۱۳۹۳اگر موتوره نهایت سرعتش بیشتر بود به هیچ وجه نمیتونستن بگیرنش این کاملاً مشخصه که یک سور بایک میتونه با یک سور کار برابری در سرعت و شتاب کنه و برای همین هستش که بایک ها همیشه دلچسب و لذت بخش هستن.